
Viktoriin
Re: Viktoriin
"Kivipurustaja" kabiin oli puidust...
Kraz siis.

Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Viktoriin
Vastus 2. - Tagumine kojamees.
Re: Viktoriin
Siiski, siiski...Georges kirjutas:Vastus 2. - Tagumine kojamees.


Kui just "kulibinlusega" tegu pole. Siiski kummitab millegipärast mälusopis, et ka Tallinna AZLK katselaborisse tulnud masinatest oli mõnel justkui see roots tagaluugil.

Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Viktoriin
Vastused jah õiged, see veok oli Kraz-255, mis peaks ka täna Soome armees kasutusel olema (miski sillavedukina).
Tagakojamehe jutt on ka õige - seeriaautodel seda üldjuhul polnud. 2141 aerodünaamika, täpsemalt tagaotsa kaldenurk ja ümarad vormid olid sellised, et ega selle kojamehe järgi ka erilist vajadust polnud. Seevasti 2108/2109 tõmbas pori ligi nagu magnetiga ja porisel teel kattus tagumine aken paraja kihiga lausa sekunditega (sõltumata neist koperativnikude müüdavatest "tagaklaasi suunajatest", mis igal autol kohustuslik disainielement oli). Aga võibolla mingi aeg oli ja siis "ratsiti" ära?
Pildil paistab nagu, et sinna oleks mingi esikojamees aretatud (taolise asendiga tagakojamehel on selline kõver vars nonsenss)?
Mina pean seda 2141 paremini õnnestunud nõuka autoks kui 2108/2109, talvesõiduomadused, salongi mahukus, sõidustabiilsus, rooli keeramise kergus (no 2108 rooli andis ikka väänata).
Kahjuks tundub, et arendusrahad lõppesid poolel teel ja asi komplekteeriti 60ndate mootoritega, eriti õnnetu oli see mosse mootoriga teisend 21412) ja glasnosti ajal käis tootmiskvaliteet ikka koledalt alla, osa autosid värviti vist palja (ja roostes) pleki peale
Samara oli kvaliteedilt selgelt parem ja parema mootoriga, aga kasutusomadustelt selgelt kehvem.
Tagakojamehe jutt on ka õige - seeriaautodel seda üldjuhul polnud. 2141 aerodünaamika, täpsemalt tagaotsa kaldenurk ja ümarad vormid olid sellised, et ega selle kojamehe järgi ka erilist vajadust polnud. Seevasti 2108/2109 tõmbas pori ligi nagu magnetiga ja porisel teel kattus tagumine aken paraja kihiga lausa sekunditega (sõltumata neist koperativnikude müüdavatest "tagaklaasi suunajatest", mis igal autol kohustuslik disainielement oli). Aga võibolla mingi aeg oli ja siis "ratsiti" ära?
Pildil paistab nagu, et sinna oleks mingi esikojamees aretatud (taolise asendiga tagakojamehel on selline kõver vars nonsenss)?
Mina pean seda 2141 paremini õnnestunud nõuka autoks kui 2108/2109, talvesõiduomadused, salongi mahukus, sõidustabiilsus, rooli keeramise kergus (no 2108 rooli andis ikka väänata).
Kahjuks tundub, et arendusrahad lõppesid poolel teel ja asi komplekteeriti 60ndate mootoritega, eriti õnnetu oli see mosse mootoriga teisend 21412) ja glasnosti ajal käis tootmiskvaliteet ikka koledalt alla, osa autosid värviti vist palja (ja roostes) pleki peale

Samara oli kvaliteedilt selgelt parem ja parema mootoriga, aga kasutusomadustelt selgelt kehvem.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Viktoriin
No ma küsin siis ühe kerge... Kui see kojamehe vastus sobis. Sama militaar kui see kojamees. Mis on see maailmakuulus auto, millel pole ühtegi tehasele (margile) viitavat
kirja? Kõik tunnevad teda mudelinime järgi.
kirja? Kõik tunnevad teda mudelinime järgi.
-
- Liige
- Postitusi: 31
- Liitunud: 07 Okt, 2010 10:19
- Kontakt:
Re: Viktoriin
Lexus??
Re: Viktoriin
Ei. Vihjeks - asi on märksa varasem, kuid sama nime all turul senini.
-
- Liige
- Postitusi: 31
- Liitunud: 07 Okt, 2010 10:19
- Kontakt:
Re: Viktoriin
No siis pakume Hummer..
Re: Viktoriin
Ei. No ma annan totaalse vihje... tegu usa "muskliga"...
Hulka varasem kui hummer.
Ja nagu ma ütlesin, sama militaarne, kui mosse kojamees. Küsimus.
Hulka varasem kui hummer.
Ja nagu ma ütlesin, sama militaarne, kui mosse kojamees. Küsimus.
Re: Viktoriin
General Purpose > GP > džei-pii > JeepGeorges kirjutas:No ma küsin siis ühe kerge... Kui see kojamehe vastus sobis. Sama militaar kui see kojamees. Mis on see maailmakuulus auto, millel pole ühtegi tehasele (margile) viitavat
kirja? Kõik tunnevad teda mudelinime järgi.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Re: Viktoriin
Sho pani pihta. Mustang jah.
Re: Viktoriin
Juuresoleval mudelipildil on näha Kutuzovit ja muid kindraleid Borodino lahingus.
Kui kõik ülejäänud kannavad oma ohvitserisärpi reeglitepäraselt ümber vöö, siis Kutuzov kandis seda üle õla.
Miks?

Kui kõik ülejäänud kannavad oma ohvitserisärpi reeglitepäraselt ümber vöö, siis Kutuzov kandis seda üle õla.
Miks?

Võtke teed ja tulge homme jälle..
Re: Viktoriin
Särp üle õla olevat olnud komme, mis näitavat kandja väärikust- tema põlvnemist vanast bojaarisuguvõsast
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist