Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Natuke Hollywoodi Eestis ka siis Kapten Trummile.
https://www.youtube.com/watch?v=sNCViCM3n6g
https://www.youtube.com/watch?v=ysTC8yY4quc&t=86s
https://www.youtube.com/watch?v=bDz0Q6MbSF4
Video puänt tuleb lõpu poole.
https://www.youtube.com/watch?v=0MCXXlTrsqs
https://www.youtube.com/watch?v=mhDzj4gqGsc&t=12s
https://www.youtube.com/watch?v=eRyH1ZQ8T5k
https://www.youtube.com/watch?v=XuEJgTLGelo
https://www.youtube.com/watch?v=hqQYwsmx3pc&t=5s
https://www.youtube.com/watch?v=DHFUp5a4afM
https://www.youtube.com/watch?v=PY-Cvfdkhp0
https://www.youtube.com/watch?v=VafH1yN4FsY
See läks lausa rahvusvaheliseks uudiseks.
https://www.youtube.com/watch?v=sNCViCM3n6g
https://www.youtube.com/watch?v=ysTC8yY4quc&t=86s
https://www.youtube.com/watch?v=bDz0Q6MbSF4
Video puänt tuleb lõpu poole.
https://www.youtube.com/watch?v=0MCXXlTrsqs
https://www.youtube.com/watch?v=mhDzj4gqGsc&t=12s
https://www.youtube.com/watch?v=eRyH1ZQ8T5k
https://www.youtube.com/watch?v=XuEJgTLGelo
https://www.youtube.com/watch?v=hqQYwsmx3pc&t=5s
https://www.youtube.com/watch?v=DHFUp5a4afM
https://www.youtube.com/watch?v=PY-Cvfdkhp0
https://www.youtube.com/watch?v=VafH1yN4FsY
See läks lausa rahvusvaheliseks uudiseks.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Klemmikas, ma neid videoklippe ei viitsiks hea meelega vaadata, sest see võtaks üüratu aja.klemmikas kirjutas: Ma olen korduvalt öelnud, põgeneja tuleb kätte saada, kuna muidu tekib tal karistamatuse tunne ja ta kihutab ja põgeneb veel ning talle tekib kõvasti järgijaid.
Teine teema on see, et politsei ei tea kunagi, mis on mittepeatumise põhjus, võibolla üritatakse varjata palju tõsisemat kuritegu nagu näiteks laip pagassis või narkootikumid, röövitud inimene ja muud säärast, variante on palju.
Muu kohta üldistavalt - kui tihti on politseipatrull küsinud pagasniku sisu näha? Röövitud inimeste kohta mainiks mälu järgi Jõhvis juhtunud lugu (Õhtaleht hiljaaegu lavastas). Kellelegi taheti hüvad nahad kütta ja viidi autoga karjääri poole kui juhuslik politseipatrull auto kinni pidas ja tundis huvi, et miks ühel reisijatest nägu na paistes on? See vastas loomulikult, et kukkusin trepil ja sõbrad viivad nüüd koju. Täisklassika. Narkootikume niimoodi juhuslikult leida on harvem veel sündmus kui loto peavõit. Sellistele asjadele jälilesaamiseks on politseil tulemuslikumad meetodid kui üksik patrullauto juhuslikke möödajaid püüdma panna. Täpsemalt teadasaamiseks pead ise politseisse tööle minema.
Kõrvaltvaatajale silma torkavatest asjadest olen märganud et kui Soomes juhuslike autode peatamiseks läheb, siis ei tee seda üksik patrull. Kõigepealt valitakse sobiv koht ja teine auto või mootorratas on 400-500 m edumaaga eespool/tagapool. Kui ei peatu, visatakse, tuim kolhoosnikunägu ees, siil tee peale ja rahu mõisas. Ei viitsi neid mittepeatujaid keegi taga ajada. Koha valik on sellepärast oluline, et nende 400-500 m ulatuses ei saa teelt kuhugi maha pöörata. Sellist asja nagu Eestis praktiseeritakse, et linnaliikluses peatumismärguandeid jagatakse või fööniga põõsas passitakse polegi tähele pannud.
Eraldi asi on juhuslikult politseiautole ette sattuvad vennad, kes siis demonstratiivselt gaasi põhja krutivad. Foorumi teadjamate liikmete slängis "ghostriderid"

Mina olen kolme aasta jooksul ainult ühest tagaajamisest kuulnud ning see oli nii haruldane sündmus et võeti vaevaks lehes kirjutada. Mingi tsurka oli end segi suitsetanud ja saada 7-8 km pärast kätte, juba linnast väljas. Osalesid politsei VW Transportöörid ja eelmise malli Mondeod. Biked kindlasti mitte, sest polaaröö hingas kähinal akna taga. Tsurkal oli vist Audi.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Kui keegi põgeneb, siis ilmselgelt otsitakse kätte saades tema auto läbi.
Võiksid neid videosid kasvõi mõndasid vaadata, et olukorrale pihta saada.
Kuule nüüd sa ajad küll pada, kui väidad, et kõik peatumised on Soomes mitme sõidukiga tehtud ja nii valitud?
See on reaalis täiesti võimatu, sest põhjust kinni pidamiseks tekib kõikjal.
Sul ei ole eluski kogu aeg mitut patrulli sedasi võtta ja nii tekiks linnavahel ju karistamatuse tunne.
See, kuidas Eestis kinni peetakse on ainuõige, et võetaksegi suvalisel hetkel vahele, see on ootamatu ja tõhus ja nii peabki.
Kuid oleks utoopiline loota, et kuskile tee ei keera ja alati teine patrull ees on, see on ikka ilgem uutopia, millest sa räägid.
Olen Soome tagaajamise videosid vaadanud ka piisavalt ja ei ole seal mingit ilma ristmiketa teejuppi ja mitme patrulliga kinni pidamist, tehakse ka tihti nii nagu meil.
Ehe näide on kasvõi see tagaajamise video Soomest.
https://www.youtube.com/watch?v=Xmkp22FlLNo&t=3s
ja see
https://www.youtube.com/watch?v=rPqzqMkABeA
Siin ajab Soome politsei jälle mootorratast taga
https://www.youtube.com/watch?v=5-1MwBsPusM
Siin saab mootorrattur politsei eest lausa minema Soomes
https://www.youtube.com/watch?v=z4BUtn1hd1A
Jälle Soome tagaajamine
https://www.youtube.com/watch?v=rdT95zOnzuQ
Yotubes on Soome tagaajamisi veel.
Arvad tõesti, et mõtlev eest ärasõitja on nii naiivne?
Vähegi mõtlev eest ärasõitja, kütab tükk aega kiirelt ja keerab maha ja siis keerab jälle maha, nii, et ei teata kus ta on.
Kättesaamisi on igasuguseid, aga mida ma tahan öelda on see, et kui suurtel kiirustel taga ei aeta, siis tekib suur hulk organiseeritud eest ära sõitjaid.
Kes oskavad sõita, kellel on vastav auto ja kellel on kõik läbi mõeldud ning nad kütavadki minema ning kätte ei saada ja ei teata ka seda, kellega on tegu.
Sulle infoks, et rullnokad on vägagi teadlikud selliste seaduste ja nippide osas, kuidas pääseda.
Suvalisi roolijoodikuid ja muidu lolle võime jah igasugu nippidega püüda, aga tõelisi organiseeritud kiireid eest ära sõitjaid niisama lihtsalt ei püüa.
Võiksid neid videosid kasvõi mõndasid vaadata, et olukorrale pihta saada.
Kuule nüüd sa ajad küll pada, kui väidad, et kõik peatumised on Soomes mitme sõidukiga tehtud ja nii valitud?
See on reaalis täiesti võimatu, sest põhjust kinni pidamiseks tekib kõikjal.
Sul ei ole eluski kogu aeg mitut patrulli sedasi võtta ja nii tekiks linnavahel ju karistamatuse tunne.
