Minu soovitus oleks hoida kogu tegevus ja nodi pidevalt masinatel ja haagistel. Üles panna vaid majutustelke ning planeerimiskoosolekute telk vastavalt reaalsele vajadusele. Kui genekat ei saa hoida haagisel, siis see ka kuhugi. Nalja kipuvad tegema mõnikord uhked pilkupüüdvad pääslarajatised. Camp-stiilis traadi, tõkkepuude ja liivakottide taga turritamise asemel tuleks eelistada maskeeritud poste ja teetõkkeid ning sagedasi patrulle ümber paiknemiskoha.
Lisaks tuleks liiga suureks paisuv juhtimispunkt jagada võimalusel kaheks iseseisvaks ja võrdväärse võimega juhtimispunktiks-vahetuseks, mis on suutelised töötama ja vahetama kohta korda-mööda (samas valmis töötama vajadusel ka sõbralikult üheskoos). Ühte näiteks kamandab StÜ, teist S3Ü. Üks punkt võib näiteks juhtida-kontrollida lahingut ja teine samal ajal teises kohas stand-by planeerida. Võimalusel graafiku alusel. Planeerimisvarustus peaks tilpnema emba-kumba punkti juures vaja on. Mis on oluline - kuidas omavahel juhtimist üle anda, et info kaduma ei lähe. Samuti eks ta ole natuke väsitav koosseisule.
