Kaitseliidu sõidukid

Vasta
mx77
Liige
Postitusi: 1452
Liitunud: 15 Jaan, 2010 20:36

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitus Postitas mx77 »

Lemet kirjutas:Ainuüksi õli ja filtrite vahetus läks 440 hj vedukMANil viimati maksma veidi üle 1000 EURi. Kui siin mõni jälle õllepudeli juurde on juhtunud, siis peaks ettevaatlikult lugema. Vanas rahas 16 000 eeku. Mõni väiksemate nõudmistega vend saab selle eest endale pereauto pluss veel üht-teist kurku tõmbamiseks... :wink:
Ära võrdle veduk MAN-i ja FL6-t, FL6 on veoautode Mosse.

Trumm kirjutas konkreetselt FL6-e hooldusest
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitus Postitas Lemet »

Suure auto puhul pole küsimus raatsimises, vaid vajaduses. Sest need numbrid, mida tegemata hoolduse puhul ülesütelnud tükkide eest tahetakse, on ikka...hm...märkimisväärsed. Need, kes siin räägivad "sohvri enda poolt ja vastavalt südametunnistusele"... :dont_know: oska muud soovida, kui et edu ja andku aga samamoodi edasi minna...rumalad pidavatki enda vigadest õppima.

Isand mx, mina kirjutasin AINULT õli ja filtrite vahetusest, Trummil olid hoolduses sees ka muud asjad nagu vanemal autol ikka. Ja see jutt, et FL-6 on "veoautode mosse", siis vast juhatab lugupeetav mulle sellise usaldusväärse teeninduse, kus töötunni hinnad ja õlide-filtrite-tagavaraosade hinded "mossega" koheleminekul kohe nii protsenti 50 kukuvad...2500 eurot keskmise veoauto teenindusest maksta pole mingi überraha, vaid üpris mõistlik summa.

Ja ei maksa vaeva näha minu harimisega, mida FL-6 endast kujutab, usutavasti olen ma sellega lugupeetavast pisut pareminigi kursis... :wink:
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
mx77
Liige
Postitusi: 1452
Liitunud: 15 Jaan, 2010 20:36

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitus Postitas mx77 »

eks ma lasen siis sõbral, kes omab veoauto remondifirmat pakkumise saata. Trumm muidugi ei viitsinud lahti kirjutada, mis nende piduritega tehti, seega eeldame, et puhastus ja regull.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitus Postitas Lemet »

Tõepoolest, isand Trumm võiks siia üles panna tehtud tööde loetelu ja mx võiks siis samuti üles panna saadud hinnapakkumise. Ning mina võtaks siis veel ühest kohast samade tööde hinnapakkumise. Ja olekski selge, kes topski ja kes asjaga kursis.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
von manstein
Liige
Postitusi: 1416
Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
Asukoht: saaremaa
Kontakt:

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitus Postitas von manstein »

Ainuüksi õli ja filtrite vahetus läks 440 hj vedukMANil viimati maksma veidi üle 1000 EURi. Kui siin mõni jälle õllepudeli juurde on juhtunud, siis peaks ettevaatlikult lugema. Vanas rahas 16 000 eeku. Mõni väiksemate nõudmistega vend saab selle eest endale pereauto pluss veel üht-teist kurku tõmbamiseks...
Võimalik. Kuid liiga palju tundmatuid muutujaid. Päris jõhker..

Ise kulgen igapäevaselt Volvo FH 12 roolis.
Sel esmaspäeval tekkis paaritunnine paus, et õlivahetus ette võtta. Vanast juba pool aastat möödas.
Niiet, puha "südametunnistuse"järgi.

Volvo väljalaskeaasta 2001. Läbisõiduks 960 000km.

Õli pärit Flexoili müügipunktist hinnaga 2,40. 15W-40. Kulu 34 liitrit. Maksumus 81,60euri.
Kolm õlifiltrit, kaks hinnaga 8 ja üks 14euri. Kokku 30euri.

Üldsumma111.60
Nojah, tööraha jäi juurde rehkendamata..
von manstein
Liige
Postitusi: 1416
Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
Asukoht: saaremaa
Kontakt:

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitus Postitas von manstein »

Paljudel taolistel kallite suurte hooldustega autodel on see lausa müügiargument, et 120 000 või 160 000 hooldus just esinduses tehtud ja dokumenteeritud (jutt, et sõber garaazis tegi suurt ei maksa). Mingil 10a vanal autol võib see hooldus maksta juba pool auto hinnast.
Just-just. Ja rõhuga viimasel lausel.

Otsisin välja ilusa kompveki. Vähemalt pildi peal..

http://www.auto24.ee/used/972455

Aastanumber isegi värskem kui Trummi näitel.
Aga hind on suhtkoht ühte auku isand Trummi poolt kirjeldatud korralise tehnohoolde maksumusega. Absurdne..? Ei tea.

Luban, et täpsustan veel mõne detaili maksumuse ja kutsun siis Trummi lõbusale seiklusele tehnohoolde kanalisse.

Laiaks lööma 48 000 krooni. Ja kõike teeme ise.. :twisted: Ilma igasuguste margiesinduste röövelliku sekkumiseta. Tuleb odavam..
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitus Postitas Lemet »

Võimalik. Kuid liiga palju tundmatuid muutujaid. Päris jõhker..
Mis tundmatuid muutujaid? Karterimaht 42 liitrit, filtrite hinnad teada, õli ja muude vajalike asjade hind samuti. Normaalne korralise õlivahetuse hind kuus aasta vana auto jaoks.
Vanast juba pool aastat möödas.
Siiani käis see asi ikka läbisõidu järgi... :dont_know: Või vahetab lugupeetav õli töötundide järgi?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Jalutu
Liige
Postitusi: 772
Liitunud: 29 Dets, 2012 19:55
Kontakt:

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitus Postitas Jalutu »

Luban, et täpsustan veel mõne detaili maksumuse ja kutsun siis Trummi lõbusale seiklusele tehnohoolde kanalisse.
8)
Ole hea mees ja aita õlut valada...
Ära siis meidki unusta ja riputa video vaatamiseks :write:
[i]Aga lapsed on Teil toredad![/i]
von manstein
Liige
Postitusi: 1416
Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
Asukoht: saaremaa
Kontakt:

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitus Postitas von manstein »

Mis tundmatuid muutujaid? Karterimaht 42 liitrit, filtrite hinnad teada, õli ja muude vajalike asjade hind samuti. Normaalne korralise õlivahetuse hind kuus aasta vana auto jaoks.
No midagi ju ei selgunud.
Tonnine arve lihtsa õlivahetuse eest. Teame õlimahtu, automarki ja aastanumbrit.
Õli mark ja liitrihind, filtrite arv ja kogumaksumus ning mis kõige põnevam, tööraha. Kõik on tundmatud muutujad.

No ei tea, vägisi jääb mulje, et kirves on selga lajatatud..?
von manstein
Liige
Postitusi: 1416
Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
Asukoht: saaremaa
Kontakt:

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitus Postitas von manstein »

Siiani käis see asi ikka läbisõidu järgi... Või vahetab lugupeetav õli töötundide järgi?
Õige tähelepanek. Ei julgenud kilometraazi pakkuda, küllap läks natuke üle..

Et aga auto legaalne hooldusajalugu lõppes juba 6aastat ja pool miljonit kilomeetrit tagasi, on ehk andestatav..

Igal juhul "südametunnistus" ärkas. Parem hilja, kui mitte kunagi..
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitus Postitas Lemet »

Õli mark ja liitrihind, filtrite arv ja kogumaksumus ning mis kõige põnevam, tööraha. Kõik on tundmatud muutujad.
No aga kes keelab näiteks Keili helistada ja küsida, mis maksab Manja korraline õlivahetus?? Ja liisinguautoga ei kibele väga vist kuskile nukatagusesse töökotta minema või ise õli vahetama.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
von manstein
Liige
Postitusi: 1416
Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
Asukoht: saaremaa
Kontakt:

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitus Postitas von manstein »

No ei hakka ma kuskile helistama..

Et aga Sinu poolt adekvaaatset vastust ei järgnenud, kahtlustaks Trummi stiilis "kõvatamist".

Ei ole ju ilus.. Ikkagi vana kooli mees.

Mis aga seda puudutab:
Ja liisinguautoga ei kibele väga vist kuskile nukatagusesse töökotta minema või ise õli vahetama.
Ükski liising ei anna garantiid mootorit või muud agregaati tabava mulka suhtes. Ikka tehase garantii. Ja seda reeglina kolme aasta jooksul.
Ja ainult siis, kui täidetud kõik tootja poolt ettenähtud eeskirjad.

Nii et usaldagem ikka pädevaid sohvreid. Aitavad kordades raha säästa..

Varusta ainult sobivate kulumaterjalidega.

Suure Volvo õlivahetuseks on vajalikud (üllatus küll!) ainult kaks abivahendit: 12mm. kuuskantvõti korgi jaoks ja altkeeratav õlifiltrivõti.
Inercooleri lõdvik segab vastikult. Ja muidugi laia kaelaga mahuteid õli välja laskmiseks..
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitus Postitas Lemet »

Et aga Sinu poolt adekvaaatset vastust ei järgnenud, kahtlustaks Trummi stiilis "kõvatamist".
Ma ei saa aru, mida lugupeetav nüüd on jaurata võtnud? Mina TEAN, mida õlivahetus maksis. Rahakoti pealt tean. Kõvatamist pole kuskil või kui, siis vaid lugupeetava enda poolt. Selle "muutujate " poole pealt. Tahad "muutujatest" sotti saada, helista ja küsi, mis miski maksab.
Ja ainult siis, kui täidetud kõik tootja poolt ettenähtud eeskirjad.
Nimelt!!! Ja nii kurb ja solvav, kui see isand Mansteinile ka tunduda võib, pole teda MANi esinduse ega ka liisingu poolt siiski niivõrd "pädevaks sohvriks" arvatud, et teda kellekski pidada ja tootjapoolseks tasuta hoolduseks volitada. Mind kah mitte. Nii et tuleb viis aastat (ja peale sedagi, kui plaanid uut autot mõistlikel tingimustel saada) käia ikka esinduses, et tagumik mingilgi kombel kaetud saaks. Sest kui saan saba annab, siis kipuvad need "pädevad sohvrid" ainult käsi laiutama ega taha "pisut üle läinud" õlitusvälpa enam kuidagi oma rahakoti pealt hüvitada. Aga ega pole mõtet rohkem vaielda, kes teavad, need teavad, kes on huvilised, võivad ise uurida ja kes tahavad ise teha, tehku ise. Targad on öelnud, et koonerdamine pole kokkuhoid ja suure saani hooldus on just see koht, kus see reegel 120% paika peab.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
von manstein
Liige
Postitusi: 1416
Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
Asukoht: saaremaa
Kontakt:

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitus Postitas von manstein »

Mina TEAN, mida õlivahetus maksis. Rahakoti pealt tean. Kõvatamist pole kuskil või kui, siis vaid lugupeetava enda poolt. Selle "muutujate " poole pealt. Tahad "muutujatest" sotti saada, helista ja küsi, mis miski maksab.
Nii et ikkagi "esimene eesti." Omanik. Ei noh Sinu õigus on vaikida..

Nimelt!!! Ja nii kurb ja solvav, kui see isand Mansteinile ka tunduda võib, pole teda MANi esinduse ega ka liisingu poolt siiski niivõrd "pädevaks sohvriks" arvatud, et teda kellekski pidada ja tootjapoolseks tasuta hoolduseks volitada. Mind kah mitte. Nii et tuleb viis aastat (ja peale sedagi, kui plaanid uut autot mõistlikel tingimustel saada) käia ikka esinduses, et tagumik mingilgi kombel kaetud saaks. Sest kui saan saba annab, siis kipuvad need "pädevad sohvrid" ainult käsi laiutama ega taha "pisut üle läinud" õlitusvälpa enam kuidagi oma rahakoti pealt hüvitada. Aga ega pole mõtet rohkem vaielda, kes teavad, need teavad, kes on huvilised, võivad ise uurida ja kes tahavad ise teha, tehku ise. Targad on öelnud, et koonerdamine pole kokkuhoid ja suure saani hooldus on just see koht, kus see reegel 120% paika peab.


Nii segast teksti pole isand Lemeti suust veel kuulnud. Annan alla....
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitus Postitas Lemet »

Nii et ikkagi "esimene eesti." Omanik. Ei noh Sinu õigus on vaikida..
Ja siis??? Kas sellest muutub teeninduses õlivahetuse hind?? :wall: Ja kui sohver läheks omaniku juurde jutuga, et kuule, mul tuttav Vasja tegi õlivahetuse 25%ga teeninduse hinnast, pohlad neist tootja tingimustest, siis arvab isand Manstein, et tegu on silmapaistva kokkuhoiuga. Isegi kui järgmisel päeval kõrgsurvepump saba annab, esindus otsad külge paneb, toimetamised ette loeb ja pumba eest nulle sehkendama kukub? Olgugi et TEGELIKULT ei pruugigi süü olla õlivahetuses, aga katsu sa seda tõestada, ei taha esinduski süüd oma kaela võtta ja otsib kõikvõimalikke pragusid, kuhu pugeda. Ikka arvab isand Manstein, et teenindus on jõhker kirvevibutaja ja tuleb ikka "korraliku ja süümeka sohvri" odavat semu või sohvrit ennast kasutada. See mõte pole lugupeetaval kunagi pähe tulnud, et ehkki õlivahetus maksab tonni euri ja paneb auto pooleks päevaks seisma, tuleb mootori remont ja sinna juurde veel auto seisuaeg kümneid kordi kallim. Tänasel päeval on autojuhi ainus tööriist uue(ja ka vanema) auto remontimiseks TELEFON!!!
Annan alla....
Loomulikult annad. Argumente ju pole... :wink:
Viimati muutis Lemet, 20 Juul, 2013 0:18, muudetud 1 kord kokku.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline