Projekt kujutas endast tänaselgi päeval aktuaalset lahingulennuki konstruktsiooniskeemi, mis oli sõjaeelsetel aastatel mitmetes riikides intensiivse poleemika allikaks. Mõningad sarnaste lennukite katseeksemplarid läbisid lennukatsetused veel enne 1945 aastat. Näiteks itaallaste Ambrosini SS4,

ameeriklaste Curtiss XP-55 “Ascender”

http://www.youtube.com/watch?v=ybEDawKLvjE
või jaapanlaste Kyushu J7W Shinden

http://www.youtube.com/watch?v=GDhwLLll ... re=related
Laiema leviku said sellised konstruktsioonid küll alles peale reaktiivmootorite ilmumist
Masin oli mõeldud asendama rasket hävitajat Me-110. Aerodünaamiliste iseärasuste tõttu andis Henschel kontseptsioon võimaluse paigutada raske relvastuse nelja 30 mm suurtükiga Mk.108 lennukikere ninamikku. Kere märkimisväärsed mõõtmed ja koostamistehnoloogia osutusid ideaalseks laia ja raske mootori DB-610 paigaldamiseks, mis koosnes kahest ühendatud mootorist DB605.

Sabakiil paiknes erinevalt traditsioonilisest lennuki all ja kaitses ühtlasi propellerit maaga kokkupuutumisest. Lennukil oli kolm kütusetanki, kaks tiibades ning üks lenduri kabiini taga. Masina meeskond koosnes ühest piloodist, kelle kabiin paiknes umbkaudu lennuki keskosas. Ohuolukorras lennukist lahkumine eeldas (analoogselt Do 335) eelnevalt propelleri puruks laskmist.
Mudelkatsed aerodünaamilises torus andsid küllalti häid tulemusi. Projekt jõudis staadiumisse, mis oleks võimaldanud hakata välja töötama tehnoloogilist ja konstruktsiooni dokumentatsiooni. Selleni asi siiski ei jõudnud. Vaatamata tehniliste teenistuste toele, keeldus Luftwaffe projektist põhjendusel, et “piloodid ei suuda harjuda sellega, et propeller asub lennuki tagaosas saba ees või taga.”

Lennukatsetused oleks pidanud muidugi selgitama, kas niivõrd raske masina oodatav lennuomaduste kasv võimaldab selle kasutamist hävitajana, eeskätt lahingutes viraažidel.
Jõuseade: 1x Daimler-Benzi 613 A/B, 24 silindriline vedelikjahutusega mootor võimsusega 3500 jh, mis liigutab pikal võllil kahte 3,2 m läbimõõduga propellerit.
Mõõdud:
Tiivaulatus 11,3 m
Tiiva noolsus 16 kraadi
Tiiva pindala 28,4 m2
Pikkus 12,2 m
Suurim kõrgus 4,3 m
Stardikaal 7200-7500 kg
Max kiirus(oletatav) 790 km/h 7000 m kõrgusel
Lennulagi 12 000 m
Relvastus 4xMk 108, 30 mm lennuki ninaosas.
