
TU-22 KD

TU-22 UD

TU-22 M0

TU-22 M1

TU-22 M2

TU-22 M3

Tõtt öelda on mul ka paar küsimust.Kapten Trumm kirjutas: Võrdlus B-52ga IMO ebaadekvaatne. Iga lennuk on tehtud oma asja jaoks ning B-52 on tehtud kasutamiseks seal, kus ülekaal õhus on olemas.
Pommikoormaga vaevalt 800 kmh arendav manöövriteks mittesuutelisena on ta sihtmärk hävitajapilootidele, kes otsivad ta raadiomüra allika/IR/optilise jälje järgi üles ning kelle pihta on hea oma kahurist täpsust harjutada.
Vietnamis põrutati neid polgu jagu alla. Seejuures võimsa hävitajate katte ning radarivastaste rakettide kaitse all. Ärme unustame, et korralik õhukaitse oli ainult NF keskuste ümber.
B-52 ei ole võimeline ebapiisava plaaneri tugevuse tõttu sooritama niitvalt lendu (allpool radarit).
Kui küsimus on tugevalt kaitstud objekti ründamises (nt lennukikandja), siis B-52-ga pole midagi teha. Samas on ülimalt kahtlane, kas kerged tiibraketid a'la Tomahawk/Harpoon sellisele sihtmärgile tõsiseid vigastusi tekitavad. X-22 puhul on välja arvestatud, et kahe tabamusega on lennukikandjast mälestus.
B-52 - niitevlend paneb lennuki plaanerile suuri koormusi, B52 puhul on ilmselt probleemiks pikk ja elastne tiib. Maapinna ligidal, kus on vaja kiiresti suunda muuta ning eksisteerivad tugevad turbulentsid, laguneb selline lennuk ilmselt laiali. Samamoodi ka Tu-95. Pommikoorma ja tõstejõuga pole siin suurt ühist. Niitevlend avioonikat ei eelda (sellisel juhul saab lennata ainult valges ja hea nähtavusega). 500 meetri kõrgusel lendamine ei ole aga niitevlend. Pean silmas lendu puulatvate kohal, järgides maapinna reljeefi.Un' Recluta kirjutas:
Esiteks, B-52 kohta. Me räägime lennukist, mis arendab pommikoormaga 800 km/h ja mille plaaner on "ebapiisavalt tugev"? Kus on/oli siin loogika? Kui jutt käib niitevlennust, siis äkki on probla hoopis avioonikas või nt tiivaulatuses? Äkki on mootorid sellised, et optimaalne režiim on suuremal kõrgusel?
Teiseks, X-22, mis arvestuste kohaselt uputab kahe tabamusega lennukikandja. Nagu ma aru saan, on tegemist sedasorti riigis tehtud arvutustega, mis pole seni ühtegi lennukikandjat uputanud, ühtegi lennukikandjat tõelises sõjas kasutanud ja mille kogemused lennukikandjate ekspluateerimisega on pehmelt öeldes lühikesed ja karmilt öeldes kurvad?
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline