No näed Sa kui viksid aparaadid. Sakslane on eriti minu soosingus. Täpid ja puha... Soomlane on vast natuke puhta võitu, aga kui peremehele on OK siis ta on nii. Kobra on ikkagi vist täitsa kobe ...Eks neid tossu jälgi annab veel natuke harjutada. Ja ega seda tossujälge eriti näha ka polnud, oli selleks ajaks kütuse kvaliteediga nagu ta oli aga tehnikud pidasid ikka asinad võimaluste piires puhtana...vot
Tere taas selle rubriigi poolt. Vett on parajalt juba merre voolanud ja soomusmasinaid siin foorumis päris mitmeid valmimas nähtud. Panen siis mõned pildid mis suve alguses lõpetamata jäi ning siiski suve lõpuks valmis sai
Tegu kõigile tuttava Me 163 B-1 "Komet" mudeliga. Tegin variandi 2./JG 400 Leipzig-Brandis 1945
Tean et tahab pesu saada aga kes võtaks mind õpipoisiks ?
Pärast seda väikest "kirppu" mõtlesin juba suuremalt ja avasin Revelli karbi milles JU 290 A-7 sees peidus oli. Nüüd juba sisu valmis ning näitan välja mis hiljem näha ei jää. Kui jääbki siis õige pisut.
mis puudutab pesu ja õpipoisiks olemist , siis liituks sinuga. Aga see suur peletis. Uskumatult ilus kabiin ikka 72 mõõdu kohta.
Peab ikka ise ka näppima tulema seda.
Tere-tere!
Päris huvitav teema. Hiljuti just lugesin selle aparaadi kohta . Kas tuleb pommitaja või luurevariant? Saan aru, et "palati"kokkutulekul Kullos oli juba kere kokkupandud . Meeldivad need "bisnis "klassi istmed piloodi kabiini taga. Vist hele nahkkate Ja ega tüürmanil ka vaja ergonoomilisi töötingimusi..
Tegemist siis ikkagi JU 290 A-7 versiooniga. A-3 on lühema ninaga ehk ei ole ees kuulipildujat ja meest selle taga. Kiirus on nagi ukka suurtel peletistel väike mistõttu oli neid vaenlastel hea alla lasta. Palju sõltus sellistel konstruktsiooni efektiivsusest et kas tulid kohe alla või pidasid ikka purustustele vastu.