Kas N Liidus oli ka midagi head?
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Autodega seoses, aasta 82või 83, autoks Moškvits 412, kiilasjää, teekond Tallinnast Tartusse kulunud suvekummidega, (kes siis teadis midagi talvekummidest) 4 tundi ja peale, nägime ka mingi kolhoosi veokat, mis oli tee pealt minema läinud. Aasta 2001 või 2002, sama marsruut , samasugune kiilasjää, Volkswagen Passat naelkummidega, aega kulus 4 tundi ja peale, tee peal oli vähemalt 6-7 autot, mis olid kraavis, paaris kohas peatusime ja pakkusime abi. Mõlemal korral oli keskmine kiirus 50 km tunnis kuskil. Nagu ütles vana Baskin mingis reklaamis, s..ttagi pole muutunud.
Tegelikult on selles asi, et 20 aastaga sain vanemaks ja targemaks, hulljulgust vähemaks jäänud, suvekummidega enam talvel sõita ei tahaks.
Aga siis sai aastaringselt kulunud kummidega sõidetud.
Tegelikult on selles asi, et 20 aastaga sain vanemaks ja targemaks, hulljulgust vähemaks jäänud, suvekummidega enam talvel sõita ei tahaks.
Aga siis sai aastaringselt kulunud kummidega sõidetud.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Eks ma arvasin sinisilmselt, et firmateenindus, diagnostikaseadmed ja kõva tase ...Inimene õpib kogu elu. Ise tehes oleks pidanud katse-eksitusmeetodil asja hakkama ajama. Sest enam-vähem oli mul viga teada, tahtsin lihtsalt oma arvamusele kinnitust saada.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
-
- Liige
- Postitusi: 341
- Liitunud: 03 Veebr, 2009 16:21
- Kontakt:
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Täpsemalt paluks, mis mõttes kasutu?Sho kirjutas:Siis oli väga hea, eriti võrreldes automajandusega, arvutimajandus.
Kahe 5" flopiga Robotronid.. mida sai programmeerida. Pidevalt ülekuumenevad Amstradid..
Proovi sa tänapäeval midagi veel arvuti juures programmeerida.. võimalik aga kasutu tegevus..
Per aspera ad astra!
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Lemet, ma millegi pärast arvan et tegu 90 alguse Passati ja KE-jetroniku pritsega mille tootmine ka peale seda ära lõppes. Eestis pole kuigi palju selle pritsega autosid uuena müüdudki. Samas NLis oleks kindlasti selle pritse vanemat varianti müüdud, mis täis mehhaaniline K-jetronic, mis on lihtsam. Puudub aju ja lamba andur.
Teine teema on ka see et isegi kui oleks müüdud, oleks kindlasti "Za Ruljomis" või "TehnikaJaTootmises" igasugu ratsid avaldatud, kuidas kusagil mingi guliibin asja parandas.
Teine teema on ka see et isegi kui oleks müüdud, oleks kindlasti "Za Ruljomis" või "TehnikaJaTootmises" igasugu ratsid avaldatud, kuidas kusagil mingi guliibin asja parandas.
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Ma millegipärast siiski julgen kahelda, kas tehasepoolne reglement ikka näeb ette kundele hambassepuhumist, et jäme mutter läbi jahuti kohe-kohe mootorisse satub, ilma töötava turbota sõitmine võrdub auto surmaotsusega hiljemalt homme hommikuks ja et auto tuleb otsekohe ja viivitamat neile hoovi peale jätta...Esindus teeb seda, mida tehasepoolne reglement ette näeb

Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
-
- Liige
- Postitusi: 341
- Liitunud: 03 Veebr, 2009 16:21
- Kontakt:
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Siin on poognate viisi lämisemist. Kas selline asi nagu satiir on ära mainitud? Nõukaaegne satiir, ridadevahelt lugemisoskus ja muu selline, mitmeplaaniline väljendusoskus, tundub olevat küll nõuka kasuks. Oli see vana Baskin, kes midagi sama väitis? Või Aimla?
Per aspera ad astra!
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Tegelane5 kirjutas:Lemet, ma millegi pärast arvan et tegu 90 alguse Passati ja KE-jetroniku pritsega mille tootmine ka peale seda ära lõppes. Eestis pole kuigi palju selle pritsega autosid uuena müüdudki. Samas NLis oleks kindlasti selle pritse vanemat varianti müüdud, mis täis mehhaaniline K-jetronic, mis on lihtsam. Puudub aju ja lamba andur.
Teine teema on ka see et isegi kui oleks müüdud, oleks kindlasti "Za Ruljomis" või "TehnikaJaTootmises" igasugu ratsid avaldatud, kuidas kusagil mingi guliibin asja parandas.
89. aasta 100 kW 1984 kuubine mootor. Iseenesest väga hea ja lollikindel mootor, mis peale klapisääre tihendite vahetust enam tilkagi õli ei võtnud.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
-
- Liige
- Postitusi: 341
- Liitunud: 03 Veebr, 2009 16:21
- Kontakt:
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Kas sa kaebuse esitasid? Nad võib olla ei teagi, et neil selline pärl letis istub. Militaarnetti kah ei loe.Lemet kirjutas:Ma millegipärast siiski julgen kahelda, kas tehasepoolne reglement ikka näeb ette kundele hambassepuhumist, et jäme mutter läbi jahuti kohe-kohe mootorisse satub, ilma töötava turbota sõitmine võrdub auto surmaotsusega hiljemalt homme hommikuks ja et auto tuleb otsekohe ja viivitamat neile hoovi peale jätta...Esindus teeb seda, mida tehasepoolne reglement ette näeb
Per aspera ad astra!
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
N-liidus olid ratsionaliseerimisettepanekud tasustatavad-tuli ära vormistada ja said ruubleidTegelane5 kirjutas:Lemet, ma millegi pärast arvan et tegu 90 alguse Passati ja KE-jetroniku pritsega mille tootmine ka peale seda ära lõppes. Eestis pole kuigi palju selle pritsega autosid uuena müüdudki. Samas NLis oleks kindlasti selle pritse vanemat varianti müüdud, mis täis mehhaaniline K-jetronic, mis on lihtsam. Puudub aju ja lamba andur.
Teine teema on ka see et isegi kui oleks müüdud, oleks kindlasti "Za Ruljomis" või "TehnikaJaTootmises" igasugu ratsid avaldatud, kuidas kusagil mingi guliibin asja parandas.
mul ka mingi kapten utsebkas hirmsasti painas et davai, tee ratsionaliseerimisettepanek, kirjalikult jne
et nende patareil on ette nähtud 3 tk aastas
õnneks sai enne sealt durdomist minema
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Aasta Autos on mulle kahel korral öeldud "tüüpviga" ja ma pidin oma rahakotti kergendama. Mulle tundub, et viga oli neilt auto osta ja enam ma seda tüüpviga ei korda. Millegi pärast autoostul nad tüüpvigade nimekirja kaasa ei anna aga neid vigu mida nad tüüpveaks diagnoosivad kipub liiga palju olema.Lemet kirjutas:... sarjaks pisut Saksa autot- 16-klapilisel DOHC mootoriga Passatil hakkasid kuskil aastat viis tagasi pöörded ujuma. pidada tüüpviga olema. ...
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
n-liidus olid ühed parimad asjad gaseeritud vee automaadid kuskohast sai 1 kopika eest gaseeritud vett või 3 kopika eest siirupiga vett (limonaad)
kahjuks olid klaasid pidevalt ära varastatud , siirupipudel tühi või aparaat muidu peetis aga ikkagi hea asi , isegi herilased said sellest aru
ja teatud asutuste territooreumil said seda gaseeritud vett juu isegi ilma rahata - no see oli ikka tõeline tase
näiteks olid sellised taevamanna aparaadid (tasuta) paigaldatud Türi EPT automajandi kontorisse ja ka töökodades oli neid ja toimisid
nägin selliseid ka Kaliningradi Gaasianalüsaatotite tehases (potstovoi jashik nomer...)
kahjuks olid klaasid pidevalt ära varastatud , siirupipudel tühi või aparaat muidu peetis aga ikkagi hea asi , isegi herilased said sellest aru
ja teatud asutuste territooreumil said seda gaseeritud vett juu isegi ilma rahata - no see oli ikka tõeline tase
näiteks olid sellised taevamanna aparaadid (tasuta) paigaldatud Türi EPT automajandi kontorisse ja ka töökodades oli neid ja toimisid
nägin selliseid ka Kaliningradi Gaasianalüsaatotite tehases (potstovoi jashik nomer...)
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Teavad, teavad...sellepärast ei esitanudki.Kas sa kaebuse esitasid? Nad võib olla ei teagi, et neil selline pärl letis istub

Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43808
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Mul üks kolleeg rääkis juhtumise kauboiajastu Baltmotorsiga, kui see veel seal tünnivabrikus asus. Keerati mingi käkk kokku ja kui kodanik julges kirjaliku pretensiooni teha, siis tuldi koju uksetaha ja soovitati soojalt pretensioonidest loobuda. 
Kui palju julgeks teist täna juua sellest gaseeritud vee automaadis olnud tavalisest klaasist teeklaasist, millest oli pool linna joonud. Seal oli küll mingi sümboolne pesemine, aga mingist bakterite tõrjumist oleks vist palju loota.
Olen joonud Tallinnas, Riias, Leningradis ja tont teab kus veel.
Muidu n süüfilis nakkab üsna hästi sellisel teel.
Kuidas siis oleks, kas corvus oleks valmis sellisest klaasist täna jooma?


Kes räägib tänasest tohutust edasiminekust tervishoius, selline mõttetera.kahjuks olid klaasid pidevalt ära varastatud , siirupipudel tühi või aparaat muidu peetis aga ikkagi hea asi , isegi herilased said sellest aru
Kui palju julgeks teist täna juua sellest gaseeritud vee automaadis olnud tavalisest klaasist teeklaasist, millest oli pool linna joonud. Seal oli küll mingi sümboolne pesemine, aga mingist bakterite tõrjumist oleks vist palju loota.
Olen joonud Tallinnas, Riias, Leningradis ja tont teab kus veel.
Muidu n süüfilis nakkab üsna hästi sellisel teel.
Kuidas siis oleks, kas corvus oleks valmis sellisest klaasist täna jooma?


Viimati muutis Kapten Trumm, 15 Aug, 2012 20:02, muudetud 1 kord kokku.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Tasuta gaasivett jagati ka Kalevi kommivabriku keldris(peale esimest poolt tundi kommisöömist oli apastraadi ees lausa saba ja priskete mooride heeringavõileivasöömine lindi ääres muutus kah tükkis mõistetavamaks). Ja ka meil oli sihandne aparaat treialeis. Siirupit pidid pudelist ise valama, kui tahtsid, aga gaasiga vett tuli ausalt ja ilma rahata.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Kapten Trumm kirjutas:Mul üks kolleeg rääkis juhtumise kauboiajastu Baltmotorsiga, kui see veel seal tünnivabrikus asus. Keerati mingi käkk kokku ja kui kodanik julges kirjaliku pretensiooni teha, siis tuldi koju uksetaha ja soovitati soojalt pretensioonidest loobuda.
Kes räägib tänasest tohutust edasiminekust tervishoius, selline mõttetera.kahjuks olid klaasid pidevalt ära varastatud , siirupipudel tühi või aparaat muidu peetis aga ikkagi hea asi , isegi herilased said sellest aru
Kui palju julgeks teist täna juua sellest gaseeritud vee automaadis olnud tavalisest klaasist teeklaasist, millest oli pool linna joonud. Seal oli küll mingi sümboolne pesemine, aga mingist bakterite tõrjumist oleks vist palju loota.
Olen joonud Tallinnas, Riias, Leningradis ja tont teab kus veel.
Muidu n süüfilis nakkab üsna hästi sellisel teel.
Kuidas siis oleks, kas corvus oleks valmis sellisest klaasist täna jooma?![]()
corvus on nõus isegi poriloigust jooma
aga nõukogude kõrgtehnoloogilise gaseeritud vee automaadi vastu ikka ei saa eriti kui sealt tasuta taevamannat tuleb mis siis et süüfilis , aids ja suu ja sõrataud kollitavad
aga ei meil on selle tõrjumiseks desomatid ja kui automaati kostitada kenade rusikahoopidega ning vandesõnadega siis kuulsin et nii mõneski kohas olevat puhast kroonuviina välja andnud ja see desinfitseeris piisavalt
ja nõukogude töölisklass suuifektsiooni ei kartnud sest pesi hambaid hambapulbriga või pomoriiniga
head asjad olid ka autobussijaamade ligiduses pakutavad läbitöötanud õliga immutatud moosi või kassilihapirukad
ja suures kollases tünnis müüdav kali mida sai osta suurte õllekruusi täitega
aga kõik oli kontrolli all , seda kontrollis sanepidjaam

Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline