Kapten Trummi nimetatud veoki külgede soomustamine labase pooletolliste terastahvlitega maksab umbes 5,5-6 tuhat eurot masina kohta (konstruktsiooniterast paigaldatakse täna hinnaga 1,8-1,9 €/kg + km), Unimogide ja MAN-i Soomes soomustamine spetsiaalse soomusega maksis maksumaksjale 65-75 tuhat eurot masina kohta. Palju me maksime PASI-de eest? 192 tuhat €/tk Soome omadest ja 253 tuhat €/tk Hollandi omadest. Osta odavaid Vene soomukeid ja siis neid moderniseerida? Soomest ostetud PASI-de hinnast moodustas nende meie jaoks korda seadmine kolmandiku. Vene omade kordaseadmine ei saa mitte odavam olema. Tõsi on, et mida korralikum soomus, seda kallim hind ja päris labast terasplaati kergetele masinatele panna ei saa. Unimogil napib selleks kandevõimet. Kaitseliidu DAF-id aga võiksid poole oma kandevõimest soomusele ohverdada küll. Nelja PASI hinna eest pakiks me kõik Kaitseliidu DAF-id terasesse ja ligi kaks tuhat meest tunneks end pisut julgemalt.hillart kirjutas:Vaat, asi on nimelt selles, et see veokate soomustamine on pea-aegu (aga tõepoolest - mitte päris nii paju) samas hinnaklassis teenus, kui spetsiaalse APC ost. Laiamahuline madelautode soomustamise ettevõtmine eeldaks selles valdkonnas selgesõnalist vastavasuunalist otsust ja ühtlasi edaspidist kontsptuaalset APC-dest loobumist, sest kaht asja korraga ei saa.
Küsimus ei olegi ju niivõrd selles, et me tahaks nende veokitega lahingusse sõita, vaid pigem selles, et tahaks maanteel kolonnis liikudes vaenlase kaudtule alla jäädes ellu jääda. See on see aeg, kus meie "tänapäevast manöövrisõda" pidav kergejalavägi on kõige haavatavam. Maapinnal on iga sõduri ellujäämine tema enda samblasse-pugemise oskuses ja labida-liigutamise kiiruses kinni, maanteel aga kaitseb meid täna vaid present.