Stoori kah siis juurde: Konkreetne masin oli kasutusel Balti laevastiku õhujõudude 12. hävituslennukite polgus. 1944. aastal on see viibinud Pärnus, Kogulas ja ka Tallinnas - minu jaoks täiesti piisav, et see ära märkida.








Ilmselt lõhuti neid UTI variante liiga palju ära. Lenduriks pürgis ju iga teine kraavikaevaja või seakarjus. Eks selliste jaoks tuli konstruktsiooni tugevdada ja lihtsustada, et odavam tuleks toota ja remontida. Kui asi juba sujus, siis istuti UTI variandi peale üle.kalle kirjutas:Aga ikkagi ei saa päris hästi aru. Tegu peaks olema õppelennukiga..samas on sellel jäik telik. Aru ma ei saa mis mõte sellel on. Õpin kõik selgeks ja saan oma lennuki Sel aga on ju sisse käiv telik ja sellega soolot lendama minnes ei tea ma telikutega opereerimiset ikkagi midagi, sest õppelennukil oli ju jäik! Väga kummaline lahendus. Aga näevad päris head välja need kargud:)
Kk
Ja sina ei pane palju mudeleid kokkuFW Anton kirjutas:Pean aerograafi liiga suureks luksuseks ja pärast jama selle puhastamisega. See riist tasub siis ära kui on tõesti palju mudeleid kokku panna
Arvan, et madala tasemega õppurite maandumine oli alguses piisavalt kohmakas ja tihti oli lennuk mitte treeninglennul vaid teliku remondis. Et seda vältida oli nutikas teha telik jäigaks ja mittesissetõmmatav.kalle kirjutas:Aga ikkagi ei saa päris hästi aru. Tegu peaks olema õppelennukiga..samas on sellel jäik telik. Aru ma ei saa mis mõte sellel on. Õpin kõik selgeks ja saan oma lennuki Sel aga on ju sisse käiv telik ja sellega soolot lendama minnes ei tea ma telikutega opereerimiset ikkagi midagi, sest õppelennukil oli ju jäik! Väga kummaline lahendus. Aga näevad päris head välja need kargud:)
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist