Tervitus!
Kuna ostsin endale eelmine aasta retro krossika, siis hakkasin huvi tundma kogu selle teema vastu. Sõber kunagi ütles, et ekv-l pidid olema mingid Husqvarnad. Otsisin siis netist ja http://www.mil.ee/?menu=tehnika2&sisu=husqvarna -ainult tehnilised andmed. Tahaks lihtsalt huvipärast teada, kas keegi on sellisega sõitnud, kuidas sõita oli. Ja kui ma ükskord sõjaväkke jõuan, siis kas tekib võimalus mul ka sellisega sõita ja kuhu siis teenima peab minema vms... Või on ainult tähtsatele ninadele või vanarauda viidud?
Kv mootorrattad
-
- Liige
- Postitusi: 1068
- Liitunud: 15 Veebr, 2006 17:04
- Asukoht: Tallinn/Tartu/Võrumaa
- Kontakt:
Re: Kv mootorrattad
Kuna arvuti teeb mulle esimest aprilli
, siis proovin uuesti ja enam mitte nii põhjalikult kirjutada.
Selle ametikoha nimetus võiks olla midagi sellist nagu "käskjalg-sidemees". Erinevaid käskjalgu läheb vaja peaaegu igas üksuses. Iseasi on see, kas vastavale üksusele on käskjala jaoks ette nähtud mootorratas. Kui on, siis peaks sinul kui ajateenijal olema A-kategooria luba juba varasemast ajast taskus. Kalli koolituse tõttu üritatakse vältida autokooli saatmist ning pigem antakse see ametikoht sellele, kellel luba ja kogemus juba varasemast ajast olemas on.
Seda ma ei tea, kus üksuses oleks parim võimalus sellele kohale pääseda.
Kindralid ja muud tähtsad ninad sõidavad pigem ikka neljarattalistega ja need motikad on pigem ikka reakoosseisule mõeldud.
Aga kuna minuarust on kõik vähem kui neljarattalised sisepõlemismootoriga asjad totrused, siis tasuks sul oodata ehk kellegi targema arvamust. Vist olen näinud ka teistsuguseid, musta värvi ja väga vana välimusega rattaid kuskil garaazis, mida siis kevade saabudes käima löödi, aga minu pilk on valdava osa ajast ikkagi normaalsetele masinatele suunatud.
Tõsi, motomeestel on üks eelis. Sõjaväes on väga oluline, et seisu ajal oleks kõik masinad moondatud. Moondamise eest vastutab autojuht. Ja kujuta nüüd ette kui lihtne on ehitada moondamisvõrgust ja toigastest garaazi 8x8 MANile ja kui lihtne on moondada sellist tsiklit.
Miinuseks jällegi see, et mõnes veokis on sul olemas lausa voodi, kus magada, aga tsikliga oled nagu kodutu.

Selle ametikoha nimetus võiks olla midagi sellist nagu "käskjalg-sidemees". Erinevaid käskjalgu läheb vaja peaaegu igas üksuses. Iseasi on see, kas vastavale üksusele on käskjala jaoks ette nähtud mootorratas. Kui on, siis peaks sinul kui ajateenijal olema A-kategooria luba juba varasemast ajast taskus. Kalli koolituse tõttu üritatakse vältida autokooli saatmist ning pigem antakse see ametikoht sellele, kellel luba ja kogemus juba varasemast ajast olemas on.
Seda ma ei tea, kus üksuses oleks parim võimalus sellele kohale pääseda.
Kindralid ja muud tähtsad ninad sõidavad pigem ikka neljarattalistega ja need motikad on pigem ikka reakoosseisule mõeldud.
Aga kuna minuarust on kõik vähem kui neljarattalised sisepõlemismootoriga asjad totrused, siis tasuks sul oodata ehk kellegi targema arvamust. Vist olen näinud ka teistsuguseid, musta värvi ja väga vana välimusega rattaid kuskil garaazis, mida siis kevade saabudes käima löödi, aga minu pilk on valdava osa ajast ikkagi normaalsetele masinatele suunatud.
Tõsi, motomeestel on üks eelis. Sõjaväes on väga oluline, et seisu ajal oleks kõik masinad moondatud. Moondamise eest vastutab autojuht. Ja kujuta nüüd ette kui lihtne on ehitada moondamisvõrgust ja toigastest garaazi 8x8 MANile ja kui lihtne on moondada sellist tsiklit.
Miinuseks jällegi see, et mõnes veokis on sul olemas lausa voodi, kus magada, aga tsikliga oled nagu kodutu.
Riigi kaitse on liiga tähtis asi, et seda teistele usaldada.
- kangelaspioneer
- Liige
- Postitusi: 1065
- Liitunud: 30 Dets, 2004 13:13
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Re: Kv mootorrattad
On selliseid mitmel pool, enamus praeguseks jaganud muu rootsi raua saatust- sõidetud ilma hoolduse ja remondita lõpuni või enam- vähem sõiduvõimelisena pandud mob. reservi.
Sõita on huvitav. Küllaltki maastikuvõimeline ja lahja mootoriga masin, nagu paar- kolmkümmend aastat vanad enduurokad ikka. Tõeliselt lõbus on talvel suuskadega sõita. See on pisut teistsugune kogemus, kui mootorrattad tavaliselt pakuvad.
Sõita on huvitav. Küllaltki maastikuvõimeline ja lahja mootoriga masin, nagu paar- kolmkümmend aastat vanad enduurokad ikka. Tõeliselt lõbus on talvel suuskadega sõita. See on pisut teistsugune kogemus, kui mootorrattad tavaliselt pakuvad.
Re: Kv mootorrattad
Minu ajal kutsuti neid virgatsiteks. Kas siis motikaga, veloga või jalgsiallatah kirjutas:
Selle ametikoha nimetus võiks olla midagi sellist nagu "käskjalg-sidemees".
Re: Kv mootorrattad
Okei,tänud!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline