Vanem tehnika, memuaarid jne.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
UAZ-i mootorid on ikka vanad 21 volga mootorid ,ainult vähe moderniseeritud http://www.zp-avto.ru/articles/a434/
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Vabandust, läksin jah ilma piisavalt süvenemata selle 2,7-se V6-e õnge. 2,7 R4 ei tulegi nagu meelde üheltki lääne tootjalt, tõesti venelaste omalooming? See peaks olema sel juhul ju täiesti uus mootoripõhi.
sitt päev, kellele kurdad
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Kui mälu ei peta siis Uaz Patriot'il oli Lõuna-Koreas tehtud sillad ja kkast. Kui mootor pole omalooming, siis arvatavsti on see ka sealt või lausa Hiinast.jackpuuk kirjutas:Vabandust, läksin jah ilma piisavalt süvenemata selle 2,7-se V6-e õnge. 2,7 R4 ei tulegi nagu meelde üheltki lääne tootjalt, tõesti venelaste omalooming? See peaks olema sel juhul ju täiesti uus mootoripõhi.
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Üks neljast võimalikust jõuallikast on ZMZ-409...http://www.zmz.ru/eng/prod/40910
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Lemeti toodud moto on kindlasti muldvanade näitajatega (tänapäeva mõistes). Tegelane5 jutu põhjal võib oletada, et see on vana song-jong
moto, nendel olid mäletamist mööda vist Mitsu motod, mida oli moditud. Igatahes on mootori näitajad 80-te tasemel (eriti nii suure töömahu puhul), max vääne kahel kolmandikul maksimumvõimsuse pööretest (antud motol max võimsuse pöörded alla 5000-e). Ka annavad tänapäevased vabalthingavad bensukad väänet vähemalt 1\10 töömahust. Ehk 2,7 puhul võiks olla vähemalt mingi 260 nm.

sitt päev, kellele kurdad
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Volga põhiseid mootoreid figureerib Venes 2,7 ja 2,9 liitrisel kujul ja eks need Uazikutes kasutusel ka on. Eestis neid aga arvele võtta ei saa.
Buhhanka oluliseks plussiks loeti Jakuutias asjaolu, et mootori kallal saab õiendada auto salongist lahkumata (loe mootori kergema rikke korral pole vaja riskida külma kahjustuse või surnuks külmumisega). Pekki läinud mootor kuskil Kesk-Siberis aga võib tähendada seda, et hommikul leitakse sinu külmunud laip.
Eri Uazikute läbivuse (ka lukutada sildadega või õigete maastikurehvideta - meil kasutatavad rehvid on "universaalid") üks saladusi on auto suuruse kohta kerge kaal. See võimaldab neil püsida igasugu äärealadel konkurentsis veel lähimad 20 aastat.
2,9 liitrit http://www.zmz.ru/eng/prod/410410
Buhhanka oluliseks plussiks loeti Jakuutias asjaolu, et mootori kallal saab õiendada auto salongist lahkumata (loe mootori kergema rikke korral pole vaja riskida külma kahjustuse või surnuks külmumisega). Pekki läinud mootor kuskil Kesk-Siberis aga võib tähendada seda, et hommikul leitakse sinu külmunud laip.
Eri Uazikute läbivuse (ka lukutada sildadega või õigete maastikurehvideta - meil kasutatavad rehvid on "universaalid") üks saladusi on auto suuruse kohta kerge kaal. See võimaldab neil püsida igasugu äärealadel konkurentsis veel lähimad 20 aastat.
2,9 liitrit http://www.zmz.ru/eng/prod/410410
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Jäi just netis silma värske video selle "buhhanka" kohta, kus venelased irvitavad tuliuue uaziku koostekvaliteedi üle: https://www.youtube.com/watch?v=J6svzFhN4ng
Eriti hea on see ukseposti külge kinnikeevitatud ja ülevärvitud keevituselektrood!
Eriti hea on see ukseposti külge kinnikeevitatud ja ülevärvitud keevituselektrood!

Hea võidab alati kurja - kes võidab, see ongi hea!
-
- Liige
- Postitusi: 2322
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Keevitusrobotitel on jah raske päev olnud, paremal juhul kõva pohmakas 

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Trumm võib rääkida venelaste UAZiku puhul "vastupidavusest, parimast maastikuläbivusest" ja "odavaimast hinnast oma klassis" mida tahes, kuid see Trolli video "tuliuus" UAZ Buchanka on ikka tänapäeva auto kohta suht võigas (kindlaeka kõver luuk on nagu kvaliteedimärgiks). Et sellisega imega külmadesse oludesse seiklema minna, vajab see konkreetne isend tunde lisatöid (uste tihendamine, uste kinnituste parendamine, kuudi soojustamine, kõigi sõlmede kontrollimine, potensiaalsete lekete likvideerimine jne jne). Tõenäoliselt on ka need isendid, mis Siberi piirkonnas ringi vuravad, saanud omanikelt tõsist täiendust, sest tehaseuue kvaliteet küll mingit kriitikat ei kannata ega pole ka kuigi ilmastikukindel. Krt minumeelest on isegi osad näidikud samas, mis 80-ndate 2106-l. Seega võibolla maastikuläbivus võib olla tõesti hea, kuid kasutuseks tuleb sinna veel tõsiselt raha ja töötunde investeerida, mis tekitab kokkuvõtteks küsimuse, kas tegu on kõige odavama variandiga või saab mõne odava kasutatud koreaka juba soodsamalt. Maastikuläbivuse kohalt ma ei vaidle, kuid töökindluse osas kahtlen sügavalt.
Mäletan, kuda vanaisa pajatas, et kui kaua ta tehasest saadud tuliuut Mosset pidi parendama, enne, kui korralikult sõita sai, mõnda tüüpviga ei õnnestunudki likvideerida (näiteks ei käinud juhipoolne aken kunagi korralikult lahti tehase praagi pärast). Paistab, et mõned asjad pole Venemaal ca 30 aastaga muutunud. Sõbra vanematel oli 1991 aasta Mosse, selle koostekvaliteedi kõrval oli minu vanaisa 80-ndate pill suisa ülihästi kokku pandud.
Mäletan, kuda vanaisa pajatas, et kui kaua ta tehasest saadud tuliuut Mosset pidi parendama, enne, kui korralikult sõita sai, mõnda tüüpviga ei õnnestunudki likvideerida (näiteks ei käinud juhipoolne aken kunagi korralikult lahti tehase praagi pärast). Paistab, et mõned asjad pole Venemaal ca 30 aastaga muutunud. Sõbra vanematel oli 1991 aasta Mosse, selle koostekvaliteedi kõrval oli minu vanaisa 80-ndate pill suisa ülihästi kokku pandud.
Unforeseen consequences
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
On muutunud, aga halvemuse poole. Nõuka ajast sellise koostekvaliteediga uazikut igal juhul ei mäleta.Ja lapata sai neid omajagu.Paistab, et mõned asjad pole Venemaal ca 30 aastaga muutunud
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Näita mulle mõnda tehaseseades Lääne maasturit, millega kannataks sirgelt Siberisse sõitma minna? Jätame Arctic Truck ja muud sarnased spetssõidukid nimekirjast välja. Loe 4x4 foorumist, milliseid ümberehitusi Siberisse sõitnud matkasellid oma Land Cruiseritele tegid, sellele tööle kulunud raha eest oleks saanud mitu buhhankat osta. Siberis pead sa suvalist maasturit väga oluliselt täiendama, keegi sulle sinna sobivat isendit ei ehita ega tarni. Ja kui ka tarnib, on see käsitöö ja hinnalt 99% inimestele kättesaamatu. Ning endiselt - ma ei läheks Siberisse mitte ühegi elektroonikast pungil autoga, ainult kõige primitiivsemate isenditega. Bensukas karpamootoriga ja lihtsa süütesüsteemiga, diisel mehaanilise pumbaga. Lihtsalt sellepärast, et seda on elementaarsete teadmiste olemasolul VÕIMALIK teel olles remontida. Kui lääne auto käsivarrejämeduses juhtmepuntras puruneb -60 juures külma tõttu üks CDI või pritsungi juhtmejupp, on selle autoga kööga. Karpamootori jagajajuhtme lapid ära kandelambi kaabliga, mehpumbal keerad seiskamisklapi südamiku välja ning sõidad kuni kütet jätkub. Kere välimus ja koostekvaliteet on nendes tingimustes väga kolmandajärguline ning alati suurema haamri ning kõvema matiga parandatav. Ühegi autoga, mida pole võimalik primitiivsetes tingimustes edukalt remontida, pole sealkandis suurt miskit teha.Roamless kirjutas: Et sellisega imega külmadesse oludesse seiklema minna, vajab see konkreetne isend tunde lisatöid (uste tihendamine, uste kinnituste parendamine, kuudi soojustamine, kõigi sõlmede kontrollimine, potensiaalsete lekete likvideerimine jne jne). Tõenäoliselt on ka need isendid, mis Siberi piirkonnas ringi vuravad, saanud omanikelt tõsist täiendust, sest tehaseuue kvaliteet küll mingit kriitikat ei kannata ega pole ka kuigi ilmastikukindel. Krt minumeelest on isegi osad näidikud samas, mis 80-ndate 2106-l. Seega võibolla maastikuläbivus võib olla tõesti hea, kuid kasutuseks tuleb sinna veel tõsiselt raha ja töötunde investeerida, mis tekitab kokkuvõtteks küsimuse, kas tegu on kõige odavama variandiga või saab mõne odava kasutatud koreaka juba soodsamalt.
Olen lühemaid Venemaa matku ette võtnud, vana ürglihtsa 160 seeria Nissan Patrol 3,3D - ga. On kohalik külasepp vedrusid keevitanud, purunenud piduritoru pole probleem, mehaaniline kardaanipidur peab ülihästi, 1300 kilomeetrit laialilennanud generaatoriga polnud ka mingi takistus. Alati on ta mind koju toonud.
Ja nüüd tuletame meelde mu vana tööautot, 2000-ndate alguse Peugeot Partnerit, mille purunenud ventilaatoririhm paar juhet puruks tõmbas, ning peale seda tuli treileril esindusse vedada. Kuna nii suur viga nõudis esinduse arvutit, et ajust blokeering maha võtta... Siberisse sellisega?

Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Vaata, Siber on lai mõiste, kuhugi tundrasse hardcore maastikule kus on sadade kilomeetrite viisi astustamata metsiku loodust ei kannata vist ühegi tehaseseades seeriamasinaga otse minna.isakene kirjutas:Näita mulle mõnda tehaseseades Lääne maasturit, millega kannataks sirgelt Siberisse sõitma minna?
Tänapäevase tehasest tulnud uazikuga aga ei tahaks mina talvisel Venemaal isegi kõva kattega ja tiheda liiklusega teed mööda pikemat reisi ette võtta

- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
No see "kasutatud koreaka" jutt pole kuigi pädev nüüdKrt minumeelest on isegi osad näidikud samas, mis 80-ndate 2106-l. Seega võibolla maastikuläbivus võib olla tõesti hea, kuid kasutuseks tuleb sinna veel tõsiselt raha ja töötunde investeerida, mis tekitab kokkuvõtteks küsimuse, kas tegu on kõige odavama variandiga või saab mõne odava kasutatud koreaka juba soodsamalt. Maastikuläbivuse kohalt ma ei vaidle, kuid töökindluse osas kahtlen sügavalt.

See, et vene auto tuleb lahti võtta ja ise kokku panna, on iseenesest mõistetav.
Kuna mulle meeldib väga Leninit tsiteerida (tõe kriteerium on praktika), siis miks neid hiirehalle Uazikuid seal Jakuutias igal nurgal kohtab, aga Korea autosid mitte....?
No vene ajal elanud mees räägib sellist juttu.....Tänapäevase tehasest tulnud uazikuga aga ei tahaks mina talvisel Venemaal isegi kõva kattega ja tiheda liiklusega teed mööda pikemat reisi ette võtta

Vene autol oli, on ja jääb vajadus see ise kasutatavaks muuta. Aga kui see tehtud on, on töökindlus täiesti talutav. Mul küll pole uazikut päris olnud (pole vajadust), kuid sõiduautod on küll paistnud silma väheste tõrgetega - ainus peetud auto, millega pole teele jäänud, nime ei hakka siin nimetamagi...

/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
No rääkides antud UAZ -st, siis paistab, et Venemaa tehases on neil selline etapp läbimata jäänud
https://www.youtube.com/watch?v=zBsPFI--muo
Isegi vanadele headele idasaksa inseneridele oleks siin parendamist küll.

Isegi vanadele headele idasaksa inseneridele oleks siin parendamist küll.
Unforeseen consequences
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
2000 alguse põhukotti on saada ka 1,9 diisliga mis on mehhpumbaga, hea külg tollel et diislifilter on termostaadi juures soojas.isakene kirjutas: Olen lühemaid Venemaa matku ette võtnud, vana ürglihtsa 160 seeria Nissan Patrol 3,3D - ga. On kohalik külasepp vedrusid keevitanud, purunenud piduritoru pole probleem, mehaaniline kardaanipidur peab ülihästi, 1300 kilomeetrit laialilennanud generaatoriga polnud ka mingi takistus. Alati on ta mind koju toonud.
Ja nüüd tuletame meelde mu vana tööautot, 2000-ndate alguse Peugeot Partnerit, mille purunenud ventilaatoririhm paar juhet puruks tõmbas, ning peale seda tuli treileril esindusse vedada. Kuna nii suur viga nõudis esinduse arvutit, et ajust blokeering maha võtta... Siberisse sellisega?
Kuigi ilmselgelt pole ülejäänud auto liiklemiseks seal mõeldud, kus konni ja veini pole

[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline