
Kummalgi duellandil on 21 reaktsioonipunkti.
Võimalike liigutuste hind punktides on piltidel näha valgete südamete kujul.
(Ilma südameta on tasuta liigutus.)
On võimalik rünnata ja kaitsta üleval, keskel või all.
Rünnak ja kaitse on üheaegsed.
Käik 1. Mängija A ründab, mängija B kaitseb.
Käik 2. Mängija B ründab, mängija A kaitseb.
Käik 3. Mängija A ründab, mängija B kaitseb.
jne.
Ühe reaktsioonipunkti eest võib kaitsja vaadata tegelikku rünnet ja siis sellele reageerida.
Kui kaitsja eksib kaitsel, kulutab ta 2-3 energiapunkti oma kaitse korrigeerimiseks.
Kui kaitsjal ei jätku reaktsioonipunkte oma kaitse korrigeerimiseks, on ta duelli kaotanud.
Esialgsed reeglid on sellised lihtsad ja ühemõõtmelised.
Kui duelleerimise vastu tekib suur huvi, on võimalik mäng viia üheksale mõõtmele.
Hetkel ei viitsinud mahukama seostetabeli valmistreimisega oma pead vaevata.
Algasend on selline. Väljakutsutav on alati vasakul ja alustab esimese torkega.

Käigukorralduse saab saata mulle privasse lihtsal kujul - "1. käik - Ülal (Keskel/All/Luure)".
Väljakutseid võib esitada siinsamas võlvis.
Võib duelleerida kiiresti kuni lõpuni (kuni pool tunnikest) või siis pikalt, käik päevas.