ЗиЛ tänapäeval
Re: ЗиЛ tänapäeval
MX, pea nüüd jälle hoogu, peale bemmi tuli veel doktor Ferdinandi oma (täiesti toimivad mõlemad), Saab pani küll puhuri "massiautole". Miks Bemmi moto läbi ei löönud? Soovitan natuke ajalugu uurida, vaadata, mis aastal see välja tuli jne. Millised kirjad sellel peal olid ja mis neist maha korjati "poliitkorrektsuse" mõttes? Mis mõte on niisama lahmida ja teineteist sõimata? Lüüakse teema lukku ja kasu on sellest?
sitt päev, kellele kurdad
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Lisaks põhjamaades selline vähetähtis asi nagu korrosioonikindlus - esimene täielikult galvaniseeritud kerega auto tuli vist taas Saksamaalt (Audi 100), millele julgeti anda 10a garantii läbiroostetamise vastu. Tollane jaapani autode "roostekindlus" ei kaotanud suurt vene autodele.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Mis sellel prantslaste asjal siis viga oli? Töötas, oli seeriamootor.Kapten Trumm kirjutas:Ei, sakslased panid tööle.
Kui küsimus on otsesissepritse esmakordses kasutamises seeriamootoril, siis juhtus see Saksamaal.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: ЗиЛ tänapäeval
See on maitseasi ja filosoofia küsimus. Mõningatel andmetel peetakse jälle Itaalia sportautode ja mõnede Porsche mudelite juures häbiks tervele tehasele kui keegi tellib sealt automaatkastiga liikuri. Põhjendus olevat, et mingi uusrikas tellis auto, ise ei oska sõitagimx77 kirjutas:Käigukasti kohta arvan, et 90% müüdud bemmidest tellitakse automaatkastiga, vaid idioot viitsib ise käiku vahetada kui on olemas moodsad 6-e, 7-e ja enama käikude arvuga automaadid.

Toyota hübriidtehnoloogia on ka mumeelest sihtturust tingitud. Kui California osariik ütleb, et diislitahma õhku paisata ei tohi, siis tulebki mingi muu tee välja mõelda. Euroopas jälle pigistatakse diislist viimast ja kunagiste maksumäärade toimel on mootor traditsiooniliselt 1999 kuubikut, muidu läheks kõrgema koefitsendi alla.
See kõik ei tähenda, et sakslased ei oskaks hübriide ehitada. Eestikeelses vikipeedias on lause, mälu järgi, et "esimese eduka hübriidmootori pani kokku Ferdinand Porsche 1928 a. " ja ausõna, mina seda sinna ei kirjutanud

Vaatasin googlest ka vesinikmootori kohta. Artikkel 2006 aastast rääkis, et BMW hakkab järgmisel aastal seeriatoodanguna vesinikautosid tootma. 2014 a oli artikkel, et Toyota hakkab seeriatoodanguna vesinikautosid tootma. Krt teab, mis neist BMW vesinikautodest sai, ilmselt ei peetud tol ajal perspektiivseks.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Vesinikutehnoloogial on omad ja tõsised puudused. Ei ole ka praegu perspektiivne.vanahalb kirjutas: Artikkel 2006 aastast rääkis, et BMW hakkab järgmisel aastal seeriatoodanguna vesinikautosid tootma. 2014 a oli artikkel, et Toyota hakkab seeriatoodanguna vesinikautosid tootma. Krt teab, mis neist BMW vesinikautodest sai, ilmselt ei peetud tol ajal perspektiivseks.
Elektri jõud muutuks tõeliselt huvitavaks, kui teda õnnestuks 5 minutiga 500km jagu purki toppida. Praegu võime vaid el-kärude müügistatistikat jälgida (st selle langusesuunalist muutust peale toetuse lõppemist kuu v kaks tagasi)
Tõsiselt ökotehnoloogia oleks bioelektriline (back to the future). Kallad prügi paaki ja bakterid panevad selle nahka ja si*uvad elektrit, millega ringi kimada.
ja nüüd BIG QUESTION: Mis on sellel ZIL-iga pistmist
Re: ЗиЛ tänapäeval
zil-iga pistmist põle ammu.
a huvitav on ikka.
mis aga puutub bakterite poolt särtsu sit*umisse, siis pool sellest on juba ammu olemas. oil2.0 märksõnaks. kuuldavasti selle protsessiga siis valitud bakteritõud söövad suvalist orgaanikat ja s*tuvad enam-vähem viisakat naftat. rohelistele peaks ka meeldima, kuna sisteem justkui süsiniknegatiivne.
kui aga vahepeal korraks ka teemasse tulla, siis vaatsi ka just selle filmi ää. nostalgialaks muidugi oli ja kurb ka veidi. aga kiisud ja pitsud olid lahedad.
a huvitav on ikka.
mis aga puutub bakterite poolt särtsu sit*umisse, siis pool sellest on juba ammu olemas. oil2.0 märksõnaks. kuuldavasti selle protsessiga siis valitud bakteritõud söövad suvalist orgaanikat ja s*tuvad enam-vähem viisakat naftat. rohelistele peaks ka meeldima, kuna sisteem justkui süsiniknegatiivne.
kui aga vahepeal korraks ka teemasse tulla, siis vaatsi ka just selle filmi ää. nostalgialaks muidugi oli ja kurb ka veidi. aga kiisud ja pitsud olid lahedad.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Lisan teemale, et tegelikult kui tahta vaadata uuendusi, mis automaailmasse on mõni pioneer toonud, siis tõepoolest piisab sellest, kui võtta luubi alla mersu S-klass läbi aegade. No more comments needed
Samas sain ikka hea kõhutäie naerda, kui võrdlesin, et Zil-i teema all käib diskussioon hübriididest ja elektrit s@ttuvatest sipelgatest.
Aga teema on huvitav!
Samas sain ikka hea kõhutäie naerda, kui võrdlesin, et Zil-i teema all käib diskussioon hübriididest ja elektrit s@ttuvatest sipelgatest.