See, kuidas Eestis kinni peetakse on ainuõige, et võetaksegi suvalisel hetkel vahele, see on ootamatu ja tõhus ja nii peabki.
Kuid oleks utoopiline loota, et kuskile tee ei keera ja alati teine patrull ees on, see on ikka ilgem uutopia, millest sa räägid.
Olen Soome tagaajamise videosid vaadanud ka piisavalt ja ei ole seal mingit ilma ristmiketa teejuppi ja mitme patrulliga kinni pidamist, tehakse ka tihti nii nagu meil.
Ehe näide on kasvõi see tagaajamise video Soomest.
https://www.youtube.com/watch?v=Xmkp22FlLNo&t=3s
ja see
https://www.youtube.com/watch?v=rPqzqMkABeA
Siin ajab Soome politsei jälle mootorratast taga
https://www.youtube.com/watch?v=5-1MwBsPusM
Siin saab mootorrattur politsei eest lausa minema Soomes
https://www.youtube.com/watch?v=z4BUtn1hd1A
Jälle Soome tagaajamine
https://www.youtube.com/watch?v=rdT95zOnzuQ
Yotubes on Soome tagaajamisi veel.
Arvad tõesti, et mõtlev eest ärasõitja on nii naiivne?
Vähegi mõtlev eest ärasõitja, kütab tükk aega kiirelt ja keerab maha ja siis keerab jälle maha, nii, et ei teata kus ta on.
Kättesaamisi on igasuguseid, aga mida ma tahan öelda on see, et kui suurtel kiirustel taga ei aeta, siis tekib suur hulk organiseeritud eest ära sõitjaid.
Kes oskavad sõita, kellel on vastav auto ja kellel on kõik läbi mõeldud ning nad kütavadki minema ning kätte ei saada ja ei teata ka seda, kellega on tegu.
Sulle infoks, et rullnokad on vägagi teadlikud selliste seaduste ja nippide osas, kuidas pääseda.
Suvalisi roolijoodikuid ja muidu lolle võime jah igasugu nippidega püüda, aga tõelisi organiseeritud kiireid eest ära sõitjaid niisama lihtsalt ei püüa.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Jama ajad, klemmikas. Kahe sõidukiga patrullimine on utoopia võib-olla mõnes endises kolhoosikeskuses kus politseil kamba peale üks ametiauto on. Vähegi ressurssi omavates üksustes on see täiesti tavapärane praktika.
Kui minnakse kedagi konkreetselt püüdma istutakse kõigepealt maha ja peetakse plaani. Juhtub käepärast olema, võetakse ka kopter ligi. Kui mingi rullnokk on "suvalisest kihutajast" kvalifitseerunud "konkreetseks isikuks" pole ta überautost ega sõiduoskustest enam mingit kasu. Sellist sõelumistööd ja nimede ette linnukeste märkimist tegid Eestis vanasti piirkonnavolinikud, nüüd ei tea. See peaks veel küll endine olema, et ei hakata end juhuslike tagaajamisega sidudes huupi rahmima.
Nende videote puhul peab ka seda arvestama, et vaatamiseks pannakse ainult sobiv materjal. Kasutegur võib olla 1/5000 ehk pooleaastase tõmblemise järel saadakse kamba peale vaid paar minutit eetrikõlblikku materjali. Ehk siis pseudoprobleem ühesõnaga.
Kui minnakse kedagi konkreetselt püüdma istutakse kõigepealt maha ja peetakse plaani. Juhtub käepärast olema, võetakse ka kopter ligi. Kui mingi rullnokk on "suvalisest kihutajast" kvalifitseerunud "konkreetseks isikuks" pole ta überautost ega sõiduoskustest enam mingit kasu. Sellist sõelumistööd ja nimede ette linnukeste märkimist tegid Eestis vanasti piirkonnavolinikud, nüüd ei tea. See peaks veel küll endine olema, et ei hakata end juhuslike tagaajamisega sidudes huupi rahmima.
Nende videote puhul peab ka seda arvestama, et vaatamiseks pannakse ainult sobiv materjal. Kasutegur võib olla 1/5000 ehk pooleaastase tõmblemise järel saadakse kamba peale vaid paar minutit eetrikõlblikku materjali. Ehk siis pseudoprobleem ühesõnaga.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Sellied vaimud ratastel võetakse vahele politsei operatiivtaktikaliste meetoditega mitte neid külavahel taga ajades nagu Hollika filmis. Politsei piiratud ressursside ja kaalutud riskide tingimustes tehakse seda lihtsalt nii - kuidas täpsemalt pole avaliku foorumi teema. Eesti on liiga väike et siin saaks pikalt selliseid trikke teha. Nagu ka varem mainiti on see marginaalne probleem võrreldes muude politsei ees seisvate ülesannetega. Kuidas kellegi valulävi on - mind isiklikult jätab täiesti külmaks kui mõni baiker trassil oma lõõrid tühjaks köhib. Nende puhul kehtib täiesti looduslik valik - nagu harrikavennad ikka õlleklaasi taga räägivad siis baikeritega ei saagi kunagi tuttavateks saada kuna igal kevadel on foori taga joonel uued näod... 

Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Selle jutu lugemine, et politsei esmavajaduseks on superautode hankimine, peaks politseinikel ikka suu kõrvuni vedama. Umbes samamoodi kui kaitseväelasel, kellele tõsimeeli seletatakse, et EKJ tuleks relvastada I MS aegsete vintpüssidega, kuna nende laskekaugus on tunduvalt suurem kui tõenäolise vastase automaatidel. 

- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43808
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Noh tegelikult on politsei masinad juhtimiskeskusest GPRS-iga jälgitavad, ekraanil taolist infot omades on üsna lihtne öelda raadios ekipaažile 002, et sõida 200 m edasi ristmikule, pane sinna sulg üles, lääne poolt tuleb kahtlustatav, patrull 011 järgi.vanahalb kirjutas:Jama ajad, klemmikas. Kahe sõidukiga patrullimine on utoopia võib-olla mõnes endises kolhoosikeskuses kus politseil kamba peale üks ametiauto on. Vähegi ressurssi omavates üksustes on see täiesti tavapärane praktika.
Kui minnakse kedagi konkreetselt püüdma istutakse kõigepealt maha ja peetakse plaani. Juhtub käepärast olema, võetakse ka kopter ligi. Kui mingi rullnokk on "suvalisest kihutajast" kvalifitseerunud "konkreetseks isikuks" pole ta überautost ega sõiduoskustest enam mingit kasu. Sellist sõelumistööd ja nimede ette linnukeste märkimist tegid Eestis vanasti piirkonnavolinikud, nüüd ei tea. See peaks veel küll endine olema, et ei hakata end juhuslike tagaajamisega sidudes huupi rahmima.
Nende videote puhul peab ka seda arvestama, et vaatamiseks pannakse ainult sobiv materjal. Kasutegur võib olla 1/5000 ehk pooleaastase tõmblemise järel saadakse kamba peale vaid paar minutit eetrikõlblikku materjali. Ehk siis pseudoprobleem ühesõnaga.
Lisaks jääb alati probleem, tõsisemal kurikaelal või kihutajal on võimalik endale lihtsalt osta auto, mille kiirusomadused ületavad riigihanke tulemusena saadavat ikka tunduvalt. 250+ kmh arendav sõiduauto on keskmise palga saajale isegi jõukohane, kui ta seda väga tahab.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Aga miks arvatakse, et kui eest ära sõidab siis on tegu lihtsalt Ghostrideriga? Aga ehk on ärandatud auto? Või siis on pagasnik varastatud nänni täis? Või on tegu ähmi täis narkokaupmeestega? Politseinikel peavad selgeltnägija võimed olema, et aru saada, kas tegu on lihtsalt ülbe kihutajaga või siis on tegu päris kurjategijatega. Ning vahel tuleks väljakutse peale mingeid juveelipoe röövleid ka taga ajada, nii harva kui seda ka juhtub. Kiirelt see kopteri sündmuskohale saamine käib siis ka Eesti oludes?
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Õige küsimus.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Ei tea kui palju see iseenesest midagi muudaks. Enamus ei saa isegi kaheliitrise bemariga hakkama ja lõpetavad tavaliselt kusagil kraavis.Lisaks jääb alati probleem, tõsisemal kurikaelal või kihutajal on võimalik endale lihtsalt osta auto, mille kiirusomadused ületavad riigihanke tulemusena saadavat ikka tunduvalt. 250+ kmh arendav sõiduauto on keskmise palga saajale isegi jõukohane, kui ta seda väga tahab.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Kopter on Eestis küsimus vaid eelnevalt kokkulepitud operatsiooni korral. Liiga vähe, liiga kaugel (reageerimiskiiruse seisukohast).
Küll oli siin ülal õige märkus vana külgkorviga sõitnud miilitsast kes kihutajad ikka kätte sai. On selgelt meeles (sest see idioot tuli mulle maanteel vastu) juhtum TRT-TLL 250km/h kihutanud A8st, mis saadi kätte kuskilt Jüri hoovist. Tollal ei olnud politseil isegi 140kW Superbe. Ka on täna politseil oluliselt parem operatiivjuhtimisvõimekus. Just see annab tulemuse, mitte +100kW kapoti all.
Küll oli siin ülal õige märkus vana külgkorviga sõitnud miilitsast kes kihutajad ikka kätte sai. On selgelt meeles (sest see idioot tuli mulle maanteel vastu) juhtum TRT-TLL 250km/h kihutanud A8st, mis saadi kätte kuskilt Jüri hoovist. Tollal ei olnud politseil isegi 140kW Superbe. Ka on täna politseil oluliselt parem operatiivjuhtimisvõimekus. Just see annab tulemuse, mitte +100kW kapoti all.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Lõppeks võib ju kõigil Eestis kasutusel olevatel liikurvahenditel piirata liikumiskiirus 110km/h -ni kuna kiiremini ei luba LS?
Missugune rahaline kokuhoid näit. ppa-le kes ei peagi omale RS-sid ega 911-id hankima!

Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Nagu endiselt näha, ei oska mõni siin laialt mõelda, räägib, kuidas teda ei häiri torusid tühjaks laskev mootorrattur ja et selline võib pauku panna?
Selle peale, aga ei tulda, et see karistamatuse tundega kihutav mootorrattur või sinu lähedase surnuks sõita?
Too 249 km/h kihutanud Audi A8 saadi kätte ilma juhita.
Juht jäigi karistuseta ja auto tuli aresti alt vabastada.
Seal sõideti järele 2002-2007 toodetud 2,0 129kW turbo Opel Vectraga minu hinnangul ja sellega sõideti gaas põhjas 230 km/h ning Audit koos juhiga kätte ei saadud.
Just nimelt võib eest ära sõitmise puhul olla tegu röövlitega, autovarastega jne, mida mina ka üritan selgitada, et eest ära sõitmisi on mitmeid.
Miks te räägite mulle organiseeritud kinnipidamisest? Siis aetakse jah kõik kohale, mis vaja.
Aga kui tegemist on liikluses ootamatult kihutava autoga või juhusliku kontrolliga, kus tekib mittepeatumine on sul vaid üks patrull.
Vaadake neid tagaajamise videosid, tükk aega on seal vaid üks patrull ka abi jõuab õigesse kohta teinekord tükk aega ja ka sellest pole kohe abi.
Abi jõuab õigesse kohta, kuna tagumine patrull suudab sabas püsida, kui ta ei suudaks,siis ei jõuaks abi kohale, kuna ei teaks kuhu tulla.
Ei aja ma mingit jama.
Eestis ega ka mitte Soomes ei ole sul iga nurga peal patrulli ja Eestis on politseil kopteri saamine päris suur töö ja see võtab kaua aega.
Oleks aeg aru saada, et tõelised eest ära sõitjad ei ole oma küla lapsed, vaid nad on päris teab kust ja teatud hulk neist oskab ka sõita ning omab vastavat sõidukit.
Eest ära sõitjaid on mitmel põhjusel, aga tulemus on see, et nad on kiired eest ära sõitjad.
Vana 2 liitrine BMW ei ole midagi erilist, sellega sa ei saagi 140kw Superbidel eest ära, isegi Octaviatel ei saa, mis on sellest Superbist lahjemad.
Enamus ei saagi minema, aga teatud grupp on see, kes on kiire autoga võimelised pääsema ja just nimelt neid tuleb püüda.
Selle Rootsi filmitegija puhul on ilmselgelt näha, et ta oskab sõita ja saab sellega kenasti hakkama, et eest ära saada.
Fakt on see, et ta on kogu aeg pääsenud ning nagu näete ta jätkab oma teguviisi, täpselt see, millest ma olen rääkinud.
Teie räägitud suured organiseerimised võtavad aega, kui aga ilmub eest ära sõitja, ei ole selle jaoks aega ,vaid tuleb kohe taga hakata ajama üksiku patrulliga, mis sul piirkonnas on.
Kui eest ära sõitja on piisavalt kiire, siis kaob ta üksikul patrullil eest ning abijõud ei oska kuskile tulla ja põgeneja ongi pääsenud.
Ma ei saa aru, kuidas see teile kohale ei jõua, te kipute ikka teemat mujale viima, vaatan.
Isegi Tallinnas kus on kõige rohkem patrulle on kenasti näha, et abi patrullide kohale jõudmine võtab aega.
Linnas juhtub see võrdlemisi kiiresti, aga linnast väljas, kus on maanteed võtab see aega tunduvalt rohkem.
Teist siin mitmed kommenteerijad on tüüpilised pehmo politsei loojad.
Kes tahavad luua politsei, kellel puudub igasugune tagaajamise võimekus ja mille tulemusel hakatakse kõvasti eest ära sõitma ning ei saadagi kedagi kätte.
Õnneks meil on ikkagi targad juhtivad inimesed, kes meie politseile need 140kw Superbid ostsid.
Siin on müügis üks minu teada endine politseiauto, sellist mudelit oli vahepeal mitmeid.
http://www.auto24.ee/used/2511708
Vot näete, mis masinaid on neil olnud ja loodetavasti ostetakse ka uus.
See on õige kõrgete ametnike juhtimise töö, et selliseid masinaid leidub.
Selle peale, aga ei tulda, et see karistamatuse tundega kihutav mootorrattur või sinu lähedase surnuks sõita?
Too 249 km/h kihutanud Audi A8 saadi kätte ilma juhita.
Juht jäigi karistuseta ja auto tuli aresti alt vabastada.
Seal sõideti järele 2002-2007 toodetud 2,0 129kW turbo Opel Vectraga minu hinnangul ja sellega sõideti gaas põhjas 230 km/h ning Audit koos juhiga kätte ei saadud.
Just nimelt võib eest ära sõitmise puhul olla tegu röövlitega, autovarastega jne, mida mina ka üritan selgitada, et eest ära sõitmisi on mitmeid.
Miks te räägite mulle organiseeritud kinnipidamisest? Siis aetakse jah kõik kohale, mis vaja.
Aga kui tegemist on liikluses ootamatult kihutava autoga või juhusliku kontrolliga, kus tekib mittepeatumine on sul vaid üks patrull.
Vaadake neid tagaajamise videosid, tükk aega on seal vaid üks patrull ka abi jõuab õigesse kohta teinekord tükk aega ja ka sellest pole kohe abi.
Abi jõuab õigesse kohta, kuna tagumine patrull suudab sabas püsida, kui ta ei suudaks,siis ei jõuaks abi kohale, kuna ei teaks kuhu tulla.
Ei aja ma mingit jama.
Eestis ega ka mitte Soomes ei ole sul iga nurga peal patrulli ja Eestis on politseil kopteri saamine päris suur töö ja see võtab kaua aega.
Oleks aeg aru saada, et tõelised eest ära sõitjad ei ole oma küla lapsed, vaid nad on päris teab kust ja teatud hulk neist oskab ka sõita ning omab vastavat sõidukit.
Eest ära sõitjaid on mitmel põhjusel, aga tulemus on see, et nad on kiired eest ära sõitjad.
Vana 2 liitrine BMW ei ole midagi erilist, sellega sa ei saagi 140kw Superbidel eest ära, isegi Octaviatel ei saa, mis on sellest Superbist lahjemad.
Enamus ei saagi minema, aga teatud grupp on see, kes on kiire autoga võimelised pääsema ja just nimelt neid tuleb püüda.
Selle Rootsi filmitegija puhul on ilmselgelt näha, et ta oskab sõita ja saab sellega kenasti hakkama, et eest ära saada.
Fakt on see, et ta on kogu aeg pääsenud ning nagu näete ta jätkab oma teguviisi, täpselt see, millest ma olen rääkinud.
Teie räägitud suured organiseerimised võtavad aega, kui aga ilmub eest ära sõitja, ei ole selle jaoks aega ,vaid tuleb kohe taga hakata ajama üksiku patrulliga, mis sul piirkonnas on.
Kui eest ära sõitja on piisavalt kiire, siis kaob ta üksikul patrullil eest ning abijõud ei oska kuskile tulla ja põgeneja ongi pääsenud.
Ma ei saa aru, kuidas see teile kohale ei jõua, te kipute ikka teemat mujale viima, vaatan.
Isegi Tallinnas kus on kõige rohkem patrulle on kenasti näha, et abi patrullide kohale jõudmine võtab aega.
Linnas juhtub see võrdlemisi kiiresti, aga linnast väljas, kus on maanteed võtab see aega tunduvalt rohkem.
Teist siin mitmed kommenteerijad on tüüpilised pehmo politsei loojad.
Kes tahavad luua politsei, kellel puudub igasugune tagaajamise võimekus ja mille tulemusel hakatakse kõvasti eest ära sõitma ning ei saadagi kedagi kätte.
Õnneks meil on ikkagi targad juhtivad inimesed, kes meie politseile need 140kw Superbid ostsid.
Siin on müügis üks minu teada endine politseiauto, sellist mudelit oli vahepeal mitmeid.
http://www.auto24.ee/used/2511708
Vot näete, mis masinaid on neil olnud ja loodetavasti ostetakse ka uus.
See on õige kõrgete ametnike juhtimise töö, et selliseid masinaid leidub.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Millal see Audi A8 kätte saadi? Niisugustel juhtudel kui eest ära sõitnud auto on kindlaks tehtud pole asi tagaajamisvõimekuses vaid seadusandluses. Kiiruskaameratega seoses tekkis nagunii kohustus oma auto kasutajad üles märkida ja kui kellelegi näpuga näidata pole, siis omanik ise sõitiski. Mingil määral on on see korda majja löönud - üha sagedamini on automüügikuulutustes tingimuseks, et võtmed saab kätte siis kui sõiduk on ümber registreeritud. Igasuguseid krt teab kelle käes olevaid ronte, mille omanik parasjagu saunas magas kui keegi võtmed võttis ja sõitma läks on hulka vähemaks jäänud. Omanikult see A8 konfiskeerida ja öelda, et sina sõitsidki kui muud ei suuda tõendada on vaid eelnõu vormistamise küsimus.
Sama ka purjus peaga eest ärasõitmisel - auto omaniku asi ongi oma vara järel valvata ja kui seda ei suuda, siis vastutada. Või pangu auto turgu ja ostku tõukekelk.
Ei mina tea kui palju närvis narkoparuneid ja autovargaid politseipatrulli nähes põgenema kipuvad. Võimalik muidugi, et neid on kuid külmema kõhuga mehed ei kergita rutiinse kontrolli peale kulmugi. Auto peaks siis juba tagaotsitavate nimekirjas olema, sest kasutamiseks pole ei volitust ega autodokumentegi kaasas vaja kanda.
Sama ka purjus peaga eest ärasõitmisel - auto omaniku asi ongi oma vara järel valvata ja kui seda ei suuda, siis vastutada. Või pangu auto turgu ja ostku tõukekelk.
Ei mina tea kui palju närvis narkoparuneid ja autovargaid politseipatrulli nähes põgenema kipuvad. Võimalik muidugi, et neid on kuid külmema kõhuga mehed ei kergita rutiinse kontrolli peale kulmugi. Auto peaks siis juba tagaotsitavate nimekirjas olema, sest kasutamiseks pole ei volitust ega autodokumentegi kaasas vaja kanda.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Seda kindlasti, et mõistusega salakauba- narko- või laibavedaja ei hakka mitte mingil juhul liikluses "hullu panema", vaid vastupidi, püüab igati vältida üldises liiklusvoolus silmahakkamist. Muidugi on ka võimalus, et sellil näiteks puhumisreidile sattudes närvid üles ütlevad ja ta hullunult põgenema asub. Kätte ta saadakse ikka.
Kopteri peale loota mingis ootamatus, ülikiirelt arenevas situatsioonis üldiselt ei tasu. Selleks peaks kopter olema juba lennus, näiteks tegema Jüri juures asuvas Lõuna ootetsoonis treeninglendu. Siis saab teoreetiliselt tõesti piisava kütusevaru olemasolul lennuplaani muuta ja kedagi jälitama asuda kui vastav käsk antakse. Angaaris oleva kopteri lendusaamise ajaks on kiirelt arenev sündmus juba läbi või otsitav kõrvalteedele kadunud.
Eeldades, et hullu kihutaja auto maksimaalkiirus on 280 km/t, siis mitu 300 km/t arendavat autot politseil peab olema ja kus need peavad pidevas valmisolekus paiknema, et teadmatut marsruuti sõitev kihutaja tabada?
No ei käi tegelik politseitöö nii, nagu Hollywoodi filmis. Kui mõnd kihutajat tänapäeval ei tabata, siis pole viga mitte võimaluste puudumises, vaid selles, et prioriteedid on mujal.
Kui nüüd keegi siit välja luges, et politsei ei tee midagi ja võib hakata rõõmsalt "hullu panema", siis arvestagu, et kui tagajärjeks on õnnetus, siis saab lisaks karistusele veel nii oma kui teiste isikute kahjud kinni maksta ning võimalik, et veel eluaeg mõnd kannatanut või toitja kaotanut ülal pidada.
Kopteri peale loota mingis ootamatus, ülikiirelt arenevas situatsioonis üldiselt ei tasu. Selleks peaks kopter olema juba lennus, näiteks tegema Jüri juures asuvas Lõuna ootetsoonis treeninglendu. Siis saab teoreetiliselt tõesti piisava kütusevaru olemasolul lennuplaani muuta ja kedagi jälitama asuda kui vastav käsk antakse. Angaaris oleva kopteri lendusaamise ajaks on kiirelt arenev sündmus juba läbi või otsitav kõrvalteedele kadunud.
Eeldades, et hullu kihutaja auto maksimaalkiirus on 280 km/t, siis mitu 300 km/t arendavat autot politseil peab olema ja kus need peavad pidevas valmisolekus paiknema, et teadmatut marsruuti sõitev kihutaja tabada?
No ei käi tegelik politseitöö nii, nagu Hollywoodi filmis. Kui mõnd kihutajat tänapäeval ei tabata, siis pole viga mitte võimaluste puudumises, vaid selles, et prioriteedid on mujal.
Kui nüüd keegi siit välja luges, et politsei ei tee midagi ja võib hakata rõõmsalt "hullu panema", siis arvestagu, et kui tagajärjeks on õnnetus, siis saab lisaks karistusele veel nii oma kui teiste isikute kahjud kinni maksta ning võimalik, et veel eluaeg mõnd kannatanut või toitja kaotanut ülal pidada.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline