Venemaa majandus ja sanktsioonid I

Kõik käimasolevast sõjast
Suletud
tsikkelröövel
Liige
Postitusi: 214
Liitunud: 23 Nov, 2005 16:13
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas tsikkelröövel »

Ei, tympsa, ei hakka seal Krimmis see turism õitsema niipeagi. Isegi, kui nad sinna silla ehitavad. Aga miski pärat ma eriti ei usu, et sinna sild tuleb, vähemalt mitte enne, kui Krimmi staatusega asjad selged on. Samas, selleks peab Ukraina vastava avalduse tegema, mida ta ilmselt niipea ei tee.
Ka on venelastega see häda, et ka nemad on harjunud teenindusega ja varustatusega, mida praegune Krimm lähiaastatel pakkuda ei suuda. Seega eelistab vähegi rahakas vene turist ikkagi pigem välismaad. Stalin lahendas need ihalused sel teel, et tappis igasugused intelligendi-närakad maha.... kas Putler ikka läheb selle peale?
Kasutaja avatar
Rügaja
Liige
Postitusi: 712
Liitunud: 01 Dets, 2008 3:07
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Rügaja »

Lemet kirjutas:
Tõelisemat pilti sellest, mis Krimmi turismimajandusest saab, hakkab nägema alles pärast silla valmimist
Lugupeetav on ikka tõsine optimist...mina pakun välja, et silda ei ehitata lähema paarikümne aasta jooksul, turism kaotab osatähtsust ja poolsaar jääb kasutusele eeskätt militaarse baasina
Lemeti hinnag tundub mulle kahjuks tõetruu. Kremlil on Krimmi suvitusvõimalustest pohh, peaasi on militaarvõimekus. Seda oli tookordki Sevastoopolis näha seal, kus garnisonid asusid.
Kremli kava muudab terve Krimmi sisuliselt suureks sõjaväebaasiks, aga peale militaarpenskarite ei taha keegi sellisesse kohta suvitama minna.
Ja oleks seda silda nii lihtne ehitada olnud, oleks see ammu valmis. Praeguse rahapuuduse juures ei tule mingit silda, mis sealseid torme kannataks.

Ja ega Krimm NII eriline ka ei ole, kes Ukrainast tahab, saab Odessa kandis umbes sama fiilingu. Venelastel siis sama Sotši kandis. Aga välismaale suundudes on Bulgaaria kindlasti tohutult konkurentsivõimelisem kui Krimm - odavam, soojem, korralikum ja läbimõeldum. Kaugemal Türgi lõunarannik on pisut kallim, aga palju pikema suvitusajaga (Jaltas muide pandi septembri algul osad suvitusvõimalused juba kinni, seevastu Türgi Alanyas käis turismibisnes novembrini) ja palju parema teenindusega. Hispaaniast ei hakka rääkimagi, Vene kõrgkihi enamus sinna pesa teinud.

Krimmi võidakse sõita eksootilise nostalgia või odavuse pärast. Aga odavust pole ammu enam, lisandunud on veenappus ja tülikas elektripuudus, lagunevate puhkekodude remont turistide vähesuse juures ei tasu ära... Ühe korra võid ju nõukaeksootika mõttes Krimmis käia, kuid igasuvise puhkuse jaoks? Kes see loll on, küsib tavakodanik. Võrreldes Bulgaaria, Türgi, Horvaatia või Kreekaga ei ole Krimmil halligi peale hakata. Näiteks Jalta rand - tumehall killustikutaoline kivipõhi kümnete betoonmüüride vahel, niiöelda "kivilatrid". Latrisse pääsemise eest maksad raha, siis saad väravast sisse. Tooli eest plekid veel lisaks - ega kivide peal ilma toolita mõnus pole. Ujuda saad kivimüüride vahel ja kui laine kõrgem, virutab vastu kiva oimetuks... Milleks sihuke jura, küsib tavakodanik? Lähen 350 euro eest Bulgaaria Kuldsetele Liivadele või 450 euro eest Türki Alanyasse ja peesitan liivarandadel, kus ja kaua tahan.
mumuu
Liige
Postitusi: 490
Liitunud: 29 Aug, 2014 20:44
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas mumuu »

No esiteks on Krimmis suurem ärastamist-varastamis-röövimislaine üle käinud. Kõik mis "ukroppidele" või krimmitatarlasteöl kuulus ju "erastati", lisaks on uued peremehed seal endale vara kokku ahnitsenud. Paraku kipub selliste peremeestega häda olema - hotelli suudavad omastada, aga majandada seda enam ei oska. Ettevõtte võtavad jõuga, teevad tühjaks - aga edasi mõistus ei võta. Ehk siis sellise vene stiilis ärastamisega on seal hulgem kahju tekitatud. Ukrainlastest ja välismaalastest omanikud tehti seal ju sisuliselt lindpriideks, kelle vara kuulub osavamale (võimsamale) sooviavaldavale krabajale. Ehk siis pakun, et Krimmi VÕIME neid turiste teenindada on oluliselt kannatanud. Säärane omandi ümberjagamine okupeeritud territooriumidel on üsna tavaline. Esimese hooga tassitakse käik mis võimalik laiali ja omastatakse vastavalt uue võimu hierarhiale. Ei oska öelda, kui ulatuslik see Krimmis oli - üht teist käis pressist läbi aga kui alla see mööda võimuvertikaali liikus, ei tea.

Silla ehitamiseks on plaanid olemas, peaks valmima 2018 - aga vattide võime midagi mõistlikku planeeritud aja ja planeeritud eelarve raames valmis ehitada on legendaarne. Ehk siis plaan silla ehitamiseks on, tähtaeg ka - kas valmis ka saab ja kui siis millal - elame näeme. Maailmas on ilusaid ja unikaalseid kohti puhkamiseks hulgi alles. Pole selles Krimmis midagi nii ulme unikaalset, et just sinna peaks iga hinna eest ronima.
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Lemet »


Silla ehitamiseks on plaanid olemas, peaks valmima 2018 - aga vattide võime midagi mõistlikku planeeritud aja ja planeeritud eelarve raames valmis ehitada on legen
Kui ma nüüd õieti mäletan, oli plaan silla ehitamisejs olemas juba tsaaririigi ajal(nagu seda oli ka kava Siberi jõgede teistpidi voolama panekuks ja siinkohal ei pea ma teps mitte silmas surematut Paunvere kellameest, vaid ikka tõsiseid teadlasi) elik siis üle-eelmusel sajandil. Ainus, mida siiani pole, on sild. Hiinlased(ainukesed, keda oleks võinud tõsiseltvõetavateks ehitajateks pidada), on end asjast distantseerinud, venelased ise....nagu ütles lasteaeda külastanud jaapani delegatsioon-lapsed tulevad neil kenad välja, aga see, mille tegemine ka käte kasutamist eeldab....
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Jaanus2
Liige
Postitusi: 4565
Liitunud: 31 Mai, 2007 13:17
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Jaanus2 »

Hiljuti jooksis läbi, et kavas on ehitada hoopis köisraudtee üle väina. See on märksa realistlikum plaan, ka sõja ajal oli seal midagi sellist. Igavesti äge turismiatraktsioon oleks, ühel kaldal istud kolisevasse plekkvanni ja teisel kaldal kallutatakse maha.
Kasutaja avatar
Castellum
Liige
Postitusi: 2698
Liitunud: 27 Dets, 2008 23:29
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Castellum »

Jaanus2 kirjutas:Hiljuti jooksis läbi, et kavas on ehitada hoopis köisraudtee üle väina. See on märksa realistlikum plaan, ka sõja ajal oli seal midagi sellist. Igavesti äge turismiatraktsioon oleks, ühel kaldal istud kolisevasse plekkvanni ja teisel kaldal kallutatakse maha.
Siin Saksa variant:
http://kerch-most.ru/nemeckaya-kanatnay ... -1943.html
Siin Nõukogude oma:
http://kerch-most.ru/kanatnaya-doroga-c ... -1944.html
Olen saanud aru, et neid variante oli veel...
Kindlusarhitektuur on osa meie elukeskkonnast
mumuu
Liige
Postitusi: 490
Liitunud: 29 Aug, 2014 20:44
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas mumuu »

No selline info on sellest Krimmi sillast läbi jooksnud jaanuaris, et ideest on nagu kuskilepoole edasi justkui liigutud. Venemaal ei tähenda see muidugi midagi.

Krimmi silla ehitab Putini sõber
14. jaanuar 2015, 09:40
krimm
Foto: Scanpix/Reuters
Kertši väina silla rajamiseks on peatöövõtja leitud, kirjutab täna Vene majandusleht Vedomosti.

Selleks saab president Vladimir Putini lähikondse ja endise džuudopartneri Arkadi Rotenbergi firma Stroigazmontaž, kirjutab leht viitega ühele projekti arutelul osalenud allikale ning kahele allikale transpordiministeeriumis.

Megaprojekti maksumus on transpordiministeeriumi hinnangul 228,3 miljardit rubla.

Sild oleks üheksa kilomeetrit pikk ning seal oleks mõlemas suunas kaks sõidurida, samuti kahed raudteerööpad.
mumuu
Liige
Postitusi: 490
Liitunud: 29 Aug, 2014 20:44
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas mumuu »

http://arileht.delfi.ee/news/uudised/ul ... d=71032307

Noh. Riik võtab sisuliselt (on juba võtnud ja võtab veel juurde) kõik jõukuse mis viimase 10-15 aasta jooksul on kesklassi sarnasele ühiskonnakihile kõrgete naftahindade tingimustes pudenenud. Tagasi algusesse ja veidi kaugemalegi veel ma kahtlustan. Aga noh, peaasi, et Krõm-Naš.
Kirs
Liige
Postitusi: 1101
Liitunud: 21 Jaan, 2009 10:50
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Kirs »

Venemaa külmutas 17 sõjalaeva (8 korveti ja 9 fregati) ehituse, kuna sanktsioonide tõttu ei saa nad neile mootoreid:

Верфи Северо-Запада заморозили строительство 17 кораблей для ВМФ РФ

Обновление Военно-морского флота России застопорилось — на «Северной верфи» и калининградском «Янтаре» под угрозой срыва строительство восьми корветов и девяти фрегатов на общую сумму 227 млрд рублей. Для этих кораблей нет двигателей — судостроители импортировали их с Украины и из Германии. С того момента, как страны Запада ввели против России санкции, а Украина прервала военно–техническое сотрудничество из–за аннексии Крыма, поставки прекратились, пишет «Деловой Петербург».


Петербургские производители готовы инвестировать средства в модернизацию своих предприятий, а конструкторские бюро уже вступили в борьбу за право разработать новую корабельную энергетическую установку. Однако на создание производственной базы, необходимой для этого, потребуется, по самым оптимистичным оценкам, не менее 2 лет, сообщает издание. В отсутствие современных двигателей российского производства судостроители в некоторых случаях вынуждены строить корабли старого образца. Для решения проблемы правительство РФ сформировало пул производителей, которые должны обеспечить корабли российскими двигателями. На этом фоне своевременно выглядит предложение ЦНИИ судовой электротехники и технологии – оснастить корабли системой электродвижения. Опытный образец демонстрировали главкому ВМФ. Однако никаких решений пока не принято, пишет газета.

На обновление надводных кораблей ВМФ РФ по госпрограмме вооружений предполагалось потратить 490 млрд рублей до 2020 года, сообщает «ДП».


http://www.echomsk.spb.ru/news/istorich ... tail-block
Siga
Liige
Postitusi: 513
Liitunud: 07 Mär, 2009 9:13
Asukoht: Harju
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Siga »

Paluksin lugupeetud sillaehitajatel mitte kiirustada.
Venemaal on vaja kõigepealt kohta, kuhu sild ehitada, merepõhi aga planeeritud silla all kuulub olulises osas Ukrainale.
Firma (ja ka selle omanikud), kes ilma Ukraina loata sinna midagi ehitama hakkab, satub rahvusvahelisse isolatsiooni. See aga tähendab firma ning isikute marginaliseerumist.
Sellise hinna eest ei hakka keegi puutini perset lakkuma, võite kindlad olla.
Jaanus2
Liige
Postitusi: 4565
Liitunud: 31 Mai, 2007 13:17
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Jaanus2 »

Võiks ikka kõik võimalikud juhtmed seinast välja tõmmata, siis teeks isend väljasureva tolmuimeja häält. Nõukogude Liit oli lõpuperioodil välismaailmaga vähe seotud ja talle sanktsioonid eriti ei mõjunud, mida praeguse Venemaa kohta öelda ei saa. Suurem gaasiäri läks lahti N. Liidu lõpuperioodil, siis ka venelased ei osanud teha torusid ja sakslased vist andsid neid põhimõttel "torud gaasi vastu". Nüüd on sidemeid Läänega nii palju, et Lumise Nigeeria (mille koguprodukt rubla madalseisu ajal oli sama, mis Hispaanial) impeeriumi ja maailmavõimu mängimisele saaks teha suht. kiire lõpu. Aga kapitalistid müüvad hea meelega ka poomisköit, nagu Voova I juba märkis.
Kasutaja avatar
PaganHorde
Liige
Postitusi: 4389
Liitunud: 26 Jaan, 2014 9:00
Asukoht: www
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas PaganHorde »

Firma (ja ka selle omanikud), kes ilma Ukraina loata sinna midagi ehitama hakkab, satub rahvusvahelisse isolatsiooni. See aga tähendab firma ning isikute marginaliseerumist.
Ja seepärast võib "liitlased" Hiinast ka välistada kes silda ehitama tuleks. Hiinlastel on rohkelt kaotada terves USA-s. Ei hakka keegi Putjat aitama sellega kui pärast põlu alla satud ja vaid Venemaal saadki ehitada. Kreeklastest vist ka asja pole.
Kasutaja avatar
Rügaja
Liige
Postitusi: 712
Liitunud: 01 Dets, 2008 3:07
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Rügaja »

Ainuke sild, mida venelased Kertši väina on võimelised rajama, on sõjaväe pontoonsild.
Hea ilma korral võib see isegi mõne kuukese kesta. Aga kuna kinnituskohad on ammu ära uhutud, siis on sellegi silla jaoks uusi ankruid vaja. Nood sunnikud aga ei taha lendavas liivas kuidagi püsida...
Nii et pigem võtab Putja, kui rahakott vähegi lubab, ette veel ühe taparetke, et põrutada Krimmi maismaad pidi. Kuna Läänest pole takistajat, siis... :o :(
aest
Liige
Postitusi: 428
Liitunud: 30 Okt, 2011 18:12
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas aest »

Kas tolle väina põhi pole sihuke et sinna polegi võimalik midagi püsivat ehitada? Ei praktiliselt ega teoreetiliselt....Või kui siis ainult peale palgapäeva ja poe taga padrikus....
aest
Liige
Postitusi: 428
Liitunud: 30 Okt, 2011 18:12
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas aest »

Ning pealegi - kui too sild peakski läbi mingi ime valmis saama siis kaoks ju paugupealt ka maismaakoridori loomise vajadus.
Suletud

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: 2korda2 ja 8 külalist