Veelkord aerograafist

Militaartehnika mudelitest. Tehnoloogiad ning mõõtkavad ei ole piiratud.
Kasutaja avatar
Hertsog
Liige
Postitusi: 1608
Liitunud: 23 Veebr, 2009 9:03
Asukoht: Dorpat, nõudmiseni
Kontakt:

Postitus Postitas Hertsog »

Aerograafist - see filter on kuidagi kobakas küll seal aerograafi otsas... kas sellest ei piisaks, kui filter oleks vooliku teises otsas e. kompressori küljes? Seega ei tohiks õli voolikusse sattuda.
normaalsete kompressorite puhul see nii ongi. mina kasutan endiselt ~20 liitrise paagiga kompressorit, mille õhuväljundi otsas on kohe filter. alles sealt edasi väljub õhuvoolik... külmkapiimede osas ma ei oska öelda...
Pilt

https://www.facebook.com/panzerwerke

Bitte kommen sie in nach käsikaudu, aber vorsicht: esikus on dunkel ja tulistatakse !
siirlane
Liige
Postitusi: 65
Liitunud: 30 Juul, 2008 20:01
Kontakt:

Postitus Postitas siirlane »

kas sellest ei piisaks, kui filter oleks vooliku teises otsas e. kompressori küljes? Seega ei tohiks õli voolikusse sattuda.
Väga õige tähelepanek. Trikk selles seisnebki, et neid filtreid võib ka kaks olla, siis ka pikapeale torusse kogunenud õli ei kipuks värvimisel takistusi looma. Too Iina ime aga on sellest õlijamast vaba. Nii et kahe otsaga asi.
Kasutaja avatar
arsenic
Uudistaja
Postitusi: 12
Liitunud: 01 Jaan, 2008 17:10
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas arsenic »

siirlane mis kompressorit kasutad?
siirlane
Liige
Postitusi: 65
Liitunud: 30 Juul, 2008 20:01
Kontakt:

Postitus Postitas siirlane »

Tähendab, läbi raske valu, lõpetades koonerdamise, seesama Kullos olnud kollase kauni korpusega õli sees müttav riistapuu. Rein Kullost oskaks temast rohkem rääkida.

Air Boss. 170993, viimane on tootekood millega teda Falleris ülesseleida võib.

Pisike link.

http://www.faller.de/App/WebObjects/XSe ... -BOSS.html
Joss Metsast
Liige
Postitusi: 2087
Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
Kontakt:

Postitus Postitas Joss Metsast »

Ma nii huvi pärast, palju see elukas siis õli võtab nii et õhutorud lausa kollaseks kipuvad. Vast ikka pleegivad kollakaks, või on siis see Air Boss tõesti nii "hõre" ??

Revelli oomega on kah õliga , siiani pole pidanud teist juurde valama . Ilmselt siis pole märkimisväärselt kulunud, kasutusel teine oma 7 aastat. Tõsi, viimased paar aastat on pigem kapikaunistus... nii 0-3 korda kuus kasutusel. Kui suvel remonti tegin sai küll ka hullemat mahvi :lol:
siirlane
Liige
Postitusi: 65
Liitunud: 30 Juul, 2008 20:01
Kontakt:

Postitus Postitas siirlane »

See tähelepanek torude kollaseks minemisest on mul pärit eelmisest kompressorist, mis oli kodusel teel valmistatud ja kus olid toimunud väikesed kõrvalekalded. Ma ise soetasin ta juba trööbatul kujul ja sealt ka antud kogemus koos nüüdse harjumusega torusid ülevaadata. Õli on uues kompressoris veel väike mure, läheb aega kuni filter temast läbiimbub, olulisem on liigne vedelik, mis kompresiooni all tekib ja ta just emailvärvidega hea sõber ei ole.
silverykssilm
Liige
Postitusi: 58
Liitunud: 16 Apr, 2005 19:32
Asukoht: saue
Kontakt:

Postitus Postitas silverykssilm »

Küsiks targemate käest nõu veidi.Kas keegi oskab midagi head või halba rääkida selle antud aerograafi kohta mis antud lingil müügis.

http://www.osta.ee/16863717
Kasutaja avatar
Hertsog
Liige
Postitusi: 1608
Liitunud: 23 Veebr, 2009 9:03
Asukoht: Dorpat, nõudmiseni
Kontakt:

Postitus Postitas Hertsog »

no vot see mees kes kõigest kõike teadis on kadunud. eks ma proovin siis oma kasina aruga.

aerograaf tundub olevat normaalne. positiivne on see, et antakse kaasa ka lisanõel ja lisadüüs. ilmselt töötab muretult kui hästi hoida. ainus miinus minu arvates on hind: kallivõitu on... aga eks see juba on ostja enda otsustada...
Pilt

https://www.facebook.com/panzerwerke

Bitte kommen sie in nach käsikaudu, aber vorsicht: esikus on dunkel ja tulistatakse !
fossiil
Liige
Postitusi: 3637
Liitunud: 18 Aug, 2005 11:18
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas fossiil »

See riistapuu (Vega) on konstruktsioonilt üsna sarnane Yama aerograafiga, kuigi veidi on tuunitud: värvi sisend on valikuline - kas ülalt või alt, samuti on olemas nõela käigu reguleerimise võimalus. See viimane on tegelikult üsna meeldiv.
Aga miinuspooled: düüs on mõõtmetelt kribu - ebamugav ja mehhaaniliselt nõrgavõitu, kuigi mudeliehitaja tundlikud sõrmekesed peaks selle käsitsemisega hakkama saama. Nõel on juba pildilt näha, et kole ja karvane ja ei tea mis materjalist - kas üldse poleerida kannatabki.
Samuti ei tea nõela teritusnurka - no et kui pikalt düüsist välja ulatub - liiga pikk vaba ots ei ole samuti hea. Ka pole näha pihusti otsiku ava kuju - see kipub tihtipeale olema kõike muud kui ümmargune. Ning kuna kroomimisel on see koht kaetud, siis koguneb protsessi lõpuks sinna alati hulk peenikest räbu. Kas see on ka pärast viimistletud või ei - pole näha.
Aga soovitada ei oska - eks riskimoment on alati olemas.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 2 külalist