
Itaalia kergetank
ega me vastupidist ei väidagi!Ega te ikka täie mõistuse man ei ole!
tank aga kui kaua tehtud kaunikene.

https://www.youtube.com/@Rihosk76 Üks vähestest Eesti mudelikanalitest Youtubes 

Jaa, oled nagu selgeltnägija. Tankist on lõpuks ka kokku pandud, kuigi vuntsidega Toni jääb ära - tolle lõug on ikka sellise habemega, et sarnast ei ole ma leidnud ühelgi pildil, isegi mitte vangilaari ülesvõtetel. See-eest astub esile Luigi - on teine vähe juhmaka näoga, aga ilmselt nägi ta binoklist just-just midagi sellist, et pidi lausa tanki porilauast kinni kahmama... - ilmselt midagi teemal "itaallaste uskumatud seiklused Venemaal".von manstein kirjutas: Isiklikult ennustaks, et finaalis sammub areenile peategelane: vapper saapamaa tankist. Binokkel peos ja vurrud uljalt kikkis.

-
- Liige
- Postitusi: 1416
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Etskae, ongi tankist ka..
Lõust on jah selline väga ilmekas. Küllap on läheduses kaevul toimetamas priske vene baaba. Sellest ka tüübi kannatajailme.
On vedanud, et kõrvu näha ei ole.
Tamya BT komplektis on politruki pea ilma kõrvadeta jäänud. No kuidas sellist ebardit inimeseks värvitakse. Arvata võib, et isegi Sho ei saaks hakkama.
Kas kiikrile rihm ka külge tuleb?
Lõust on jah selline väga ilmekas. Küllap on läheduses kaevul toimetamas priske vene baaba. Sellest ka tüübi kannatajailme.
On vedanud, et kõrvu näha ei ole.
Tamya BT komplektis on politruki pea ilma kõrvadeta jäänud. No kuidas sellist ebardit inimeseks värvitakse. Arvata võib, et isegi Sho ei saaks hakkama.
Kas kiikrile rihm ka külge tuleb?
Mis binokli rihm! Rihma pandla tihvt tuleb ka mõõdus.
Ja tankile tuleb tagumise tigudiferentsiaali eelsüütenurga valgustuse lambi pirni hõõgniidi pingutamise vedru tihvti splint ka õiges mõõtkavas.
Toomas
Ja tankile tuleb tagumise tigudiferentsiaali eelsüütenurga valgustuse lambi pirni hõõgniidi pingutamise vedru tihvti splint ka õiges mõõtkavas.
Toomas
Kui kaks inimest suudavad pimedas teki all ilma abivahenditeta valmis teha kolmanda inimese, siis igasugune mudeli kokkupanemine peaks olema käkitegu.
Servus!
Vaat selle rihma suhtes pole ma niiväga kindel - pole ühelgi pildil näinud: jalaväelastel ja muude mudrulaste binoklitel on jah rihm, et vahepeal ripub kaelas, aga tankistidel pole näinud. Nood ei mahu ju rinnal rippuva kiikriga luugist sisse - võimalik et kiikrit hoitakse mõnes vutlaris tanki sisemuses ja vajadusel kahmatakse ning topitakse tagasi? Sellist sisse-välja värki on ilmselt kiirem teha ilma rihmata, mis võiks ilmaasjata takerduma hakata.
Vaat selle rihma suhtes pole ma niiväga kindel - pole ühelgi pildil näinud: jalaväelastel ja muude mudrulaste binoklitel on jah rihm, et vahepeal ripub kaelas, aga tankistidel pole näinud. Nood ei mahu ju rinnal rippuva kiikriga luugist sisse - võimalik et kiikrit hoitakse mõnes vutlaris tanki sisemuses ja vajadusel kahmatakse ning topitakse tagasi? Sellist sisse-välja värki on ilmselt kiirem teha ilma rihmata, mis võiks ilmaasjata takerduma hakata.
Nu i Poetõ!!tagumise tigudiferentsiaali eelsüütenurga valgustuse lambi pirni hõõgniidi pingutamise vedru tihvti splint


https://www.youtube.com/@Rihosk76 Üks vähestest Eesti mudelikanalitest Youtubes 

-
- Liige
- Postitusi: 176
- Liitunud: 11 Nov, 2008 11:49
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Tänan..
Aga nüüd tahaks teema ükskord ometi ära lõpetada, kaua siis võib...
Viimased pildid, kõigepealt lubatud kobedam pilt laternatest:

Ja nüüd siis näo pähe saanud Luigi oma hirmsa sõjamassina taustal:

Ning paar suuremat plaani kah:


Kergetankist endast kah lõpetuseks: LXVII Battaglione Bersaglieri Motocorazzato (67. Motoriseeritud Laskurpataljon) jõudis Idarindel talle ettenähtud operatiivtsooni 1942 aasta juuli keskpaigaks. Pika teekonna lõpuosa tegid raudteejaama kuhjunud tankid läbi veoautode Fiat 626 kastides. Lahinguristsed saadi kätte 27. augstil, kui pataljoni kaks jagu kokku 9 tankiga toetasid „Valchiese ja „Vestone“ pataljone viiendast Alpi rügemendist, kindlustades nõukogude rünnaku blokeerimist Jagodni suunal. Resultaadid olid tagasihoidlikud, ent juba mõni päev hiljem kaotas kompanii kõigest paarikümne minuti jooksul kolmeteistkümnest rünnakule asunud tankist kaksteist masinat ja seda vaid vastaspoole lihtlabaste tankitõrjepüsside läbi. Pärastpoole oli veel mõningaid vähetähtsaid kokkupõrkeid, kuid itaalia tankimeeskondade õnneks ei kohtutud kunagi vastase tankidega... Luurel üritati siiski käia, kuigi ka see ettevõtmine oli suhteliselt riskantne, näiteks luurekäigul Gorbatovo lähedal vähendas veermikku takerdunud pikk stepirohi tankide kiiruse 15 -ne kilomeetrini tunnis. Lõpp saabus Stalingradi katla likvideerimisega, kuhu jäid ka kõik masinad, osadel itaallastel õnnestus siiski, vaatamata kõikidele vintsutustele, ka kodumaale jõuda.
Tehnilise poole pealt nii palju, et kõige rohkem oli probleeme käiguosaga: torsioonid kas murdusid või "väsisid ära" ja masin "istus maha". Kubinkas olev eksemplar on aja jooksul samuti üsma madalale vajunud. Samuti oli sagedaseks probleemiks roomikulülide purunemine, seda eriti Aafrikas.
Urmas.

Aga nüüd tahaks teema ükskord ometi ära lõpetada, kaua siis võib...
Viimased pildid, kõigepealt lubatud kobedam pilt laternatest:

Ja nüüd siis näo pähe saanud Luigi oma hirmsa sõjamassina taustal:

Ning paar suuremat plaani kah:


Kergetankist endast kah lõpetuseks: LXVII Battaglione Bersaglieri Motocorazzato (67. Motoriseeritud Laskurpataljon) jõudis Idarindel talle ettenähtud operatiivtsooni 1942 aasta juuli keskpaigaks. Pika teekonna lõpuosa tegid raudteejaama kuhjunud tankid läbi veoautode Fiat 626 kastides. Lahinguristsed saadi kätte 27. augstil, kui pataljoni kaks jagu kokku 9 tankiga toetasid „Valchiese ja „Vestone“ pataljone viiendast Alpi rügemendist, kindlustades nõukogude rünnaku blokeerimist Jagodni suunal. Resultaadid olid tagasihoidlikud, ent juba mõni päev hiljem kaotas kompanii kõigest paarikümne minuti jooksul kolmeteistkümnest rünnakule asunud tankist kaksteist masinat ja seda vaid vastaspoole lihtlabaste tankitõrjepüsside läbi. Pärastpoole oli veel mõningaid vähetähtsaid kokkupõrkeid, kuid itaalia tankimeeskondade õnneks ei kohtutud kunagi vastase tankidega... Luurel üritati siiski käia, kuigi ka see ettevõtmine oli suhteliselt riskantne, näiteks luurekäigul Gorbatovo lähedal vähendas veermikku takerdunud pikk stepirohi tankide kiiruse 15 -ne kilomeetrini tunnis. Lõpp saabus Stalingradi katla likvideerimisega, kuhu jäid ka kõik masinad, osadel itaallastel õnnestus siiski, vaatamata kõikidele vintsutustele, ka kodumaale jõuda.
Tehnilise poole pealt nii palju, et kõige rohkem oli probleeme käiguosaga: torsioonid kas murdusid või "väsisid ära" ja masin "istus maha". Kubinkas olev eksemplar on aja jooksul samuti üsma madalale vajunud. Samuti oli sagedaseks probleemiks roomikulülide purunemine, seda eriti Aafrikas.
Urmas.
Tubli ja asjakohane lõpetamine, ma hiljaaegu mõtlesin mälu värskendada ja otsisin itaallase kohta infot siit ja sealt. Loomulikult teadsin et tegu kergtankiga, aga et peale arvutusi ja pingsamat lugemist järelduseni jõudsin, et isegi 1/72 mastaabis mudelid kohati suuremad on, jäin küll päris tükiks ajaks koostepilte vaatama. "Legend" mudeli tornist, mis pöidlaotsa mahub ei tundunud üldsegi enam nii mahlaka huumorina.
Braavo!
NB! soovitan viimasel pildil uurida kätt veidi pingsamalt. Sealsed turritavad veresooned ja veidi küünemusta mõjuvad niivõrd reaalselt.
Braavo!
NB! soovitan viimasel pildil uurida kätt veidi pingsamalt. Sealsed turritavad veresooned ja veidi küünemusta mõjuvad niivõrd reaalselt.
et siis õnnitlused ilusa lõpetuse puhul! 

https://www.youtube.com/@Rihosk76 Üks vähestest Eesti mudelikanalitest Youtubes 

-
- Liige
- Postitusi: 1416
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Näppude otsa maalitud sõrmeküüned on midagi uut!
Pole nagu varem juhtunud nägema. Aga teose autorit tundes peab nentima: fossiil jääb fossiiliks.
Aga kergetanki fotoreportaaz on kuidagi poolik. Ainult mõni ebamäärane üldplaan. Täiesti eksponeerimata on jäetud detailid. Näiteks kuulsad kirjadega veermikudetailid või siis keermestatud 0,5mm. paksused mootoriluukide kinnituspoldid.
Kas jätkuvalt kehv ilm pildistamiseks? Kas on veel lootust?
Pole nagu varem juhtunud nägema. Aga teose autorit tundes peab nentima: fossiil jääb fossiiliks.
Aga kergetanki fotoreportaaz on kuidagi poolik. Ainult mõni ebamäärane üldplaan. Täiesti eksponeerimata on jäetud detailid. Näiteks kuulsad kirjadega veermikudetailid või siis keermestatud 0,5mm. paksused mootoriluukide kinnituspoldid.
Kas jätkuvalt kehv ilm pildistamiseks? Kas on veel lootust?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist