Vanem tehnika, memuaarid jne.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Mäletagi enam, mitu raha sellest saada taheti...kuskile tuhande kanti vist 
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Seisis see poisikeste märg unistus koolimajast vast sadakond meetrit eemal asuvas kooperatiivi poes akna all, sai seda ikka paaalju kordi vesise suuga vahitud. Hinnasiltki on pähe kulunud, 1008 tolleaegset ruublikut...Lemet kirjutas:Mäletagi enam, mitu raha sellest saada taheti...kuskile tuhande kanti vist
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
No näed, ma'p olegi veel päris seniilne.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
oli jah üsna jawaga ühes hinnas. ja üsna pidevalt poodides saadaval. omale ostsin siiski jawa ja sõitsin ennast hiljem sandiks ka. tea kas oleks paremini läind kui oleks ps võtt.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Vaevalt...ilmselt oleks veel sandimaks end sõitnud, Jawa oli(vähemalt minu jaoks) märksa ettearvatavam sõita. Siis see 350ne riistapuu.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Kuivkarterile ümber ehitatud? Mis õlipump see on?vax kirjutas:Muide kui rääkida 80-ndate keskpaigast, siis näiteks vormelitele tehti juba selliseid kunstiteoseid:
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44188
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Päris kummaline vaatepilt, kuivkarter ja nukkvõlli otsas jagaja, aga plokikaas on aga mitte läbivoolu-tüüpi.
Samas mosse mootori konstruktsioon ei oleks taolist vilet ilmaski kestnud (tegid need mootorid 8000+ pööret).
Samas mosse mootori konstruktsioon ei oleks taolist vilet ilmaski kestnud (tegid need mootorid 8000+ pööret).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Toorik on ju 2106-e mootor, kust sellel see läbivoolav kaas peaks tekkima? (ilmselt ei lubanud ka reeglid nii põhjalikku ümberehitust)Kapten Trumm kirjutas:Päris kummaline vaatepilt, kuivkarter ja nukkvõlli otsas jagaja, aga plokikaas on aga mitte läbivoolu-tüüpi.
Samas mosse mootori konstruktsioon ei oleks taolist vilet ilmaski kestnud (tegid need mootorid 8000+ pööret).
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44188
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
No see pilt on kui testament NSVL mootoriehitusest, paraku oli Samara mootor sama disainiga (kuigi muus kaasaegsem). Seda silmas pidasingi.
Eriti räme olnuks veel analoogne ümberehitus Gaz-24 Volga mootorist (tõukurvardad jne).
Eriti räme olnuks veel analoogne ümberehitus Gaz-24 Volga mootorist (tõukurvardad jne).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
No Samara mootor näeb ikka tänu sellele, et tal keti asemel hammasrihm hoopis teistmoodi välja.
PS. Vax, kust see pilt pärit on?
PS. Vax, kust see pilt pärit on?
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Raul Sarapi fotokogu.
A.
A.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
OK, seda ma arvasin. See vend oli ikka uskumatu tegija.Aspelund kirjutas:Raul Sarapi fotokogu.
A.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44188
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Jutt oli põhilahendusest.No Samara mootor näeb ikka tänu sellele, et tal keti asemel hammasrihm hoopis teistmoodi välja.
Samara (8V mootori) mootori põhiprotsess ehk gaasivahetus (millest sõltub sooritus) on samasugune ime, kollektorid ühel pool.
Muidu suhteliselt normaalse ja veel Porsche abiga loodud mootori kohta kummaline lahendus.
Hammasrihm polnud seal mingi eriline uuendus, hammasrihm võeti NSVL-s kasutusel 2105 mootoril 80ndate alguses mälu järgi.
Teine sisuline asi oli abivõlli (mis ajas 2101 mootoril ringi õlipumpa ja jagajat) kaotamine, jagaja kolis nukkvõlli otsa ja õlipump väntvõlli otsa.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Mida sa nüüd õieti öelda tahtsid, selle pildil toodud mootoriga seoses?Kapten Trumm kirjutas:Jutt oli põhilahendusest.No Samara mootor näeb ikka tänu sellele, et tal keti asemel hammasrihm hoopis teistmoodi välja.
Samara (8V mootori) mootori põhiprotsess ehk gaasivahetus (millest sõltub sooritus) on samasugune ime, kollektorid ühel pool.
Muidu suhteliselt normaalse ja veel Porsche abiga loodud mootori kohta kummaline lahendus.
Hammasrihm polnud seal mingi eriline uuendus, hammasrihm võeti NSVL-s kasutusel 2105 mootoril 80ndate alguses mälu järgi.
Teine sisuline asi oli abivõlli (mis ajas 2101 mootoril ringi õlipumpa ja jagajat) kaotamine, jagaja kolis nukkvõlli otsa ja õlipump väntvõlli otsa.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44188
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Hüpper-supper tehnika ja kõige keskel mootor, milletaolist isegi lihtsamatel masinatel (rääkimata vormelitest) valges ilmas naljalt ei kasutatud.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 2 külalist
