Viktoriin
Re: Viktoriin
Tolmune, kuid suuresti inimtühi. Tolm peaks jääma rohkem auto taha.
Võtke teed ja tulge homme jälle..
Re: Viktoriin
Pika aja peale peaks jahutusradika kinni kittima ikka... 

Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Viktoriin
Vene tehnikale keeruline ( toll jne ) juppe saada.
Y60
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Re: Viktoriin
Oeh... No mida teha? Olgu, patuga pooleks loen vastuse õigeks. Tõepoolest, Nivade probleemiks Austraalias oli mootorite ülekuumenemine. Ja seda mitte putukate või tolmu tõttu, vaid et need autod olid projekteeritud NSVL ja Euroopa tingimuste jaoks. Nagu mitu erinevat kohalikku inimest kinnitas, kuni +35 kraadise õhutemperatuurini probleeme polnud. Aga kui oli juba 37...38 kraadi väljas, ei suutnud mootori jahutussüsteem enam oma ülesandega hakkama saada. Samas südasuvel pole ka nt. Perthis +40 midagi harukordset (ise seda omal nahal tunda saanud. Tunne oli sama kui soojapuhur omale näkku keerata). Ekvaatorile lähemal on veelgi kuumem. Ja nii juhtuski, et Nivat, mida algul reklaamiti kui mugavat, hea läbivusega ja soodsa hinnaga autot, enam eriti ei tahetud. Mida sa ikka hakkad peale autoga, mida 3-4 kuud aastas eriti kasutada ei saa. Kui ZAZ-il saab veel suuremad "kõrvad" külge aretada ja kapoti sõidu ajal lahti hoida, siis vesijahutusega mootor vajaks suuremat radiaatorit. See aga ilma kapitaalsete ümberehitusteta Niva kapoti alla ei mahuks. Kui kohalik diiler need ümberehitused teekski, viiks see auto hinna tunduvalt kallimaks. Võinuks ju muidugi Nivasid üldse tühja kapotialusega importida ja mingi lääne mootori kohapeal peale panna, aga see ajanuks jällegi hinna üles. Õliradiaatorit Nival polnud ja kahtlane, kas selle lisaminegi (kuhu?) erilist efekti oleks andnud. Ainus töötav lahendus oleks ehk olnud lisaradiaatori kasutamine, aga sellelegi poleks mujal ruumi olnud kui katusel. Sel juhul olnuks auto väljanägemine porr kuubis ja pealegi poleks siis saanud pakiraami paigaldada ja surfilaudu kuhugi panna. Austraallased mainisid veel ka mõningaid probleeme varuosade saadavuses (see probleem olnuks küll lahendatav, valuutanäljas NSVL oleks kasvõi kohalikust jaemüügist vajadusel jupid ära korjanud ja laevaga teele saatnud), aga '80 aastate teises pooles tekkisid Nivale juba ka troopilises kliimas probleemivabalt töötavad konkurendid (Mitsubishi Pajero, Suzuki Vitara, Nissan Patrol ja Terrano jm.), samuti tekkis tsiviilmaasturite järelturg, kust need, kes nt. uut Range Roverit soetada ei jaksanud, said odavalt mõne kasutatud, ent siiski heas korras masina.olef kirjutas:tjaah...nu muhu puhul meenub mul mootoriöli ülekuumenemine (poolasse kulus harvem)
A Nival vist polegi öliradiaatorit?
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Re: Viktoriin
Et niisama lihtne ja loogiline see oligi -moto ülekuumenemine...Nujaah, patust pääsmiseks oless vöind õli mainimata jätta...(muhu öliradikas teadupärast päris pisike) 
Küsimata jätan kaa - järg vaba!

Küsimata jätan kaa - järg vaba!
Re: Viktoriin
Lihtsalt kommentaariks:
Niva on teatavasti Armeenia populaarseimaid automarke. Sel peavad küll tingimata olema valuveljed ja toonitud klaasid.
Aga üle 40 kraadi on sealmail suvel tavaline. Mägedes on küll jahedam, kuid järsud ja pikad tõusud...
Niva on teatavasti Armeenia populaarseimaid automarke. Sel peavad küll tingimata olema valuveljed ja toonitud klaasid.

Aga üle 40 kraadi on sealmail suvel tavaline. Mägedes on küll jahedam, kuid järsud ja pikad tõusud...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Viktoriin
Küsimus on ilmselt ka lääne inimese väheses leidlikkuses ja tahtmatuses selliste probleemidega tegeleda.
Soomlased nt nii saamatud ei olnud ja arvestasid sellega, et müügikulude hulka kuulub vene töö vigadeparandus.
Nivale mahub peale vähemalt kolmandiku võrra suurem radiaator.
Soomlased nt nii saamatud ei olnud ja arvestasid sellega, et müügikulude hulka kuulub vene töö vigadeparandus.
Nivale mahub peale vähemalt kolmandiku võrra suurem radiaator.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Viktoriin
Ruumi on seal piisavalt, nii suurema radika kui muu jaoks.
Ja kasutatakse probleemi lahenusena ka sellist aretust. Mis ei tohiks küll erilist raha tahta, eriti kui süsteemi ühes ega kahes eksemplaris ei toodeta.

Ja kasutatakse probleemi lahenusena ka sellist aretust. Mis ei tohiks küll erilist raha tahta, eriti kui süsteemi ühes ega kahes eksemplaris ei toodeta.

Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Viktoriin
Mitte ilmselt vaid kindlasti. Kusagil töökojas selline ümberehitus teha lasta ei tuleks just väga odav lõbu. Kõigepealt uus radikas ise juba maksab midagi (minu L-seeria Subaru salongikütteradika eest küsiti esinduses originaalvaruosana AUD1000Kapten Trumm kirjutas:Küsimus on ilmselt ka lääne inimese väheses leidlikkuses ja tahtmatuses selliste probleemidega tegeleda.

Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Re: Viktoriin
Aga olgu. Kuna küsimisjärg anti vabaks ja et pisut oma offtopicuid heastada, annan äraarvamiseks piltmõistatuse. Kes on pildil ja hoiab käes endakonstrueeritud relva?
- Manused
-
- 3.JPG (19.54 KiB) Vaadatud 4635 korda
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Re: Viktoriin
Owen koos oma püstol-kuulipildujaga?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Viktoriin
Pihtas-põhjas! Tõepoolest onu Evelyn oma püssigaLemet kirjutas:Owen koos oma püstol-kuulipildujaga?

http://en.wikipedia.org/wiki/Owen_Gun
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
- -=Mortyr=-
- Liige
- Postitusi: 363
- Liitunud: 26 Okt, 2005 13:00
- Kontakt:
Re: Viktoriin
Google chrome leiab piltmõistatusele vastuse 0.0034 sekundiga. Parem klõps hiirega ja "Otsi otsingumootoriga seda tulemust"
Olgem ettevaatlikud pildikestega
Olgem ettevaatlikud pildikestega

Re: Viktoriin
Kui õues on +40 , pole üldse paha mõte salongisoojendus maksimumi peale keerata, ega hullemaks ikka ei lähe.Manurhin kirjutas:Nagu mitu erinevat kohalikku inimest kinnitas, kuni +35 kraadise õhutemperatuurini probleeme polnud. Aga kui oli juba 37...38 kraadi väljas, ei suutnud mootori jahutussüsteem enam oma ülesandega hakkama saada. Samas südasuvel pole ka nt. Perthis +40 midagi harukordset (ise seda omal nahal tunda saanud. Tunne oli sama kui soojapuhur omale näkku keerata).

Re: Viktoriin
Läheb ikka hullemaks küll. Kui minu "Subarožetsil" jahutussüsteemi lekke tõttu mootor kuumaks minema kippus (sellest on ka juttu "natuke nuputamist tehnikameestele" teemas), siis proovisin. Polnud mitte masohhism vaid enesetapukatsevanahalb kirjutas:
Kui õues on +40 , pole üldse paha mõte salongisoojendus maksimumi peale keerata, ega hullemaks ikka ei lähe.Karmi vene talve jaoks projekteeritud autol on salongiradikas vahel lausa veerand mootoriradikast ja lõppkiirusele mõjub selline masohhism hästi.

Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 1 külaline