Lennuõnnetused
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Tänud ka minu poolt, loodetavast võttis nüüd märulifilmidest innustust saanutel pisut hoogu maha.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Tänud selgituste eest, mõned küsimused veel: miks kokpiti uks avaneb pilootide kokpiti poole mitte reisijate salongi poole, on sel ka mingi põhjus? Paremaks kaitseks salongi poolt tuleva ründe vastu võiks uks ju avaneda reisijate salongi poole? Kui lennuki kere deformeerub määral, et kokpiti uks kiilub kinni (ebareaalne aga oletame), kuidas piloodid välja pääsevad, kas ainult akende kaudu?
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Ausalt öeldes ei anna ikkagi posti vahetuste teema rahu. Ärge kohe näkku lööge.
Küsiks niivisi, et kui asjatundjate sõnul saab üliturvalisi kommertslennukeid alla tuua isegi siis kui mõlemad piloodid on postidel, siis mille pärast on trend, et segi keeranud reisija liinide piloodid kipuvad seda tegema siis kui neil on olnud võimalus segamatult üksi toimetada? Nt:
http://maailm.postimees.ee/3136533/kahe ... -kukutasid
Aéreas de Moçambique (LAM) 29 november 2013 – 33 hukkunut
Boeing 767 31 oktoober 1999 – 217 hukkunut
Silk Air 19 detsember 1997 – 104 hukkunut
Viited on olemas, artiklites näete üldiseid olukirjeldusi.
Igatahes enda seisukoht on, et siin teemas ei tundu inimesed vahet tegevat riski maandamisel ja riski välistamisel. Jah võimalus on alati olemas ja juhtub ka millalgi kuid mida rohkem süvenev teemasse seda aina enam torkab silma, et erinevatel lennuki enesetapjatel puudus otsene vahele sekkumise oht. Ennem kui siin märulifilme ja stujardesse jälle meelde tuletatakse siis kes nt välistab iga lennukimeeskonda varupiloodi kaasamist kes käib välja vahetamas? Samas ilmselt tekiks uus probleem: hüpoteetiliselt tuleb mingi lend kunagi alla ikkagi enesetapja tõttu samas ei saa ka kunagi usaldusväärselt kindlaks teha, palju lende päästeti varupiloodi postikorra tõttu. Põhjus? Kuna suitsiidrite ideed jäidki nende pähe kuna ei jagunud julgust teise kõrval seda teha. Nokk kinni saba lahti.

http://maailm.postimees.ee/3136533/kahe ... -kukutasid
Aéreas de Moçambique (LAM) 29 november 2013 – 33 hukkunut
Boeing 767 31 oktoober 1999 – 217 hukkunut
Silk Air 19 detsember 1997 – 104 hukkunut
Viited on olemas, artiklites näete üldiseid olukirjeldusi.
Igatahes enda seisukoht on, et siin teemas ei tundu inimesed vahet tegevat riski maandamisel ja riski välistamisel. Jah võimalus on alati olemas ja juhtub ka millalgi kuid mida rohkem süvenev teemasse seda aina enam torkab silma, et erinevatel lennuki enesetapjatel puudus otsene vahele sekkumise oht. Ennem kui siin märulifilme ja stujardesse jälle meelde tuletatakse siis kes nt välistab iga lennukimeeskonda varupiloodi kaasamist kes käib välja vahetamas? Samas ilmselt tekiks uus probleem: hüpoteetiliselt tuleb mingi lend kunagi alla ikkagi enesetapja tõttu samas ei saa ka kunagi usaldusväärselt kindlaks teha, palju lende päästeti varupiloodi postikorra tõttu. Põhjus? Kuna suitsiidrite ideed jäidki nende pähe kuna ei jagunud julgust teise kõrval seda teha. Nokk kinni saba lahti.

Inter arma enim silent leges (sõja aegadel on seadused vaiksed) Cicero
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Tegelikuses peaks nii mitmetelgi ülemereliinidel kaks meeskonda ju pardal olema, muidu jooksevad tunnid umbe...kolmas piloot tavalennul- rubla määrab.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
- Tundmatu sõdur nr. 4
- Liige
- Postitusi: 10495
- Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
- Asukoht: Siilis
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Parandan iseennast - nüüd siis teatati (ilmselt teise leitud musta kasti abil) et Airbus rammis mäenõlva kiirusel 700km/hBorja kirjutas:..et miski nädal tagasi oli ju juba info, et laineri kiirus mäge rammides oli ca 500km/h - millest te vaidlete üldse
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Kuna kineetiline enrgia, mida liikuv keha omab, on võrdeline massi ja kiiruse ruudu korrutisega, siis nähtub, et võrreldes vaba langemise terminaalkiirusega, mis on ca 200 km / h, oli kokkupõrkehetkel selle lennuki energia ca 12 korda suurem.
Pole siis ime, et lennukitükid on sügaval maa sees ja inimestest pole järel rohkem kui luukillukesi sousti sees. .
Pole siis ime, et lennukitükid on sügaval maa sees ja inimestest pole järel rohkem kui luukillukesi sousti sees. .
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Lisaks põhjustas kokkupõrge kiviprahi varinguid mis kõik veel sügavamale mattis.tympsa kirjutas:Kuna kineetiline enrgia, mida liikuv keha omab, on võrdeline massi ja kiiruse ruudu korrutisega, siis nähtub, et võrreldes vaba langemise terminaalkiirusega, mis on ca 200 km / h, oli kokkupõrkehetkel selle lennuki energia ca 12 korda suurem.
Pole siis ime, et lennukitükid on sügaval maa sees ja inimestest pole järel rohkem kui luukillukesi sousti sees. .
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Selle lennufirma hädad jätkuvad
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71171051
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71171051
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Stuttgardis oli tegu ettevaatusmaandumisega (Precautionary landing). See tähendab mitteplaneeritud maandumist tehniliste probleemide tõttu, mis ei kujuta hetkel otsest ohtu, kuid võivad edaspidi sellise ohu põhjustada, näiteks ülemäärase kütusekulu tõttu ei jõuaks lennuk planeeritud sihtkohta nõutava kütusevaruga. Samuti käib siia alla maandumine esimesel sobival lennuväljal reisija terviserikke tõttu kui see eeldab viivitamatut arstiabi. Väikelennukite puhul võidakse ettevaatusmaandumine sooritada ka sobivas kohas väljaspool lennuvälju. Piloodi väljaõppeprogrammi kuulub ettevaatusmaandumine instruktori poolt lennu ajal näidatud lennuväljal või lähenemine sobivale platsile kuni kõrguseni 500 jalga maapinnast. Mootoririket seejuures ei imiteerita, see käib hädamaandumise harjutuse juurde.
Vahetu ohu puhul sooritatakse hädamaandumine (Forced landing) kuhu iganes, lähtudes põhimõttest, et esimese prioriteedina püüda vältida ohtu inimestele ja teise prioriteedina - materiaalset kahju.
Vahetu ohu puhul sooritatakse hädamaandumine (Forced landing) kuhu iganes, lähtudes põhimõttest, et esimese prioriteedina püüda vältida ohtu inimestele ja teise prioriteedina - materiaalset kahju.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
After consulting in my own spets...
Nonii, alustaks siis kirvest, täiesti olemas selline tööriist väljaspool piloodikokpiti.
Mõistetavatel kaalutlustel ei saa avaldada asukohta.
Davidsoni Harald unustab mõned asjaolud: Nimelt toimib sellisel kõrgusel suurepäraselt mobiilside. Millest järeldub, et oli võimalus konsulteerida asjatundjatega...
Ja herr Harald jätab targu kirjeldamata omapoolse reaktsiooni, oletades, et tegu turvaspetsiga.
Turvaspetsid ei saa mõistagi avaldada kogu neile tedaolevat. Mõningate ksf kilked pärast mida ? No ma isegi ei vabanda.
Ja vastuseks kusagil eelpoolküsijale, piloodikokpiti uks käib sellepärast pilootide poole lahti, et see tekkida võiv negatiivne õhurõhk ei rebiks neid istmest lahti...
Ja enne kui tulete turtsuma, paluks ikka lugeda seda silti selle emergency exit luugil.
Lugupidamisega Arvo
Nonii, alustaks siis kirvest, täiesti olemas selline tööriist väljaspool piloodikokpiti.
Mõistetavatel kaalutlustel ei saa avaldada asukohta.
Davidsoni Harald unustab mõned asjaolud: Nimelt toimib sellisel kõrgusel suurepäraselt mobiilside. Millest järeldub, et oli võimalus konsulteerida asjatundjatega...
Ja herr Harald jätab targu kirjeldamata omapoolse reaktsiooni, oletades, et tegu turvaspetsiga.
Turvaspetsid ei saa mõistagi avaldada kogu neile tedaolevat. Mõningate ksf kilked pärast mida ? No ma isegi ei vabanda.
Ja vastuseks kusagil eelpoolküsijale, piloodikokpiti uks käib sellepärast pilootide poole lahti, et see tekkida võiv negatiivne õhurõhk ei rebiks neid istmest lahti...
Ja enne kui tulete turtsuma, paluks ikka lugeda seda silti selle emergency exit luugil.
Lugupidamisega Arvo
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
-
- Site Admin
- Postitusi: 5708
- Liitunud: 16 Dets, 2003 11:32
- Kontakt:
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Ma ei hakka midagi kommenteerima lennuki turva teemadel, millest mina ei tea mõhkugi, aga antud statement näitab, et isand Kulibin ei tea GSM mobiilsidest mitte mõhkugi.Kulibin kirjutas: Davidsoni Harald unustab mõned asjaolud: Nimelt toimib sellisel kõrgusel suurepäraselt mobiilside. Millest järeldub, et oli võimalus konsulteerida asjatundjatega...
Reisilennuki kiirusel liikuvast objektist on võimatu pidada püsivat mobiilsidet GSM tugijaamadega. Tee omale GSM sideprotokoll selgeks.
Jätame antud juhul täiesti kõrvale küsimused levist ning tugijaamade olemasolust Vahemere kohal üleüldse...
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Lugupeetav !
Vaatamata erinevatele väidetele, et mobiilside häirivat avioonikat, olen järjekindlalt oma Tallinn-Frankfurth reisidel kasutanud mobiilside võimalusi ja isegi speedview rakendust ... Tavaliselt näitab see autoga sõites mingi 100 pluss, lennukis enamasti 800 pluss ja oli juhus Miamist tagasi tulles 1000 pluss ja siis tuli herr kapten lausa ütlema, et lendame jugavoolus ja jõuame varem kohale.
Vaatamata erinevatele väidetele, et mobiilside häirivat avioonikat, olen järjekindlalt oma Tallinn-Frankfurth reisidel kasutanud mobiilside võimalusi ja isegi speedview rakendust ... Tavaliselt näitab see autoga sõites mingi 100 pluss, lennukis enamasti 800 pluss ja oli juhus Miamist tagasi tulles 1000 pluss ja siis tuli herr kapten lausa ütlema, et lendame jugavoolus ja jõuame varem kohale.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Isand Kulibin ajab jama. Totaalselt. Olen paaril korral mobiili puht uudishimust lennates sisse lülitanud ja mida pole, seda pole. Helistamiskõlbulikku levi nimelt. Ja isegi kui oleks, siis mida sellega sedavõrd piiratud ajavarus peale hakataNimelt toimib sellisel kõrgusel suurepäraselt mobiilside.

Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Vot toimib küll ja enamgi. Võibolla lugupeetav viitsib siinkohal oma väidet mittetoimimisest põhjendada.
ja sellega seoses üsna veider asjaolu: Nimelt kasutavad moodsad sõjardite radarisüsteemid (no ütleks pigem spy network) ära sedasama mobiilsidet. Asja nimi siis broadband triangulation ...
Ja Edit: Kes kurat üleüldse kasutab GSM igivana standartsidet ? Miinimum oleks mingine Gpluss ?
ja sellega seoses üsna veider asjaolu: Nimelt kasutavad moodsad sõjardite radarisüsteemid (no ütleks pigem spy network) ära sedasama mobiilsidet. Asja nimi siis broadband triangulation ...
Ja Edit: Kes kurat üleüldse kasutab GSM igivana standartsidet ? Miinimum oleks mingine Gpluss ?
Viimati muutis Kulibin, 05 Apr, 2015 22:40, muudetud 1 kord kokku.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist