Kas N Liidus oli ka midagi head?

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
Enkus
Liige
Postitusi: 406
Liitunud: 23 Dets, 2011 18:59
Kontakt:

Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?

Postitus Postitas Enkus »

mx77 kirjutas:
Enkus kirjutas:
mx77 kirjutas:
Kust sa selle saksa automaksu võtsid? saksas on automaks 2 € per 100 cm3 aastas. Arvuta korra veel.
240€ ei ole mingi müstika - kaheliitrine diisel ja CO2 saaste 200 g/km on aastas annab kokku 360€.

There are two components to the calculation of road tax on new cars registered after the 1st January 2012:

Engine size – the tax is € 2 per 100ccm for gasoline engines and € 9 per 100ccm for diesel engines
CO2 emissions – engines emitting less than 110 gms/km are exempt and the tax above that level is € 20 per 10 gms/km
Ega keegi ei käsi ju diisliga sõita. Härrasmehe käed ei haise soljarka järgi :).
Ei või olla!
Muide, härrasmehel on savi kuidas tankimine käib, autojuht tegeleb sellega.
Lemet
Liige
Postitusi: 20820
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?

Postitus Postitas Lemet »

Ega keegi ei käsi ju diisliga sõita. Härrasmehe käed ei haise soljarka järgi
Viimased aastad ainult diisliga sõitnudki ja siiski ei kuulu traktoristide "lõhnavennaskonda". See diisli järele haisemine on ikka rohkem konkreetses persoonis ja tema harjumustes kinni...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
mx77
Liige
Postitusi: 1452
Liitunud: 15 Jaan, 2010 20:36

Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?

Postitus Postitas mx77 »

Kapten Trumm kirjutas: Kas su väiksele ajumahule on liiga koormav kasutada internetti, aga see eest lõuad lõksuvad hästi?

http://germany.angloinfo.com/money/gene ... s/car-tax/
There are two components to the calculation of road tax on new cars registered after the 1st January 2012:
•Engine size – the tax is € 2 per 100ccm for gasoline engines and € 9 per 100ccm for diesel engines
•CO2 emissions – engines emitting less than 110 gms/km are exempt and the tax above that level is € 20 per 10 gms/km
2 liitrit bensiinimootor - esimene komponent 40 eur
ca 100 g/Co2 (üle 110g taseme nagu ma aru sain) - 200 eur, kui maksu alla läheb kogu 200g, siis on summa muidugi 400 ringis
Kokku 240 euri nagu eespool kirjutasin.
No miks sa pead mingi 2 liitrise kiviaegse kaheliitrise andmeid vaatama. Näiteks Opeli uus 1,6 turbo Ecofles mootor. 125 kW (lööb iga vabalthingava kaheliitrise) 144 gCO2/100 km. Audi 1,8 TFSI 141 gCO2/100 km. Seega 30-40 grammi üle normi.

Kusjuures ma ei kobiseks üldse kui selline automaks kehtestataks. See maks kannaks endas seatud eesmärki vähendada heitgaase ja looduse reostamist. Ligi poolne ettepanek on vaid eelarveaugu lappimine. Mis järgmine aasta, kui Ref otsustab jälle ametnikearmee palku tõsta - kas arvutite käibmaksu tagastuse vähendamine 50%-ni. Niikuinii ju igas tööarvutis tehakse ka oma asju. Jne. jne.
Ligi suhtumine et iga ettevõtja on pätt ja kaabakas ajab marru. Kusjuures tegelikult lööb see ettevõtja maksutõus eelkõige lõpuks jälle lihtsat lõpptarbijat, vaevalt et keegi sellepärast Länkarist loobub, kuluda kasv kompenseeritakse lihtsalt hinnatõusuga ära ja lõpuks maksavad lõpptarbijad topeltkäibemaksu.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Tegelane5
Liige
Postitusi: 886
Liitunud: 07 Veebr, 2009 12:28
Kontakt:

Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?

Postitus Postitas Tegelane5 »

Minumeelest ei saa korraga jaurata (nagu siin teemas) länkkariga laste kooli vedamise ja samas uusarenduste olematute/läbimatute/üleujutatud/viletsalt lahtilükatud teede üle=tuleb valida emb kumb. U nagu sakslane on hämmingus, miks on vaja rahvaautol 08 nii pikka vedrustuse käiku ja kõrget kliirensit. Hämming kaoks kui vene teesid näeks.
Aga siin teemas saab eraldi kõige üle jaurata.
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 44063
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Hiljaaegu oli võimalus sõita kahe aastakümne järel nõuka unistusteautoga Moskvitch 2141 auklikel külavahe kruusateedel, vedrustuse pakutav sõidumugavus oli täiesti OK. Kui sinna kabiini saaks normaalsed istmed kah, siis täitsa sõidetav auto oleks. Golfid ja värgid raputavad rohkem. Ilmselt sellel põhjusel pole nende vene autode vedrustuse ja asfaldiomaduste (mis on kohutavad) kallal eriti tööd tehtud.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
ivanorav
Liige
Postitusi: 922
Liitunud: 30 Juun, 2008 22:38
Asukoht: Soome
Kontakt:

Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?

Postitus Postitas ivanorav »

Kahjuks vördluseks ei kölba, ei Soome, Taani ega Saksa!
Taanis on Soome laadne Automaks (ühekordne maks auto soetamisel) ja auto kasutusmaks (aastamaks)
Automaks on kaubikul ca 35% müügihinnast, samal pöhjal oleval söiduautol ca 22%.
Kaubikult ei maksta diislimaksu (aastamaksu diisel lisa), midfa maksavad samal pöhjal olevad diisel-söiduautod ( näiteks ford fiesta 500 eur-i aastas!)
Ehk riiklikult on juba reguleeritud, et eraisikud söidavad bensiiniautodega ja ettevöted diisliga.
Saksas jälle ei ole automaksu, aga on kövad aastamaksud!

Kahjuks ei kölba neist ükski vördluseks Eestiga, sest Eestis ei ole kasutusel neist ühtegi maksu, aga nagu teemast tuleb välja, siis riik ise ohjab autoomanikke autosid firmadesse registreerima!
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 44063
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Siin on selline reegel, et ühiskonnaelus on "igal vorstil 2 otsa"-küsimus on lihtsalt erinevas poolitamise kohas.
Suured uue auto soetamise maksuga on samamoodi.
Ühest otsast tingib see "vanade romude" külluse (sh keskkonna teemad) ja ka skeemitamisi.
Teisalt tingivad "vanad romud" töö autoparandajatele ja see on sotsiaalses mõttes targem kui uute autode sissevedu ja nende mõne aasta järel kuubikuks pressimine.
Samuti tingib uute autode liiga kerge kättesaadavus nende ressursi hoolimatu kasutamise, mis on lihtsalt väärtusliku materjali raiskamine.

Saksamaa suurte autotehaste piirkondades on eraldi artikkel "autotehaste tööliste autod" - soetusmakse seal pole ja "omad" saavad osta teatud aja takka auto soodushinnaga.
Siis sellega sõidetakse kaua ilma hooldamata kannatab ning viiakse platsi peale - sealt võib leida autosid, millel läbisõidul nt 60 000 km on sees tehases pandud mootoriõli.
Kõik aus värk, läbisõit väike jne, ainult hooldusraamatus pole ainsatki kannet.

Umbes sama fenomen oli ka Eestis enne kui automüügifirmad võtsid kasutusele tagastatavate autode tüüptingimused - 5 aastat liisingut võrdus juba kõigi teadvuses "romu", nii mõndagi autot pesti esmakordselt tagastamise eel, kes on käinud BRC platsil siis, kui seal veel liisingud oma kasutatud kraami müüsid, saab vist hästi aru millest jutt. Peale seda, kui liisingud selle värgi seal lõpetasid ja sundisid autoesindusi ise tagasi ostma, tekkis kohe tohutu surve, et tagastatav auto oleks kenas korras ja läikiv.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Tiktak
Uudistaja
Postitusi: 2
Liitunud: 30 Dets, 2013 14:41
Kontakt:

Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?

Postitus Postitas Tiktak »

vaadikali ja tarhuni limps :D
[url=http://www.kliinik32.ee]Hambaravi[/url] Kliinik 32
tommy
Liige
Postitusi: 3643
Liitunud: 02 Veebr, 2005 20:50
Asukoht: Eesti
Kontakt:

Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?

Postitus Postitas tommy »

Kuna see on üks tore laialivalguv teema, siis panen siiasamasse...
Seoses praeguste kurbade/tõsiste sündmustega Venemaa lõunaosas, üks kokkuvõte terrorismitegudest NLiidus aastatel 1953-89...
http://mgsupgs.livejournal.com/1464111.html
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 44063
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Kokkuvõte lühidalt lennukikaaperdamistest ja nende tulemustest:

Enne NSVL-s pardaki tekkimist tehti kaaperdamise katseid 61 korda (ehk keskmiselt 1,7 juhtumit aastas), neist õnnestunult 11 (õnnestunult 1 juhtum 3 aasta kohta) - ca 18% ehk vähem kui iga viies. Korra kadumine paistab kohe silma 90-91 aastal, kus kahe aastaga tehti katseid 49 korda (ehk peaaegu iga nädal) ja neist õnnestus 13 ehk umbes veerand).
Enamik kaaperdamisi/katseid tehti siseriiklike väikese või keskmise lennukaugusega lennukitega (oluline osa ka An-2).

Järeldused
1. lennukikaaperdamise preventsioon ja sellele reageerimine olid stagna-ajal rahuldaval tasemel, näiteks rahvusvahelisi reise (lennukid Il-62 ja Il-86) üritati kaaperdada ainult 4 korda, kuid ei õnnestunud kordagi. Tasub märkida, et siis ei olnud murdosagi tänastes turvameetmetest.
2. turvameetmete latt oli kohaliku ja regionaalliinide lennukitega suhteliselt madal, kuid RV lendudega kõrge (kaaperdamise katse ei ole 100% välistatav).
3. kord läks käest ära NSVL lagunemise pardakiga
4. kaaperdatud lennukite tüüpide hulgas torkab silma, et kaaperdajad ei olnud eriti teravad pliiatsid (näiteks katsed minna Skandinaaviasse, kust nad oleks üsna kindlasti välja antud), kui ka vähese lennuulatusega lennukite kasutamine (osalt muidugi turvameetmete tõttu).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Tegelane5
Liige
Postitusi: 886
Liitunud: 07 Veebr, 2009 12:28
Kontakt:

Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?

Postitus Postitas Tegelane5 »

Kapten Trumm kirjutas:
Järeldused
1. lennukikaaperdamise preventsioon ja sellele reageerimine olid stagna-ajal rahuldaval tasemel, näiteks rahvusvahelisi reise (lennukid Il-62 ja Il-86) üritati kaaperdada ainult 4 korda, kuid ei õnnestunud kordagi. Tasub märkida, et siis ei olnud murdosagi tänastes turvameetmetest.
2. turvameetmete latt oli kohaliku ja regionaalliinide lennukitega suhteliselt madal, kuid RV lendudega kõrge (kaaperdamise katse ei ole 100% välistatav).
3. kord läks käest ära NSVL lagunemise pardakiga
4. kaaperdatud lennukite tüüpide hulgas torkab silma, et kaaperdajad ei olnud eriti teravad pliiatsid (näiteks katsed minna Skandinaaviasse, kust nad oleks üsna kindlasti välja antud), kui ka vähese lennuulatusega lennukite kasutamine (osalt muidugi turvameetmete tõttu).
1) Samas PõhjaKoreas võivad lennujaamad ka suht algeliste turvameetmetega olla ju. Meil siin teed relvaloa ära ja ostad tulenuia-pole väga keeruline kui paberid korras. NLis vist väga muret polnud et iga mats võib püstoli osta ja sellega ringi kooserdada. Seega-juba üks mure palju väiksem.
4) Kui keegi kaaperdamist planeeriski, siis nii relvade kui informatsiooni hankimisega võis sisse kukkuda. Seega loogiline, et keegi väga midagi ei uurinud ja seega olid teadmised nõrgemad.
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Kasutaja avatar
Manurhin
Liige
Postitusi: 5574
Liitunud: 09 Jaan, 2007 0:05
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?

Postitus Postitas Manurhin »

Tegelane5 kirjutas: NLis vist väga muret polnud et iga mats võib püstoli osta ja sellega ringi kooserdada.
See-eest sileraudsed jahirelvad olid mingil perioodil vabamüügis. Rauasaed samuti :wink: .
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
mutionu
Liige
Postitusi: 1468
Liitunud: 08 Nov, 2005 15:52
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?

Postitus Postitas mutionu »

Manurhin kirjutas:
Tegelane5 kirjutas: NLis vist väga muret polnud et iga mats võib püstoli osta ja sellega ringi kooserdada.
See-eest sileraudsed jahirelvad olid mingil perioodil vabamüügis. Rauasaed samuti :wink: .
Mu meelest võis vaata, et pea kogu peale sõjaaegse NL -i aja, Siberist, enamvähem külapoest, jahipüssi osta. Kuna tegu oli ühtse ja jagamatuga siis oli see püss võimalik ka siia toimetada.
Kasutaja avatar
Manurhin
Liige
Postitusi: 5574
Liitunud: 09 Jaan, 2007 0:05
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?

Postitus Postitas Manurhin »

mutionu kirjutas:
Mu meelest võis vaata, et pea kogu peale sõjaaegse NL -i aja, Siberist, enamvähem külapoest, jahipüssi osta. Kuna tegu oli ühtse ja jagamatuga siis oli see püss võimalik ka siia toimetada.
Miks nii kaugelt? Minu teada müüdi sileraudseid Eestiski kõigile ilma mingi loata, v.a. alaealistele. Alles 1976. aastal (parandagu mind keegi, kui eksin) hakkas kehtima nõue oma tulenuiad miilitsas arvele võtta. Palju tol ajal soetatud relvi aga jäigi arvele võtmata ja sestap oli ka kurikaeltel üheksakümnendatel kärbikumaterjali piisavalt. On tegelikult siiani. Mida Eestis ei müüdud, ent Siberis küll, olid vintraudsed jahikarabiinid. Ka esimesed (nõukogudeaegsed) vintraudsed jahikad Eestis olnud väidetavalt Siberist toodud.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: parkija ja 3 külalist