Viktoriin

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10222
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: Viktoriin

Postitus Postitas Kilo Tango »

Castellum kirjutas:Sidney ooperiteatri peakonstruktor Ove Arup on töötanud Christiani&Nielseni firmas, mis projekteeris Tallinna Lennusadama angaarid ja mille Peterburi filiaal ehitas angaarid.

Aga Tallinna hetkel veel ei töötanud, sest lõpetas 1922 alles kooli. Ja ooperitetri ehituse ajal enam ammu ei töötanud. Ja Christiani&Nielsen oli siis juba Tai firma...
SElle vastuse võib praktiliselt õigeks lugeda. Mida mina silmas pidasin, on see, et Christiani&Nielseni, mis projekteeris angaarid, osales ka Sidney ooperiteatri projekteerimisel tegeledes objekti sobitamisega linnaruumi (ma ei te,a kuidas seda maakeeli nimetada - civil engineering valdkonna nimi).
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Viktoriin

Postitus Postitas Lemet »

Ja mille poolest siis minu vastus, et järsku sama projekteerimisfirma projekteeris ei sobinud... :roll:
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10222
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: Viktoriin

Postitus Postitas Kilo Tango »

Lemet kirjutas:Ja mille poolest siis minu vastus, et järsku sama projekteerimisfirma projekteeris ei sobinud... :roll:
Sobis see kah :-)
Kasutaja avatar
Castellum
Liige
Postitusi: 2698
Liitunud: 27 Dets, 2008 23:29
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Viktoriin

Postitus Postitas Castellum »

Kilo Tango kirjutas:Mida mina silmas pidasin, on see, et Christiani&Nielseni, mis projekteeris angaarid, osales ka Sidney ooperiteatri projekteerimisel tegeledes objekti sobitamisega linnaruumi (ma ei te,a kuidas seda maakeeli nimetada - civil engineering valdkonna nimi).
Aga mingi allika annad? Ma vaatasin Christiani&Nielseni kodukalt ja Sydney ooperimaja omalt ka, aga ei leidnud sellel teemal ühtegi viidet. Samas, pärast I ms oli Christiani&Nielsenil Austraalias harukontor küll...praegu selle nime all enam pole.

'Civil engineering' on üldjuhul 'üldehitus(teadus)', aga väga palju oleneb kontekstist. Kas see oli tõlkimise probleem?
Kindlusarhitektuur on osa meie elukeskkonnast
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10222
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: Viktoriin

Postitus Postitas Kilo Tango »

Castellum kirjutas:
Kilo Tango kirjutas:Mida mina silmas pidasin, on see, et Christiani&Nielseni, mis projekteeris angaarid, osales ka Sidney ooperiteatri projekteerimisel tegeledes objekti sobitamisega linnaruumi (ma ei te,a kuidas seda maakeeli nimetada - civil engineering valdkonna nimi).
Aga mingi allika annad? Ma vaatasin Christiani&Nielseni kodukalt ja Sydney ooperimaja omalt ka, aga ei leidnud sellel teemal ühtegi viidet. Samas, pärast I ms oli Christiani&Nielsenil Austraalias harukontor küll...praegu selle nime all enam pole.

'Civil engineering' on üldjuhul 'üldehitus(teadus)', aga väga palju oleneb kontekstist. Kas see oli tõlkimise probleem?
http://www.architecture.com.au/i-cms?page=221

Ega ma täpselt ei tea, mis ulatuses nad kaasatud olid, sestap ka selline udune määratlus.
Kasutaja avatar
Castellum
Liige
Postitusi: 2698
Liitunud: 27 Dets, 2008 23:29
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Viktoriin

Postitus Postitas Castellum »

Kilo Tango kirjutas:
Castellum kirjutas:
Kilo Tango kirjutas:Mida mina silmas pidasin, on see, et Christiani&Nielseni, mis projekteeris angaarid, osales ka Sidney ooperiteatri projekteerimisel tegeledes objekti sobitamisega linnaruumi (ma ei te,a kuidas seda maakeeli nimetada - civil engineering valdkonna nimi).
Aga mingi allika annad? Ma vaatasin Christiani&Nielseni kodukalt ja Sydney ooperimaja omalt ka, aga ei leidnud sellel teemal ühtegi viidet. Samas, pärast I ms oli Christiani&Nielsenil Austraalias harukontor küll...praegu selle nime all enam pole.

'Civil engineering' on üldjuhul 'üldehitus(teadus)', aga väga palju oleneb kontekstist. Kas see oli tõlkimise probleem?
http://www.architecture.com.au/i-cms?page=221

Ega ma täpselt ei tea, mis ulatuses nad kaasatud olid, sestap ka selline udune määratlus.
Tänud, hea link on. Mina tõlgiks antud juhul 'Civil engineers' kui infra tegijaid (projekteerijaid? - meil on need asjad eraldi, nt Ameerikas tihti mitte - Austraaliat ei tea) - teed, platsid, võib-olla ka verikaalplaneerimise ja sadeveeärastuse...kaid jms sadamarajatised?

Lemeti vastus katab nagu rohkem küsimuse ära. Jään enda uut korda ootama.
Kindlusarhitektuur on osa meie elukeskkonnast
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Viktoriin

Postitus Postitas Lemet »

Mõnda asja annab üpris mitut moodi teha. Mida toimetab grupp nõukogude sõjaväelasi sellel pildil hävitajaga MiG-3?

Pilt
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Georges
Liige
Postitusi: 147
Liitunud: 26 Nov, 2010 20:03
Kontakt:

Re: Viktoriin

Postitus Postitas Georges »

Käivitavad loomulikult.
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Viktoriin

Postitus Postitas Lemet »

Käivitavad, seda küll. Kas ka loomulikult, on juba teine lugu. Loomulik käivitamine käib MiG-3 siiski suruõhuga :wink: Aga küsi.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Georges
Liige
Postitusi: 147
Liitunud: 26 Nov, 2010 20:03
Kontakt:

Re: Viktoriin

Postitus Postitas Georges »

Annan järje vabaks.
OnuEnn
Liige
Postitusi: 562
Liitunud: 10 Nov, 2011 22:38
Kontakt:

Re: Viktoriin

Postitus Postitas OnuEnn »

"Loomulik käivitamine käib MiG-3 siiski suruõhuga"

missajast vene tehnika loomuliku käivitamisega tööle läheb? vene tehnikas pole midagi loomulikku.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43808
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Viktoriin

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Eks selle vene tehnikaga on kaasas käinud läbi aegade viinalembene ja lohakas (vene) inimene ja sellest ka paljud hädad.
Vene tehnika töötab täiesti normaalselt, kui on hoolas peremees, kes käsi viitsib mustaks teha.
Mäletan noorpõlveaegu kui sai igapäevasõite tehtud vene autoga, tee peale jäämisi ja üllatusi ei olnud tegelikult rohkem kui hilisemal 10+ a vanal saksa secondhandil.
Kui hästi järgi mõelda, siis tegelikult remondipäevi polnud palju rohkem, sest selle tööajaga, mis suutsid mersul eemaldada töö tegemist segavad jupid või agregaadid, oli kopika mootor juba laua peal laiali võetud.

Parimaks mu sõnade kinnituseks on vast II ilmasõjas trofeeks saadud vene (ja ostetud saksa) tehnika ülimalt pikk ja auväärne karjäär Soome armees (nt T-34 tankid võeti Soome armee relvastusest maha alles 1962, samas kui iga teine vene ajaloolane peab vajalikuks ilkuda "pidevalt katki olevate õhukesest plekist kirstude" üle, mis 1941 nii suure lüüasaamise peamine põhjus olid).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Viktoriin

Postitus Postitas Lemet »

OnuEnn kirjutas:"Loomulik käivitamine käib MiG-3 siiski suruõhuga"

missajast vene tehnika loomuliku käivitamisega tööle läheb? vene tehnikas pole midagi loomulikku.
Selle avalduse peale ei jää üle muud kui õlgu kehitada ja korrata laskeinstruktori sõnu vinguvale kursandile- kui džigitil käed tagumikust välja kasvavad, siis on suures jaos asi ikka džigitis, mitte püssis kinni.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
asjaajaja
Liige
Postitusi: 835
Liitunud: 07 Dets, 2004 16:03
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Viktoriin

Postitus Postitas asjaajaja »

Kuna Georges andis järje vabaks, kasutan võimalust.
Ühel päeval sai meie kuulus lõunanaaber Raimonds Pauls ametliku kirja Põhja-Koreast. Punalippude ja automaatide piltidega ehitud uhke kiri teatas, et...
Kõik, mis toimub praegu, on minuti pärast juba ajalugu
Kasutaja avatar
Sho
Liige
Postitusi: 3363
Liitunud: 26 Jaan, 2009 18:45
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Viktoriin

Postitus Postitas Sho »

.. et Pauls on nimetatud Kim Il Suni pärijaks ja oma päranduse ($ 320.500.000) kättesaamiseks tuleb tal edastada oma pangaandmed ning pin-koodid ja saata pisike pärandimaks ($ 35.000) Libeeria Panka, varahaldur Nquen Ho nimele.
Võtke teed ja tulge homme jälle..
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: plärmo ja 1 külaline