normaalsete kompressorite puhul see nii ongi. mina kasutan endiselt ~20 liitrise paagiga kompressorit, mille õhuväljundi otsas on kohe filter. alles sealt edasi väljub õhuvoolik... külmkapiimede osas ma ei oska öelda...Aerograafist - see filter on kuidagi kobakas küll seal aerograafi otsas... kas sellest ei piisaks, kui filter oleks vooliku teises otsas e. kompressori küljes? Seega ei tohiks õli voolikusse sattuda.
Veelkord aerograafist

https://www.facebook.com/panzerwerke
Bitte kommen sie in nach käsikaudu, aber vorsicht: esikus on dunkel ja tulistatakse !
Väga õige tähelepanek. Trikk selles seisnebki, et neid filtreid võib ka kaks olla, siis ka pikapeale torusse kogunenud õli ei kipuks värvimisel takistusi looma. Too Iina ime aga on sellest õlijamast vaba. Nii et kahe otsaga asi.kas sellest ei piisaks, kui filter oleks vooliku teises otsas e. kompressori küljes? Seega ei tohiks õli voolikusse sattuda.
Tähendab, läbi raske valu, lõpetades koonerdamise, seesama Kullos olnud kollase kauni korpusega õli sees müttav riistapuu. Rein Kullost oskaks temast rohkem rääkida.
Air Boss. 170993, viimane on tootekood millega teda Falleris ülesseleida võib.
Pisike link.
http://www.faller.de/App/WebObjects/XSe ... -BOSS.html
Air Boss. 170993, viimane on tootekood millega teda Falleris ülesseleida võib.
Pisike link.
http://www.faller.de/App/WebObjects/XSe ... -BOSS.html
-
- Liige
- Postitusi: 2087
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Ma nii huvi pärast, palju see elukas siis õli võtab nii et õhutorud lausa kollaseks kipuvad. Vast ikka pleegivad kollakaks, või on siis see Air Boss tõesti nii "hõre" ??
Revelli oomega on kah õliga , siiani pole pidanud teist juurde valama . Ilmselt siis pole märkimisväärselt kulunud, kasutusel teine oma 7 aastat. Tõsi, viimased paar aastat on pigem kapikaunistus... nii 0-3 korda kuus kasutusel. Kui suvel remonti tegin sai küll ka hullemat mahvi
Revelli oomega on kah õliga , siiani pole pidanud teist juurde valama . Ilmselt siis pole märkimisväärselt kulunud, kasutusel teine oma 7 aastat. Tõsi, viimased paar aastat on pigem kapikaunistus... nii 0-3 korda kuus kasutusel. Kui suvel remonti tegin sai küll ka hullemat mahvi

See tähelepanek torude kollaseks minemisest on mul pärit eelmisest kompressorist, mis oli kodusel teel valmistatud ja kus olid toimunud väikesed kõrvalekalded. Ma ise soetasin ta juba trööbatul kujul ja sealt ka antud kogemus koos nüüdse harjumusega torusid ülevaadata. Õli on uues kompressoris veel väike mure, läheb aega kuni filter temast läbiimbub, olulisem on liigne vedelik, mis kompresiooni all tekib ja ta just emailvärvidega hea sõber ei ole.
-
- Liige
- Postitusi: 58
- Liitunud: 16 Apr, 2005 19:32
- Asukoht: saue
- Kontakt:
Küsiks targemate käest nõu veidi.Kas keegi oskab midagi head või halba rääkida selle antud aerograafi kohta mis antud lingil müügis.
http://www.osta.ee/16863717
http://www.osta.ee/16863717
no vot see mees kes kõigest kõike teadis on kadunud. eks ma proovin siis oma kasina aruga.
aerograaf tundub olevat normaalne. positiivne on see, et antakse kaasa ka lisanõel ja lisadüüs. ilmselt töötab muretult kui hästi hoida. ainus miinus minu arvates on hind: kallivõitu on... aga eks see juba on ostja enda otsustada...
aerograaf tundub olevat normaalne. positiivne on see, et antakse kaasa ka lisanõel ja lisadüüs. ilmselt töötab muretult kui hästi hoida. ainus miinus minu arvates on hind: kallivõitu on... aga eks see juba on ostja enda otsustada...

https://www.facebook.com/panzerwerke
Bitte kommen sie in nach käsikaudu, aber vorsicht: esikus on dunkel ja tulistatakse !
See riistapuu (Vega) on konstruktsioonilt üsna sarnane Yama aerograafiga, kuigi veidi on tuunitud: värvi sisend on valikuline - kas ülalt või alt, samuti on olemas nõela käigu reguleerimise võimalus. See viimane on tegelikult üsna meeldiv.
Aga miinuspooled: düüs on mõõtmetelt kribu - ebamugav ja mehhaaniliselt nõrgavõitu, kuigi mudeliehitaja tundlikud sõrmekesed peaks selle käsitsemisega hakkama saama. Nõel on juba pildilt näha, et kole ja karvane ja ei tea mis materjalist - kas üldse poleerida kannatabki.
Samuti ei tea nõela teritusnurka - no et kui pikalt düüsist välja ulatub - liiga pikk vaba ots ei ole samuti hea. Ka pole näha pihusti otsiku ava kuju - see kipub tihtipeale olema kõike muud kui ümmargune. Ning kuna kroomimisel on see koht kaetud, siis koguneb protsessi lõpuks sinna alati hulk peenikest räbu. Kas see on ka pärast viimistletud või ei - pole näha.
Aga soovitada ei oska - eks riskimoment on alati olemas.
Aga miinuspooled: düüs on mõõtmetelt kribu - ebamugav ja mehhaaniliselt nõrgavõitu, kuigi mudeliehitaja tundlikud sõrmekesed peaks selle käsitsemisega hakkama saama. Nõel on juba pildilt näha, et kole ja karvane ja ei tea mis materjalist - kas üldse poleerida kannatabki.
Samuti ei tea nõela teritusnurka - no et kui pikalt düüsist välja ulatub - liiga pikk vaba ots ei ole samuti hea. Ka pole näha pihusti otsiku ava kuju - see kipub tihtipeale olema kõike muud kui ümmargune. Ning kuna kroomimisel on see koht kaetud, siis koguneb protsessi lõpuks sinna alati hulk peenikest räbu. Kas see on ka pärast viimistletud või ei - pole näha.
Aga soovitada ei oska - eks riskimoment on alati olemas.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 2 külalist