KT-de vähenev liiklusõnnetuste arv tuleb kindlasti ülemate ja autojuhtide teadlikkusest - kihutamine õppusel on asjatu risk ja autojuht peab magada saama. Tegelikult peavad kõik magada saama, kuid autojuhile tuleb aeg leida, sest teised leiavad ise. näiteks siis kui autojuht juhib.
Ajateenija, sõltumata positsioonist PEABKI võimalikult palju asju tegema ilma tegevväelase vahetu järelvalveta. Algul vähem ja hiljem rohkem. Esiteks on tegemist täiskasvanud inimestega. Valimised, viin, autojuhtimine ... kõik on lubatud. Miks peaks ajateenistuses kõik need asjad vahetult järelvalvatavad olema. Kontrolli saab teostada erineval moel. See ei tähenda muidugi, et tegevväelased ei peaks kohal olema, kui ON VAJA juhendada. Iseseisva tegevuse võimaldamine, sh eksimise aktsepteerimine on üks osa SA ülesande ettevalmistusest. Me ju eeldame, et endine ajateenija sõdib reservväelasena suhteliselt iseseisvalt sõjas? Kui me seda rahuajal ei arenda, milline on siis lootus SA-l ... seda on siin muidugi kõvasti jahvatatud.
Nii et ajateenija roolis ja 10 autokastis, ilma tegevväelaseta ja relvastatult, Tallinnast Võrru, peaks olema üsna normaalne

Lõpetuseks. Ma tean üsna palju juhtumeid, kus ajateenijad autosid mõlgivad ja ei maksa rahas sentigi. Kui väeosast on päevas paarsada ühikut tehnikat väljas, enamusel kogenematud juhid roolis, siis on plekikolina tõenäosus väga suur. Siis tuleb järjekordselt leida tasakaal ohutuse ja väljaõppe tõhususe vahel ning tihti otsustada riigi või ajateenija poolt kulude hüvitamise kasuks.