KV G-mersud
-
- Uudistaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 26 Apr, 2005 16:33
- Kontakt:
KV G-mersud
Ahoi!
KV-s vist kahte tõugu neid sõidukeid - 240D ja 250D, või on veel mingeid modifikatsioone?
Keegi kindlasti teab mis aastatest need pärinevad?
240-t valmistati tsivilistidele aastani 1990
250-t 1985 .. 93
kas militaarversioonide puhul need vahemikud klapivad?
üheksakümnendate teises pooles sündinud eksemplare pole?
Kala
KV-s vist kahte tõugu neid sõidukeid - 240D ja 250D, või on veel mingeid modifikatsioone?
Keegi kindlasti teab mis aastatest need pärinevad?
240-t valmistati tsivilistidele aastani 1990
250-t 1985 .. 93
kas militaarversioonide puhul need vahemikud klapivad?
üheksakümnendate teises pooles sündinud eksemplare pole?
Kala
M-B 250 GD mersud on põhiliselt 4 tüüpi: lühikesed, pikad, õhudessandi ja meditsiinikuudiga. G-mersu on tsiviilvariant, GD (defence) -mersu aga armeevariant. Tehakse ka plastikkatusega masinaid (Station) ning soomustatud masinaid.
Siinkohal tooksin ära levinumate autode varustuse (kood-)numbrid/tüübid (v a meditsiiniautod). Äkki läheb tarvis kellelgi tegevuses. Number on kapoti all tüübisildil.
MAASTUR Mercedes-Benz 250 GD:
- lühike, isikkoosseisu 2320-12-317-8793
- lühike, välikaabligrupp 5 2320-12-317-7405
- lühike, 1/2 raadiojaamaga 2320-12-315-1678
- lühike, 1 raadiojaamaga, sõjaväepolitsei 2320-12-321-6067
- lühike, MILAN 2320-12-317-7495
- õhudessant, miinipilduja / TOW 2320-12-317-7856
- õhudessant, isikkoosseisu / 1/2 raadiojaamaga 2320-12-315-1679
- õhudessant, MILAN 2320-12-321-5866
- õhudessant, sidesõlm 5 / ettevalmistusgrupp/arvutusgrupp, miinipildujate 2320-12-317-7613
- pikk, ettevalmistusgrupp, suurtükiväe 2320-12-315-1680
- pikk, raketiheitjate MLRS arvestussüsteemile ARES 2320-12-317-7981
- õhudessant, välikaabligrupp 5 2320-12-327-9450
- pikk, tuletõrje juhimisauto 2320-12-328-1681
- pikk, kinnise katusega, statsioon (kehtib osaliselt) 2320-12-333-8691
Taanist Eestisse toodud autod on 240 (Skautpat), saksamaalt saabunud on 250. See number märgib kubatuuri. On olemas ka 290 näiteks. 250 -test on meile ikka mõningaid erinevaid variante sisse ostetud.
Tehnilise külje (ja probleemide) koha pealt on natuke kirjas sõdurifoorumis vastava teema all. http://www.sodur.com/foorum/viewtopic.php?t=247
Siinkohal tooksin ära levinumate autode varustuse (kood-)numbrid/tüübid (v a meditsiiniautod). Äkki läheb tarvis kellelgi tegevuses. Number on kapoti all tüübisildil.
MAASTUR Mercedes-Benz 250 GD:
- lühike, isikkoosseisu 2320-12-317-8793
- lühike, välikaabligrupp 5 2320-12-317-7405
- lühike, 1/2 raadiojaamaga 2320-12-315-1678
- lühike, 1 raadiojaamaga, sõjaväepolitsei 2320-12-321-6067
- lühike, MILAN 2320-12-317-7495
- õhudessant, miinipilduja / TOW 2320-12-317-7856
- õhudessant, isikkoosseisu / 1/2 raadiojaamaga 2320-12-315-1679
- õhudessant, MILAN 2320-12-321-5866
- õhudessant, sidesõlm 5 / ettevalmistusgrupp/arvutusgrupp, miinipildujate 2320-12-317-7613
- pikk, ettevalmistusgrupp, suurtükiväe 2320-12-315-1680
- pikk, raketiheitjate MLRS arvestussüsteemile ARES 2320-12-317-7981
- õhudessant, välikaabligrupp 5 2320-12-327-9450
- pikk, tuletõrje juhimisauto 2320-12-328-1681
- pikk, kinnise katusega, statsioon (kehtib osaliselt) 2320-12-333-8691
Taanist Eestisse toodud autod on 240 (Skautpat), saksamaalt saabunud on 250. See number märgib kubatuuri. On olemas ka 290 näiteks. 250 -test on meile ikka mõningaid erinevaid variante sisse ostetud.
Tehnilise külje (ja probleemide) koha pealt on natuke kirjas sõdurifoorumis vastava teema all. http://www.sodur.com/foorum/viewtopic.php?t=247
-
- Uudistaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 26 Apr, 2005 16:33
- Kontakt:
See D mudelitähses märgib siiski diislit, nagu ka muude mersu mudelite puhul, mitte defensi. Saksas on militaarkasutuses olnud ka bensiinimootoriga mudeleid - 230G näituseks. Seal ei ole tähises D-d.hummel kirjutas:M-B 250 GD mersud on põhiliselt 4 tüüpi: lühikesed, pikad, õhudessandi ja meditsiinikuudiga. G-mersu on tsiviilvariant, GD (defence) -mersu aga armeevariant. Tehakse ka plastikkatusega masinaid (Station) ning soomustatud masinaid.
290 peaks tootmises olema alates aastast 92.hummel kirjutas: Taanist Eestisse toodud autod on 240 (Skautpat), saksamaalt saabunud on 250. See number märgib kubatuuri. On olemas ka 290 näiteks. 250 -test on meile ikka mõningaid erinevaid variante sisse ostetud.
90-ndal aastal toimus tsivilistidele toodetavate G-de juures mudeliuuendus. Lisaks salongi ja mõningale välimuse uuendusele vahetus vahekast - uuel on pidev nelivedu ja vahekasti kangil kolm positsiooni: aeglane neutraal ja kiire, kang liigub ainult ette-taha. Samuti asendusid kesktunnelil põrandas asuvad 2 difrilukkude kangi kolme lülitiga armatuurlaual.
Mis mind peamiselt huvitab - kas need muutused toimusid ka militaarmudelite juures või toodeti militaarkasutuseks mingitel põhjustel (hind?) vanade agregaatidega masinaid edasi.
Seega - kui keegi saaks vaadata kas nendel 290-tel on difrilukkude kangid põrandal või on nende asemel kuskil lülitid?
siin on ülevaade G mudelitest http://www.mercefreaken.com/modellene/4 ... 61-463.htm
Niiviisi. Uurisin selle mersu ajaloo ja kogu võimaliku värgi täpselt üle. Tegelikult jäin uskuma sakslasi, kes mulle seda GD olemsut kord selgitasid, aga see selleks...
290 militaarvariandi asju kahjuks ei teagi, kuid neid on näiteks Taanis relvastuses. Meil ei tohiks neid üldse olla. Sakslastel endil vast ka väga vähe.
http://www.armyvehicles.dk/merc290gd.htm
250 militaarmudelil on siis vahekastikangil minuarust päripäeva 5 (4) asendit S-SA-SA-N-GA. S-Strasse (tagavedu), SA- Strasse-Allrad ning GA Gelände-Allrad. Lisaks siis üles tõmmatavad kangid esimesele ja tagumisele dif lukule. Meie 250 -d on reeglina pärit 1990. algusest.
290 militaarvariandi asju kahjuks ei teagi, kuid neid on näiteks Taanis relvastuses. Meil ei tohiks neid üldse olla. Sakslastel endil vast ka väga vähe.
http://www.armyvehicles.dk/merc290gd.htm
250 militaarmudelil on siis vahekastikangil minuarust päripäeva 5 (4) asendit S-SA-SA-N-GA. S-Strasse (tagavedu), SA- Strasse-Allrad ning GA Gelände-Allrad. Lisaks siis üles tõmmatavad kangid esimesele ja tagumisele dif lukule. Meie 250 -d on reeglina pärit 1990. algusest.
Viimati muutis hummel, 28 Veebr, 2006 12:49, muudetud 1 kord kokku.
-
- Uudistaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 26 Apr, 2005 16:33
- Kontakt:
Minu teenistuses. Meie just saime neid 1 aastat tagasi . Ja olime esimene MILANI lend Eestis ( http://www.k-jarve.ee/oleg/army/images/P4121049.JPG ) . Olingi 250 GD autojuht. Ja see oli hea auto. Kuid tuled on tihti käisid katki kinnitised eo ole raske olukordade jaoks ... Ja pehmel maapinnal, neid mõnikord jäid kinni - Volvo ( http://www.k-jarve.ee/oleg/army/images/P4131071.JPG ) parem selles mõttes. Aga vot plussid: et kompaktne ja yldiselt kiire. Mõned meist said 120km-h. Hea kui uus.... vaatame kui kiiresti sõdurid teevad neid puruks
http://www.k-jarve.ee/oleg/army/images/P4131151.JPG
http://www.k-jarve.ee/oleg/army/images/P4141169.JPG
http://www.k-jarve.ee/oleg/army/images/P4131153.JPG
Mõned osad oli lihtsalt puruks teha tahtmatult. Klaasid ka mõnedel oli uksesse alla vajunud.
http://www.k-jarve.ee/oleg/army/images/P4131151.JPG
http://www.k-jarve.ee/oleg/army/images/P4141169.JPG
http://www.k-jarve.ee/oleg/army/images/P4131153.JPG
Mõned osad oli lihtsalt puruks teha tahtmatult. Klaasid ka mõnedel oli uksesse alla vajunud.
-
- Uudistaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 26 Apr, 2005 16:33
- Kontakt:
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist