Vanem tehnika, memuaarid jne.

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Tegelane5
Liige
Postitusi: 882
Liitunud: 07 Veebr, 2009 12:28
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Tegelane5 »

Kapten Trumm kirjutas:
Tavaliselt sellist jama kipub tekkitama määrde , grafiidi ja kondentsi segu harja ja harja pesade vahel . Just täna vahetasin AUDI-l harjaplaadi sama probleemi tõttu ja eks homme hommikul paistab. Tavaliselt kui see probleem tekib on ka harjad juba viimasesse kolmandikku kulunud ja pikalt selle soendamisega või kopsimisega ei vea sest pooltahkund sodist takistatud harjade nõrga surve tõttu tekib kolektori ja hajra vahel tugev sädelus mis võib kolektori lamellid lihtsalt ära põletada ja siis vaheta juba terve starter . See viimane oma kopp-laaduriga paar aastat tagasi enda laiskusest läbi elatud aga eks inimene õpibki oma vigadest :wink:


Loen seda juttu kui hiina keelt - mul pole taolisi probleeme olnud ühegi autoga, ka vene omadega mitte.
Kahtlustan, et selle põhjuseks on nõuka autodest alguse saanud harjumus teha kord aastas või üle aasta üks suurem hooldus (enne talve), kus leiavad tähelepanu ka kõik käivitamist puudutavad kriitilised asjad nagu süütejagaja, geneka harjad, starteri pukside õlitamine, suurte juhtmete kinnitus/seisukord, aku jne.

Pooled probleemid oleks olemata, kui tegeletaks tehnika (preventiivse) hooldamisega, mitte hanges remontimisega.
Nii ja naa, bensukal Bosch starteriga võib juhtuda nii:
mootor on 3A jah, hea uudis on see, et sain starteri probleemi lahendatud. Vana starteri mähised koos rootoriga vahetasin välja ja kõik käib nagu laksupill. Starter asetseb sellel masinal otse leegitoru ja väljalaskekollektori all, et juhtmemähised on ajapikku läbi praadinud ja kui mähised sooja said, suurenes voolutakistus , mis põhjustaski starteri jõuetuse.
Mismoodi hooldusega selline asi ära hoida?
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.ph ... #pid761373
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Ei tea, äkki tehase leegitoru kuumakaitse korrashoidmisega (selle asemel, et seda esimese plärisemise peale ära kiskuda). :dont_know:
Opeli 16 klapised mootorid kannatavad analoogse asja all - kuid peale seda, kui laisk omanik on tehase alumiiniumplekist kuumakaitse ära visanud (mis ulatub kuni katalüsaatorini). Seal on samamoodi starter kohe väljalaskekollektori all ja tagaveolisel autol läheb 2 tuletoru starterist paari cm kauguselt mööda.

Üldiselt on paljudel mootoritel, mida kasutatakse esisillaveoga autodel põikiasendis, selline konfiguratsioon, et starter on väljalaskega kõrvuti - tulenevalt vast montaazi lihtsustamisest, nii starter kui ka väljalase on mootoril eespool. Kui sinna pole tehas ette näinud kuumakaitset, siis igasugu materjalid (nt kollektoriteip) on ju täna poes müügil. Üldiselt arvan, et kui vaevuda sinna alla pea kord aastas pistma, siis ei saa selline kõrbemine tulla ootamatult, sellele peavad eelnema igasugu hoiatavad märgid nagu starterilt maha kõrbev värv, pragunev-pudenev juhtmete isolatsioon (mis seal põrgukuumas on) või kasvõi see, et starter on põrgukuum.

Millega aga starteritele liiga tehakse, on natuke lihtsam laiskuse-rumaluse probleem. Esiteks - starteri puksides on enamikul autol mingi kuivaineks muutunud määrde jäänus, sest seda pandi viimati tehases 10 aasta eest. Teiseks sõidetakse mingite poolpiduste akudega võiduka lõpuni ja ei hoita autot korras, nii et see normaalselt käivituks. Poolpiduste akude, mustade klemmidega, liiga pika käiamisega on tulemuseks see, et starter ei keera korralikult, kuumeneb üle ja nii see juhtub. Starterit koormatakse kõige vähem nii, et auto läheb "võtme näitamisega" plärtsti käima. Ja kui ise ei viitsi maal garaazis käsi mustaks teha (teleka ees õlut juua ju mugavam), siis veel vähem raatsitakse maksta remondimehele ("aga praegu ju töötab") ja tegelikult kiire papi teenimisele orienteeritud remondimehed ei hakka seda ka ise ütlema - varuosade külge keeramisega saab raha lihtsamalt ja rohkem kui mingi starteripukside õlitamsiega. :rip:
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
isakene
Liige
Postitusi: 1393
Liitunud: 29 Jaan, 2009 1:04
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas isakene »

Pea nüüd hoogu. Maailmas ei õlita mitte keegi starteripukse. Starteripuks on isemäärivast materjalist, grafiitpronksist, ja teda määritakse üks kord, nimelt siis, kui ta valmis tehakse. Hoolikamad mehed säilitavad neidsamu pukse uuena grafiitõlisse uputatuna, aitab veidi pukside elueale kaasa. Kui starteripukse määrima peaks, tuleks seda teha korra kuus, kes on kitsamal ajal proovinud tavalisest laagripronksist starteripukse treida, teavad, millest ma räägin. 8) Kui starter remondiks lahti võtta, loomulikult et teed puksid määrdega kokku, aga hakata lihtsalt starterit määrimise eesmärgil maha võtma ja lammutama on ilmselge overkill. Pealegi, starteripuksi peaks korraliku tulemuse saamiseks mitte määrima, vaid immutama, grafiitpronks on poorne ja rabe materjal, mille poorid on grafiidi ja õliga täidetud. Kuidas see õlitamise tehnoloogia täpselt käib - mina ei tea...
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
Kasutaja avatar
VanaUnt
Liige
Postitusi: 79
Liitunud: 27 Mai, 2010 12:57
Asukoht: Tartu, Tallinn
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas VanaUnt »

Jackpuugi jutt tuletas mulle meelde, kuidas ise 90 aastatel loll olin. Tavaline hommik, isegi talv polnud. Hommikul autosse , süüde sisse, starerit, kõik vool kaob, paaar korda proovisin, ei mingit muutust, selge pilt, starter lühises ja pekkis. Töökaaslane järgi, vedasime Mazda käima, kohe sõit sõbra autoelektriku juurde töökotta, sõnad, et vist starer pekkis, ise ära tööle. Peale lõunat sõber helistab ja saan sõimu osaliseks, et olen mina loll aga tema veel lollim, tulgu ja toogu nüüd talle viski lepituseks. Tema oli mind usaldanud ja muidugi starteri maha võtnud, laua peal starter muidugi täiesti korras. Tagasi pannes talle selgus, et mingi massiklemm ära roostetanud, nagu rohkem voolu vaja , nii poos voolu kinni, et kõik elekter kadus autost.
Peale seda korda oli tema jutt, et ei usalda enam ühtegi elektrikut, ei peen elektrikut ega ka jämeda voolu elektrikut, kuna me koos ikka hulka soola mitmesuguste elektritöödega koos ära söönud.
TALUPOEG TALUJA
Liige
Postitusi: 429
Liitunud: 12 Jaan, 2014 18:11
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Neid starteri pukse keedetakse tavalises õlis. Väga pikalt ei pea ...Pannakse kilukarpi ja elektripliidile mõneks ajaks. Kuum õli läheb igale poole vahele. Pandi ka niisama õli sisse likku.
Ega tõesti ei tasu starterit iga natukese aja pärast maha kakkuda,et neid pukse määrida. Kui tõesti mingil põhjusel on asi maas siis võib ju naljaviluks määrida. Olen ise tavotti vahele pistnud. Ka õli kallanud. Tavaliselt ei võeta ju starterit mootori küljest ära ennem kui mõni häda kallal.... ja siis on oht,et lähebki pukside ja harjade vahetuseks.

Ps. Ma pole elektrik.
Kasutaja avatar
Fucs
Liige
Postitusi: 16610
Liitunud: 12 Dets, 2006 21:43
Asukoht: retired
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Fucs »

Lemet kirjutas:"Oh oleksin ma ometi ema juttu kuulanud....õpetas ju, et pojake, õpi günekoloogiks, alati on käed soojas ja raha taskus..." vandus KAMAZi juht omaette, kui -28 kraadises pakases käigukasti maha võttis... :mrgreen:
"Lenda pojake, madalalt ja aeglaselt" - õpetas ema oma lendurist poega :wink:

Lugupeetud Lemeti post tekitas praegu vastupandamatu tungi oma kunagisest professionaalsest autojuhielust kaheksakümnendate keskel pajatada. Tegemist ikkagi memuaaridega, või nii :D
Kolm episoodi paarikümnest :wink:

Stahhanovlane.
Ma olen noorusesüdikuses korra GAZ-52 käimakoti Kohtla-Järve linnavahel (miskise Leeenini kuju juures isakese valvsa pilgu all kusjuures) maha võtnud ja tagasi pannud :mrgreen:
Sidurikorv lendas juppideks.
Tõsi, siduriketta tsentreerimiseks sai kasutatud eraldi nuutvõlli (käimakotiga seda paika ajada oleks tähendanud vähemalt nädalast Kohtla-Järve komandeeringut), mille ma tipa-tapa jala käies Kohtla-Järve autobaasist kohale tarisin (koos uue sidurikorvi ja sidurikettaga). Rahvas vaatas nagu pooletoobist seal linna vahel :lol:

Kamikadze.
Ükskord vedasin talvel voodrilaudu GAZ 53-ga Tudust Eismale, endisele kuulsale raadiohäälele, Eesti Raadio korrespondent Ott Kool`ile. Lauad olid pikad, kõvasti üle kasti tagumise otsa ja esiots autol seetõttu suht "maast lahti" ja kerge, mis edasistes sündmustes mulle kõvasti kasuks tuli. Kusagil Tudu metsade vahel (tee lumine ja totaalselt treppis) vaatan, et miskine ratas paneb paremalt poolt autost mööda :shock: . Proovisin siis pidurdada, aga pidureid netu. Pedaal käis tühja. Tõmbasin vaikselt käsipidurit. Noja siis vajus ka paremalt poolt esiots kahtlaselt alla ja hakkas üles-alla kõikuma. Nimelt oli parem esimene ratas alt minema pühkinud, kuna käändtelje küljes ratast koos laagriga hoidev suur kroonmutter lendas minema. Auto kõikus kord sillaga vastu maad, kord jälle üles, kuniks lõpuks seisma sain. Hea, et tee oli jääs ja libe, ning ei tõmmanud esisilla tala asfaldisse kinni. Muidu oleksin kadunud teelt kuskurat.

Ratas pani pea sada meetrit edasi ja keeras siis põllule, ning vajus kusagile lumehange. Selle tagasiveeretamiseks kulus hulk aega ja jõudu. Tekkis dilemma - kui saaks häälega kuidagi autobaasi või lähima telefonini, siis saaks vbl abi, aga õues külm ja veed tuleks masinast välja lasta. Samas oli baasis minuteada ainult selline tehnoabi KRAZ, millega pandi äraveetav jäiga kolmnurgaga sappa, kuid selleks peaks ratta alla tagasi kuidagi saama. Aga kui ratta alla saan, siis võibolla saab ka liikuma, aga kust siis uus vesi sisse võtta? Müdistasin tükk-aega seal, sest tungrauda ei saanud kusagile alla korralikult (masin oli paremalt poolt esisillatalaga vastu maad). Sain lõpuks siis oma käru kuidagi üles tõstetud ja ratta alla lükatud, aga käändteljel oli keere maas ja mul polnud ka ühtegi uut pädevat mutrit sinna panna. Tööriistakastis oli hunnik suuri seibe 8) . Lükkasin siis hunniku seibe sinna otsa ja sealt kust käis kroonmutri splint läbi, panin mingit traati mitmekordselt. Kusjuures ühtegi masinat ka vahepeal mööda ei sõitnud. Vahepeal käisin korjasin veel teepealt oma piduriklotsid jms staffi kokku, mis minema oli lennanud.

Vaatasin siis seda loomingut ja mõtlesin, et no KRAZ-i sabas see linnuke kaugele ei lenda sedaviisi (seda enam, teades meie toonastes tehnoabi meestes peituvat rallimeheinstinkti). Koorem kah ju peal ja....

....ja panin käigu sisse ja ....

...ja ja sõitsin esimese käigu, ning käsipiduriga Rakveresse, esiratas traadiga all ja pidurisüsteem mahladest puhas :mrgreen:
Kaks korda sai traati juurde keritud ka vahepeal.

Colin McRae ja riigivara riisumine
Juustu vedu. Viljandi PTK-st Rakvere RLK-sse.
Vihmane ja pime hilissügis. Reedene päev, millest peagi sai õhtu.
GAZ52-ga juustukoorem peal ja paarkümmend km-i Viljandist lendas ventikarihm.
Veeresin kuidagi mingi kohaliku kolhoosikontorini, mitu korda teepeal kinni pidades ja lastes mootoril maha jahtuda. Ventikarihma sealt ei saanud. Kõik olemasolevad olid mingit X mõõtu. Helistasin sealt siis autobaasi, et selline lugu. Sealt sõimati kõigepealt nägu täis, et mida pekki! Mõlemad tehnoabid on praegu väljas, üks Ida-Virus ja teine Tallinna all, ning kui need lõpuks tagasi jõuavad, siis REEDE ÕHTUL ei tule mulle enam keegi järele. Kästi endal hakkama saada ja võimalusel kusagilt uus ventikarihm hankida. Kohalikud kolhoosnikud andsid kaasa ühe mõlkis plekkämbri, millega häda korral kusagilt saaks vett ammutada ja soovisid edu.

Nii ma siis alustasin vaikset veeremist Paide suunal, et ehk sealsest autobaasist saab rihma.
Nii umbes 10 minutit sõitu ja tund aega jahutamist :mrgreen:
Jõudsin kuidagi Tallinn-Tartu maanteeni. Vahepeal sai siit ja sealt kraavidest ja kaevudest vett juurde valatud, sest osa kees pidevalt välja (no ei kannatanud jupitada tihedamalt ja üritasin viimse piirini liikuda enne järjekordset jahutust). Tallinn-Tartu mnt ääres aga nappis totaalselt veeammutuskohti. Noja ühel ilusal hetkel lendaski mul siis plokikaane tihend enne, kui ma Paide ristini jõudsin. Eks sihipärane tegevus viib ikka lõpuks ka sihini 8)

Kell võis olla juba seal 17 kandis ja Tallinn-Tartu maanteel siblisid peamiselt sõiduautod, ning sekka ka mõni pikamaamees oma sadula ja poolhaagisega. Ühesõnaga ei kedagi, kellele saaks auku pähe rääkida, et mind sleppi võtaks ja edasi toimetaks. Miski tund aega passimist ja siis tuli Tartu poolt GAZ53 raskes aknaklaasilaadungis. Auto kõikus tal kurjakuulutavalt kahte lehte. Aga mees jäi seisma ja võttis mu trossiga sappa, ning vedas aeglaselt Roosna-Allikuni. Vaevu liikusime, mõlemad masinad täislastis ju.

Andsin mehele tänutäheks koormast kangi riigivara ja läksime lahku.
Seal siis sai mitu tundi istutud ja ka ise suurest näljast seda riigivara sisse aetud. Mul oli pärast seda väga-väga pikka aega täielik juustuallergia. Ma ei saanud vaadata, isegi kui teised seda sõid :D

Lõpuks võis kell olla juba seal 8 -9 paiku õhtul, kui mööda teed Tapa poole tuli mingi järgmine kiisu (GAZ siis).
Mingi sõnnikuveo masin koos laotajaga. Sellel tagatuled ei põlenud. Mees rooli taga tundus olevat ka kergelt šnapsis. Noh, No Problemo, ütles mees ja lubas paari kangi juustu eest Tapani ära sikutada. Mõeldud-tehtud.
Panime trossi külge ja mees küttis minema. Aga see vend ei osanud rahulikult üldse asju ajada ja pani sellise hooga minema, et tross lendas juppideks. Mul ju masinas mitu tonni juustu peal krt. mõtlema oleks pidanud.
Okei, sitt tross sul, ütles see vend ja võttis enda oma. Aga see oli nii kuramuse lühike, et praktiliselt minu nina tema sitalahutajas kinni.

Niisiis, õues pime ja pori, mul aku juba praktiliselt tühi, tuled nagu seasilmad ja kojamehed vaevu liiguvad. Ja siis see vend kukkus kütma Tapa poole mskine 70km/h :!:
Ma ütlen ausalt, et sellist surmasõitu pole ma mitte kunagi rohkem teinud. Lugesin endamisi issameiet terve tee :mrgreen: aga Tapale kohale me jõudsime. Vend pakkus välja, et s*tta kah, hea juust sul, paneme Rakveresse edasi, aga ma keeldusin kategooriliselt.

Tapa autobaasist helistasin uuesti Rakvere autobaasi. Sealt öeldi, et jäta auto Tapa autobaasi esmaspäevani.
No ma ei olnud mitte nõus, sest esmaspäevaks poleks sellest juustukoormast midagi enam järel olnud ja mina ikkagi vastutasin koorma eest. Ja lõpuks pärast pikka vandumist saadeti mulle veel samal öösel ka tehnoabi järele. Tehnoabi mees oli samuti püstivihane - olevat aetud minu pärast REEDE öösel kodunt voodist välja.
Sai tallegi riigivara lohutuseks antud.....

Järgmised juustukangid läksid dispetšerile ja rem.gaaraasi brigadirile, kes lubasid mul auto ööseks garaaži luku taha jätta, et koorem säiliks.

Laupäeva hommikul saadeti RLK-st teine masin järele, et koorem ümber laduda sellele.
Paar kangi läks siis veel selle juhile ja tema abilisele, kes aitasid koorma ümber laadida.

Minu käest hiljem ei küsinud aga keegi, et kuhu osa väärtuslikust juustulaadungist Viljandi-Rakvere maršruudil kadus. Hea seegi. Lihtsalt mingi sats oli juustuvorstil vähem juustu sees ja kogu-lugu :lol:
Lemet
Liige
Postitusi: 20795
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Lemet »

Isand Fucsile tänud laheda lugemise eest.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Kulibin »

Jermolino. Aasta siis oli vist 80 ... viis? :lol: Gorba oli just viinaga vindid üle keeranud ja märjukesega Moskva sõjaväeringkonnaski kippus hapu olema. Paar värskeid leitnandihakatist. kes just olid lõpetanud Pihkva lennukooli, otsustasid siis külapoodi saabunud napsulaarist osa saada. MI-6 riputati autopilooti ja kõiki määruseid eirates ronisid mõlemad mehepojad mööda nöörredelit märjukese manu ... Eks teatavasti juttu jätkub kauemaks, kui ligi võtta üks Kuldne Sügis. Aga vot see vana ilmataat otsustas, et aeg oleks veidike õhurõhuga mängida ... 8)
Autopiloodi kõrgusmõõdik on sellistel asjadel baromeetriline ja apastraat otsustas siis veidike kõrgust võtta ... Kiirelt sebitud pootshaagist ei olnud tolku ja hakati kiirelt publikut evakueerima. Asi tiksus seni kuni kütust jagus ja prantsatas seejärel kohaliku mutikese kapsamaale. Kole pilt ...
Aastaid hiljem on tulnud veelkord selline mõõkade tants ligidalt üle elada, ei ole meeldivate killast kogemus. :shock:
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Kasutaja avatar
Manurhin
Liige
Postitusi: 5552
Liitunud: 09 Jaan, 2007 0:05
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Manurhin »

Jah, oli meil ikka kunagi alles riik, kus sõdurid said helikoperdisega viina järel käia... Alles hiljuti kirjutasid lehed, kuidas Piirissaare rahval kippus juba lausa nälg (janust rääkimata :P ) majja tulema, kuna olud ei võimaldanud hõljukiga saarele kaupa tuua. Isegi idee tasandil ei käidud välja mõtet, et see meie praegune riik võiks oma kodanikele korraks appi tulla ja vajaliku kraami koperdajaga kohale lennutada. Küllap tundus juba ainuüksi mõte taolisest asjast liiga suure utoopiana.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Aspelund
Liige
Postitusi: 1217
Liitunud: 04 Mai, 2005 10:45
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Aspelund »

Need saare geeniused, kes hõljukit jahipüssist tulistasid ja siis suvediisli talveks paaki jätsid, võiksid sellised kopteri lennud kinni maksta.

Aga kohati tundub mulle, et õpitud abitus on moodne haigus. Kui keegi teine midagi ette ei võta, siis on kõik p....s.

A.
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas jackpuuk »

Starteri teemal, maha võtta, kannikat pidi bentsu ämbrisse, pool tundi leotamist ja töötab jälle nagu uus.
sitt päev, kellele kurdad
CARLOS
Liige
Postitusi: 71
Liitunud: 06 Jaan, 2013 13:24
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas CARLOS »

Kuidas venelased tanki teevad.https://www.youtube.com/watch?v=MYLNXfiU25M
vax
Liige
Postitusi: 279
Liitunud: 14 Juun, 2005 14:24
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas vax »

Aspelund kirjutas:Need saare geeniused, kes hõljukit jahipüssist tulistasid ja siis suvediisli talveks paaki jätsid, võiksid sellised kopteri lennud kinni maksta.

Aga kohati tundub mulle, et õpitud abitus on moodne haigus. Kui keegi teine midagi ette ei võta, siis on kõik p....s.

A.
Suvediisli lugu juhtus Prangli hõljukuga. Masin sattus paraku poliitilise käteväänamise ohvriks, mitte et see kasutu oleks olnud (nagu mõned tahtsid näidata). Masin viidi saarelt ära Miiduranna sadamasse, kus see seisis merevees 2a. ilma kasutuseta, lõpuks hakati talvel suvediisliga käivitama (pumpdüüsidega diisel) ja kukutati 100Ah aku läbi pontooni.
Lõpuks müüdi see oksjonil soomlastele, kes kuuldavasi müüsid selle vaheltkasuga edasi.
[url=https://mapsengine.google.com/map/edit? ... j2L2q5JtVA]Peeter Suure Merekindluse interaktiivne kaart[/url]
Aspelund
Liige
Postitusi: 1217
Liitunud: 04 Mai, 2005 10:45
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Aspelund »

http://tartu.postimees.ee/3458625/suved ... re-holjuki

Nii et suvediisel paagis tundub olevat üldine häda...

A.
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Kulibin »

:oops: Kas keegi saaks anda Kiisu ratapoldivalemi.
Tänud ette !
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline