Näiteks ei tea, kas lennukimehhaanikud kuulusid sinna või hoopis mingisse lennuväe polku. Tõesti ei tea

Selline tehniline pataljon ise on mõnisada nägu, selle taustal 100 nägu 4 lennuki juurde (millest vast 2 on lahinguvalmis) - selge ülepingutamine ja RA mugavus.
Kui videoid vaadata, siis lennuki lendulaskmisel osaleb maapealseid 2, max 3 nägu per lennuk missiooni hulgast, kes tuuakse angaaride juurde ühke mikrobussiga, mida "piloteerib" kohalik ning protseduur juures osaleb veel 2 puksiirmasinat (kummalgi 1 juht, need näisid ka kohalikud).
Seega 4 ühekohalist F-16 tüüpi hävitajat, millel pole vaja teha täielikku combat turnaroundi vajavad väga mugavas rahuaja rutiinis enamik ajast 15 min valmisolekus olemiseks (1 ööpäev tööl, 3 ööpäeva vaba) kokku maksimaalselt 16 pilooti ja 24 maapealset mehhaanikut (2 hooldusmeeskonda 4 masina peale 24/7) ehk kokku 40 inimest. Kui vaadata igal pool netis leiduvaid missioonide grupipilte, siis neid aviaatoreid on enamasti vähem näha.
Kui vaadata sellelt f-16.net lehelt maapealse meeskonna funktsioonikirjeldusi, siis nendest töödest on seal julgesti 80% teostatavad ajateenijatest reameeste või allohvitseride poolt. Tõkiskingade paigaldamine, avade kinnikatmine ja avamine, rehvide-pidurite kontroll jne. Ka relvastuse paigutamine vanemallohvitseri juhendamisel. See on rohkem "euroopalik traditsioon" maksta igale kütusevoolikut hoidvale reamehele "euroopa keskmist" - st mõttetu raha põletamine. Kutselist seltskonda läheb siis vaja kui lennukil midagi viga on või lahingus pihta saanud on.