Venemaa majandus ja sanktsioonid I
-
- Liige
- Postitusi: 214
- Liitunud: 23 Nov, 2005 16:13
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Ei, tympsa, ei hakka seal Krimmis see turism õitsema niipeagi. Isegi, kui nad sinna silla ehitavad. Aga miski pärat ma eriti ei usu, et sinna sild tuleb, vähemalt mitte enne, kui Krimmi staatusega asjad selged on. Samas, selleks peab Ukraina vastava avalduse tegema, mida ta ilmselt niipea ei tee.
Ka on venelastega see häda, et ka nemad on harjunud teenindusega ja varustatusega, mida praegune Krimm lähiaastatel pakkuda ei suuda. Seega eelistab vähegi rahakas vene turist ikkagi pigem välismaad. Stalin lahendas need ihalused sel teel, et tappis igasugused intelligendi-närakad maha.... kas Putler ikka läheb selle peale?
Ka on venelastega see häda, et ka nemad on harjunud teenindusega ja varustatusega, mida praegune Krimm lähiaastatel pakkuda ei suuda. Seega eelistab vähegi rahakas vene turist ikkagi pigem välismaad. Stalin lahendas need ihalused sel teel, et tappis igasugused intelligendi-närakad maha.... kas Putler ikka läheb selle peale?
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Lemeti hinnag tundub mulle kahjuks tõetruu. Kremlil on Krimmi suvitusvõimalustest pohh, peaasi on militaarvõimekus. Seda oli tookordki Sevastoopolis näha seal, kus garnisonid asusid.Lemet kirjutas:Lugupeetav on ikka tõsine optimist...mina pakun välja, et silda ei ehitata lähema paarikümne aasta jooksul, turism kaotab osatähtsust ja poolsaar jääb kasutusele eeskätt militaarse baasinaTõelisemat pilti sellest, mis Krimmi turismimajandusest saab, hakkab nägema alles pärast silla valmimist
Kremli kava muudab terve Krimmi sisuliselt suureks sõjaväebaasiks, aga peale militaarpenskarite ei taha keegi sellisesse kohta suvitama minna.
Ja oleks seda silda nii lihtne ehitada olnud, oleks see ammu valmis. Praeguse rahapuuduse juures ei tule mingit silda, mis sealseid torme kannataks.
Ja ega Krimm NII eriline ka ei ole, kes Ukrainast tahab, saab Odessa kandis umbes sama fiilingu. Venelastel siis sama Sotši kandis. Aga välismaale suundudes on Bulgaaria kindlasti tohutult konkurentsivõimelisem kui Krimm - odavam, soojem, korralikum ja läbimõeldum. Kaugemal Türgi lõunarannik on pisut kallim, aga palju pikema suvitusajaga (Jaltas muide pandi septembri algul osad suvitusvõimalused juba kinni, seevastu Türgi Alanyas käis turismibisnes novembrini) ja palju parema teenindusega. Hispaaniast ei hakka rääkimagi, Vene kõrgkihi enamus sinna pesa teinud.
Krimmi võidakse sõita eksootilise nostalgia või odavuse pärast. Aga odavust pole ammu enam, lisandunud on veenappus ja tülikas elektripuudus, lagunevate puhkekodude remont turistide vähesuse juures ei tasu ära... Ühe korra võid ju nõukaeksootika mõttes Krimmis käia, kuid igasuvise puhkuse jaoks? Kes see loll on, küsib tavakodanik. Võrreldes Bulgaaria, Türgi, Horvaatia või Kreekaga ei ole Krimmil halligi peale hakata. Näiteks Jalta rand - tumehall killustikutaoline kivipõhi kümnete betoonmüüride vahel, niiöelda "kivilatrid". Latrisse pääsemise eest maksad raha, siis saad väravast sisse. Tooli eest plekid veel lisaks - ega kivide peal ilma toolita mõnus pole. Ujuda saad kivimüüride vahel ja kui laine kõrgem, virutab vastu kiva oimetuks... Milleks sihuke jura, küsib tavakodanik? Lähen 350 euro eest Bulgaaria Kuldsetele Liivadele või 450 euro eest Türki Alanyasse ja peesitan liivarandadel, kus ja kaua tahan.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
No esiteks on Krimmis suurem ärastamist-varastamis-röövimislaine üle käinud. Kõik mis "ukroppidele" või krimmitatarlasteöl kuulus ju "erastati", lisaks on uued peremehed seal endale vara kokku ahnitsenud. Paraku kipub selliste peremeestega häda olema - hotelli suudavad omastada, aga majandada seda enam ei oska. Ettevõtte võtavad jõuga, teevad tühjaks - aga edasi mõistus ei võta. Ehk siis sellise vene stiilis ärastamisega on seal hulgem kahju tekitatud. Ukrainlastest ja välismaalastest omanikud tehti seal ju sisuliselt lindpriideks, kelle vara kuulub osavamale (võimsamale) sooviavaldavale krabajale. Ehk siis pakun, et Krimmi VÕIME neid turiste teenindada on oluliselt kannatanud. Säärane omandi ümberjagamine okupeeritud territooriumidel on üsna tavaline. Esimese hooga tassitakse käik mis võimalik laiali ja omastatakse vastavalt uue võimu hierarhiale. Ei oska öelda, kui ulatuslik see Krimmis oli - üht teist käis pressist läbi aga kui alla see mööda võimuvertikaali liikus, ei tea.
Silla ehitamiseks on plaanid olemas, peaks valmima 2018 - aga vattide võime midagi mõistlikku planeeritud aja ja planeeritud eelarve raames valmis ehitada on legendaarne. Ehk siis plaan silla ehitamiseks on, tähtaeg ka - kas valmis ka saab ja kui siis millal - elame näeme. Maailmas on ilusaid ja unikaalseid kohti puhkamiseks hulgi alles. Pole selles Krimmis midagi nii ulme unikaalset, et just sinna peaks iga hinna eest ronima.
Silla ehitamiseks on plaanid olemas, peaks valmima 2018 - aga vattide võime midagi mõistlikku planeeritud aja ja planeeritud eelarve raames valmis ehitada on legendaarne. Ehk siis plaan silla ehitamiseks on, tähtaeg ka - kas valmis ka saab ja kui siis millal - elame näeme. Maailmas on ilusaid ja unikaalseid kohti puhkamiseks hulgi alles. Pole selles Krimmis midagi nii ulme unikaalset, et just sinna peaks iga hinna eest ronima.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Kui ma nüüd õieti mäletan, oli plaan silla ehitamisejs olemas juba tsaaririigi ajal(nagu seda oli ka kava Siberi jõgede teistpidi voolama panekuks ja siinkohal ei pea ma teps mitte silmas surematut Paunvere kellameest, vaid ikka tõsiseid teadlasi) elik siis üle-eelmusel sajandil. Ainus, mida siiani pole, on sild. Hiinlased(ainukesed, keda oleks võinud tõsiseltvõetavateks ehitajateks pidada), on end asjast distantseerinud, venelased ise....nagu ütles lasteaeda külastanud jaapani delegatsioon-lapsed tulevad neil kenad välja, aga see, mille tegemine ka käte kasutamist eeldab....
Silla ehitamiseks on plaanid olemas, peaks valmima 2018 - aga vattide võime midagi mõistlikku planeeritud aja ja planeeritud eelarve raames valmis ehitada on legen
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Hiljuti jooksis läbi, et kavas on ehitada hoopis köisraudtee üle väina. See on märksa realistlikum plaan, ka sõja ajal oli seal midagi sellist. Igavesti äge turismiatraktsioon oleks, ühel kaldal istud kolisevasse plekkvanni ja teisel kaldal kallutatakse maha.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Siin Saksa variant:Jaanus2 kirjutas:Hiljuti jooksis läbi, et kavas on ehitada hoopis köisraudtee üle väina. See on märksa realistlikum plaan, ka sõja ajal oli seal midagi sellist. Igavesti äge turismiatraktsioon oleks, ühel kaldal istud kolisevasse plekkvanni ja teisel kaldal kallutatakse maha.
http://kerch-most.ru/nemeckaya-kanatnay ... -1943.html
Siin Nõukogude oma:
http://kerch-most.ru/kanatnaya-doroga-c ... -1944.html
Olen saanud aru, et neid variante oli veel...
Kindlusarhitektuur on osa meie elukeskkonnast
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
No selline info on sellest Krimmi sillast läbi jooksnud jaanuaris, et ideest on nagu kuskilepoole edasi justkui liigutud. Venemaal ei tähenda see muidugi midagi.
Krimmi silla ehitab Putini sõber
14. jaanuar 2015, 09:40
krimm
Foto: Scanpix/Reuters
Kertši väina silla rajamiseks on peatöövõtja leitud, kirjutab täna Vene majandusleht Vedomosti.
Selleks saab president Vladimir Putini lähikondse ja endise džuudopartneri Arkadi Rotenbergi firma Stroigazmontaž, kirjutab leht viitega ühele projekti arutelul osalenud allikale ning kahele allikale transpordiministeeriumis.
Megaprojekti maksumus on transpordiministeeriumi hinnangul 228,3 miljardit rubla.
Sild oleks üheksa kilomeetrit pikk ning seal oleks mõlemas suunas kaks sõidurida, samuti kahed raudteerööpad.
Krimmi silla ehitab Putini sõber
14. jaanuar 2015, 09:40
krimm
Foto: Scanpix/Reuters
Kertši väina silla rajamiseks on peatöövõtja leitud, kirjutab täna Vene majandusleht Vedomosti.
Selleks saab president Vladimir Putini lähikondse ja endise džuudopartneri Arkadi Rotenbergi firma Stroigazmontaž, kirjutab leht viitega ühele projekti arutelul osalenud allikale ning kahele allikale transpordiministeeriumis.
Megaprojekti maksumus on transpordiministeeriumi hinnangul 228,3 miljardit rubla.
Sild oleks üheksa kilomeetrit pikk ning seal oleks mõlemas suunas kaks sõidurida, samuti kahed raudteerööpad.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/ul ... d=71032307
Noh. Riik võtab sisuliselt (on juba võtnud ja võtab veel juurde) kõik jõukuse mis viimase 10-15 aasta jooksul on kesklassi sarnasele ühiskonnakihile kõrgete naftahindade tingimustes pudenenud. Tagasi algusesse ja veidi kaugemalegi veel ma kahtlustan. Aga noh, peaasi, et Krõm-Naš.
Noh. Riik võtab sisuliselt (on juba võtnud ja võtab veel juurde) kõik jõukuse mis viimase 10-15 aasta jooksul on kesklassi sarnasele ühiskonnakihile kõrgete naftahindade tingimustes pudenenud. Tagasi algusesse ja veidi kaugemalegi veel ma kahtlustan. Aga noh, peaasi, et Krõm-Naš.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Venemaa külmutas 17 sõjalaeva (8 korveti ja 9 fregati) ehituse, kuna sanktsioonide tõttu ei saa nad neile mootoreid:
Верфи Северо-Запада заморозили строительство 17 кораблей для ВМФ РФ
Обновление Военно-морского флота России застопорилось — на «Северной верфи» и калининградском «Янтаре» под угрозой срыва строительство восьми корветов и девяти фрегатов на общую сумму 227 млрд рублей. Для этих кораблей нет двигателей — судостроители импортировали их с Украины и из Германии. С того момента, как страны Запада ввели против России санкции, а Украина прервала военно–техническое сотрудничество из–за аннексии Крыма, поставки прекратились, пишет «Деловой Петербург».
Петербургские производители готовы инвестировать средства в модернизацию своих предприятий, а конструкторские бюро уже вступили в борьбу за право разработать новую корабельную энергетическую установку. Однако на создание производственной базы, необходимой для этого, потребуется, по самым оптимистичным оценкам, не менее 2 лет, сообщает издание. В отсутствие современных двигателей российского производства судостроители в некоторых случаях вынуждены строить корабли старого образца. Для решения проблемы правительство РФ сформировало пул производителей, которые должны обеспечить корабли российскими двигателями. На этом фоне своевременно выглядит предложение ЦНИИ судовой электротехники и технологии – оснастить корабли системой электродвижения. Опытный образец демонстрировали главкому ВМФ. Однако никаких решений пока не принято, пишет газета.
На обновление надводных кораблей ВМФ РФ по госпрограмме вооружений предполагалось потратить 490 млрд рублей до 2020 года, сообщает «ДП».
http://www.echomsk.spb.ru/news/istorich ... tail-block
Верфи Северо-Запада заморозили строительство 17 кораблей для ВМФ РФ
Обновление Военно-морского флота России застопорилось — на «Северной верфи» и калининградском «Янтаре» под угрозой срыва строительство восьми корветов и девяти фрегатов на общую сумму 227 млрд рублей. Для этих кораблей нет двигателей — судостроители импортировали их с Украины и из Германии. С того момента, как страны Запада ввели против России санкции, а Украина прервала военно–техническое сотрудничество из–за аннексии Крыма, поставки прекратились, пишет «Деловой Петербург».
Петербургские производители готовы инвестировать средства в модернизацию своих предприятий, а конструкторские бюро уже вступили в борьбу за право разработать новую корабельную энергетическую установку. Однако на создание производственной базы, необходимой для этого, потребуется, по самым оптимистичным оценкам, не менее 2 лет, сообщает издание. В отсутствие современных двигателей российского производства судостроители в некоторых случаях вынуждены строить корабли старого образца. Для решения проблемы правительство РФ сформировало пул производителей, которые должны обеспечить корабли российскими двигателями. На этом фоне своевременно выглядит предложение ЦНИИ судовой электротехники и технологии – оснастить корабли системой электродвижения. Опытный образец демонстрировали главкому ВМФ. Однако никаких решений пока не принято, пишет газета.
На обновление надводных кораблей ВМФ РФ по госпрограмме вооружений предполагалось потратить 490 млрд рублей до 2020 года, сообщает «ДП».
http://www.echomsk.spb.ru/news/istorich ... tail-block
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Paluksin lugupeetud sillaehitajatel mitte kiirustada.
Venemaal on vaja kõigepealt kohta, kuhu sild ehitada, merepõhi aga planeeritud silla all kuulub olulises osas Ukrainale.
Firma (ja ka selle omanikud), kes ilma Ukraina loata sinna midagi ehitama hakkab, satub rahvusvahelisse isolatsiooni. See aga tähendab firma ning isikute marginaliseerumist.
Sellise hinna eest ei hakka keegi puutini perset lakkuma, võite kindlad olla.
Venemaal on vaja kõigepealt kohta, kuhu sild ehitada, merepõhi aga planeeritud silla all kuulub olulises osas Ukrainale.
Firma (ja ka selle omanikud), kes ilma Ukraina loata sinna midagi ehitama hakkab, satub rahvusvahelisse isolatsiooni. See aga tähendab firma ning isikute marginaliseerumist.
Sellise hinna eest ei hakka keegi puutini perset lakkuma, võite kindlad olla.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Võiks ikka kõik võimalikud juhtmed seinast välja tõmmata, siis teeks isend väljasureva tolmuimeja häält. Nõukogude Liit oli lõpuperioodil välismaailmaga vähe seotud ja talle sanktsioonid eriti ei mõjunud, mida praeguse Venemaa kohta öelda ei saa. Suurem gaasiäri läks lahti N. Liidu lõpuperioodil, siis ka venelased ei osanud teha torusid ja sakslased vist andsid neid põhimõttel "torud gaasi vastu". Nüüd on sidemeid Läänega nii palju, et Lumise Nigeeria (mille koguprodukt rubla madalseisu ajal oli sama, mis Hispaanial) impeeriumi ja maailmavõimu mängimisele saaks teha suht. kiire lõpu. Aga kapitalistid müüvad hea meelega ka poomisköit, nagu Voova I juba märkis.
- PaganHorde
- Liige
- Postitusi: 4389
- Liitunud: 26 Jaan, 2014 9:00
- Asukoht: www
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Ja seepärast võib "liitlased" Hiinast ka välistada kes silda ehitama tuleks. Hiinlastel on rohkelt kaotada terves USA-s. Ei hakka keegi Putjat aitama sellega kui pärast põlu alla satud ja vaid Venemaal saadki ehitada. Kreeklastest vist ka asja pole.Firma (ja ka selle omanikud), kes ilma Ukraina loata sinna midagi ehitama hakkab, satub rahvusvahelisse isolatsiooni. See aga tähendab firma ning isikute marginaliseerumist.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Ainuke sild, mida venelased Kertši väina on võimelised rajama, on sõjaväe pontoonsild.
Hea ilma korral võib see isegi mõne kuukese kesta. Aga kuna kinnituskohad on ammu ära uhutud, siis on sellegi silla jaoks uusi ankruid vaja. Nood sunnikud aga ei taha lendavas liivas kuidagi püsida...
Nii et pigem võtab Putja, kui rahakott vähegi lubab, ette veel ühe taparetke, et põrutada Krimmi maismaad pidi. Kuna Läänest pole takistajat, siis...

Hea ilma korral võib see isegi mõne kuukese kesta. Aga kuna kinnituskohad on ammu ära uhutud, siis on sellegi silla jaoks uusi ankruid vaja. Nood sunnikud aga ei taha lendavas liivas kuidagi püsida...
Nii et pigem võtab Putja, kui rahakott vähegi lubab, ette veel ühe taparetke, et põrutada Krimmi maismaad pidi. Kuna Läänest pole takistajat, siis...


Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Kas tolle väina põhi pole sihuke et sinna polegi võimalik midagi püsivat ehitada? Ei praktiliselt ega teoreetiliselt....Või kui siis ainult peale palgapäeva ja poe taga padrikus....
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Ning pealegi - kui too sild peakski läbi mingi ime valmis saama siis kaoks ju paugupealt ka maismaakoridori loomise vajadus.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: 2korda2 ja 8 külalist