www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 14 Juun, 2021 21:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 499 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 34  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
PostitusPostitatud: 03 Nov, 2015 17:08 
Eemal
Liige

Liitunud: 04 Juun, 2014 9:48
Postitusi: 1915
See IL kukkus ju üsna madalalt.. 3 kuni 4 km kõrguselt? Väidetavalt paraadiaegse ülelennu ajal.
Ehk siis pane venelaste puhul kõvasti kilomeetreid juurde, mille puhul sellisel kontrollimatul pöörisel on lennuk juba kilomeetri kõrgusele jõudes vägagi tükkideks-sektsioonideks lagunenud.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
PostitusPostitatud: 03 Nov, 2015 17:36 
Eemal
Liige

Liitunud: 14 Mär, 2013 15:00
Postitusi: 1331
Vaba langemise puhul pole ju mingit tähtsust kas ta alustab seda 10 km kõrguselt või 3-4 km kõrguselt. Õhutakistus peagi ikka ühtlustab langemise kiiruse nii et maale jõudes on see ca 200 -300 km tunnis.

Terminal velocity !

Suurem tükk suurema õhutakistusega langeb aeglasemalt, väiksema õhutakistusega tükk kiiremini.
Vastasel juhul poleks ühtegi äratuntavat inimkeha ega ka suuremat keretükki järel .Vastasel juhul poleks üheski lennuõnnetuses vabalt langedes kellelgi vähimatki ellujäämislootust kui lanegmise kiirus aina suureneks. Kuid neid on ellu jäänud ka päris kõrgelt kukkudes.

Siin küll lagunes lennuk juba nii kõrgel, et kellelgi polnud mingit shansssi .


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
PostitusPostitatud: 03 Nov, 2015 17:45 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 32333
Üks variant on muidugi, et asi oli lamepöörises ja matsatas lõpuks kõhuli vastu maad (või selili), see selgitab nii suht terve ninakoonuse kui ka saba - need lendasid suure paugu tulemusena küljest ja kuna nad kütust ei sisaldanud, ei olnud ka midagi põleda või plahvatada.

Pildil olev suht terve sektsioon peaks olema radarist järgmine jupp, kabiin jääb vastu maad. Ära tunneb selle punase ääristusega luugi järgi (vt terve lennuki pilt ülal).

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
PostitusPostitatud: 03 Nov, 2015 17:57 
Eemal
Liige

Liitunud: 04 Juun, 2014 9:48
Postitusi: 1915
tympsa kirjutas:
Vaba langemise puhul pole ju mingit tähtsust kas ta alustab seda 10 km kõrguselt või 3-4 km kõrguselt. Õhutakistus peagi ikka ühtlustab langemise kiiruse nii et maale jõudes on see ca 200 -300 km tunnis.

Terminal velocity !

Suurem tükk suurema õhutakistusega langeb aeglasemalt, väiksema õhutakistusega tükk kiiremini.
Vastasel juhul poleks ühtegi äratuntavat inimkeha ega ka suuremat keretükki järel .Vastasel juhul poleks üheski lennuõnnetuses vabalt langedes kellelgi vähimatki ellujäämislootust kui lanegmise kiirus aina suureneks. Kuid neid on ellu jäänud ka päris kõrgelt kukkudes.

Siin küll lagunes lennuk juba nii kõrgel, et kellelgi polnud mingit shansssi .


Lennuki osadeks lagunemise puhul omab kõrgus kindlasti tähtsust. On ikka vahe, kas lennuk saab õhus teha maksimaalselt 12 spinni või oleks tal võimalus teha 34 spinni. Esimesel juhul jääb aega nö molekulideks lagunemiseks vähem ja üsna tõenäoliselt prantsatab lennuk maha suhteliselt ühes tükis või pudeneb üsnagi piiratud maa-alale, teisel juhul räägime me juba kümnetest ruutkilomeetritest.
Kiirus muidugi ühtlustub kuid aeg, mille jooksul õhutakistus teeb oma tööd, on erinev 7 km pealt spinnimise algamisel või 3 km pealt spinnimise algamisel. Ilmselgelt kukub 10 km pealt lennuk ajaliselt hiljem maapeale kui 3 km kõrguselt langev lennuk.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
PostitusPostitatud: 03 Nov, 2015 18:10 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2005 21:30
Postitusi: 1355
Asukoht: järvamaa
Kapten Trumm kirjutas:
Üks variant on muidugi, et asi oli lamepöörises ja matsatas lõpuks kõhuli vastu maad (või selili), see selgitab nii suht terve ninakoonuse kui ka saba - need lendasid suure paugu tulemusena küljest ja kuna nad kütust ei sisaldanud, ei olnud ka midagi põleda või plahvatada.


Ei saaks öelda. Arvestades seda, et lennuki tagaosa asub ca 5km kaugusel lennuki esiosast. Sabakoonus asub vast veelgi kaugemal. Kus täpsemalt asub lennuki horisontaalstabilisaator ei oska öelda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
PostitusPostitatud: 03 Nov, 2015 18:26 
Eemal
Liige

Liitunud: 14 Mär, 2013 15:00
Postitusi: 1331
Plahvatusliku dekompressiooni puhul laguneb see, mis laguneda saab väga kiiresti. Kuna keegi mingit maydayd ei suutnud anda ja esialgsed teated nagu oleks piloodid palunud varulennuväljal maandumist, osutusid jamaks, siis ma eeldan et lennuk oli tükkideks juba esimesel sekundil ja mitu kukerpalli mis tükk seal tegi, pole tähtsust.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
PostitusPostitatud: 03 Nov, 2015 19:05 
Eemal
Liige

Liitunud: 04 Juun, 2014 9:48
Postitusi: 1915
Kui ikka oli plahvatuslik dekompressioon, kui ikka oli pomm jne.
Antud juhul märkisin ma vahet IL'i videoga, mille puhul prantsatas lennuk mõni kilomeetrit spinne tehes suhteliselt ühes tükis maha. Oletatavasti oleks sarnasel juhul 10 kilomeetri pealt lennuk langenud maha täiesti tükkideks lagunenuna kümnete ruutkilomeetrite suurusele alale. See ongi see ajaline vahe, mil õhutakistus saab piisavalt kauem toimetada erinevate detailide ja nende liitekohtade kallal.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
PostitusPostitatud: 03 Nov, 2015 22:37 
Eemal
Liige

Liitunud: 19 Sept, 2008 22:46
Postitusi: 56
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=72854609

http://youtu.be/US_m_8IEA5M

Neid langevaid taevaseid kive nähtud langemas nii poolas kui ka taiwanis . Äkki saatusid need kaks kokku.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
PostitusPostitatud: 04 Nov, 2015 0:09 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr, 2012 14:49
Postitusi: 2192
Asukoht: Harjumaa
Imelik on siiski see sabaosa koos murdunud kiiluga, mind häirib sellel pildil asjaolu, et see tükk on tulnud otse alla. Puuduvad igasugused märgid mingist lohisemisest. Samas see tükk mis näikse sisaldavat horisontaalstabilisaatoreid ja tundub IMHO et kah pöördtüüri (rudder) on ilmselgelt lohisenud. Arvestades erinevate detailide aerodünaamilisi eripärasid, on nende horisontaalne lennuvõime muidugi täiesti erinev. Nimelt see heas konditsioonis olev sabaosa käitub kukkudes nagu vahtraseeme, milline tegevus pidurdab oluliselt vertikaalkiirust. Kas on kusagilt saadaval juba mõõtkavadega kaardid, detailide paiknemise kohta ?
Hetkel kättesaadav materjal vihjab siiski võimalusele, et see vana mats sabaga vastu stardirada ja sellest tingitud destruktiivsed tagajärjed olid likvideerimatud. Võib muidugi öelda, et halvasti likvideeritud. Mulle näiteks ei meeldi sõita autodega, mis on eelnevalt avariidesse sattunud. Mis siis, et on taastatud ja välja ei paista. :mrgreen:

_________________
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
PostitusPostitatud: 04 Nov, 2015 1:24 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2005 21:30
Postitusi: 1355
Asukoht: järvamaa
Tundub nagu pildil oleks pool horisontaal stabilisaatorist, tundub olevat vasak pool.

Pilt

Tervena peaks väljanägema selline. Ehk siis pooleks murdunud.Samas on videolt näha, et lennuki tagaosas on endiselt lennuki kere ja HS vaheline ülemine kinnituspunk alles, aga kinnitus ise tundub olevat murdunud. https://youtu.be/Vv_kXAFa_P8?t=2m5s

Pilt

Seega pole endiselt ühtegi pilti horisontaal stabilisaatori parempoolsest osast koos kinnitustega.Ega ka puudu olevast ca 1/3 vertikaal stabilisaatorist koos sabatüüriga (rudder).

PS

Kulibin kirjutas:
Samas see tükk mis näikse sisaldavat horisontaalstabilisaatoreid ja tundub IMHO et kah pöördtüüri (rudder) on ilmselgelt lohisenud


Pilt

Vaatasin seda pilti hoolikamalt ja see tundub olemat pigem mingi muu lennuki stabilisaator (turboprop?). Nii, et kustutasin selle üldse oma algselt postituselt, ilmselt on see lihtsalt meediasse paisatud pilt mingist eelnevast lennuõnnetusest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
PostitusPostitatud: 04 Nov, 2015 1:37 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Juul, 2009 13:29
Postitusi: 9554
Euronewsis oli võimalikuks õnnetuse põhjuseks mainitud sisemine plahvatus lennukis. Sellele pidavat viitama reisijatel olnud plahvatuste jäljed.

Võimalik on ka meteoriidiga pihta saamine, mida mitmelpool võimalikuks põhjuseks pandud on.

IMHO-Välistada ei saa ka seda, et vene turistid kukkusid jooma ja kiskusid ukse lahti lennukil...

_________________
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, võib kogu poliitika(demokraatia ja seadused) ära unustada.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
PostitusPostitatud: 04 Nov, 2015 1:48 
Eemal
Liige

Liitunud: 06 Mär, 2014 23:40
Postitusi: 365
ruger kirjutas:
Euronewsis oli võimalikuks õnnetuse põhjuseks mainitud sisemine plahvatus lennukis. Sellele pidavat viitama reisijatel olnud plahvatuste jäljed.

Võimalik on ka meteoriidiga pihta saamine, mida mitmelpool võimalikuks põhjuseks pandud on.

IMHO-Välistada ei saa ka seda, et vene turistid kukkusid jooma ja kiskusid ukse lahti lennukil...


Seni kuni välisrõhk ja siserõhk pole tasakaalus, ei õnnestu ust lennukil avada.

Euronews tugineb vene infole, mis puudutab surnukehasi. See kõik võibki nii olla, kuid ei maksa unustada, et Euronewsi omanikud on venelased... ja seda juba pikemat aega.

_________________
--- d9ebae53a4f41a4339ca904acd88468c ---


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
PostitusPostitatud: 04 Nov, 2015 2:32 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr, 2012 14:49
Postitusi: 2192
Asukoht: Harjumaa
See Uusmario poolt postited Lifenews pilt IMHO on ilmselge tõestus teeooriale, et tegu võis olla seestpoolt lähtunud jõududega.
Ma ei väida muidugi midagi aga ootan spetside arvamust.
Nüüd mis puudutab võimaliku meteoriiditabamust, siis see on sama tõenäoline, kui et Te jalutate Pikal tänaval ja Teil on käes Blody Mary napsiklaas ja kajakas situb sinna käigupealt sisse ... Jackpot ...
Luuresatelliidid oleks registreerinud sellise objekti interaktsiooni.

_________________
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
PostitusPostitatud: 04 Nov, 2015 17:04 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2005 21:30
Postitusi: 1355
Asukoht: järvamaa
Kulibin kirjutas:
See Uusmario poolt postited Lifenews pilt IMHO on ilmselge tõestus teeooriale, et tegu võis olla seestpoolt lähtunud jõududega.
Ma ei väida muidugi midagi aga ootan spetside arvamust.
Nüüd mis puudutab võimaliku meteoriiditabamust, siis see on sama tõenäoline, kui et Te jalutate Pikal tänaval ja Teil on käes Blody Mary napsiklaas ja kajakas situb sinna käigupealt sisse ... Jackpot ...
Luuresatelliidid oleks registreerinud sellise objekti interaktsiooni.


Ei tea, see on üks pool stabilisaatorist, keskmine osa koos kinnitustega ja parempoolne osa on kadunud. Mingil hetkel on see järelikult murdunud. HS on struktuurilt iseenesest tugevam kui lennuki kere. Pigem näitab see väga suurt ülekoormust või mehaanilist vigastust (näiteks laguneva lennuki tüki tabamus)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
PostitusPostitatud: 04 Nov, 2015 18:42 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr, 2012 14:49
Postitusi: 2192
Asukoht: Harjumaa
Mingi info, et plahvatus mootoris.
http://lenta.ru/news/2015/11/04/blast/
BBC edastanud sellise pildi


Manused:
sinai_plane_crash_624_v2.jpg
sinai_plane_crash_624_v2.jpg [ 137.05 KB | Vaadatud 4236 korda ]

_________________
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.


Viimati muutis Kulibin, 04 Nov, 2015 22:25, muudetud 1 kord kokku.
Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 499 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 34  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt