TUVASTADA lennuk
-
- Liige
- Postitusi: 324
- Liitunud: 16 Okt, 2008 17:53
- Kontakt:
Otstest näeb selline välja!
http://i51.tinypic.com/16jnep1.jpg
http://i52.tinypic.com/30tm0c1.jpg
Lugupidamisega!
http://i51.tinypic.com/16jnep1.jpg
http://i52.tinypic.com/30tm0c1.jpg
Lugupidamisega!
-
- Liige
- Postitusi: 324
- Liitunud: 16 Okt, 2008 17:53
- Kontakt:
Katsun hommse päeva jooksul veel leitud juppidest/detailidest pilte teha, järsku toob asjas selgust!
oleks tõesti huvitav teada, mis õhuliikuriga tegu :)
veel pilte _
http://i46.tinypic.com/bbte8.jpg - klapp mis pildilt paistab liigub(kas ava püssitoru jaoks)
ja sama pilt mis eelmine (tagantpoolt)
http://i48.tinypic.com/123s7pc.jpg
turvavöö otsik , millel alu. jupp küljes + mingi magnetotsaga polt, kui leidsin oli magnetots õli vms. kihiga koos
http://i45.tinypic.com/2d6jvxu.jpg
http://i45.tinypic.com/adlo42.jpg - peal kiri vene k. REGULIROV TEMPERATURÕ VOSDUHA KABIN ,vabandan kehvapoolse kvaliteedi pärast!
Lugupidamisega!
oleks tõesti huvitav teada, mis õhuliikuriga tegu :)
veel pilte _
http://i46.tinypic.com/bbte8.jpg - klapp mis pildilt paistab liigub(kas ava püssitoru jaoks)
ja sama pilt mis eelmine (tagantpoolt)
http://i48.tinypic.com/123s7pc.jpg
turvavöö otsik , millel alu. jupp küljes + mingi magnetotsaga polt, kui leidsin oli magnetots õli vms. kihiga koos
http://i45.tinypic.com/2d6jvxu.jpg
http://i45.tinypic.com/adlo42.jpg - peal kiri vene k. REGULIROV TEMPERATURÕ VOSDUHA KABIN ,vabandan kehvapoolse kvaliteedi pärast!
Lugupidamisega!
No näed, midagi juba selgub. Nõukogude lennuk (ländliisi omadel vist venekeelseid silte polnud). Arvatavasti mitmeliikmelise meeskonnaga (silt "kabiinide õhutemperatuuri regulaator").
Magnetkork on mootori või mõne muu agregaadi õlist metallipuru püüdmiseks, mis näitab ka agregaadi kulumist (inglise keeles chip detector).
Lahtikäivaid luuke ja klappe on lennukitel erinevaid. Püssilaskmisega see vaevalt seotud on.
Magnetkork on mootori või mõne muu agregaadi õlist metallipuru püüdmiseks, mis näitab ka agregaadi kulumist (inglise keeles chip detector).
Lahtikäivaid luuke ja klappe on lennukitel erinevaid. Püssilaskmisega see vaevalt seotud on.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10218
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10218
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Miks sa arvad, et see üldse sõjaaegne masin on?EOD kirjutas:Lihttagatiib jah. Parema tiivakonsooli oma. Auku, mille ümbrer on kärni jäljed, käis laagril telg, mille ümber tagatiib pöördus ja hoovake on ajami osa.
Jääb veel lennuki tüüp tuvastada. Pe-2? Mida sakslaste claimid sealkandis allalastud masinate kohta teatavad?
-
- Liige
- Postitusi: 324
- Liitunud: 16 Okt, 2008 17:53
- Kontakt:
Kogu kupatus leitud kunagisest militaarstoonist, metalliotsija abiga! Sellel hooval peal väikselt arv 44, mis on ilmselt aastaarv :dont_know: , niiet peaks olema sõjaaegne :scratch: .
veel asju http://i52.tinypic.com/xfxjd3.jpg - oskab ehk keegi midagi selle kohta ütelda,peal hulganisti markeeringuid vms.
http://i53.tinypic.com/16bhqao.jpg -
http://i55.tinypic.com/258p6co.jpg
http://i52.tinypic.com/35cl6oi.jpg
Lugupidamisega!
veel asju http://i52.tinypic.com/xfxjd3.jpg - oskab ehk keegi midagi selle kohta ütelda,peal hulganisti markeeringuid vms.
http://i53.tinypic.com/16bhqao.jpg -
http://i55.tinypic.com/258p6co.jpg
http://i52.tinypic.com/35cl6oi.jpg
Lugupidamisega!
Esimesel pildil mingi rõhureguleerimis- või tagasilöögiklapp. Millise süsteemi oma, ei oska arvata.
Teisel ja kolmandal pildil pöörangu- ja libisemisnäitaja jäänused. Siin sarnase riista pilt:

Viimane pilt näitab, et lennuk oli väljalastava telikuga.
Nüüd usinasti netist piloodikabiinide pilte otsima (või siis kaevamist jätkama).
Teisel ja kolmandal pildil pöörangu- ja libisemisnäitaja jäänused. Siin sarnase riista pilt:

Viimane pilt näitab, et lennuk oli väljalastava telikuga.
Nüüd usinasti netist piloodikabiinide pilte otsima (või siis kaevamist jätkama).

-
- Liige
- Postitusi: 324
- Liitunud: 16 Okt, 2008 17:53
- Kontakt:
Tänud, eks ma püüa jah uurida,kuid siiani pole netiotsingud tulemit andnud :dont_know: kaevamist ja otsimist jätkan kindlasti.
täna leidsin sarnase, kuid tiba kõvera hoova (näeb välja umbes nagu see) http://i50.tinypic.com/1jb7r.jpg
ja veel mingi sildi/klapi millel kiri VNIMANIE TOLKA VKLIUTSIT BOMBOTSEKE . Sellest veel pilti pole!
palju tuleb väikeseid alumiinium(kere) juppe ja needitud juppe. lennuk nigu sajaks väikseks jupiks lennanud :scratch:
Paar juppi puu alla kinni kasvanud.
Lugupidamisega!
täna leidsin sarnase, kuid tiba kõvera hoova (näeb välja umbes nagu see) http://i50.tinypic.com/1jb7r.jpg
ja veel mingi sildi/klapi millel kiri VNIMANIE TOLKA VKLIUTSIT BOMBOTSEKE . Sellest veel pilti pole!
palju tuleb väikeseid alumiinium(kere) juppe ja needitud juppe. lennuk nigu sajaks väikseks jupiks lennanud :scratch:
Paar juppi puu alla kinni kasvanud.
Lugupidamisega!
Mitmemootorilisel lennukil ongi gaasihoobasid sama palju kui mootoreid.
Sildilt on midagi puudu, kuid näitab, et tegu pommitajaga.
Piloodikabiinide ja näidikute kohta on väga hea materjal sellel Vene kogujate foorumil: http://forum-antikvariat.ru/index.php?showtopic=125768
Moskva mees cloudy-joe on väga tubli töö ära teinud.
Sildilt on midagi puudu, kuid näitab, et tegu pommitajaga.
Piloodikabiinide ja näidikute kohta on väga hea materjal sellel Vene kogujate foorumil: http://forum-antikvariat.ru/index.php?showtopic=125768
Moskva mees cloudy-joe on väga tubli töö ära teinud.
Propeller
Tere
Sain omale arvatavasti lennuki propelleri, aga ei suuda aru saada millisele võiks kuuluda.
Propelleri pikkus 224 sm.
Keskel on suurem auk läbimõõduga kusagil 8,5 sm ja selle ümber 10 väiksemat auku. Aukude vahe 15 sm.
On rohelist värvi. Muidu on puidust aga kaetud nö. EPO riidega. Servad mis tuult lõikavad on kaetud vaskplekiga. Peal on ka numbrid 344-A ja 610028. Keskmise osa paksus 13 sm.
Tervitades
Vahur
Sain omale arvatavasti lennuki propelleri, aga ei suuda aru saada millisele võiks kuuluda.
Propelleri pikkus 224 sm.
Keskel on suurem auk läbimõõduga kusagil 8,5 sm ja selle ümber 10 väiksemat auku. Aukude vahe 15 sm.
On rohelist värvi. Muidu on puidust aga kaetud nö. EPO riidega. Servad mis tuult lõikavad on kaetud vaskplekiga. Peal on ka numbrid 344-A ja 610028. Keskmise osa paksus 13 sm.
Tervitades
Vahur
Pz.Kpfw.VI Tiger Ausf. E
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist