Venemaa majandus ja sanktsioonid I
-
- Liige
- Postitusi: 7853
- Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Lugesin seda vaguniuudist Postimehest ja alguses mõtlesin,et keegi on aprillinalja kuupäeva segamini ajanud.
Nende vagunite renti näevad nad ilmselt unes,seda esiteks.
Teiseks otse loomulikult erakapital saatis selle Simsoni pikalt,alles 3-4 kuud tagasi Jüri Mõis hoiatas selle eest,mis Venemaal toimub ja tema oli otseselt mitu aastat selle vaguniäri sees Venemaal aga noh loomakarja Simson ju pesueht poliitbroiler ja nemad teavad ise paremini.
Kolmandaks toidab EV otseselt sellega Vene militarismi,nende mahutivagunitega saab ju edukalt vedada kütust nii Ukraina piirile,kui ka Baltikumi lähedal olevatesse vägedesse ja poolvagunid(pakun,et need on need lahtised platvormid mingite äärtega) on ju väga kena platvorm igasugu tehnika veoks.Aga ega loomakarja jaoks raha ei haise.
Kurb on see,et Eesti maksumaksja saab nagu alati selgelt peksa mingite poliitbroilerite ja sahker mahker ärimeeste tehingute läbi.Kurb.
Nende vagunite renti näevad nad ilmselt unes,seda esiteks.
Teiseks otse loomulikult erakapital saatis selle Simsoni pikalt,alles 3-4 kuud tagasi Jüri Mõis hoiatas selle eest,mis Venemaal toimub ja tema oli otseselt mitu aastat selle vaguniäri sees Venemaal aga noh loomakarja Simson ju pesueht poliitbroiler ja nemad teavad ise paremini.
Kolmandaks toidab EV otseselt sellega Vene militarismi,nende mahutivagunitega saab ju edukalt vedada kütust nii Ukraina piirile,kui ka Baltikumi lähedal olevatesse vägedesse ja poolvagunid(pakun,et need on need lahtised platvormid mingite äärtega) on ju väga kena platvorm igasugu tehnika veoks.Aga ega loomakarja jaoks raha ei haise.
Kurb on see,et Eesti maksumaksja saab nagu alati selgelt peksa mingite poliitbroilerite ja sahker mahker ärimeeste tehingute läbi.Kurb.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Kui käib mõne muu teema alla siis tõstke palun ümber.
venemaa riigiduuma võttis vastu seadusemuudatuse ,mis lubab krimmi elanikel kustutada Ukraina pankadelt võetud laenud kuni 5 000 000 rubla ning anda olulisi soodustusi suuremate laenude ümberkujundamisel/unustamisel.
Inkassofirmad ,kes olulisel määral neid laene üles ostnud on oigavad, et pole õigust enam kelleltki midagi välja nõuda.
Väga hea näide ,kuidas võõra raha eest lojaalsust Krimmis osta.
https://www.kommersant.ru/doc/3359468
venemaa riigiduuma võttis vastu seadusemuudatuse ,mis lubab krimmi elanikel kustutada Ukraina pankadelt võetud laenud kuni 5 000 000 rubla ning anda olulisi soodustusi suuremate laenude ümberkujundamisel/unustamisel.
Inkassofirmad ,kes olulisel määral neid laene üles ostnud on oigavad, et pole õigust enam kelleltki midagi välja nõuda.
Väga hea näide ,kuidas võõra raha eest lojaalsust Krimmis osta.
https://www.kommersant.ru/doc/3359468
oh sa kuriloom, oh sa kuriloom, oh sa Põltsamaa kuriloom
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Nõustun kahel käel.kaugeltuuriv kirjutas: Kolmandaks toidab EV otseselt sellega Vene militarismi,nende mahutivagunitega saab ju edukalt vedada kütust nii Ukraina piirile,kui ka Baltikumi lähedal olevatesse vägedesse ja poolvagunid(pakun,et need on need lahtised platvormid mingite äärtega on ju väga kena platvorm igasugu tehnika veoks.Aga ega loomakarja jaoks raha ei haise.
Kurb on see,et Eesti maksumaksja saab nagu alati selgelt peksa mingite poliitbroilerite ja sahker mahker ärimeeste tehingute läbi.Kurb.
Lisaks, et ei märganud Toomsalu jutus midagi eelmainitud riski kohta. Ehk, mis seis siis ikkagi on Venemaal selle uue seadusega, mis võimaldas piiramatus koguses suvalisel hetkel "strateegiliselt tähtsat" kaupa lihtsalt konfiskeerida? Eeldan, et vähemalt antud poolvagunid võiks küll selle laia termini alla kuuluda. Siis ei ole juttu vaid "ajutiseset kinnihoidmisest".
Isegi kui jätame kõrvale riskid ning majandusliku poole tervikuna, oletame lihtsalt, et hangitaks kindlustusleping mis korvaks igasuguse võõrandamise ... isegi sellisel juhul oleks see tehing lihtsalt amoraalne ja vastik. Eesti riigifirma toetab otseselt meile sanktsioonide all oleva ning vaenulikku poliitikat ajava naaberriigi ühte kõige kriitilisemat (militaar-)logistika haru, ning seda toetavat tööstust? Seda nii antud tööstuse rahasüsti ja käimashoidmisega (vagunid ehitatakse Venemaal) kui ka otseselt vagunite enda olemasolu näol, mida saaks kasutada konflikti korral meie vastu. Tuletagem meelde kasvõi seda, kuivõrd kriitiline on Zapad'i ajal raudteetransport, vägede kiireks liigutamises, ning kuivõrd suur oli puudujääk vagunites (vastavad uudised käisid siit foorumist läbi).
Mõistan küll, et Venemaa enda mastaabis ei ole €35M kuigi suur raha, aga meie jaoks on. See on samas suurusjärgust mõningate äsja välja hõigatud Kaitseväe suurhangetega ... Ma saan aru, kui seda äriplaani viiks täiel määral ellu erafirmad, aga antud juhul on minumeelest tegu lihtsalt Venemaa vastastele sanktsioonide mõttele sülitamisega

Mis järgmisena? MILREM asub riigifinantseeringu kaasabil UralVagonZavod'is tankitööstust arendama, et neid näiteks Indiale müüa, sest viimasel pidi "hirmus tankipuudus järgmised 7 aastat olema"?

-
- Liige
- Postitusi: 7853
- Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Ära sa jumala pärast asja ära sõnu.Aga tegelikult ma ei imestaks,kui loomakarja poliitbroilerid midagi sellelaadset välja mõtlevad.Gideonic kirjutas:
Mis järgmisena? MILREM asub riigifinantseeringu kaasabil UralVagonZavod'is tankitööstust arendama, et neid näiteks Indiale müüa, sest viimasel pidi "hirmus tankipuudus järgmised 7 aastat olema"?
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Siemensi CEO Joe Kaeser otsib ja kaalub võimalusi astuda välja ühisettevõttest peterburis , kus partner Power Mahcines tarnis Krimmi gaasiturbiinid, mis tegelikult olid mõeldud Tamani elektrijaamale Rostovi(?) oblastis. Tegelikult olid need turbiinid tellitud ilmselt kohe Krimmi ehitatavale soojuselektrijaamale aga Taman oli lihtsalt hämamiseks. - minu luul
Lisaks kaalub lõppu teha ka enda osalusega vene ettevõttele Interavtomatika, kes samuti osales selles keisis.
http://www.wiwo.de/unternehmen/industri ... 59420.html
Siemensi pressiesindaja on kommenteerinud artikli sisu, kui spekulatsioone.
Artikli autori väitel pärineb info kõrgelt Siemensi siseringist.
Vene keeles ka
https://ru.krymr.com/a/news/28619318.html
Lisaks kaalub lõppu teha ka enda osalusega vene ettevõttele Interavtomatika, kes samuti osales selles keisis.
http://www.wiwo.de/unternehmen/industri ... 59420.html
Siemensi pressiesindaja on kommenteerinud artikli sisu, kui spekulatsioone.
Artikli autori väitel pärineb info kõrgelt Siemensi siseringist.
Vene keeles ka
https://ru.krymr.com/a/news/28619318.html
oh sa kuriloom, oh sa kuriloom, oh sa Põltsamaa kuriloom
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Peagi saab sada aastat moskoviitide kogemust lääne kasulike idiootide lüpsmisel.
Seepärast see EVR Cargo tegelane nii rõõmus ongi, et sellist idiootide lüpsmist tehakse venes päris kõrgetasemeliselt - usud isegi, et saad rikkaks. Saja aastaga on ju lausa terved koolkonnad loodud selleks.
Eriti räige oleks Thalese sihikute ja elektroonikaga tankid Eestile kuuluvatel platvormvagunitel kuskil Ukraina idapiiril
Russia Today näitab mõnuga suuri kirju vagunite külgedel EVR Cargo
Seepärast see EVR Cargo tegelane nii rõõmus ongi, et sellist idiootide lüpsmist tehakse venes päris kõrgetasemeliselt - usud isegi, et saad rikkaks. Saja aastaga on ju lausa terved koolkonnad loodud selleks.
Eriti räige oleks Thalese sihikute ja elektroonikaga tankid Eestile kuuluvatel platvormvagunitel kuskil Ukraina idapiiril

Russia Today näitab mõnuga suuri kirju vagunite külgedel EVR Cargo

Viimati muutis Kapten Trumm, 17 Juul, 2017 11:51, muudetud 1 kord kokku.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Paet kirjutab midagi sarnast: http://epl.delfi.ee/news/arvamus/urmas- ... d=78892136Gideonic kirjutas:antud juhul on minumeelest tegu lihtsalt Venemaa vastastele sanktsioonide mõttele sülitamisega![]()
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Muud reformarid panid ka tuututama: http://www.postimees.ee/4180357/reformi ... ga-suurias
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
- Tundmatu sõdur nr. 4
- Liige
- Postitusi: 10495
- Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
- Asukoht: Siilis
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Otse debiilselt süüdimatu "äriidee" tõepoolest..Gideonic kirjutas:Täielik ajuhälvitsism, mul ei ole muid sõnu..nimetu kirjutas:Riigifirmalised tegelevad absoluutse idiootsusega:
http://www.err.ee/607824/riigifirma-evr ... enditurule
![]()
Mis tõendab, et lauslollus ja/või teadlik venemeelne kahjurlus ei ole peaministri parteist kusagile kadunud..
Saame näha, kui kaugele neil selle jamaga minna lastakse..
Vahepeal võiks siin teemas selle kahjurliku "idee" teadaolevaid tõukajaid üles listima hakata - roodina-mattj dolzhnaa znattj svoihh geroojev


1. Raul TOOMSALU - EVR Cargo juht
2. Kadri SIMSON - majandusminister
3. jne
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Võib-olla peaks minema Eesti poliitikasse - panin praegu siia:
Kas Raul Toomsalu on lihtsalt pragmaatiline ärihai, kes riigifirma nõukogu poolt antud suuniseid parima äranägemise järgi täidab, või on ta kusagilt piiri tagant juhitav ja äraostetud nupuke - seda on sääraste "heade" skeemide puhul reeglina keeruline üheselt tuvastada. Võib olla ka peen JOKK-skeem, kus kõik osapooled võidavad, lihtsalt mõned teised pooled, kes vahetult ei osale - kaotavad.
Fakt - skeem pumpab VF kiratsevasse majandusse välismaist kapitali, loob töökohti, seob ühe tülika väikenaabri ärihuvid VF poliitiliste tõmbetuultega ja kindlasti on Eesti poliitikaga läbi põimunud.
Nii taustaks:
2007 enne pronksiööd - Rauli suhtumine vist üsna levinud VF positiivse hõlmamise lainaharajal. Paljud väited on pingutatult positiivsed ja silmakirjalikud. Suhtumisest kumab läbi venesõbralikus, mis toonase Eesti avaliku arvamust arvestavalt on ettevaatlik ja kompav.
http://www.seb.ee/files/kliendilehed/po ... evad07.pdf
2007 jaanuar - taasomandab EV 100% Eesti Raudteede AS -i aktsiatest. Ühe teatud erakonna suure kaagutamise järel.
2009 jaanuar moodustab Eesti Raudteed tütarettevõtte AS EVR Cargo, kellele/millele kanditakse oma kaubaveondusega tegelev osa.
2012 muudetakse EVR Cargo iseseisvaks EV omanduses olevaks firmaks.
Rohkem asjast:
2013 aprill piirab VF oma raudteeliinidel vagunite "eluigasid". Kas motiiv on tõesti vajadus veerevkoosseisu seisundit parandada, või hoopis sisemajandust turgutada, või mis igane. Noh täiesti normaalne samm. Kuidagi järgneb sellele Ukraina vaguniehitajate sertifikaatide kehtivuse peatamine. Ehk siis nad ei saa VF turule vaguneid enam toota.
http://www.railwaypro.com/wp/russia-for ... lifecycle/
2014 aprill - kui Krimmis juba susiseb ja maadlus Ukraina pärast on ilmne. Väljendab Raul oma neutraalnet/pragmaatilist nägemust ärist Venemaal. Võib-olla huvitav märksõna "liising":
http://www.raamatupidaja.ee/uudised/201 ... umaastikul
2015 oktoober - saavad EVR Cargo Tapal remonditud vagunid Venemaal kasutamiskeelu. Seoses õnnetusega, milles VF ametnikud süüdistavad 2009 ehitatud ja 2015 veebruaris Tapal remonditud vagunit. Toonane EVR Cargo juhatuse esimees Ahto Altjõe ei saa selgeid vastuseid: " ...me ei tea üldse täpselt, millised vagunid võivad keelu alla sattuda ja millised mitte. Iga päev mõtlen, et äkki saan täna konkreetse vastuse, kuid senimaani pole saanud..." :
http://www.aripaev.ee/uudised/2015/10/2 ... maal-keelu
2016 veebruar - uhkustab EVR Cargo uue ja ohtra
venemaakogemusega juhatuse esimehega. Tõniste on rahulolev ja loetleb fima eesmärgid: "...meeskonnal seisavad ees keerulised väljakutsed - eelkõige ootab nõukogu juhtkonnalt naaberriikidega edukalt konkurentsis püsimist kaubavedude pärast, ettevõtte efektiivsuse tõstmist ning teenuste kvaliteedi paranemist..."
Ning Raul selgitab oma motiive: "...sai peale 10 aastat Venemaal otsustavaks soov naasta Eestisse ning siin midagi korda saata. «Usun, et rahvusvaheline töökogemus suurtest ettevõtetest finantssektoris ja tootmisvaldkonnas annab mõningase eelise tööalaste suhete loomisel ja arendamisel Venemaa suunal»..."
http://majandus24.postimees.ee/3586767/ ... a-uue-juhi
25.02.2016 kuulutab EVR Cargo välja kinniste kaubavagunite hanke. "...vaguneid kogu 15-20 süsteemi jaoks..."
http://www.evrcargo.ee/hanked-ja-ostud/
Mille peale Ukraina Dneprovagonmaš saadab " ... kirja majandus- ja taristuministrile Kristen Michalile ja ettevõtlusministrile Liisa Oviirile, kus kaebab, et EVR Cargo vagunite hanke tingimustele saavad vastata vaid Venemaal toodetud vagunid..". Eesti Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium "...hanke tingimustesse ei sekku...". Sest sel ajal Michal veel ei taha "... tervest mõistusest tulenevalt küsida, kas keegi on kindel, millised on reeglid Venemaal kahe aasta pärast..."
Ja Raul Toomsalu sõnul: "...Kui on alust arvata, et Venemaa võiks panna keelu peale ühte tüüpi vagunitele, siis me peame seda riski arvestama ja tegema selle järgi otsuse... Me ei taha võtta riski, ostes vaguneid 30 aastaks, et me ei saa neid kasutada mingitel põhjustel, mis ei sõltu meist ja ka ukrainlastest..."
http://www.err.ee/556241/ukraina-tehas- ... etingimusi
2016 märtsis on EVR Cargo vagunite probleem Venemaal lahenenud.
Lahenes nii lihtsalt " ..Need vagunid, mis ette nähti, neil me tegime kordusremondi ja esialgu kardetud kogu vagunite keelustamist Venemaal ikka ei toimunud,» ütles EVR Cargo juht Raul Toomsalu .."
Ja põhjus oli samuti lihtne " ...pandi tavapäratult tühjad vagunid rongis ettepoole, kui täis vagunid. Seda tavaliselt ei tehta, kuna juhul kui peaks tekkima mingisugune probleem, siis rasked vagunid alati suruvad tühjad kerged vagunid rööbastelt välja..."
Ja elu on jälle lilll.
http://majandus24.postimees.ee/3635715/ ... -kasutuses
Nii kõrvalharuna:
2016 juunis on EVR Cargol igasugu plaane. Ka erastamine, kui "poliitiline signaal" tuleb.
http://www.err.ee/562606/riik-teeb-ette ... astamiseks
Läbi vilksab Oss - seenior. Lihtsalt huvitav, kuna näiteks EVR Cargot pole seni erastatud sest ".. näiteks valitsusliitu kuuluvad sotsid on sellele vastu olnud. Seda nii Eiki Nestori suu läbi 2013. aastal, kui 2015. a Urve Palo öelduna. Samas ei suuda praeguse valitsuse tariifi- ja aktsiisipoliitikaga ka eraomanik seda ettevõtet tõenäoliselt kasumlikult majandada....". Võib-olla poliitiline platvorm, võib-olla mitte.
http://www.pealinn.ee/poliitika/ametiuh ... se-n171313
Ja jälle asjast:
07.11.2016 - kuulutab EVR Cargo välja järjekordse Uute poolvagunite hange. Arvata võib et ka antud juhul saavad hanke tingimustele vastata vaid Venemaal toodetud vagunid. Huvitava kokkusattumisena kuulutatakse hange välja paar päeva enne Rõivase valitsuse kukkumist, aga ajal, kui võimupööre on juba kindel.
http://www.evrcargo.ee/hanked-ja-ostud/
2017 märtsis teatab poolvagunite hanke võitja Brjanski vagunitehas, et: "algselt pakutud hinnaga see vaguneid tarnida ei saa ning uus hind oleks 37 000 eurot vaguni kohta ehk kokku 7,4 miljonit eurot...". Aga nüüd on kiire-kiire, sest Raul Toomsalu sõnul: "Ettevõte tahaks jätkuvalt osta 200 vagunit, samas igasugune viivitus tähendaks Toomsalu hinnangul hinna kallinemist, sest tõusmas on nii rubla kurss kui metalli hind." ja "..Uut avalikku konkurssi ei soovi ettevõte enam korraldada, kuna sellega kaasneb vahendajate, kes tegelikkuses vaguneid tarnida ei suuda, risk ning seatakse ohtu vagunite saamine üleüldse. Toomsalu hinnangul on väljaspool kahtlust, et neid vaguneid on vaja...."
http://majandus24.postimees.ee/4063709/ ... ni-ostmist
Ja nüüd siis olem jõudnud punkti, kus korraga saanud terve rida pimedaid nägijaiks ja nägijaid pimedaiks.
Kas Raul Toomsalu on lihtsalt pragmaatiline ärihai, kes riigifirma nõukogu poolt antud suuniseid parima äranägemise järgi täidab, või on ta kusagilt piiri tagant juhitav ja äraostetud nupuke - seda on sääraste "heade" skeemide puhul reeglina keeruline üheselt tuvastada. Võib olla ka peen JOKK-skeem, kus kõik osapooled võidavad, lihtsalt mõned teised pooled, kes vahetult ei osale - kaotavad.
Fakt - skeem pumpab VF kiratsevasse majandusse välismaist kapitali, loob töökohti, seob ühe tülika väikenaabri ärihuvid VF poliitiliste tõmbetuultega ja kindlasti on Eesti poliitikaga läbi põimunud.
Nii taustaks:
2007 enne pronksiööd - Rauli suhtumine vist üsna levinud VF positiivse hõlmamise lainaharajal. Paljud väited on pingutatult positiivsed ja silmakirjalikud. Suhtumisest kumab läbi venesõbralikus, mis toonase Eesti avaliku arvamust arvestavalt on ettevaatlik ja kompav.
http://www.seb.ee/files/kliendilehed/po ... evad07.pdf
2007 jaanuar - taasomandab EV 100% Eesti Raudteede AS -i aktsiatest. Ühe teatud erakonna suure kaagutamise järel.
2009 jaanuar moodustab Eesti Raudteed tütarettevõtte AS EVR Cargo, kellele/millele kanditakse oma kaubaveondusega tegelev osa.
2012 muudetakse EVR Cargo iseseisvaks EV omanduses olevaks firmaks.
Rohkem asjast:
2013 aprill piirab VF oma raudteeliinidel vagunite "eluigasid". Kas motiiv on tõesti vajadus veerevkoosseisu seisundit parandada, või hoopis sisemajandust turgutada, või mis igane. Noh täiesti normaalne samm. Kuidagi järgneb sellele Ukraina vaguniehitajate sertifikaatide kehtivuse peatamine. Ehk siis nad ei saa VF turule vaguneid enam toota.
http://www.railwaypro.com/wp/russia-for ... lifecycle/
2014 aprill - kui Krimmis juba susiseb ja maadlus Ukraina pärast on ilmne. Väljendab Raul oma neutraalnet/pragmaatilist nägemust ärist Venemaal. Võib-olla huvitav märksõna "liising":
http://www.raamatupidaja.ee/uudised/201 ... umaastikul
2015 oktoober - saavad EVR Cargo Tapal remonditud vagunid Venemaal kasutamiskeelu. Seoses õnnetusega, milles VF ametnikud süüdistavad 2009 ehitatud ja 2015 veebruaris Tapal remonditud vagunit. Toonane EVR Cargo juhatuse esimees Ahto Altjõe ei saa selgeid vastuseid: " ...me ei tea üldse täpselt, millised vagunid võivad keelu alla sattuda ja millised mitte. Iga päev mõtlen, et äkki saan täna konkreetse vastuse, kuid senimaani pole saanud..." :
http://www.aripaev.ee/uudised/2015/10/2 ... maal-keelu
2016 veebruar - uhkustab EVR Cargo uue ja ohtra

Ning Raul selgitab oma motiive: "...sai peale 10 aastat Venemaal otsustavaks soov naasta Eestisse ning siin midagi korda saata. «Usun, et rahvusvaheline töökogemus suurtest ettevõtetest finantssektoris ja tootmisvaldkonnas annab mõningase eelise tööalaste suhete loomisel ja arendamisel Venemaa suunal»..."
http://majandus24.postimees.ee/3586767/ ... a-uue-juhi
25.02.2016 kuulutab EVR Cargo välja kinniste kaubavagunite hanke. "...vaguneid kogu 15-20 süsteemi jaoks..."
http://www.evrcargo.ee/hanked-ja-ostud/
Mille peale Ukraina Dneprovagonmaš saadab " ... kirja majandus- ja taristuministrile Kristen Michalile ja ettevõtlusministrile Liisa Oviirile, kus kaebab, et EVR Cargo vagunite hanke tingimustele saavad vastata vaid Venemaal toodetud vagunid..". Eesti Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium "...hanke tingimustesse ei sekku...". Sest sel ajal Michal veel ei taha "... tervest mõistusest tulenevalt küsida, kas keegi on kindel, millised on reeglid Venemaal kahe aasta pärast..."
Ja Raul Toomsalu sõnul: "...Kui on alust arvata, et Venemaa võiks panna keelu peale ühte tüüpi vagunitele, siis me peame seda riski arvestama ja tegema selle järgi otsuse... Me ei taha võtta riski, ostes vaguneid 30 aastaks, et me ei saa neid kasutada mingitel põhjustel, mis ei sõltu meist ja ka ukrainlastest..."
http://www.err.ee/556241/ukraina-tehas- ... etingimusi
2016 märtsis on EVR Cargo vagunite probleem Venemaal lahenenud.
Lahenes nii lihtsalt " ..Need vagunid, mis ette nähti, neil me tegime kordusremondi ja esialgu kardetud kogu vagunite keelustamist Venemaal ikka ei toimunud,» ütles EVR Cargo juht Raul Toomsalu .."
Ja põhjus oli samuti lihtne " ...pandi tavapäratult tühjad vagunid rongis ettepoole, kui täis vagunid. Seda tavaliselt ei tehta, kuna juhul kui peaks tekkima mingisugune probleem, siis rasked vagunid alati suruvad tühjad kerged vagunid rööbastelt välja..."
Ja elu on jälle lilll.
http://majandus24.postimees.ee/3635715/ ... -kasutuses
Nii kõrvalharuna:
2016 juunis on EVR Cargol igasugu plaane. Ka erastamine, kui "poliitiline signaal" tuleb.
http://www.err.ee/562606/riik-teeb-ette ... astamiseks
Läbi vilksab Oss - seenior. Lihtsalt huvitav, kuna näiteks EVR Cargot pole seni erastatud sest ".. näiteks valitsusliitu kuuluvad sotsid on sellele vastu olnud. Seda nii Eiki Nestori suu läbi 2013. aastal, kui 2015. a Urve Palo öelduna. Samas ei suuda praeguse valitsuse tariifi- ja aktsiisipoliitikaga ka eraomanik seda ettevõtet tõenäoliselt kasumlikult majandada....". Võib-olla poliitiline platvorm, võib-olla mitte.
http://www.pealinn.ee/poliitika/ametiuh ... se-n171313
Ja jälle asjast:
07.11.2016 - kuulutab EVR Cargo välja järjekordse Uute poolvagunite hange. Arvata võib et ka antud juhul saavad hanke tingimustele vastata vaid Venemaal toodetud vagunid. Huvitava kokkusattumisena kuulutatakse hange välja paar päeva enne Rõivase valitsuse kukkumist, aga ajal, kui võimupööre on juba kindel.
http://www.evrcargo.ee/hanked-ja-ostud/
2017 märtsis teatab poolvagunite hanke võitja Brjanski vagunitehas, et: "algselt pakutud hinnaga see vaguneid tarnida ei saa ning uus hind oleks 37 000 eurot vaguni kohta ehk kokku 7,4 miljonit eurot...". Aga nüüd on kiire-kiire, sest Raul Toomsalu sõnul: "Ettevõte tahaks jätkuvalt osta 200 vagunit, samas igasugune viivitus tähendaks Toomsalu hinnangul hinna kallinemist, sest tõusmas on nii rubla kurss kui metalli hind." ja "..Uut avalikku konkurssi ei soovi ettevõte enam korraldada, kuna sellega kaasneb vahendajate, kes tegelikkuses vaguneid tarnida ei suuda, risk ning seatakse ohtu vagunite saamine üleüldse. Toomsalu hinnangul on väljaspool kahtlust, et neid vaguneid on vaja...."
http://majandus24.postimees.ee/4063709/ ... ni-ostmist
Ja nüüd siis olem jõudnud punkti, kus korraga saanud terve rida pimedaid nägijaiks ja nägijaid pimedaiks.
Viimati muutis Avatar, 17 Juul, 2017 15:20, muudetud 5 korda kokku.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Ma ei näe põhjust, miks mitte siia.Avatar kirjutas:Võib-olla peaks minema Eesti poliitikasse - panin praegu siia
---
Siemens pakib Venemaal turbiinid kokku?
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Nüüd siis on kaks ülejäänud turbiini kah Krimmi jõudnud.Otto K kirjutas:Eks saame nüüd näha mis edasi saab. Kas keeratakse sanktsioone juurde? Keelatakse teatud tehnoloogia tarnimine ka emakesele Huilandijale?Puurija kirjutas:Saksa kantsleri pressiesindaja Steffen Seibert: ,,Turbiinide toimetamine Krimmi on vastuvõetamatu. Turbiinide viimine Krimmi, rikkudes kokkulepet ning hoolimata kõrgetasemelistest kinnitusest, on erakordne olukord. Saksa valitsus kaalub tagajärgi pärast olukorra täielikku selgekstegemist."
http://majandus24.postimees.ee/4176107/ ... inide-eest
Algsest 4-st turbiinist 2 on juba Krimmi toimetatud ning DW andmetel on ka 2 ülejäänud turbiini juba Krimmis või kohe sinna jõudmas.
http://www.dw.com/en/turbines-affair-de ... a-39668451After Siemens turbines built by its Russian partners were transferred to Crimea, two more turbines appear to have been delivered without the German firm's knowledge. The case is a test of EU sanctions against Russia.
Peskov väidab.... et need on suurel kodumaal tehtud, kodumaistest komponentidest.
https://economics.unian.net/industry/20 ... -foto.htmlПресс-секретарь российского президента Дмитрий Песков сказал, что турбины для Крыма сделаны в России из отечественных компонентов.
Väga ilmekas venelaste käitumine. Algsete eesmärkide osas valetatakse. Kui asi välja tuleb siis võtavad mingi oma jope kinni, süüdistavad teda korralageduse tekitamises (ise nimetavad seda riigisaladuse lekitamiseks) ja.... toimetavad kaks ülejäänud turbiini IKKAGI Krimmi, vilistades kõikide peale, et mitte öelda, korraldasid kahe viimase turbiiniga näitliku sigatsemise / näitasid mida nad sanktsioonidest ja kokkulepetest arvavad.
Kõige hullem, et läheb natuke aega mööda ja tuleb ilmsiks järgmine samalaadne diil....
Viimati muutis Otto K, 17 Juul, 2017 17:05, muudetud 1 kord kokku.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Raha ei haise ja raha nimel tehakse igasuguseid tükke, ka on esmapilgul kõrge kasum vahel pimestava efektiga. Moraal ja eetika jäävad kahjuks kaotajateks, seda mitte ainult vaguniäri ajades (näiteid leiab uudistest pea igakuiselt kui mitte iganädalaselt). Muide, ka baaside tulekut tervitasid eelmisel sajandil paljud kohalikud ärimehed, lootes (toonases keelepruugis) kõrgkonjunktuuri tekkimisele ning on piisavalt ka neid, kes praeguse vabariigi ajal on Venemaal äri ajades korralikult kõrvetada saanud.
Huvitav, kuidas nad ei karda, et poliitilise korralduse saamisel jäetakse nende vagunid Venemaale – või esmapilgul magus äri muudmoodi põhja lastakse? (küll see vara kinnihoidmine seal ära motiveeritakse ja nii hästi, et hakkad ise ka uskuma) Vaevalt nad nii sinisilmsed on ja arvavad, et neid ei pruugita silmitsi seada faktiga "konets biznes".
Või sellega on arvestatud juba algusest peale, siis on see hoopis teine mäng (haakub aksf Avatar postitusega).
Huvitav, kuidas nad ei karda, et poliitilise korralduse saamisel jäetakse nende vagunid Venemaale – või esmapilgul magus äri muudmoodi põhja lastakse? (küll see vara kinnihoidmine seal ära motiveeritakse ja nii hästi, et hakkad ise ka uskuma) Vaevalt nad nii sinisilmsed on ja arvavad, et neid ei pruugita silmitsi seada faktiga "konets biznes".
Või sellega on arvestatud juba algusest peale, siis on see hoopis teine mäng (haakub aksf Avatar postitusega).
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Vene turistide toiduretked tegid Narvast tax-free tehingute liidri
http://www.err.ee/607864/vene-turistide ... ute-liidri
http://www.err.ee/607864/vene-turistide ... ute-liidri
Huvitav kontrast "impordiasenduse" edukusest raporteerivate uudistega idapoole telekanalitest - asi, mis vähemalt nende toidureisijate jaoks vähendab arvatavasti ka muude uudistes edastatavate edulugude tõsiseltvõetavust./.../"Siit saab osta häid Euroopa veine, mis on Venemaal väga kallid ja mille päritolu on tihti kaheldav, ka riiete valik on teil suurem ja hinnad soodsamad kui Peterburis. Igal juhul on Eestist osta odavam ja lisaks on siin mõnus aega veeta," rääkis üks Peterburi elanik. Lääneriikidest toodetud toiduainete sissevedu ja müük on Venemaal keelatud, kuid oma tarbeks võib teatud koguse kaasa võtta ja ega piiril mingit lauskontrolli ka pole. "Meie tollimehed pigistavad silma kinni, ega pööra tähelepanu. Paljud käivad Eestist toiduaineid ostmas, sest kahjuks on meie valitsus valinud äärmiselt ebasoodsa tee kehtestades toiduembargo," lisas Peterburi mees veel. Omaette teemaks on muutunud organiseeritud toidureisid Peterburist Narva, neid nimetatakse Venemaal õgimistuurideks. Kes aga Eestisse juustu järgi tulla ei viitsi, võib tellida kauba koju./.../
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Niipalju kui mina Venes riigi rahadega tehtavast ärist aru saan, siis on paljude taolise tehingute lahutamatu osa tegevused mida vene keeles tähistatakse sõnadega otkat ja raspil. Ehk siis need, kellel on ametiseisundi tõttu voli riigi raha kraani juures seista eeldavad osa rahavoo tagasi voolamist enda suunas. Ma ei näe olulist vahet, et vagunite tehingu puhul on tegemist Eesti riigi rahadega, tegemist on puhta Vene äriga. Vene raudteel on pikaajalised kogemused välismaale õigeusu kirikute rajamisel ja muude heategevuste toetamisel.
Kui globaalset põlevkivi äri aeti, siis võeti võib olla liigseid riske, kuid vähemalt arendati kodumaist tehnoloogiat ja üritati müüa unikaalset know-howd. Praegu ei näe ma küll mingit muud põhjust kui riigi rahadega finantseerida kellegi poliitilist tegevust. Seda, et CRV Cargo isepäi nii nutikat äri ajab mina ei usu.
Kui globaalset põlevkivi äri aeti, siis võeti võib olla liigseid riske, kuid vähemalt arendati kodumaist tehnoloogiat ja üritati müüa unikaalset know-howd. Praegu ei näe ma küll mingit muud põhjust kui riigi rahadega finantseerida kellegi poliitilist tegevust. Seda, et CRV Cargo isepäi nii nutikat äri ajab mina ei usu.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist