Eestis allalastud lennukid
OT: tähtmootorid
Kas keegi oskab seletada, kuidas selliseid mootoreid õlitati, millel musid silindreid pead alaspidi?
Kas keegi oskab seletada, kuidas selliseid mootoreid õlitati, millel musid silindreid pead alaspidi?
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Õlitus ise on nagu automootoriski, õli kokkukogumine on teistmoodi. Kogumispump korjab karteri madalamast punktist ja ajab läbi radika paaki. Autol on selle paagi eest lihtsalt karteri õlivann. Töötavas mootoris on sihuke madin ja segadus, et pole lugu, mispidi ükski silinder on. Jama on seisnud mootoriga. Vaat siis valgub õli kolvist mööda alumistesse silindritesse. Et seda väljalaskeklappide kaudu välja saada, tuleb mootorit propist paar pööret ringi ajada. Vastasel korral tekib silindris hüdrolöök (erinevalt küttesegust ei lase õli ennast kokku mutsida), mis lõpeb enamasti kõvera kepsu ja kapremondiga.
Kui siin mõni õppind motorist ringi uitab, oskab ta mind ehk täiendada või parandada.
Kui siin mõni õppind motorist ringi uitab, oskab ta mind ehk täiendada või parandada.
Naiste saunajutu peale sai natuke looduses jalutada ja aerofotosi uurida. Kas võib lennuki kukkumisel rabasse jääda selline jälg.
Pinnas on pehme-õõtsuv, käima pidi väga ettevaatlikult. Ümberringi on kõva pinnas, ainult sellel 15x20 m lagendikul on pehme ja ei kasva midagi. kunagi oli seal soine ala, ilmselt on hilisemal ajal kuivendatud.

Pinnas on pehme-õõtsuv, käima pidi väga ettevaatlikult. Ümberringi on kõva pinnas, ainult sellel 15x20 m lagendikul on pehme ja ei kasva midagi. kunagi oli seal soine ala, ilmselt on hilisemal ajal kuivendatud.

Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline