Uued tuuled idarindel: Tiger I, Leningradi all 1942 sügis
-
- Liige
- Postitusi: 1416
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Arvasin ise niisamuti. Aga minu viimased tööd on kinnitanud veendumust, et nitrolahusti toimib. Nashorni pindasid, eriti sisemust sai korduvalt ohtra tärpentiinimöksiga uputatud ja miskit reaktsiooni ei täheldanud. Kui ka värvkate lokkima hakkab, ei tasu heituda. Tuleb kannatlikult oodata, reeglina kuivab siledaks tagasi.Tegelikult piiksatan korra et ka nitro pole mm emailide puhul imevahend.... tärpentiinilahusega tehtud pesu keedab ta ikka pea igast asendist lahti
oi kurja küll! juhtub ka parimatega meist! minu puhul saaks muidugi öelda et andsin endast kõik, kuid välja kukkus nagu alati. aga kui sellisel tasemel mudelil nii juhtub, võib masendus küll tekkida. nõustun ka eelkirjanikega, ära viska ära, kui muud ei saa, siis äkki mingi tahmunud pihtasaanud tank. pole siin foorumis selliseid nagu näinud ka.
https://www.youtube.com/@Rihosk76 Üks vähestest Eesti mudelikanalitest Youtubes 

Tänan kõiki kaasa elamise eest.
Trofeenäituse Tiigrite kohta ütleks, et Gorki pargis oli neid kaks tükki - üks oli seesama numbriga 100, mis oli talutavas seisukorras. Vaid kõik lahtised detailid, nagu tööriistad, varuroomikud ja tulekustutid olid vaprate punaarmeelaste poolt suveniiriks ära varastatud. Teine oli läbi teinud mõned kümned mürsukatsetused ja vedeles näitusel pigemini suure ebamäärase rauahunnikuna. Seda viimast oleks mõeldav teha küll, kuid tõesti - ma ei viitsi:)
Lakkimise koha pealt on siia palju häid nõuandeid kirjutatud - panen kõrva taha ja mõne nõuandjaga ehk konsulteerin eraviisiliselt ka lähemalt.
Hetkel ei ole aga suurt muud teha, kui Hiinamaalt karpi oodata.
Kristjan
Sellise välisilme ja pisivigastustega sobiks ta ideaalselt dioraami nimetusega "Tiiger I Punaarmee trofeede näitusel" - kuhu ta jõudis tõenäoliselt mitte sugugi paremas konsistentsis... Võid ju mõelda selle peale, pilte näituselt leidub netis küllaga.
See on jah päris intrigeeriv idee, mis on siin maha käidud. Paraku ma seda ideed ise ei toeta ja seetõttu on praeguse Tiigri saatuseks värvikatsemuulaks saada. Hetkel on ta juba päris õnnetus seisukorras - lõhki lahatud ja enamus väärtuslikke juppe juba küljest eemaldatud.Kuna teine Tiiger on tulemas, toetaks samuti oleegi kahe masina ideed.
Trofeenäituse Tiigrite kohta ütleks, et Gorki pargis oli neid kaks tükki - üks oli seesama numbriga 100, mis oli talutavas seisukorras. Vaid kõik lahtised detailid, nagu tööriistad, varuroomikud ja tulekustutid olid vaprate punaarmeelaste poolt suveniiriks ära varastatud. Teine oli läbi teinud mõned kümned mürsukatsetused ja vedeles näitusel pigemini suure ebamäärase rauahunnikuna. Seda viimast oleks mõeldav teha küll, kuid tõesti - ma ei viitsi:)
Lakkimise koha pealt on siia palju häid nõuandeid kirjutatud - panen kõrva taha ja mõne nõuandjaga ehk konsulteerin eraviisiliselt ka lähemalt.
Hetkel ei ole aga suurt muud teha, kui Hiinamaalt karpi oodata.
Kristjan
Ohkima võtab ikka küll...
Mina ei saanud MM lahustiga kah kohe kuidagi sõbraks, mistõttu kasutangi enamjaolt nitrot. Aga tärpentin on meil vist erinev - mul ei ole õnnestunud enda omaga veel midagi lahti keeta...
Aga nagu näen, liigvad mõtted positiivses suunas ja varsti tuleb Tiiger uues hiilguses.

Aga nagu näen, liigvad mõtted positiivses suunas ja varsti tuleb Tiiger uues hiilguses.
Et Andrus laenas lahkesti oma Tiigri komplekti välja, sain uue hooga alustada varem, kui mu enda Tiiger Luckymodelist kohale jõudnuks. Nädalavahetuse töötulem on selline:
Et luukidest siiski üht-teist näha jääb, veendusin juba eelmist Tiigrit kokku pannes. Seepärast trein nüüd mõned rohkem silma alla jäävad interjööridetailid juurde. Pildi peal on olemas juba juhi-radisti selja taha jääv tala ning juhipolne laskemoonakapp. Samuti soomusplaadi taha jäävad sujuva joonega toed. Juurde peavad tulema veel radisti moonarakised ja juhi nina alla üks näidikujunn (kompass vististi). Interjööri kohta materjali otsides hämmastas mind, kuidas niisugune kandiline kast, nagu Tiiger, saab seest nii juugendlike joontega olla.

Sedakorda otsustasin teha ka jahutusõhu šahtid, mis bensiinipaakide peale käivad. Ka jahutusventilaatorid saavad eelmise komplekti toel veidi järgi aidatud. Nende osas pildil olev seis mind ei rahuldanud, sestap töö nendega veel käib.


Paar üldisemat plaani ka. korpus ise läks seekord sujuvamalt kokku, kuna eelmisest komplektist saadud kehvale kogemusele toetudes eirasin juhendi pakutavat montaažijärjekorda ja panin oma tarkuse järgi.


Kristjan
Et luukidest siiski üht-teist näha jääb, veendusin juba eelmist Tiigrit kokku pannes. Seepärast trein nüüd mõned rohkem silma alla jäävad interjööridetailid juurde. Pildi peal on olemas juba juhi-radisti selja taha jääv tala ning juhipolne laskemoonakapp. Samuti soomusplaadi taha jäävad sujuva joonega toed. Juurde peavad tulema veel radisti moonarakised ja juhi nina alla üks näidikujunn (kompass vististi). Interjööri kohta materjali otsides hämmastas mind, kuidas niisugune kandiline kast, nagu Tiiger, saab seest nii juugendlike joontega olla.

Sedakorda otsustasin teha ka jahutusõhu šahtid, mis bensiinipaakide peale käivad. Ka jahutusventilaatorid saavad eelmise komplekti toel veidi järgi aidatud. Nende osas pildil olev seis mind ei rahuldanud, sestap töö nendega veel käib.


Paar üldisemat plaani ka. korpus ise läks seekord sujuvamalt kokku, kuna eelmisest komplektist saadud kehvale kogemusele toetudes eirasin juhendi pakutavat montaažijärjekorda ja panin oma tarkuse järgi.


Kristjan

https://www.youtube.com/@Rihosk76 Üks vähestest Eesti mudelikanalitest Youtubes 

Nii,
Et üles laetud piltidelt nähtavad ventilaatorid mind rahutuks tegid, tegelesin nedega edasi. Võtsin abiks eelmise komplekti ja eraldasin ventilaatoritiivikud nendega kokku valatud raamidest, möödaminnes täpsustasin ka tiivikute südamikku arvestusega, et need saavad korrektsemalt värvitud ja tegelikkusele vastavamad, kui eelmised ventikad. Segane jutt - kui värv selga läheb, siis katsun võrdluseks pildi ka bovingtoni tiigri ventilaatoritest üles panna.


Suurimat kõhedust tekitas näidikujunn/kompass, juhi nina all, mis on esimene asi, mis juhiluugist sisse vaadates paistab. Seega ei saanud sellest kuidagi ka kõrvale hiilida. Segasin endale alustuseks paraja Minttu kokteili ja asusin asja kallale. Originaal on siin

...ja minu ponnistus siin:

Ümbertegemisele läks ka juhi vaateavaga seonduv, radist sai moonalao ja lisasin veel mõned detailid, mis ma arvan luugist paistma jäävat. Praegusega võib kokpiti valminuks lugeda:



Edasi tulevad manipulatsioonid luukidega ning siis saab seest ära värvida.
Kristjan
Et üles laetud piltidelt nähtavad ventilaatorid mind rahutuks tegid, tegelesin nedega edasi. Võtsin abiks eelmise komplekti ja eraldasin ventilaatoritiivikud nendega kokku valatud raamidest, möödaminnes täpsustasin ka tiivikute südamikku arvestusega, et need saavad korrektsemalt värvitud ja tegelikkusele vastavamad, kui eelmised ventikad. Segane jutt - kui värv selga läheb, siis katsun võrdluseks pildi ka bovingtoni tiigri ventilaatoritest üles panna.


Suurimat kõhedust tekitas näidikujunn/kompass, juhi nina all, mis on esimene asi, mis juhiluugist sisse vaadates paistab. Seega ei saanud sellest kuidagi ka kõrvale hiilida. Segasin endale alustuseks paraja Minttu kokteili ja asusin asja kallale. Originaal on siin

...ja minu ponnistus siin:

Ümbertegemisele läks ka juhi vaateavaga seonduv, radist sai moonalao ja lisasin veel mõned detailid, mis ma arvan luugist paistma jäävat. Praegusega võib kokpiti valminuks lugeda:



Edasi tulevad manipulatsioonid luukidega ning siis saab seest ära värvida.
Kristjan
siin võiks olla selline emotikon, kust suust ila jookseb...



https://www.youtube.com/@Rihosk76 Üks vähestest Eesti mudelikanalitest Youtubes 

-
- Liige
- Postitusi: 2087
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist