
Uus sõjaväe mootorratas Ural
Mis siin naljakat? Jumalast asjalik lahendus.
Kahjuks pole Eestis veel selle peale tuldud, et selleine variant oleks näiteks TT-relvadele üks väga otstarbekas ja ODAV kandur. Rääkimata siis veel neljarattalistest tunduvalt kasinamast tehnilise teenindamise mahust.
Nähtud videoklipp on muidugi tugevalt reklaamihõnguline ja taolisi trikke, nagu seal näha (hüpped jne.) , teevad siiski vaid kogenud krossisõitjad.
Aga muidu - igati OK.

Kahjuks pole Eestis veel selle peale tuldud, et selleine variant oleks näiteks TT-relvadele üks väga otstarbekas ja ODAV kandur. Rääkimata siis veel neljarattalistest tunduvalt kasinamast tehnilise teenindamise mahust.


Nähtud videoklipp on muidugi tugevalt reklaamihõnguline ja taolisi trikke, nagu seal näha (hüpped jne.) , teevad siiski vaid kogenud krossisõitjad.
Aga muidu - igati OK.


Postitusi lugedes kasuta kôigepealt oma aju (NB!! peaaju) HOMO SAPIENS !!! (e. foorumlane)
Stellung halten und sterben!!
Stellung halten und sterben!!
Ei tea küll Ural-i hindasid, aga olen pigem skeptiline. Arvan, et sellise ratta hind ei ole oluliselt odavam kui ATV-l, aga läbivuse osas vast ATV nõksu võimekam. Selles videos toimub sõit suvel ja kuivaga. Praktikas oleks meie kliimas selline riistapuu kasutatav samuti suvel kuivaga ja kõvema pinnaga aladel. Pinnasteel (põllutee) võib väiksema vihmahoo järel olla mootoratas kui lehm libedal jääl ja pehmemale põllule pole mõtet Ural-iga üldse ronida. Lumes läbivusel panustaksin samuti ennem ATV-le kui Ural-le.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10269
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Seda IIMS aegset lahendust ei saa enam tõsiselt võtta. Pigem midagi sellist:
http://www.atvcorp.com/home.html
Maksab küll ca. 2 korda rohkem aga kasu on veelgi rohkem.
http://www.atvcorp.com/home.html
Maksab küll ca. 2 korda rohkem aga kasu on veelgi rohkem.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10269
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
- kangelaspioneer
- Liige
- Postitusi: 1065
- Liitunud: 30 Dets, 2004 13:13
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Endurokal pole kola (relvastust) kuhugi panna. Läbivuse poolest on abiks korvivedu ja õiged rehvid (nagu nendel videos näidatud masinatel), kuigi ATV-le vastu ei saa.
See vastupidevuse teema on vast kõige kriitilisem, ikka täiesti uskumatud asjad võivad katki minna.
Taktikalise kasutamise kohalt sobivad need asjad TT ja ÕT raketikomplekside ringi vedamiseks, AGS sarnaste asjade tassimiseks ning miks mitte ka nt silla õhkimiseks lõhkelaengute või miinide veoks vastase logistilistele teedele. KP seal külgkorvis või ATV peal... minumeelest pole tast seal suuremat tolku. V.a. 50 cal positsioonile toimetamine.
See vastupidevuse teema on vast kõige kriitilisem, ikka täiesti uskumatud asjad võivad katki minna.
Taktikalise kasutamise kohalt sobivad need asjad TT ja ÕT raketikomplekside ringi vedamiseks, AGS sarnaste asjade tassimiseks ning miks mitte ka nt silla õhkimiseks lõhkelaengute või miinide veoks vastase logistilistele teedele. KP seal külgkorvis või ATV peal... minumeelest pole tast seal suuremat tolku. V.a. 50 cal positsioonile toimetamine.
90-date alguses olid analoogsed vene sõjaväe mootorrattad kasutusel ka Eesti Politseis. Mark oli mäletamist mööda Dnepr-16. Üks rist ja viletsus oli nendega, kolvid põlesid sisse ära, korviratta veo ülekanne oli pealtnäha andekas aga ülimalt õrnake ja jutt jumala õige selle koha pealt, et sobib ainult kõva pinnase peal sõitmiseks. Koos korviga aretas kiirust kuni 70km/h. Hiljem kui differ purunes ja taga kiige ning uue ülekande paigaldamise järel sai tast soolopill tehtud oli asi veidi lõvusam. Aga ausalt öeldes pole midagi sellist mida riigikaitselisest seisukohast tasuks hankida, omale jahilkäimiseks peaksin sellist küll
Re: Uus sõjaväe mootorratas Ural
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
Re: Uus sõjaväe mootorratas Ural
Pole küll uralid, aga läbivus ei tohiks sellistel ratastel probleem olla.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=36418
http://www.rokonworld.com/1969master.jpg
Kunagi kuulsin,et mingi mees oli ehitanud endale selline (dnepri, vist), kus vedasid tagaratas, korviratas ja esiratas.
Uraliga olen sõitnud ise ainult paar korda, kuid mulle tundus, et on päris hea ronija, mööda lumelägast metsateed sai läbi küll. Sellel masinal oli kap. remont just tehtud. Uralil peaks juba olema tagurpidi käik, see on ka kasulik. Atvga ei anna ikkagi võrrelda, aga vähe odavam on.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=36418
http://www.rokonworld.com/1969master.jpg
Kunagi kuulsin,et mingi mees oli ehitanud endale selline (dnepri, vist), kus vedasid tagaratas, korviratas ja esiratas.
Uraliga olen sõitnud ise ainult paar korda, kuid mulle tundus, et on päris hea ronija, mööda lumelägast metsateed sai läbi küll. Sellel masinal oli kap. remont just tehtud. Uralil peaks juba olema tagurpidi käik, see on ka kasulik. Atvga ei anna ikkagi võrrelda, aga vähe odavam on.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Markko ja 2 külalist