Tõstaks siis veidi Trummionu teadmiste taset ja esiteks rebiks ta sellest venearmastusest välja. Maailmas väga levinud keeles, inglise keeles, on selle liigendi nimetus CVJ (constant velocity joint).Kapten Trumm kirjutas:Esisillaveoga autol on vajalik püsikiirusliigendite olemasolu veosillas sõltumata mootori asetusest. Vene keeles shruz - sharnir ravnõh uglovõhh skorostei.
Põhjusel, et esirattaid on vajalik päris suure nurga all pöörata.
Sõiduauto suuruses püsikiirusliigendid võeti NSVL-s kasutusele juba ammu enne Samara, 2141 või Tauria tulekut, nimelt LuAZ-idel esisillas.
Mittepüsikiirusliigendeid (kardaanliigendeid) saab kasutada ainult tagasillas, kuna nende veojõu ülekandmise nurk on rataste pööramiseks liiga väike).
Näide kasutusest on nt sapakas.
Ja teiseks nende kardaaniristide osas sa eksid, probleem ei ole nurgas, vaid selles, et nurga all oleva kardaanirist ei kanna enam pöördliikumist üle lineaarselt vaid väljundvõlli joonkiirus hakkab sisendvõlli suhtes ühe pöörde vältel muutuma. Tagaveolise auto vedava kardaani puhul on see lahendatud sellega, et kardaaniristid on omavahel 90 kraadise nurga all ja nad kompenseerivad teineteist.
