T-62 kirjutas:
Ainult kolm tonni ühe spiraali kohta

Eee....et kuidas kolm? Veidi üle kahe tonni ainult - täpsemalt 2,187 tonni ühe vedru kohta: mõlemal pool kuusteist suuremat spiraali ja sama palju väiksemaid nende sees, seega kokku 64 spiraalvedru. L-100 kaal 140 tonni, ära jagades tulebki tiba üle kahe tonnikese vedru kohta, mis pole just üle mõistuse palju. Kuigi eeldab väga täpset materjalivalikut ja termilise töötlemise režiime.
Aga see joon või õigemini keevisõmblus esisoomuse servades, kus seda justnagu ei tohikski olla - see tuleneb esisoomuse konstruktsioonist, esisoomus pidi E-seeria tankidel (E-50, E-75, E-90 ja E-100) olema
Schottpanzerung. Täpse tõlke otsimisega jäin küll jänni, ent põhimõtteliselt pidi esiplaat koosnema neljast erineva kõvaduse ja paksusega kihist: 80 + 60+45+20 mm, mis tegi kokku 205 mm. Mudelil on kõrvaltvaates soomus tunduvalt lahjem - peaks olema ~5,86 mm, ent tundub et on ehk poolteist milli, ei enam? Aga et kogu see kihiline võileib otsast lehvikuks vedama ei hakkaks, siis keevitati vabade servade ette spets. lukustid. Tappide vahelise kohaga oli lihtsam - seal algas lukusti kõige ülemise plaadi alumisest servast, nii et ülal selles kohas keevitust vaja ei olnud.