Uus sõjaväe mootorratas Ural

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Kasutaja avatar
hillart
Liige
Postitusi: 3288
Liitunud: 07 Jaan, 2005 15:02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hillart »

Mis siin naljakat? Jumalast asjalik lahendus.
Kahjuks pole Eestis veel selle peale tuldud, et selleine variant oleks näiteks TT-relvadele üks väga otstarbekas ja ODAV kandur. Rääkimata siis veel neljarattalistest tunduvalt kasinamast tehnilise teenindamise mahust. :cry: :cry:

Nähtud videoklipp on muidugi tugevalt reklaamihõnguline ja taolisi trikke, nagu seal näha (hüpped jne.) , teevad siiski vaid kogenud krossisõitjad.
Aga muidu - igati OK. :wink: :wink:
Postitusi lugedes kasuta kôigepealt oma aju (NB!! peaaju) HOMO SAPIENS !!! (e. foorumlane)

Stellung halten und sterben!!
Kasutaja avatar
Actual
Liige
Postitusi: 539
Liitunud: 13 Mär, 2008 11:47

Postitus Postitas Actual »

Ei tea küll Ural-i hindasid, aga olen pigem skeptiline. Arvan, et sellise ratta hind ei ole oluliselt odavam kui ATV-l, aga läbivuse osas vast ATV nõksu võimekam. Selles videos toimub sõit suvel ja kuivaga. Praktikas oleks meie kliimas selline riistapuu kasutatav samuti suvel kuivaga ja kõvema pinnaga aladel. Pinnasteel (põllutee) võib väiksema vihmahoo järel olla mootoratas kui lehm libedal jääl ja pehmemale põllule pole mõtet Ural-iga üldse ronida. Lumes läbivusel panustaksin samuti ennem ATV-le kui Ural-le.
Lupus
Liige
Postitusi: 872
Liitunud: 02 Juun, 2005 12:44

Postitus Postitas Lupus »

hinnad algavad 130000.-
Incc
Liige
Postitusi: 117
Liitunud: 03 Okt, 2008 12:16
Kontakt:

Postitus Postitas Incc »

TT-meeskonnale oleks mootorratas või ATV küll teretulnud: kiirelt liikuvat objekti on suurte torudega raske maha võtta.

Klipp ise on muidugi väga võimas, mehed sõidavad nagu Saku krossirajal.
War, war never changes...
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10269
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Postitus Postitas Kilo Tango »

Seda IIMS aegset lahendust ei saa enam tõsiselt võtta. Pigem midagi sellist:

http://www.atvcorp.com/home.html

Maksab küll ca. 2 korda rohkem aga kasu on veelgi rohkem.
Kasutaja avatar
Madis22
Liige
Postitusi: 1502
Liitunud: 09 Mär, 2005 14:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Madis22 »

Kasutatavuse poolest oleks kerge endurokas mugavam. Lihtsam maskeerida ka, kui vaja selle juurest mõneks ajaks eemale minna.
The laws of physics is more what you'd call 'guidelines' than actual rules.
Aspelund
Liige
Postitusi: 1218
Liitunud: 04 Mai, 2005 10:45
Kontakt:

Postitus Postitas Aspelund »

Vene tehnikaga on muidugi klassikaline probleem selles, et vastupidavus ja koostekvaliteet on äärmiselt tagasihoidlikud, kui kogu aeg mutrivõtmega ei vehi.

Mõni korraliku tootja ATV ajab asja palju paremini ära.

A
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10269
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Postitus Postitas Kilo Tango »

Madis22 kirjutas:Kasutatavuse poolest oleks kerge endurokas mugavam. Lihtsam maskeerida ka, kui vaja selle juurest mõneks ajaks eemale minna.
No võta Prowleril rollbar maha ja on sama lihtne maskeerida.
Kasutaja avatar
kangelaspioneer
Liige
Postitusi: 1065
Liitunud: 30 Dets, 2004 13:13
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas kangelaspioneer »

Endurokal pole kola (relvastust) kuhugi panna. Läbivuse poolest on abiks korvivedu ja õiged rehvid (nagu nendel videos näidatud masinatel), kuigi ATV-le vastu ei saa.
See vastupidevuse teema on vast kõige kriitilisem, ikka täiesti uskumatud asjad võivad katki minna.
Taktikalise kasutamise kohalt sobivad need asjad TT ja ÕT raketikomplekside ringi vedamiseks, AGS sarnaste asjade tassimiseks ning miks mitte ka nt silla õhkimiseks lõhkelaengute või miinide veoks vastase logistilistele teedele. KP seal külgkorvis või ATV peal... minumeelest pole tast seal suuremat tolku. V.a. 50 cal positsioonile toimetamine.
oll
Liige
Postitusi: 131
Liitunud: 01 Veebr, 2008 10:59
Asukoht: jõgevamaa
Kontakt:

Postitus Postitas oll »

90-date alguses olid analoogsed vene sõjaväe mootorrattad kasutusel ka Eesti Politseis. Mark oli mäletamist mööda Dnepr-16. Üks rist ja viletsus oli nendega, kolvid põlesid sisse ära, korviratta veo ülekanne oli pealtnäha andekas aga ülimalt õrnake ja jutt jumala õige selle koha pealt, et sobib ainult kõva pinnase peal sõitmiseks. Koos korviga aretas kiirust kuni 70km/h. Hiljem kui differ purunes ja taga kiige ning uue ülekande paigaldamise järel sai tast soolopill tehtud oli asi veidi lõvusam. Aga ausalt öeldes pole midagi sellist mida riigikaitselisest seisukohast tasuks hankida, omale jahilkäimiseks peaksin sellist küll
Kasutaja avatar
setu
Liige
Postitusi: 1108
Liitunud: 11 Mär, 2009 10:32
Kontakt:

Re: Uus sõjaväe mootorratas Ural

Postitus Postitas setu »

video Uralist USAs.

http://vimeo.com/42848438
Pilt
Pilt
Pilt

trv,
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
Kasutaja avatar
bombard
Liige
Postitusi: 114
Liitunud: 05 Juun, 2008 9:11
Kontakt:

Re: Uus sõjaväe mootorratas Ural

Postitus Postitas bombard »

Pole küll uralid, aga läbivus ei tohiks sellistel ratastel probleem olla.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=36418
http://www.rokonworld.com/1969master.jpg
Kunagi kuulsin,et mingi mees oli ehitanud endale selline (dnepri, vist), kus vedasid tagaratas, korviratas ja esiratas.
Uraliga olen sõitnud ise ainult paar korda, kuid mulle tundus, et on päris hea ronija, mööda lumelägast metsateed sai läbi küll. Sellel masinal oli kap. remont just tehtud. Uralil peaks juba olema tagurpidi käik, see on ka kasulik. Atvga ei anna ikkagi võrrelda, aga vähe odavam on.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Markko ja 2 külalist