Krt, mulle meeldivad suured asjad!

Lennuki ajaloo kohta saab infot http://en.wikipedia.org/wiki/Focke-Wulf_Fw_200
Kokku ladusin otse karbist ja mingi etsindusega jändama ei hakanud. Koostamine oli lihtne ja pahtlit läks vaja vaid kerepoolte liitekohtades.
Sisu värvimine käis samuti kiiresti ja "üle jala", sest näha seda hiljem niikuinii ei jää.

Ainuke lisa, mille juurde aretasin oli tiivatugevdus. Siinkohal aitäh Paravozile vihjamast.


Töölaualt on näha, et asi on SUUR!

Värvimisega oli jamasid omajagu. kõigepealt suutsin viletsa maskimise tõttu põhja värvimisel ära rikkuda varem värvitud pealmise osa.
Sellest oli tuline kahju, kuna enda arvates kukkus see väga hästi välja. Uuesti üle värvides see enam nii hea ei jäänud, aga kedagi polnud süüdistada ka, peale iseenda.
Seekord mõtlesin, et katsetan vahatamise tehnoloogia ära. Olin omaarust jube kaval ja segasin vaha sisse tiba musta värvi, et töötaks filtrina ja tooks esile needipead ja kere uurded.
Kui vaha ära oli kuivanud, siis oli mudel laiguline nagu karjakoer. Ei aidanud muu, kui viinaga puhtaks pesemine.
Järgmine kiht tuli juba puhta vahaga ja kindluse mõttes vahetasin ka Johnsoni vaha KIILTO oma vastu. Sai parem, aga liiga läikiv. Tuiskasin siis kogu värgi veel kergelt mattlakiga üle ja selline ta jäi.






Lõpuks võrdlus FW 190 -ga