-
- Liige
- Postitusi: 1679
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
[quote="Vananev BMW-haige rullnokk, autobaasi valvuriputkast millesse on ka internet sisse pandud. Laialdased teadmised mitte millestki, mida lahkesti ka läbi foorumi kogu maailmale jagatakse. Hobiks utiili ülistamine ja kadunud nooruse taganutmine läbi "nooruses oli rohi rohelisem" stiilis kirjatükkide.
"] Oli kunagi selline Lexus nagu IS200, sellele pandi isegi 6-silindriline ridamootor nagu BMW-del koos tagasilla veoga ja arvati, et nüüd on 3se BMW saladus avastatud. 30 kvaliteetset pillimehest, kes koos mängida ei oska, on lihtsalt 30 kvaliteetset pillimeest, mitte orkester. Seal võivad olla lõputult kestvad varuosad ja näiliselt moekas disain, aga ta pole orkester, mida BMW kahtluseta on. Auto neile, kelle seisund ei luba enam Avensisega sõita, Avensis on ka tore ja töökindel auto....neile, kel antud orkestri jaoks muusikalist kuulmist napib ja kes tahavad lihtsalt probleemivabalt sõita. Järgmise IS-ga sai Lexus kah ise aru eesmärgi saavutamatusest, loobus reaskuuesest mootorist ja tegi auto midagi Mercedese laadset. Plaanisin kunagi osta, proovisin isegi (nii vana kui uut).[/quote]

Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
[/quote]ennast täis noor tainapea, kellel pole midagi eriti väärtuliku öelda ja setõttu tuli siia verbaalse onaneerimisega tegelema ning kelle remonditöökotta on internet tekkinud kirjutas:[quote="Vananev BMW-haige rullnokk, autobaasi valvuriputkast millesse on ka internet sisse pandud. Laialdased teadmised mitte millestki, mida lahkesti ka läbi foorumi kogu maailmale jagatakse. Hobiks utiili ülistamine ja kadunud nooruse taganutmine läbi "nooruses oli rohi rohelisem" stiilis kirjatükkide."]
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: ЗиЛ tänapäeval
[/quote]davidsoniharald kirjutas:[quote="Vananev BMW-haige rullnokk, autobaasi valvuriputkast millesse on ka internet sisse pandud. Laialdased teadmised mitte millestki, mida lahkesti ka läbi foorumi kogu maailmale jagatakse. Hobiks utiili ülistamine ja kadunud nooruse taganutmine läbi "nooruses oli rohi rohelisem" stiilis kirjatükkide."] Oli kunagi selline Lexus nagu IS200, sellele pandi isegi 6-silindriline ridamootor nagu BMW-del koos tagasilla veoga ja arvati, et nüüd on 3se BMW saladus avastatud. 30 kvaliteetset pillimehest, kes koos mängida ei oska, on lihtsalt 30 kvaliteetset pillimeest, mitte orkester. Seal võivad olla lõputult kestvad varuosad ja näiliselt moekas disain, aga ta pole orkester, mida BMW kahtluseta on. Auto neile, kelle seisund ei luba enam Avensisega sõita, Avensis on ka tore ja töökindel auto....neile, kel antud orkestri jaoks muusikalist kuulmist napib ja kes tahavad lihtsalt probleemivabalt sõita. Järgmise IS-ga sai Lexus kah ise aru eesmärgi saavutamatusest, loobus reaskuuesest mootorist ja tegi auto midagi Mercedese laadset. Plaanisin kunagi osta, proovisin isegi (nii vana kui uut).

toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Koomikud 
Aga venitame loo teemasse tagasi. Vahepeal on siin ka täielikku jama esitatud - näiteks oli algupärasel Mercédèsel perekonnanimeks hoopis Jellinek ja Benz tuli teemaks alles siis, kui ettevõtted ühinesid. Teiseks ei konkureerinud IS200 mitte 3. seeria tippudega, vaid justnimelt odavama otsa 316-318 mudelitega. Kangemate vastu oli IS300.
Samas Lexuse lugu saab ZiLiga ühildada küll. Tegu on ju lihtsalt ümbernimetatud Toyotaga. Samamoodi on Nissanil Infiniti, Hondal Acura ja nii edasi. Skeem on lihtne - luksusautosse pannakse ennast keskklassi autol tõestanud tehnoloogia, lihtsalt veidi suuremalt.
Volkswagen üritas teha sama VW Phaetoniga, aga põrus. Ühelt poolt oli tehnika liiga eriline, mistõttu iga toodetud auto oli kahjumlik. Teisalt oli tegu väliselt pelgalt veidi suurema Passatiga, mistõttu seda eriti ei ostetud ka.
Mida suudaks selle peale ZiL?
Seeriatootmises on veoautod, millelt pole suurt midagi luksusautole võtta. Kaubamärgina on ZiL luksusautod väljaspool endist NSVL tundmatud, endistes liiduvabariikides pole nad ka enam legendi, vaid pigem müüdi staatuses. Ehk nii müügi kui tootmise pool on väga nirus seisus.
Variant oleks see, kui mõni teine tootja võtaks kaubamärgi üle ja ehitaks sinna taha auto. Nagu juhtus näiteks Maybachiga. Praegusel hetkel ei kujuta ma küll Venemaal ette ühtki tootjat, kes seda suudaks.

Aga venitame loo teemasse tagasi. Vahepeal on siin ka täielikku jama esitatud - näiteks oli algupärasel Mercédèsel perekonnanimeks hoopis Jellinek ja Benz tuli teemaks alles siis, kui ettevõtted ühinesid. Teiseks ei konkureerinud IS200 mitte 3. seeria tippudega, vaid justnimelt odavama otsa 316-318 mudelitega. Kangemate vastu oli IS300.
Samas Lexuse lugu saab ZiLiga ühildada küll. Tegu on ju lihtsalt ümbernimetatud Toyotaga. Samamoodi on Nissanil Infiniti, Hondal Acura ja nii edasi. Skeem on lihtne - luksusautosse pannakse ennast keskklassi autol tõestanud tehnoloogia, lihtsalt veidi suuremalt.
Volkswagen üritas teha sama VW Phaetoniga, aga põrus. Ühelt poolt oli tehnika liiga eriline, mistõttu iga toodetud auto oli kahjumlik. Teisalt oli tegu väliselt pelgalt veidi suurema Passatiga, mistõttu seda eriti ei ostetud ka.
Mida suudaks selle peale ZiL?
Seeriatootmises on veoautod, millelt pole suurt midagi luksusautole võtta. Kaubamärgina on ZiL luksusautod väljaspool endist NSVL tundmatud, endistes liiduvabariikides pole nad ka enam legendi, vaid pigem müüdi staatuses. Ehk nii müügi kui tootmise pool on väga nirus seisus.
Variant oleks see, kui mõni teine tootja võtaks kaubamärgi üle ja ehitaks sinna taha auto. Nagu juhtus näiteks Maybachiga. Praegusel hetkel ei kujuta ma küll Venemaal ette ühtki tootjat, kes seda suudaks.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Zil ei suudagi midagi peale juba nähtud tasemega käsitööautode tegemise. Põhimassi toodangut peab tellima ikkagi vene valitsus ise.
Need moekad disainid, mida näidati, on vast reaalsem teha valmis hoopis Gorkii tehases (kes tegi ameeriklaste juppidest ka paraadi-Zil-id).
Taoline värkstuba saab eksisteerida ainult toimiva autotehase hõlma all, Zil-s on toimivast tehasest hale vari järgi.
Need moekad disainid, mida näidati, on vast reaalsem teha valmis hoopis Gorkii tehases (kes tegi ameeriklaste juppidest ka paraadi-Zil-id).
Taoline värkstuba saab eksisteerida ainult toimiva autotehase hõlma all, Zil-s on toimivast tehasest hale vari järgi.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: ЗиЛ tänapäeval
[/quote]davidsoniharald kirjutas:[quote="Vananev BMW-haige rullnokk, autobaasi valvuriputkast millesse on ka internet sisse pandud. Laialdased teadmised mitte millestki, mida lahkesti ka läbi foorumi kogu maailmale jagatakse. Hobiks utiili ülistamine ja kadunud nooruse taganutmine läbi "nooruses oli rohi rohelisem" stiilis kirjatükkide."] Oli kunagi selline Lexus nagu IS200, sellele pandi isegi 6-silindriline ridamootor nagu BMW-del koos tagasilla veoga ja arvati, et nüüd on 3se BMW saladus avastatud. 30 kvaliteetset pillimehest, kes koos mängida ei oska, on lihtsalt 30 kvaliteetset pillimeest, mitte orkester. Seal võivad olla lõputult kestvad varuosad ja näiliselt moekas disain, aga ta pole orkester, mida BMW kahtluseta on. Auto neile, kelle seisund ei luba enam Avensisega sõita, Avensis on ka tore ja töökindel auto....neile, kel antud orkestri jaoks muusikalist kuulmist napib ja kes tahavad lihtsalt probleemivabalt sõita. Järgmise IS-ga sai Lexus kah ise aru eesmärgi saavutamatusest, loobus reaskuuesest mootorist ja tegi auto midagi Mercedese laadset. Plaanisin kunagi osta, proovisin isegi (nii vana kui uut).
Moron.
Milleks on vaja teemat täis s*ttuda täiesti mõtetu asjaga?
Re: ЗиЛ tänapäeval
Sul päris huvitav arvamus autoasjandusestlamjak kirjutas: Samas Lexuse lugu saab ZiLiga ühildada küll. Tegu on ju lihtsalt ümbernimetatud Toyotaga. Samamoodi on Nissanil Infiniti, Hondal Acura ja nii edasi. Skeem on lihtne - luksusautosse pannakse ennast keskklassi autol tõestanud tehnoloogia, lihtsalt veidi suuremalt.
Volkswagen üritas teha sama VW Phaetoniga, aga põrus. Ühelt poolt oli tehnika liiga eriline, mistõttu iga toodetud auto oli kahjumlik. Teisalt oli tegu väliselt pelgalt veidi suurema Passatiga, mistõttu seda eriti ei ostetud ka.

Nimeta mulle siis need tagaveolised ja R6 või V8 mootoritega Toyotad, millele siis Lexuste silt külge liimitakse

Ja Phaetoni nimetada suureks Passatiks näitab ikka sinu täielikku võhiklikkust.
Kui tollane VW pealik Piech andis inseneridele käsu Phaeton teha, siis oli põhieesmärgiks, et ta peab olema parem, kui mistahes konkurent. Ja parim ta ka oli, kahjuks olid tänu sellele ka tootmiskulud päris kõrged ja autosid müüakse sisuliselt kahjumiga. Paratamatult ei ole loomulikult enamuse rikaste autostjate jaoks "rahvaauto" mark piisavalt prestiizhne ja sellega seoses on ka müüginumbrid väikesed. Aga auto on tegelikult väga hea ja Passatiga on tal sama palju ühist kui seal ja käol.
Kusjures ma ei saa aru miks sa räägid Phaetonist minevikus, sest see auto on siiani VW mudelivalikus.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
-
- Liige
- Postitusi: 341
- Liitunud: 03 Veebr, 2009 16:21
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Mitmed plussid, mitmed miinused, enamus on ilmselt teada või aimatavad. Lihtsalt retooriline küsimus, mis sa arvad mitu ZILi saaks nt sellise apastraadi kütusepaagi hinna eest osta?vanahalb kirjutas: Krt teab, mis neist BMW vesinikautodest sai, ilmselt ei peetud tol ajal perspektiivseks.
Per aspera ad astra!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 1 külaline