ЗиЛ tänapäeval
ЗиЛ tänapäeval
ЗиЛ tänapäeval
https://www.youtube.com/watch?v=wlWeOZowgRY&app=desktop
https://www.youtube.com/watch?v=wlWeOZowgRY&app=desktop
Re: ЗиЛ tänapäeval
Filmi pealkiri võiks vabalt olla "vene värk". Selline see venelaste elu ongi. Pange siia kõrvale nüüd üks lääne autotehas ja saate aru,et asi hakkab peale sellest mis venelastel kahe kõrva vahel on-õigemini seda pole seal.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Vat ei tea... Eestis tehakse autosid üsna sarnastes tingimustes minu arust?
http://www.combatag.com/est/photos2
http://www.combatag.com/est/photos2
-
- Liige
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 07 Nov, 2012 9:54
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Nendel asjadel on siiski väike vahe.
Video alguses kuskil ütles see mingi juht, et eelmine kuu tegid paarkümmend autot. Tehases, mis on suurem kui meil mõni linn.
Ja võrrelda Zil-i tehast Combati värkstoaga!!
Üks on mõeldud masstoodanguks, teine põlve otsas käsitööks.
Video alguses kuskil ütles see mingi juht, et eelmine kuu tegid paarkümmend autot. Tehases, mis on suurem kui meil mõni linn.
Ja võrrelda Zil-i tehast Combati värkstoaga!!

Üks on mõeldud masstoodanguks, teine põlve otsas käsitööks.
-
- Liige
- Postitusi: 7849
- Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Mulle jäi meelde nende konstruktorite-disainerite õeldu.
Meil ei konstrueeri ja disaini konstruktorid-disainerid,vaid ülemused,kes ütlevad millist kujundust-kabiini,mootorit ja jne. kasutada.Meile õeldakse ,et vot selliseid asju me saame raha eest osta ning teie peate neid kasutama.
Seega nagu iga arendus,nõuab ka nende arendus massiliselt raha.Aga raha nagu näha ikka ei ole,kuigi tehase veoki pool peaks ju juba selle tõttu,et saavad kaitse tellimusi ja riigi toetust.
Seega raha neil ikkagi napib ning innovatsioon seisab ikka paigal tundub mulle.
Lääne autotööstus on ikka pikalt nendest ees ning rebib üha rohkem edasi.
Kujutan ette,et kui keegi midagi neile müüb,siis tehnoloogiaid a la 20-30 aastat vana.
Ei saa nad neid hübriidtehnoloogiaid,kvaliteetseid diiselmootoreid ja rääkimatta uuendustest vesinikmootori vallas.
Mulle tundub,et konkurentsis saavad nad olla vaid tänu riigi rahale.
Meil ei konstrueeri ja disaini konstruktorid-disainerid,vaid ülemused,kes ütlevad millist kujundust-kabiini,mootorit ja jne. kasutada.Meile õeldakse ,et vot selliseid asju me saame raha eest osta ning teie peate neid kasutama.
Seega nagu iga arendus,nõuab ka nende arendus massiliselt raha.Aga raha nagu näha ikka ei ole,kuigi tehase veoki pool peaks ju juba selle tõttu,et saavad kaitse tellimusi ja riigi toetust.
Seega raha neil ikkagi napib ning innovatsioon seisab ikka paigal tundub mulle.
Lääne autotööstus on ikka pikalt nendest ees ning rebib üha rohkem edasi.
Kujutan ette,et kui keegi midagi neile müüb,siis tehnoloogiaid a la 20-30 aastat vana.
Ei saa nad neid hübriidtehnoloogiaid,kvaliteetseid diiselmootoreid ja rääkimatta uuendustest vesinikmootori vallas.
Mulle tundub,et konkurentsis saavad nad olla vaid tänu riigi rahale.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Jutujätkuks ka natuke pildimaterjali:
Veebruar 2012:
http://englishrussia.com/2012/02/13/zil ... nufacture/
Detsember 2013
http://karakullake.blogspot.com/2013/12 ... d-zil.html
Veebruar 2012:
http://englishrussia.com/2012/02/13/zil ... nufacture/
Detsember 2013
http://karakullake.blogspot.com/2013/12 ... d-zil.html
Re: ЗиЛ tänapäeval
Kui jutt kipub minema Venemaa ettevõtetele, siis tekib mul alati selline tunne, et toeta neid nii palju kui tahad, mõjuma hakkavad rahavood alles siis kui bossidel taskud täis ja suhu kah enam ei mahu (Sotši olümpia). ZИЛ on ülemmailmselt nii tuntud, et sinna peaks tilkuma juba ka mujalt kui Venemaalt nänni sisse. Võimalik, et olen liiga palju muljeid nõukaajast alles jätnud...
Re: ЗиЛ tänapäeval
Rääkides nende "luksusautode" tootmisest... Vaadates neid videosid jne siis on näha, et see on ikka konkreetselt ajahambasse jäänud. Kui arvestada tänapäevase tootmise iseloomu, siis saab teha samalaadset asja kordades efektiivsemate vahenditega (pindala, ressursid jne jne). Arvestades seda, pole siin midagi imestada, et asi seisma jäi. Nende masinate hinnad niisamuti olid ulmelised (250 000 - 350 000$) pole ime, et asi ei tööta. Ei näe siin kuskil seost kvaliteedi ja hinna vahel.
Tõenäoliselt toimub muu tootmine, veoautod (militaarsed) siiamaani, aga ei ole leidnud selle kohta andmeid.
Tõenäoliselt toimub muu tootmine, veoautod (militaarsed) siiamaani, aga ei ole leidnud selle kohta andmeid.
Ega nad seal ka rääkisid, et saavad palka, kuigi midagi nagu teinud ei ole.Haugas kirjutas:Kui jutt kipub minema Venemaa ettevõtetele, siis tekib mul alati selline tunne, et toeta neid nii palju kui tahad, mõjuma hakkavad rahavood alles siis kui bossidel taskud täis ja suhu kah enam ei mahu (Sotši olümpia). ZИЛ on ülemmailmselt nii tuntud, et sinna peaks tilkuma juba ka mujalt kui Venemaalt nänni sisse. Võimalik, et olen liiga palju muljeid nõukaajast alles jätnud...
Re: ЗиЛ tänapäeval
See võib olla ka teine põhjus: saada palka ennast võimalikult vähe liigutades. Kunagi oli ka meil siin sellisest töötegemisest kunstiharu kujundatud. Nüüd aga, elades "vastikus kapitalismis", ...
Re: ЗиЛ tänapäeval
Mul tekkis küsimus, kellele kuradile seal tänapäeva Venemaal on vaja neid 80-ndate "Cadillaci" käsitöökoopiaid. Riigiametnikud ju neil ammu Mersudesse ja Bemmidesse ümber istunud. Paraadidel ainult neid uunikume vuramas nähtud.
Unforeseen consequences
Re: ЗиЛ tänapäeval
See jutt on küll rohkem naljarubriiki kuuluv, kuid siiski... Nende sellised eelmisest sajandist väljanägemisega mudelid võiksid ju löögiks minna igasugustele nostalgitsevatele rikkuritele. Turunišš on, tõsi, kõhnavõitu, kuid ega nad ju rohkem nagunii toota ei jõua!
Ja tootearendus on termin, mis jõuab vene tavakeelde neologismina vast aastate pärast!
OK, unustasin ennast irvitama... fuih..

OK, unustasin ennast irvitama... fuih..
