http://www.youtube.com/watch?v=3_Nd4o305iU
Viktoriin
Re: Viktoriin
Vähemalt oktoobriparaad 53-ndamal aastal kasutas juba autosid...
http://www.youtube.com/watch?v=3_Nd4o305iU
http://www.youtube.com/watch?v=3_Nd4o305iU
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44188
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Viktoriin
Populaarse vene militaarveoki Gaz-66 loomisloos mängis olulist rolli ühe 40ndate militaarveoki kontseptsioon. Küsin: millise?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Viktoriin
Dodge WC seeria peaks olema...
Sihuke 3/4 auto...


Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Viktoriin
Sellise?Kapten Trumm kirjutas:Küsin: millise?

Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44188
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Viktoriin
Gaz-66 loomisloos mängis venelaste endi kinnitusel tõesti rolli Dodge 3/4 tonni. Esialgne Gaz-66 prototüüp (Gaz-62 vist oli) oli märksa pisem.
Armees prooviti ja öeldi, et väga hea auto, ainult paluks natuke suurem.
Armees prooviti ja öeldi, et väga hea auto, ainult paluks natuke suurem.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Viktoriin
Gaz-62 see oligi. Selline...


Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Viktoriin
Kusjuures GAZ-62-st, mis tegelikult prototüübi staatusesse jäigi, valmis 2 täiesti erinevat versiooni (teine on juba GAZ-66 sarnane). Loogiliselt võttes peaks nii erinevad autod ka erinevate indeksitega olema, aga noh, sõjaväe värk ja ju taheti vaenlase elu natuke keerulisemaks teha. Kuigi mõlemad baseeruvad GAZ 51 (63) tehnkal. Esimene siis aastast 1955 ja teise tootmisaastateks annab http://www.autogallery.org.ru/ggaz.htm 1959-1962 (selle järgi võiks arvata, et mingi väike seeria siiski toodeti):Kapten Trumm kirjutas:Gaz-66 loomisloos mängis venelaste endi kinnitusel tõesti rolli Dodge 3/4 tonni. Esialgne Gaz-66 prototüüp (Gaz-62 vist oli) oli märksa pisem.
Armees prooviti ja öeldi, et väga hea auto, ainult paluks natuke suurem.


Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44188
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Viktoriin
Kui täpne olla, siis Gaz-62 ei olnud Gaz-51 mootoriga. Seal peal tarvitati mingit 51 mootori põhjal eelsüütekambritega mootorit (taolise põhimõttega mootor oli ka hiljem Gaz-3102 peal). Võimalik, et sama mootor, mis oli ka BTRi-de peal. 53 mootori teisend tuli kasutusele juba GaZ-66 tulekuga.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Viktoriin
Ei usu, et seal eelkamber kolmanda klapiga olla sai. Kuhu sa selle püstklappidega mootoril aretad?
BTR-60 mootor erines GAZ-51 omast alumiiniumsaalede poolest, millised ka GAZ-52-l. Nukkvõll oli teistsuguste gaasijaotusfaasidega ja klapid olid suuremad ning väga tugevast materjalist. Muud erinevused olid BTR-i ekraneeritud süütesüsteem ja teistsugune karburaator ning tsentrifugaalõlifilter. Võib-olla veel midagi.
Teoreetiliselt ka võimalik, et oli tehtud 6- silindriline versioon esimeste UAZ-de ja Volgade püstklappidega mootorist, mis erines Pobeda omast 88 mm silindriläbimõõdu poolest.
BTR-60 mootor erines GAZ-51 omast alumiiniumsaalede poolest, millised ka GAZ-52-l. Nukkvõll oli teistsuguste gaasijaotusfaasidega ja klapid olid suuremad ning väga tugevast materjalist. Muud erinevused olid BTR-i ekraneeritud süütesüsteem ja teistsugune karburaator ning tsentrifugaalõlifilter. Võib-olla veel midagi.
Teoreetiliselt ka võimalik, et oli tehtud 6- silindriline versioon esimeste UAZ-de ja Volgade püstklappidega mootorist, mis erines Pobeda omast 88 mm silindriläbimõõdu poolest.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44188
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Viktoriin
http://www.kinokopilka.tv/movies/11334- ... -v-pogonah
Seal väidetakse igatahes.
http://forum.allgaz.ru/archive/index.php/t-44215.html
Ещё вот про ГАЗ 51:
ГАЗ-51Ф — модификация с двигателем ГАЗ-51Ф оснащенным форкамерно-факельным зажиганием, мощностью 80 л.с., выпущена малой партией в 1955 году
ГАЗ-51У — экспортная модификация, серийный выпуск 1949—1954
ГАЗ-51АУ — экспортная модификация на базе ГАЗ-51А, серийный выпуск 1956—1975 78-сильным двигателем с форкамерно-факельным зажиганием от ГАЗ-51Ф и шинами увеличенного размера 8,25-20".
ГАЗ-51В — экспортная модификация с повышенной до 3,0 т грузоподъёмностью. Оснащалась 78-сильным двигателем ГАЗ-51Ф с форкамерно-факельным зажиганием, шинами увеличенного размера 8,25-20" и платформой с пониженной высотой бортов. Серийный выпуск в 1956—1975
ГАЗ-52Ф (1958-1959 гг.) — бортовой грузовик, база 3,3 м, грузоподъёмность 2,5 т с форкамерно-факельным двигателем мощностью 85 л.с., была выпущена опытно-промышленная партия;
По двигателю Газ-40п, попробуй найти описание движка Газ-12.
Seal väidetakse igatahes.
http://forum.allgaz.ru/archive/index.php/t-44215.html
Ещё вот про ГАЗ 51:
ГАЗ-51Ф — модификация с двигателем ГАЗ-51Ф оснащенным форкамерно-факельным зажиганием, мощностью 80 л.с., выпущена малой партией в 1955 году
ГАЗ-51У — экспортная модификация, серийный выпуск 1949—1954
ГАЗ-51АУ — экспортная модификация на базе ГАЗ-51А, серийный выпуск 1956—1975 78-сильным двигателем с форкамерно-факельным зажиганием от ГАЗ-51Ф и шинами увеличенного размера 8,25-20".
ГАЗ-51В — экспортная модификация с повышенной до 3,0 т грузоподъёмностью. Оснащалась 78-сильным двигателем ГАЗ-51Ф с форкамерно-факельным зажиганием, шинами увеличенного размера 8,25-20" и платформой с пониженной высотой бортов. Серийный выпуск в 1956—1975
ГАЗ-52Ф (1958-1959 гг.) — бортовой грузовик, база 3,3 м, грузоподъёмность 2,5 т с форкамерно-факельным двигателем мощностью 85 л.с., была выпущена опытно-промышленная партия;
По двигателю Газ-40п, попробуй найти описание движка Газ-12.
Viimati muutis Kapten Trumm, 28 Okt, 2011 11:49, muudetud 1 kord kokku.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Viktoriin
Kui ma nüüd õieti mäletan, siis 70-ndate teises pooles käidi Tallinnas demonstreerimas kuuese reamootoriga Gaz-24-03. Toona asjaga tegelenud said masinat üleval Lasnamäe vanal lennuväljal ka proovida ja muljed olid olnud head. Jutt sinna juurde käis muidugi nagu tavaliselt (ja nagu 15 aastat hiljem ka neljaveolise ja diiselmootoriga Aleko kohta)- kohe-kohe, na dnjah, a možet-bõt i ranše...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Viktoriin
Oi kurja, olivadki 51 mootorile kolme rippklapiga ja eelkambriga plokikaane aretanud.
Sellist imelooma Eestis küll pole kohanud. Poolakate Warszawa/Nysa/Zuk-i mootor oli küll rippklappidele ümbertehtud Pobi ja hea mootor iseenesest, aga kolmas klapp ja eelkamber...
Eks ta keerulisuse ja vähese töökindluse tõttu välja suri.
Sellist imelooma Eestis küll pole kohanud. Poolakate Warszawa/Nysa/Zuk-i mootor oli küll rippklappidele ümbertehtud Pobi ja hea mootor iseenesest, aga kolmas klapp ja eelkamber...
Eks ta keerulisuse ja vähese töökindluse tõttu välja suri.
Viimati muutis EOD, 28 Okt, 2011 13:55, muudetud 1 kord kokku.
Re: Viktoriin
Ei väsi see Nõukogude tehnika ka üllatusi pakkumast... Arvad küll, et tead sellest vist juba enam-vähem kõike, aga näe, jälle tuleb midagi uut kusagilt välja. Eriti huvitav on veel see Volga R6 variant. Kindel, et V8 e. nn. KGB Volga (GAZ 2424) polnud? Tõsi, Volgale oli küll plaanis valmis aretada V6 mootor, kusagil Volgaklubi kodukal oli sellest vist piltki, aga ainult plaaniks see jäigi. Või oli ehk mingi Lääne mootor Volgale peale topitud (kas mitte '80 aastate lõpus mingi Mersu mootoriga isegi ei katsetatud)? Samuti ei teadnud ma siiamaani midagi GAZ 51 tõrvikkambriga mootorist. GAZ 52 mootoritega komplekteerimine käis vähemalt hiljem küll üsnagi suvaliselt (või on siin "süüdi" kap. remondid?), olen näinud nii sellist 52, millel peal täiesti harilik 51 mootor, suurte küünaldega, aga 2-lõõrilise karpaga. Ja teisel samasugusel autol väikeste küünaldega mootorit ühelõõrilise karpaga, vastavalt siis ka erineva sisselaskekollektoriga. Ja kõiki muid mõeldavaid variante. Muideks, igasuguste 51/52 ja nende baasil busside juhtide hulgas olid eriti hinnatud ülidefitsiitsed, ent 90 hj-ni forsseeritud GAZ 53F ja ZIM-i mootorid
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44188
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Viktoriin
51-põhiste mootorite hingusele minek oli tingitud nende pisikestest jõunumbritest, mis oleks muutnud võimatuks autode kandevõime (ja auto enda massi) kasvatamise.
Maailma parimad 51 mootori spetsid asuvad kahtlemata Karksi-Nuias, nende ehitatud 51 mootorid annavad 100 hj ja enam.
Maailma parimad 51 mootori spetsid asuvad kahtlemata Karksi-Nuias, nende ehitatud 51 mootorid annavad 100 hj ja enam.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Viktoriin
Et tegu polnud "jämeda" V-8 mootori ja nn KGB Volgaga, see on kindel, küll aga ei ole enam 99% kindel, järsku oli V-6. Kuigi ...mäletan, et jutuks oli just selle R6 rahulik käik ja hilisem tollipulgaga R4 mõõtmine ja arvutamine, kas kahe püti jagu pikem mootor ikka kapoti alla ää mahub. Oleks mahtunud küll.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist