Kas N Liidus oli ka midagi head?
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Poes liitrine Ballantines: Eestis 23€, Saksamaal 18€, Hispaanias 13€
Kusalgi ei olnud märget mingite allahindluste kohta
Kusalgi ei olnud märget mingite allahindluste kohta
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Eelpool mainitud põlluküladele on plaanimajandusel vastu panna põllu metropolid
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... bDeS_mXMnM
Järgnevas ülevaates on seal ise ka aru saadud et buum käes. Aga nõukogulikule süsteemile omaselt, ei ole mitte partei, kes nõudis plaaniga majanduskasvu, süüdi. Vaid kohalikud muutusid liiga innukateks.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 3XfpYxHKCo
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... bDeS_mXMnM
Järgnevas ülevaates on seal ise ka aru saadud et buum käes. Aga nõukogulikule süsteemile omaselt, ei ole mitte partei, kes nõudis plaaniga majanduskasvu, süüdi. Vaid kohalikud muutusid liiga innukateks.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 3XfpYxHKCo
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Täiesti pädev õlu. Saada oli sama hinnaga ka korralikku Weissbier'i.Kapten Trumm kirjutas:Oled sa kindel ikka, et see täisväärtuslik õlu oli, mitte see toidupoodides pakutav lahjendatud ersatsõlu?õlle sixpack 1,69
Mis asi see lahjendatud ersatsõlu on?
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44069
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Rootsi toidupoodides on selline lake müüa, mingi null koma või miski taoline arv kraade.Mis asi see lahjendatud ersatsõlu on?
Pärisõlu aga alkoholipoes.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Jummel, kas sa pole elus Rootsist lõuna poole jõudnud või???Kapten Trumm kirjutas:Rootsi toidupoodides on selline lake müüa, mingi null koma või miski taoline arv kraade.Mis asi see lahjendatud ersatsõlu on?
Pärisõlu aga alkoholipoes.
Saksas saaks iga kaupmees ja kõrtsipidaja peksa, kui ta seda svenssonite solki üritaks pakkuda. Sama ka Austrias, Shveitsi saksa osas, Taanis, Tshehhis jne.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44069
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=67354026
Eesti elust ja olust - meedias tuure koguva "ametiautode maksustamise" vastast vihast võitlust pidavale seltskonnale maksakas.
Eesti pidi olema Land Cruiserite arvult per nase maailmas esikolmikus - araabia naftariikide järel.
Tean ühte juhtumit, kuis käibemaksukohuslasest väikefirma ostis Porsche 911 - firma nimele.
Silmagi pilgutamata küsis 80 000 eurosest ostuhinnast 20% tagasi.
Eesti elust ja olust - meedias tuure koguva "ametiautode maksustamise" vastast vihast võitlust pidavale seltskonnale maksakas.
Eesti pidi olema Land Cruiserite arvult per nase maailmas esikolmikus - araabia naftariikide järel.
Tean ühte juhtumit, kuis käibemaksukohuslasest väikefirma ostis Porsche 911 - firma nimele.
Silmagi pilgutamata küsis 80 000 eurosest ostuhinnast 20% tagasi.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Aga kas oleks pidanud siis?
Silmi pilgutama.
Üldiselt peaks inimesed rõõmsad olema, et valitsus on andnud neile võimaluse suhteliselt odavalt uusi ja uhkeid autosid osta.
Silmi pilgutama.
Üldiselt peaks inimesed rõõmsad olema, et valitsus on andnud neile võimaluse suhteliselt odavalt uusi ja uhkeid autosid osta.
Võtke teed ja tulge homme jälle..
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Kui maksti, siis siinkohal on tegu EMTA tegemata tööga. Mis ei anna küll mingit alust seadusemuudatuseks. Ja tegu ilmselt Tallinnaga, sest Tartus ja Rakveres on ka hulga väiksemate tagasiküsimiste peale maksuamet sisse sadanud ja lasknud endale puust ja punaseks teha soetatud asjade seotuse ettevõtlusega.Tean ühte juhtumit, kuis käibemaksukohuslasest väikefirma ostis Porsche 911 - firma nimele.
Silmagi pilgutamata küsis 80 000 eurosest ostuhinnast 20% tagasi.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Võib-olla ka vene äri eripärad.
Mõnes seltskonnas ei võeta jutulegi kui head käekella ja V-8 Landcruiserit ette näidata ei ole. Ole kui tahes hea spetsialist.
No aga et väikefirma -
"Mitmenaisepidaja karjääri oli võimatu alustada ilma elegantse tähnilise halli ülikonnata"
O.Bender
Mõnes seltskonnas ei võeta jutulegi kui head käekella ja V-8 Landcruiserit ette näidata ei ole. Ole kui tahes hea spetsialist.
No aga et väikefirma -
"Mitmenaisepidaja karjääri oli võimatu alustada ilma elegantse tähnilise halli ülikonnata"
O.Bender
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44069
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Skandinaavias asju ajades on V8 Land Cruiserid ja taoline värk ebasoovitav. Võibolla Venemaal käib sedasi.
Soovitatav on allhankija/tarnija juhatuse liikmel piirduda Skandinaavias Toyota Avensisega ja tema tööjuhtidel Corollaga.
Võib jätta mulje, et sul firmas pole prioriteetid päris õiges kohas.
Ka mina ei suuda tõsiselt võtta ehitusettevõtjat, kelle pealik saabub objektile tuttuue X5-ga, aga kopamehega rääkides selgub, et tööseisaku põhjuseks on võlgnevute tõttu kinni pandud kütuse krediitkaart ja taolisi on kopamehel rahakoti vahel juba 4-5 tk...(nähtud selliseid asju korduvalt).
Soovitatav on allhankija/tarnija juhatuse liikmel piirduda Skandinaavias Toyota Avensisega ja tema tööjuhtidel Corollaga.
Võib jätta mulje, et sul firmas pole prioriteetid päris õiges kohas.
Ka mina ei suuda tõsiselt võtta ehitusettevõtjat, kelle pealik saabub objektile tuttuue X5-ga, aga kopamehega rääkides selgub, et tööseisaku põhjuseks on võlgnevute tõttu kinni pandud kütuse krediitkaart ja taolisi on kopamehel rahakoti vahel juba 4-5 tk...(nähtud selliseid asju korduvalt).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Ah, ära hakka ka seda Soome ja muu skandinaavia mõttetut elukorraldust siin propageerima, pole see nii ilus sugugi.Kapten Trumm kirjutas:Skandinaavias asju ajades on V8 Land Cruiserid ja taoline värk ebasoovitav. Võibolla Venemaal käib sedasi.
Soovitatav on allhankija/tarnija juhatuse liikmel piirduda Skandinaavias Toyota Avensisega ja tema tööjuhtidel Corollaga.
Võib jätta mulje, et sul firmas pole prioriteetid päris õiges kohas.
Ka mina ei suuda tõsiselt võtta ehitusettevõtjat, kelle pealik saabub objektile tuttuue X5-ga, aga kopamehega rääkides selgub, et tööseisaku põhjuseks on võlgnevute tõttu kinni pandud kütuse krediitkaart ja taolisi on kopamehel rahakoti vahel juba 4-5 tk...(nähtud selliseid asju korduvalt).
Ja see su näites toodud virma läheb ka siht kiiresti pankrotti, kui tal jääb kütuse puuduse tõttu töö tegemata ja varst saad sa omale pankrotihaldurite oksjonikeskkonnast soodsalt X5-e osta.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44069
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Ei lähe midagi, tegutsevad tänaseni (konkreetne juhtum oli 1.5 a tagas).
Lihtsalt OÜ on uus, traktorid, juhid ja X5'd samad, töömeetodid kah
Mis see mõttekas elukorralduslik mudel meil oleks?
Vene oma vist ei sobi ja saksa oma jääb kultuuriliselt kaugeks juba.
Antud "firmaautode" case's läheb minu hääl küll Ligile.
Ma ei poolda automaksu, aga ei saa ka pidada normaalseks seda, et riik soodustab ettevõtetele sõiduautode soetamist 20% maksusoodustusega.
Kõik see Land Cruiserite ja S-mersude hord on registris kelle nimel....õigus, miskid OÜ'd ja asjad, harva omanikuks/kasutajaks eraisik.
Lihtsalt OÜ on uus, traktorid, juhid ja X5'd samad, töömeetodid kah
Mis see mõttekas elukorralduslik mudel meil oleks?
Vene oma vist ei sobi ja saksa oma jääb kultuuriliselt kaugeks juba.
Antud "firmaautode" case's läheb minu hääl küll Ligile.
Ma ei poolda automaksu, aga ei saa ka pidada normaalseks seda, et riik soodustab ettevõtetele sõiduautode soetamist 20% maksusoodustusega.
Kõik see Land Cruiserite ja S-mersude hord on registris kelle nimel....õigus, miskid OÜ'd ja asjad, harva omanikuks/kasutajaks eraisik.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Selel firmaautode case puhul pole ju iseenesest küsimuse all, mida tehakse - mina olen ka poolt, et kuidagi tuleks ära lõpetada olukord, kus igal küünetehnikute salongil on firmaautoks Porsche Cayenne.
Aga praegu on jabur just, KUIDAS Ligi seda teha püüab ning seetõttu pole see asi minu jaoks küll kuidagi sümpaatne.
Aga praegu on jabur just, KUIDAS Ligi seda teha püüab ning seetõttu pole see asi minu jaoks küll kuidagi sümpaatne.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44069
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Eks Ligil läks kiireks ja see tuluallikas toodi välja 12ndal tunnil.....
Loodeti teerulliga läbi kummitempli lükata (nagu Kreeka pakett) aga tutkit.
Ligi pole talle omase arrogantsiga muidugi ka suvatsenud seda eriti veenvalt seletada.
Tema asemel võtaks ma välja liiklussregistri statistika ja kõnniks AK saatesse ja teeks kõik need lasselehised ja muud maksuoptimeerijad pihuks ja põrmuks.
Uskuge, see statistika toetab Ligi agendat ja firma poolt antav auto on tänaseni üks meetod maksude optimeerimiseks (peale KM tagasiküsimise on täiuseni arendatud ka tehnikad, kuidas kirjutada erasõidud töösõitudeks ja Maksuameti õnnetuseks on üks riigikohtu pretsedent, mille järgi jääb sellisel puhul tõendamiskohustus MA peale - kui aga maksukohuslane on piisavalt osav, täidab enamvähem päevikut ja peale tööaega firma kaardiga ei tangi - pea võimatu midagi tõestada.
Loodeti teerulliga läbi kummitempli lükata (nagu Kreeka pakett) aga tutkit.
Ligi pole talle omase arrogantsiga muidugi ka suvatsenud seda eriti veenvalt seletada.
Tema asemel võtaks ma välja liiklussregistri statistika ja kõnniks AK saatesse ja teeks kõik need lasselehised ja muud maksuoptimeerijad pihuks ja põrmuks.
Uskuge, see statistika toetab Ligi agendat ja firma poolt antav auto on tänaseni üks meetod maksude optimeerimiseks (peale KM tagasiküsimise on täiuseni arendatud ka tehnikad, kuidas kirjutada erasõidud töösõitudeks ja Maksuameti õnnetuseks on üks riigikohtu pretsedent, mille järgi jääb sellisel puhul tõendamiskohustus MA peale - kui aga maksukohuslane on piisavalt osav, täidab enamvähem päevikut ja peale tööaega firma kaardiga ei tangi - pea võimatu midagi tõestada.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Miks ei saa normaalseks pidada "et riik soodustab ettevõtetele sõiduautode soetamist 20% maksusoodustusega." aga ülejäänud asjade puhul on soodustus normaalne. Näiteks keskmine ehitusega tegev ettevõte saab seda "20% soodustust" sisuliselt kõigelt, mis võib tema ettevõtluses tegevusalaga seotud olla. Alates akudrellist, mootorsaest, muruniidukist, järelkärust sooja pesu ja seebi-tualettpaberini, isegi mootorpaat "materjali vedamiseks" on 20% soodsamKapten Trumm kirjutas:Antud "firmaautode" case's läheb minu hääl küll Ligile.
Ma ei poolda automaksu, aga ei saa ka pidada normaalseks seda, et riik soodustab ettevõtetele sõiduautode soetamist 20% maksusoodustusega.
Kõik see Land Cruiserite ja S-mersude hord on registris kelle nimel....õigus, miskid OÜ'd ja asjad, harva omanikuks/kasutajaks eraisik.
Ja see 20% käibemaksust tulenev soodustus tuleneb printsiibist, et käibemaks on olemuselt lõpptarbija maks - käibemaksu maksab kinni tarbija, kes ise enam arveid ei esita ega kelleltki käibemaksu sisse ei kasseeri. Ettevõte ise olemata lõpptarbija käibemaksu ei maksa vaid on käibemaksu kokku korjaja ja riigile edasikandja.
Ligi tegi antud juhul räpakat kirvetööd, sisuliselt väites, et kuna vähemal või suuremal määral ettevõtete käibemaksutagastust osati kuritarvitatakse siis edaspidi võiks maksustamisprintsiipe muuta ja jätta kõigile ettevõtetele sõiduautode puhul osa käibemaksu tagastamata. Ja kogu selle pulli taga ei ole mitte maailmavaateline ideoloogia või rämeda ebaõigluse kaotamine vaid paaniline tegevus, et eelarvesse raha saada.
Jääb küsimus, miks ainult rabeletakse sõiduautode puhul, kuidas Ligi saab kindel olla, et ehitusettevõtja ostab kodutöödeks ikka isikliku drelli-sae-haamri-kruvid-bensiini-seebi aga mitte ei "laena" oma ettevõttest.
Või valiti sõiduautod seepärast, et selle teemaga leiab enam lihtinimese toetust ja autode puhul on ka rahalised suurusjärgud eelarvele märgatavad. Aga see räägibki sellest, et pole mingit kandvat ideed ja põhimõtteid vaid on arutu lahmimine eelarve tasakaalu nimel. Sellised tendentsid on murettekitavad.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 2 külalist