P-51 Mustang Rino Air Races

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Kasutaja avatar
denis23
Liige
Postitusi: 1961
Liitunud: 17 Okt, 2004 11:38

P-51 Mustang Rino Air Races

Postitus Postitas denis23 »

Seoses täna Nevada air show ajal lennukiga P-51 toimunud traagilise õnnetusega, kus hukkus piloot ning kolm pealtvaatajat, imestasin, et piltidel ei näinud lennuk eriti tuttava Mustangi moodi. Vaatasin show korraldusfirma kodulehe.

Leidsin seal mitu masina pilte. Jääb mulje et näiteks selle masina aerodünaamika kallal väga tõsiselt tööd tehtud. Huvitav minu jaoks Mustang alati oli väljapaistava aerodünaamikaga lennuk, kust eriti midagi võtta veel oli suhteliselt raske, aga siin tundub ükski kerepaneel samaks ei jäänud. Ok, miks sõjaajal ei ole lenduri madalale istutatud on selge, aga selle lennuki moderniseerimine sellega ei piirdu vist.

Pilt
Ostan kokku kõik võimalikud E.Savisaare kuju, nime, autogrammiga esemed (trükimaterjalid, aktifotod, raamatud, pastapliiatsid, toiduainepakendid) jne.
Kasutaja avatar
Parovoz
Liige
Postitusi: 985
Liitunud: 20 Aug, 2005 20:30
Asukoht: Lasnogorsk, Balti mere ääres
Kontakt:

Re: P-51 Mustang Rino Air Races

Postitus Postitas Parovoz »

Tere-tere!
Eks see ole tavalisest P-51D mudelist tehtu, neh. Mis kere paneelidesse puutub siis ka IIMS ajal olid selle hävitaja head lennuomadused osaliselt ka see tõttu , et paneelide õmblused olid kititga või hermeetikuga kinni pahteldatud. Ja peale selle veel alumiinium lakiga värvitud. Aga selle kallal on vast kokpitti töödeldud , võibolla ka mootori võimsust paremuse poole tuunitud. Kaalu vähendatud.Ja ka lennuk aerodünaamiliseks tehtud. Sellest sarjast on ka P-63, FG-2 Corsair,....... ei tule meelde enam aga neid on veel...vot
Taara avitab! ...
Kasutaja avatar
Soobel
Liige
Postitusi: 2294
Liitunud: 30 Dets, 2004 12:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: P-51 Mustang Rino Air Races

Postitus Postitas Soobel »

Räägivad muudkui, et "sportlennuk" ja "sportlennuk," vaatasin Postimehe galeriid ja hakkasin juba mõttes targutama, et lahingulennuk või hävitaja siiski - oli justkui Mustang. Aga et seda radiaatori magu tal seal kere all ei olnud, ajas ikka segadusse. Oli se ikka P51?
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Kasutaja avatar
denis23
Liige
Postitusi: 1961
Liitunud: 17 Okt, 2004 11:38

Re: P-51 Mustang Rino Air Races

Postitus Postitas denis23 »

Muidugi, see on olnud pigem hot-rod P-51 baasil tehtud, aga jah, loomulikult, P-51.
Ostan kokku kõik võimalikud E.Savisaare kuju, nime, autogrammiga esemed (trükimaterjalid, aktifotod, raamatud, pastapliiatsid, toiduainepakendid) jne.
ivanorav
Liige
Postitusi: 922
Liitunud: 30 Juun, 2008 22:38
Asukoht: Soome
Kontakt:

Biltema Mustang.

Postitus Postitas ivanorav »

Alles üleelmine aasta keeras ka pensionär Bertil kusagil Norras mustangi üle kaela(maandus ruleerimisteele ja vajus teelt körvale. :shock: ). Ivanipilt on tehtud paar nädalat varem Tamperes!
Bertil jöudis tagasi, kust ta tuli!

Cavalier F-51D Mustang 2
NL405HC / 405 (cn ?)
Tampere – Pirkkala (TMP / EFTP), Finland
15.8.2010

Biltema company chief pilot Bertil Gerhardt taxiing out on his display flight at Tampere International Airshow 2010. Gerhardt was killed only six days later on 22 August when arriving with Spitfire SE-BIN for his next display in Tynset, Norway. RIP.
Manused
35950_144979868857147_100000354048259_289178_3724171_n.jpg
35950_144979868857147_100000354048259_289178_3724171_n.jpg (52.85 KiB) Vaadatud 3399 korda
Viimati muutis ivanorav, 17 Sept, 2011 22:56, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Würger 190G
Liige
Postitusi: 2063
Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: P-51 Mustang Rino Air Races

Postitus Postitas Würger 190G »

Reno
Viimati muutis Würger 190G, 18 Sept, 2011 8:45, muudetud 2 korda kokku.
toomas tyrk
Site Admin
Postitusi: 5710
Liitunud: 16 Dets, 2003 11:32
Kontakt:

Re: P-51 Mustang Rino Air Races

Postitus Postitas toomas tyrk »

Esiteks F-51D- ja koht on RENO !!!!!!!!!!!!!
Koht on muidugi Reno, aga kas F või P on rohkem maitseküsimus.

Teise Maailmasõja ajal oli see P-51. P nagu Pursuit. Peale Teist Maailmasõda muutus USA lennukite tähistus. Kõik Pursuit lennukid said hoopis Fighter'iteks. Ja ka P-51 sai F-51'ks.

Sellest hoolimata on see tüüp rohkem tuntud P-51 nime all
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 44033
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: P-51 Mustang Rino Air Races

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Viimase otsa P-51'de kabiin on küll kaugel optimaalsest aerodünaamikast, nagu ka nt P-47 oma. Eesmärgiks oli ikkagi 360 kraadise vaatevälja tagamine. Pigem olid aerodünaamilised alguperioodi masinate keresse uputatud kabiinikuplid.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Aspelund
Liige
Postitusi: 1218
Liitunud: 04 Mai, 2005 10:45
Kontakt:

Re: P-51 Mustang Rino Air Races

Postitus Postitas Aspelund »

Originally, The Galloping Ghost was built by North American Aviation at the NAA's Inglewood, California plant for military use during World War II. Once the aircraft was built, it was transfered to the then-Walnut Ridge Army Air Field in Walnut Ridge, Arkansas and would become surplus stock. Due to being classified as stock, it was then offered to the public for sale at a price tag of around $3,500. Around that time, Steve Beville and Bruce Raymond were looking to compete in the National Air Races in Cleveland, Ohio that were to be held in September. Beville was able to secure the aircraft from the WAA despite a deadline that had already passed that ended the sales of the P-51 at the Walnut Ridge Army Air Field. Thus, the aircraft was the last to be sold to the public, with the serial number of P-51D-15NA and army air field serial number 44-15651.[3][4][5]

Veel: On the Galloping Ghost, they’ve traded the radiators for a heat exchanger mounted inside a tank containing a mixture of water and methanol. The hot coolant and oil are pumped thru the heat exchanger where the heat is transferred to the water/methanol which then boils and vents overboard. The tank is inside the aircraft, and no air is being diverted, so all this is done without any additional drag being produced.

Veel: If you know anything about the P-51D Mustang, you are probably looking at this and noticing it doesn’t look like the P-51D. It’s modified canopy is what most notice.
Kasutaja avatar
Würger 190G
Liige
Postitusi: 2063
Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: P-51 Mustang Rino Air Races

Postitus Postitas Würger 190G »

The World War II-era plane that plummeted into an air-race crowd like a missile bore little resemblance to its original self. It was rebuilt for speed, if not for stability.

The 65-year-old "Galloping Ghost" underwent years of massive overhauls that took a full 10 feet off its wingspan. The ailerons — the back edges of the main wings used to control balance — were cut from about 60 inches to 32.
Lemet
Liige
Postitusi: 20814
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: P-51 Mustang Rino Air Races

Postitus Postitas Lemet »

Paistab, et viimasel ajal pole ilma Mustangita toimunud õnnetuseta sealkandis aasta täisväärtuslik... :(

http://www.youtube.com/watch?v=3xz054-Z ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=E54Pk9UO ... re=related
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
ivanorav
Liige
Postitusi: 922
Liitunud: 30 Juun, 2008 22:38
Asukoht: Soome
Kontakt:

Re: P-51 Mustang Rino Air Races

Postitus Postitas ivanorav »

Bertili lennuk jäi ikka ühte tükki, ehk see saigi saatuslikuks!
Väike vabandus, tegu oli Spitfieriga, Bertil käis kodunt läbi ja vahetas lennukit.

http://www.retten.no/lokale_nyheter/article5233720.ece
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline