
Taolise vana alumiiniumkerega asja ostmisel, eriti kui on soolvees kasutatud, tuleb olla ekstra ettevaatlik, võimalik, et ei pea vett.
Tõsi, taolised õnneks veedavad palju aega kuival maal ja seetõttu võivad olla ka OK kerega.
Olid küll Piirivalvel olemas aga kasutust leidsid väga vähesel määral ja mõni aasta tagasi müüdi oksjonil mõned suhteliselt kehvas seisus isendid maha.Lupus kirjutas:Piirivalve? Vaevalt küll sest masin seisab tavaliselt uues Oiu sadamas ehk siis kodujärveks on Võrtsijärv.Aga kui esimest korda nägin pidin endal kaela ära keerama
Mida härra kuulda soovib? Eestis peaks olemas selliséid masinaid arvel 1tk minuteada. Tegemist tema eelkäiaga, millel peal 17l vabalt hingav v12 tavotiprits. Antud isendil uuema sordi suurem ülelaadimisega diisel. TEgemist suht maastikusuutliku raske veomasinaga, millega pehmele pinnasele väga asja ei ole. Suurim eelis sõltumatu vedrustus. Tatra eripära on see, et militaarvarjant, mida kutsuti Kolos. Kolosi eripära oli see, et tehas lubas masinale piduritega haagist 200t, kuidas seda eesti ark selgeks teha ei oska hetkel öelda.
Kasutajad foorumit lugemas: Majestic-12 [Bot] ja 2 külalist