
ЗиЛ tänapäeval
Re: ЗиЛ tänapäeval
No ei saa ju kogu globariseerumise valguses jätta mööda vaatamata. Need on hetkel Saksa autod ja parata pole sinna midagi. Brittide poolt on seal ainult nimi ja seda kah tänu sakslastele, muidu neid nimesid enam ei eksisteeriks (mis on muidugi sakslastele sabakergituseks ammuste peksasaamiste eest). Kui seda ka avalikult välja ei öelda, siis tegelikult niimoodi on. Ja siis tahab mingi huilo ennast luksusautodega maailmakaardile kanda. No lubage naerda
.

sitt päev, kellele kurdad
Re: ЗиЛ tänapäeval
jackpuuk kirjutas: Igatahes on need elus peale sakslaste käpa alla sattumist ja neil firmadel ei lähe just pahasti (küll on aga kannatama hakanud maine ekslussiivsuse vähenemise tõttu, kui neegerräpparid sõidavad selliste autodega ringi, siis "vanakooli" rikkuritele see mokkamööda pole).
Mul on küll selline sant tunne, et RR ja Bentley turu on taksofirmad omavahel ära jaganud ja "vanakooli" rikkuritel on sügavalt savi kui keegi sellise auto ostab. Võib-olla küsivad sõbralik-irooniliselt, et tahtsid noorpõlves taksojuhiks saada või?mx77 kirjutas: Aga fakt on siiski hetekel see, et 2 maailma ütleks ainukest luksusautotootjat on briti firmad (kui vaadata autode disaini ja tootmise asukoha järgi ja jätta omandisuhted tahaplaanile).
Vaatasin huvi pärast, et kellel need autod on. Et nad peaksid neid enda autodeks, mitte selleks, millega palgaline autojuht neid punasele vaibale veab.
http://www.bornrich.com
Sellel lehel on eiteamis loogika järgi maailma 250 rikkaimat inimest. Kõige rikkam oli kadund Gadaffi ja tal oli üldse mingi isetehtud auto. Kõigile autot pole märgitud ja kõike läbi ka ei viitsinud lapata. No aga krt, imelikud autod on neil. Kas S või SL mersud, Audi 8, Tesla, Saab 9-5 Biopower

Brunei sultanile juhtusin esiotsas peale, kellel Mersu ja BMW kõrval RR ka välja toodud. Vene autotööstuse isal Oleg Deripaskal nagu polekski autot, tea kas sõidabki ainult kopteriga.
Alles 200+ kohtadel, kus igasugused lauljad ja räpikuningad tulevad, muutub RR või Bentley reegliks. No aga nemad on oma rahakoti poolest selle maailma vägevate seas suhteliselt rotid.
Re: ЗиЛ tänapäeval
tõeline briti vanaraud ja uunikum on ikka bristol. vanema otsa aparaadid , need blenheimid ja muud olid ikkagi ehitatud endise lennukitootja poolt ja ekstravagantsemaks kui need masinad eriti minna ei saa vist. tegu polnud mingi uusrikaste-tõusikute autodega, vaid väidetavalt ikka nagu šveitsi kell, isalt pojale pärandamiseks. koostekvaliteet oli väidetavalt ikka ülikõva ja sihtgrupiks oligi vist 700 aastase sugupuuga maa-aadlikud, kes ostsid 1 auto elus, no võib-olla 2.
http://www.youtube.com/watch?v=HXaWWnQIyVk

http://www.youtube.com/watch?v=HXaWWnQIyVk
Re: ЗиЛ tänapäeval
Na ma mäletan kuskilt lugu, kus Saudi kuningas tellis neid räpparite Rollse ikka 20 kaupa.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: ЗиЛ tänapäeval
No ta võis ju neid tellida, küllap kuskil majapidamises asja ette läksid.
Taset kõvasti allapoole võtta, siis see on umbes nii, et 4-5 tärni hotellides on taksostandard ikka min E-klassi Mercedes. Kui keegi tellimise peale Skoda ette veeretab, võib täitsa vabalt adminnile laitva näoga otsa vaadate - et ega te ometi mõnitada ei suvatse?
Aga päris ise sellise autoga sõita...... mmm, pole nagu piisavalt extravaganza. Kuigi auto iseenesest on hea.
Taset kõvasti allapoole võtta, siis see on umbes nii, et 4-5 tärni hotellides on taksostandard ikka min E-klassi Mercedes. Kui keegi tellimise peale Skoda ette veeretab, võib täitsa vabalt adminnile laitva näoga otsa vaadate - et ega te ometi mõnitada ei suvatse?
Aga päris ise sellise autoga sõita...... mmm, pole nagu piisavalt extravaganza. Kuigi auto iseenesest on hea.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Liigitasin nn luksusautode alla Ferrari, Lamborghini, Masareti jne. Tegu on ikkagi luksusautode, kuid jah mitte esindusautodega vaid sportautodega.
Unforeseen consequences
Re: ЗиЛ tänapäeval
No luksust on nendes autodes ikka suht vähe. Osades Ferrarides on veel isegi eriti kõvad istmedRoamless kirjutas:Liigitasin nn luksusautode alla Ferrari, Lamborghini, Masareti jne. Tegu on ikkagi luksusautode, kuid jah mitte esindusautodega vaid sportautodega.

toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Et siis sinu loogika järgi oli Chrysler alguses USA autotootja, siis natuke aega saksa ja nüüd tuleks lugeda puhtakujuliseks Itaalia autotootjaks?jackpuuk kirjutas:No ei saa ju kogu globariseerumise valguses jätta mööda vaatamata. Need on hetkel Saksa autod ja parata pole sinna midagi. Brittide poolt on seal ainult nimi ja seda kah tänu sakslastele, muidu neid nimesid enam ei eksisteeriks (mis on muidugi sakslastele sabakergituseks ammuste peksasaamiste eest). Kui seda ka avalikult välja ei öelda, siis tegelikult niimoodi on. Ja siis tahab mingi huilo ennast luksusautodega maailmakaardile kanda. No lubage naerda.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Üldiselt läheb juba asi Zil-st väga kaugele, kuid ülikallid sportautod ikkagi liigitatakse luksusautodeks, tegu pole igapäevaste tarbesõidukitega.
Unforeseen consequences
Re: ЗиЛ tänapäeval
No kulla mees, meeldib sulle see või mitte, aga tegemist on tänapäeval Saksa autodega ja ilma sakslasteta neid marke enam lihtsalt ei eksisteeriks. Ehk siis RR ja Bentley. Kui oma eelistused-meeldimised välja jätta, siis oled sunnitud seda tunnistama. Võta heaks või pane pahaks, aga nii lihtsalt on.mx77 kirjutas:
Et siis sinu loogika järgi oli Chrysler alguses USA autotootja, siis natuke aega saksa ja nüüd tuleks lugeda puhtakujuliseks Itaalia autotootjaks?
sitt päev, kellele kurdad
Re: ЗиЛ tänapäeval
Oota, vasta nüüd ikka mu küsimusele Chrysleri kohta, ma siis lihtsalt teinekord tean mis maa autotoodangu ala neid liigitada.jackpuuk kirjutas:No kulla mees, meeldib sulle see või mitte, aga tegemist on tänapäeval Saksa autodega ja ilma sakslasteta neid marke enam lihtsalt ei eksisteeriks. Ehk siis RR ja Bentley. Kui oma eelistused-meeldimised välja jätta, siis oled sunnitud seda tunnistama. Võta heaks või pane pahaks, aga nii lihtsalt on.mx77 kirjutas:
Et siis sinu loogika järgi oli Chrysler alguses USA autotootja, siis natuke aega saksa ja nüüd tuleks lugeda puhtakujuliseks Itaalia autotootjaks?
Huvitav on muidugi selle sinu väite juures see, et miks neid autosid ikka inglismaal toodetakse, saksamaal oleks ju vist lihtam, poleks keeleprobleemi ja kodule lähemal kah. Kusjuures ka Bentely mootorid pannakse sealsamas inglismaal kokku.
PS. Kas Lamborghini on saksa või Itaalia auto?
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Need ülikallid sportautod on ju superautod kategoorias. Luksusautodega on sarnane ainult hind. Mugavusele pole seal rõhku pandud.
Re: ЗиЛ tänapäeval
No BMW X-id toodetakse USA-s, kas need on sellepärast ameerika autod? Ok, teeme kiriku keset küla, vaidlusalused on Maailma autod (globaliseerumine) ja loeme küsimuse sellega lahendatuks (arvan, et see oleks mõistlik mõlemaid pooli rahuldav vastus), sest mustvalget vastust sellele küsimusele enam pole. Muidu võime siin mitu lehekülge jaurata, mis aga vaevalt mingit "lisandväärtust" mil.net-le annaks.
sitt päev, kellele kurdad
Re: ЗиЛ tänapäeval
Võrreldav oleks olukord siis kui BMW Xi vabriku ehitamise asemel oleks Jeep Wagoneer'i vmt mudel ja vabrik ära ostetud. U et Texase rednecki misiganes finess on teutooni pedantidele kättesaamatu. Samas, turg on olemas, vähe konesi ja ülekandeid kõhvitseda ja ülejäänu teevad ameeriklased.jackpuuk kirjutas:No BMW X-id toodetakse USA-s, kas need on sellepärast ameerika autod? Ok, teeme kiriku keset küla, vaidlusalused on Maailma autod (globaliseerumine) ja loeme küsimuse sellega lahendatuks (arvan, et see oleks mõistlik mõlemaid pooli rahuldav vastus), sest mustvalget vastust sellele küsimusele enam pole. Muidu võime siin mitu lehekülge jaurata, mis aga vaevalt mingit "lisandväärtust" mil.net-le annaks.
Mis hetkest oleks ntks Generic Motorsi Saksa filiaalis toodetud BMW diisliga Opel Oomusk täisvereliseks Baierlaseks saanud?
Mootor juba oli, käigukast lisaks? Või kui tagusild oleks ka BMWlt olnud? Või esisilla lisamisel?
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Re: ЗиЛ tänapäeval
Ah, lase olla, las jack usub teutoonlaste ülevõimu, see on ilmselt rohkem usuküsimus kui reaalsete faktide tõdemineTegelane5 kirjutas:Võrreldav oleks olukord siis kui BMW Xi vabriku ehitamise asemel oleks Jeep Wagoneer'i vmt mudel ja vabrik ära ostetud. U et Texase rednecki misiganes finess on teutooni pedantidele kättesaamatu. Samas, turg on olemas, vähe konesi ja ülekandeid kõhvitseda ja ülejäänu teevad ameeriklased.jackpuuk kirjutas:No BMW X-id toodetakse USA-s, kas need on sellepärast ameerika autod? Ok, teeme kiriku keset küla, vaidlusalused on Maailma autod (globaliseerumine) ja loeme küsimuse sellega lahendatuks (arvan, et see oleks mõistlik mõlemaid pooli rahuldav vastus), sest mustvalget vastust sellele küsimusele enam pole. Muidu võime siin mitu lehekülge jaurata, mis aga vaevalt mingit "lisandväärtust" mil.net-le annaks.
Mis hetkest oleks ntks Generic Motorsi Saksa filiaalis toodetud BMW diisliga Opel Oomusk täisvereliseks Baierlaseks saanud?
Mootor juba oli, käigukast lisaks? Või kui tagusild oleks ka BMWlt olnud? Või esisilla lisamisel?

toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 2 külalist