Re: ЗиЛ tänapäeval
Ära irvita miskit, tõenäoliselt kollektsionäärid ostavad
Kui mälu mind ei peta siis nägin vist isegi Janukovitši autokollektisioonis 


Re: ЗиЛ tänapäeval
Igas riigis kus autotööstus on , loetakse auasjaks, et vähemalt president sõidaks oma riigi toodanguga. Kus autotehast pole seal on lihtsam. Võetakse mõni viisakam mark ja käib küll.Roamless kirjutas:Mul tekkis küsimus, kellele kuradile seal tänapäeva Venemaal on vaja neid 80-ndate "Cadillaci" käsitöökoopiaid. Riigiametnikud ju neil ammu Mersudesse ja Bemmidesse ümber istunud. Paraadidel ainult neid uunikume vuramas nähtud.
Putin ja Venemaa on mitu korda üritanud kasvõi limusiinidegagi järjele jõuda. Ühte korda mäletan - siis oligi ainuke sõitev kandidaat Brezneviaegsele põhjale ehitatud Zil. Gorki autotehas proovis tol korral samuti kahte moodi. Ühe variandina samuti Zil põhjale, teise idee oli põhimõtteliselt Audi A8 kloon. Valmis sai ainult Zili "telliskivi", aga proovisõidul see Putinile ei meeldinud. Ta heitis ette koostekvaliteeti. Väidetavalt olevat vihmasajus üks kojamees alla andnud, autost välja ronides uksekäepide pihku jäänud ja muud sellised hooletused.
Kolmas kvalifitseerunu oli Marussia ja nende panuseks jäi ilus pilt arvutis.
Putin käskis kogu selle p...sa krdile koristada.
Nüüd antakse projekti "Kortež" raames jälle tuld, mille peale lääne äriinimesed suurt imestust avaldavad. Endal sanktsioonid kaelas, rubla ja naftahind kukuvad, aga überlimusiin tuleb iga hinna eest valmis ehitada. järgmine aste oleks keskastme ametnike sõidukid ja viimasena rahvaauto.
Marussia võõõõib-ollllla saab millegiga hakkama, seni on nad rohkem sportautodega tegelenud, milles peale disaini pole vene oma midagi.
http://marussiamotors.ru/news/id.4866/
Zili tehas - minumeelest on seal mugavad mehed. Suur tehaselahmakas Moskvas käes (täiesti võimalik, et tasuta erastatud-ärastatud) ja mis huvi neil autosid toota? Kui Kremlist sõimatakse, siis vanast rasvast midagi käkerdatakse. Kõige parem kui läheks pankrotti, saaks maha tõmmata ja butiigid-penthoused asemele. Ainuke häda on selles, et Putin ei luba.
Re: ЗиЛ tänapäeval
https://www.youtube.com/watch?v=-KrNn0E97Eo
Youtuubis ringi kolades sattusin selle video peale. Tšeljabinski tehas. Ühesõnaga toodavad ikka V-2 mootorit, mida on siis ajapikku veidi täiustatud. Nagu näha on kogu sisseseade Lääne päritolu.
---
See pole üldse tähtis kas venelased suudavad mõne limusiini toota. Vaid kogu majandamine on liiga väärastunud, et pikaajaliselt miskit välja tuleks. Ainuken variant oleks panna impordi keeld kõigele, mida on võimalik ise valmistada ja siis tekitada olukord kus kunstlikult omamaist toodangut vägisi müüa.
Hetkel ju uued Ladad(Kalina näiteks 500K rulba ehk 9500 eurot) maksavad samapalju kui Daciad, Skodad jne. Seega hinnavahet pole kuid kvaliteet omadused ,turvalisus , edasimüügi hind , teeninduste võrk on Ladal tunduvalt kehvemad. Lisaks on rubla hetkel rekordmadal . Näita mulle Euroopas inimest kes maksaks Lada eest 10K eurot?
Pole ka ime, et Lada on koguaeg kahjumis olnud ning siis riik turgutab.
Eks venelased võivad kaagutada kuidas nad kõike hakkavad ise tootma kuid see jääb rohkem siseriikliku propaganda tasemele.
Youtuubis ringi kolades sattusin selle video peale. Tšeljabinski tehas. Ühesõnaga toodavad ikka V-2 mootorit, mida on siis ajapikku veidi täiustatud. Nagu näha on kogu sisseseade Lääne päritolu.
---
See pole üldse tähtis kas venelased suudavad mõne limusiini toota. Vaid kogu majandamine on liiga väärastunud, et pikaajaliselt miskit välja tuleks. Ainuken variant oleks panna impordi keeld kõigele, mida on võimalik ise valmistada ja siis tekitada olukord kus kunstlikult omamaist toodangut vägisi müüa.
Hetkel ju uued Ladad(Kalina näiteks 500K rulba ehk 9500 eurot) maksavad samapalju kui Daciad, Skodad jne. Seega hinnavahet pole kuid kvaliteet omadused ,turvalisus , edasimüügi hind , teeninduste võrk on Ladal tunduvalt kehvemad. Lisaks on rubla hetkel rekordmadal . Näita mulle Euroopas inimest kes maksaks Lada eest 10K eurot?
Pole ka ime, et Lada on koguaeg kahjumis olnud ning siis riik turgutab.
Eks venelased võivad kaagutada kuidas nad kõike hakkavad ise tootma kuid see jääb rohkem siseriikliku propaganda tasemele.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Mida madalamale rubla kukub seda rohkem venelased ise tootma hakkavad. Kuni selleni, et Lada jääbki Venemaa ainukeseks autotehaseks ja kõik teised panevad pillid kotti.
Küsimus pole selles, et Lada on eurooplastele kallis vaid selles, et Euroopa autod on venelastele kallid. Lada maksaks endiselt 500 000 ja seda võib teha ilma välismaalt ostetud komponentideta. Need, kes ostavad, saaksid endiselt 5000 rubla palka, Viinapudel maksaks ikka 200 rubla , kütus võib samuti 35 rubla liiter olla, see tuleb ju vene maa seest ja omahind on võib-olla 3,5 rubla. Kõik muu on samuti samas hinnas.
See tähendab, et tavalised venelased ei saakski midagi välismaalt osta ja importtoodangu keelamisel pole mingit mõtet. Läheks täpselt samuti nagu NSV Liidus - ametlikult oli rubla dollarist tugevam kuid loomulikult ei saanud igaüks oma rublasid dollariteks vahetada ja valuutaga hangeldamise eest pandi kinni.
Kes nõukaajal elanud, teab isegi, aga positiivsema poole pealt: Wots, kui Putini senine kurss jätkub, saaksid varsti paki niisuguste sukkpükste eest, mida Venemaal teha ei osata, Piiterisse korteri osta. Muidugi kui huvi on.
Küsimus pole selles, et Lada on eurooplastele kallis vaid selles, et Euroopa autod on venelastele kallid. Lada maksaks endiselt 500 000 ja seda võib teha ilma välismaalt ostetud komponentideta. Need, kes ostavad, saaksid endiselt 5000 rubla palka, Viinapudel maksaks ikka 200 rubla , kütus võib samuti 35 rubla liiter olla, see tuleb ju vene maa seest ja omahind on võib-olla 3,5 rubla. Kõik muu on samuti samas hinnas.
See tähendab, et tavalised venelased ei saakski midagi välismaalt osta ja importtoodangu keelamisel pole mingit mõtet. Läheks täpselt samuti nagu NSV Liidus - ametlikult oli rubla dollarist tugevam kuid loomulikult ei saanud igaüks oma rublasid dollariteks vahetada ja valuutaga hangeldamise eest pandi kinni.
Kes nõukaajal elanud, teab isegi, aga positiivsema poole pealt: Wots, kui Putini senine kurss jätkub, saaksid varsti paki niisuguste sukkpükste eest, mida Venemaal teha ei osata, Piiterisse korteri osta. Muidugi kui huvi on.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist