Viktoriin
Re: Viktoriin
Vanasti vähemalt oli nii, et ratsutamise ja moodsa võistluse hobuse staatuses oli vahe. Ratsutamises oli ta tõesti oma nimega võistleja. Nt OM 1956 ei saanud hobuseid Austraaliasse saata (oli mingi karantiin?) ja ratsutamisvõistlus peeti Stockholmis.
Moodsas viievõistluses jagati kohapealsed hobused loosiga ning ametlik suhtumine oli neisse pigem kui spordivahenditesse. Praegust seisu ei tea.
Viktoriinist. Jätkame Londoni 1948 OM sõjalistel nüanssidel. Mängudel on teatavasti üldiselt tugev rahusõnum ja tookord oli maailm eriti sõdadest väsinud. Parasjagu ühtegi suurt sõda ka polnud...Ometi pidi Londoni OM ühe olulise osa täideviimiseks teostama sõjalise operatsiooni.
Küsimus: milline oluline osa Londoni 1948 OM-st vajas sõjalist abi?
Moodsas viievõistluses jagati kohapealsed hobused loosiga ning ametlik suhtumine oli neisse pigem kui spordivahenditesse. Praegust seisu ei tea.
Viktoriinist. Jätkame Londoni 1948 OM sõjalistel nüanssidel. Mängudel on teatavasti üldiselt tugev rahusõnum ja tookord oli maailm eriti sõdadest väsinud. Parasjagu ühtegi suurt sõda ka polnud...Ometi pidi Londoni OM ühe olulise osa täideviimiseks teostama sõjalise operatsiooni.
Küsimus: milline oluline osa Londoni 1948 OM-st vajas sõjalist abi?
Kindlusarhitektuur on osa meie elukeskkonnast
-
- Liige
- Postitusi: 548
- Liitunud: 01 Apr, 2005 7:47
- Kontakt:
Re: Viktoriin
Pakun, et olümpiatõrviku teekonna algus Kreekas. Teist korda olümpiamängude ajaloos (esimene kord 1936) tehti tõrviku kandmine "teatejooksuna", kuid Kreeka rahutuste tõttu oldi sunnitud lühendama Kreekas läbitavat teekonda vist lausa mõnekümne kilomeetrini esialgse mitmesaja asemel. Ehk siis minu pakkumine oleks, et olümpiatule süütamise koht oli kommunistidest mässuliste valduses ja seal pidigi lahingut lööma.
P.S. Ja muidugi loositakse tänapäevani moodsas viievõistluses hobuseid osalejate vahel ja seega ei ole neil eraldi olümpiasportlase staatust (kuigi näiteks dopingukontroll on samadel alustel).
P.S. Ja muidugi loositakse tänapäevani moodsas viievõistluses hobuseid osalejate vahel ja seega ei ole neil eraldi olümpiasportlase staatust (kuigi näiteks dopingukontroll on samadel alustel).
Re: Viktoriin
Jah, väidetavalt olla pidanud Olympia kõigepealt ära vallutama, et saaks olümpiatuld süüdata...Hjalmar Nelk kirjutas:Pakun, et olümpiatõrviku teekonna algus Kreekas. Teist korda olümpiamängude ajaloos (esimene kord 1936) tehti tõrviku kandmine "teatejooksuna", kuid Kreeka rahutuste tõttu oldi sunnitud lühendama Kreekas läbitavat teekonda vist lausa mõnekümne kilomeetrini esialgse mitmesaja asemel. Ehk siis minu pakkumine oleks, et olümpiatule süütamise koht oli kommunistidest mässuliste valduses ja seal pidigi lahingut lööma.
P.S. Ja muidugi loositakse tänapäevani moodsas viievõistluses hobuseid osalejate vahel ja seega ei ole neil eraldi olümpiasportlase staatust (kuigi näiteks dopingukontroll on samadel alustel).
Hjalmar Nelk, küsi.
Kindlusarhitektuur on osa meie elukeskkonnast
-
- Liige
- Postitusi: 548
- Liitunud: 01 Apr, 2005 7:47
- Kontakt:
Re: Viktoriin
Märkasin, et mul võlg õiendada. Sestap kiire küsimus, et järg ruttu ära anda.
Miks kontradmiral? Millest see tuleb?
Miks kontradmiral? Millest see tuleb?
Re: Viktoriin
Kontra - vastu, Purjelaevade ajast, liinilaevad pidasid lahingut hanereas (ühes liinis) vastasest möödudes, admiral asus esimesel laeval, kui laevastik tegi pöörde jäi viimane laev admiralilaeva kohale (reas asimeseks) ning selle komandöri hakati nimetama kontraadmiraliks.
-
- Liige
- Postitusi: 548
- Liitunud: 01 Apr, 2005 7:47
- Kontakt:
Re: Viktoriin
Ei ole mingit põhjust antud vastust valeks lugeda. On küll ka teisi tõlgendusvariante, levinumaid on inglise keeli siinhttp://en.wikipedia.org/wiki/Rear_admiral
Aga palun - järg on Sinu käes, flint
Aga palun - järg on Sinu käes, flint
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Viktoriin
Kuna flint pole 12 päeva midagi lisanud, siis panen siia sellise tiba keerukama ülesande.
NSVL "organite" ja parteiisade eskordi tarbeks tootis NSVL autotööstus mitmeid väikeseeria erimudeleid (nt erinevad Tsaika V-8 mootoriga Volgad, vankelmootoriga Zigulid jne). Ometi on sügaval stagnaajal 80ndatel kasutatud isegi NLKP peasektretäri ehk lühidalt gensek'i saateautodena....importautosid. Mis autodest on jutt?
NSVL "organite" ja parteiisade eskordi tarbeks tootis NSVL autotööstus mitmeid väikeseeria erimudeleid (nt erinevad Tsaika V-8 mootoriga Volgad, vankelmootoriga Zigulid jne). Ometi on sügaval stagnaajal 80ndatel kasutatud isegi NLKP peasektretäri ehk lühidalt gensek'i saateautodena....importautosid. Mis autodest on jutt?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Viktoriin
Võiks vastuseks olla BMW.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Viktoriin
Juba enne olümpiat olla sellised masinad kasutusel olnud...

...ja sellised...

...sellised...

.... Moskva autoinspektsioonil oli kasutada ka BMW 2500-E3.

Ja 80-ndate lõpus sõideti sajase Audiga.

Ja muidugi veel sellised vaatamisväärsused...


Olid ka Volvod, nii tava- kui ka universaalkerega...

...Nissanid Suure Oktoobri loosungi taustal

...ja Porche...

Aga peale 90-ndaid võis kohata mida vaid- alates Ford Sierrast kuni ameeriklaste bussideni
http://rcforum.ru/showthread.php?t=24445&page=3
Olid veel VW Transporter T2 ehk "terroristibuss", Tatra, Renault 30 jms. Aga arvestades, et tegu on salakavala viktoriiniküsimusega ja asjaolu, et korteež mööda Moskvat pidi liikuma suurel kiirusel, siis pidas isand Trumm silmas vast Porchet...


...ja sellised...

...sellised...

.... Moskva autoinspektsioonil oli kasutada ka BMW 2500-E3.

Ja 80-ndate lõpus sõideti sajase Audiga.

Ja muidugi veel sellised vaatamisväärsused...

Olid ka Volvod, nii tava- kui ka universaalkerega...

...Nissanid Suure Oktoobri loosungi taustal

...ja Porche...

Aga peale 90-ndaid võis kohata mida vaid- alates Ford Sierrast kuni ameeriklaste bussideni
http://rcforum.ru/showthread.php?t=24445&page=3
Olid veel VW Transporter T2 ehk "terroristibuss", Tatra, Renault 30 jms. Aga arvestades, et tegu on salakavala viktoriiniküsimusega ja asjaolu, et korteež mööda Moskvat pidi liikuma suurel kiirusel, siis pidas isand Trumm silmas vast Porchet...

Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Viktoriin
Genseki saatekorteez polnud kirjutes autodes (enamasti polnud).
Ükski vastus pole õige - tegemist ei olnud ka lääne autoga üldse
Märksõnaks on ka V-8 bensiinimootor.
Korteezi kiiruse määrasid ära ju seffide Zil-ide sõiduomadused, selge see, et mitmetonnise massiga suur auto, liialtigi veel vene teostuses pole eriline kurvisõidumasin ja Porschega seda saata pole praktilist vajadust.
Ükski vastus pole õige - tegemist ei olnud ka lääne autoga üldse

Märksõnaks on ka V-8 bensiinimootor.
Korteezi kiiruse määrasid ära ju seffide Zil-ide sõiduomadused, selge see, et mitmetonnise massiga suur auto, liialtigi veel vene teostuses pole eriline kurvisõidumasin ja Porschega seda saata pole praktilist vajadust.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Viktoriin
Nojah, importautod ja mitte lääne omad- kuigi siinkohal isand Trumm ilmselgelt eksib, sest ka Tatraid toodeti siiski NSVL-st lääne pool...Žuk ja Tatra need autod olid, mid "lääne autode" kirja ei lähe, aga importmasinad siiski olid. Et Žuki genseki saatmas on päris raske ette kujutada(seda tegi selle va "neljakümne jala ja nelja hamba" (vastupidine, neli jalga ja neli hammast tähendas krokodilli) perioodil väikebussidest Mersu reanimobiil), peaks õige vastus olema Tatra 613, masinal 3,5 liitrine V8 ja auto ise oli suht laialdaselt jõustruktuurides, nii eskortmasinana kui ka lihtsa patrullautona Moskvas kasutusel..




Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Viktoriin
No Tsehhoslovakkia ei kuulunud tollal "lääne" hulka
Aga jah, Tatra 613 on õige vastus, seostatakse nende ilmumist genseki korteezi Andropovi nimega, mis motiividel jne - ei saagi aru.
Võibolla oli motiiviks lihtsalt "rahvaste sõprus".

Aga jah, Tatra 613 on õige vastus, seostatakse nende ilmumist genseki korteezi Andropovi nimega, mis motiividel jne - ei saagi aru.
Võibolla oli motiiviks lihtsalt "rahvaste sõprus".
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Viktoriin
Küsiks siis sedapidi- eelmises postituses oli juttu neljast ja neljakümnest- et nelikümmend hammast ja neli jalga olevat krokodill. Aga misasi olla olnud neli hammast ja nelikümmend jalga...vanurid, tuulutage ajukääre 

Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10215
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Viktoriin
Sõjaveteranid paraadil?Lemet kirjutas:Küsiks siis sedapidi- eelmises postituses oli juttu neljast ja neljakümnest- et nelikümmend hammast ja neli jalga olevat krokodill. Aga misasi olla olnud neli hammast ja nelikümmend jalga...vanurid, tuulutage ajukääre
Re: Viktoriin
Äkä. Ja veterane oli toona paraadil kah ilmselt rohkem kui neljakümne jalaga. Aga mõttesuund on õige.
Toona pidasid hambamehed silmas üht konkreetset kontorit...

Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist