Me262, Luftwaffe pärl.

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Maximus
Liige
Postitusi: 301
Liitunud: 18 Veebr, 2006 14:06
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Maximus »

Tehnika arengult oldi ikka teistest peajagu üle,mida messer hästi tõestab arvestades sakslaste võimalusi,kus materjali ei olnud õieti kuskilt võtta siis.....................
r2r
Liige
Postitusi: 40
Liitunud: 04 Jaan, 2005 12:07
Kontakt:

video

Postitus Postitas r2r »

Ilus video - 4ja pool minutit. Me-262 Berliinis, ILA2006. Hea heli.

http://video.google.com/videoplay?docid ... 0100890480
Kasutaja avatar
Soobel
Liige
Postitusi: 2294
Liitunud: 30 Dets, 2004 12:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Soobel »

On ikka masin! Esimese hetkega mõtlesin, et mootorid on liba, aga tundus, et kohati kostis ikka seda 8000rpm omast jorinat (nagu An72).
Huvitav, kas see on üks neist lennukitest, mille Saksamaa ise tegi mingi aastapäeva õhusõu tarbeks või ameerika replika? Originaalmesserile nüüd vaevalt tuli torusse aeti.
Igatahes hääle järgi otsustades tundus olevat vingem riist kui see tsehhi treeningvilepill.

Absoluutne hitt oleks, kui keegi hull Go229 replika teeks. Vot selle nägemine võtaks vee silma.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Kasutaja avatar
FW Anton
Liige
Postitusi: 1831
Liitunud: 01 Jaan, 2005 20:06
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas FW Anton »

Pilt

lugeda saad siit: www.airventure.de/news.html
Anton - horridoo!
ennww
Liige
Postitusi: 308
Liitunud: 11 Mai, 2006 9:12
Asukoht: Hiiumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ennww »

Ja pikemalt lugeda saab siit: http://www.stormbirds.com/project/index.html

Mootoritest niipalju (samalt lehelt) , et originaal-JUMO004üsna ilmselt võtta ju pole, ning ülaltoodud lehe andmetel on peal GE J-85/ CJ-610 mootorid. Kergemad ja võimsamad.
ennww
Liige
Postitusi: 308
Liitunud: 11 Mai, 2006 9:12
Asukoht: Hiiumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ennww »

Soobel kirjutas:
Absoluutne hitt oleks, kui keegi hull Go229 replika teeks. Vot selle nägemine võtaks vee silma.
Seal ülalmainitud saidil Q&A osas oli küsimus Arado AR234 võimaliku replika suhtes. Messeri autorid olid ses suhtes üsna skeptilised. Konkreetsed masinad (seeria 5 tk) olid võimalikud ka tänu sellele, et üks originaal oli lammutamiseks ja mõõduvõtmiseks.

Vähesed säilinud Aradod on aga kõik muuseumides, kust neid lammutamiseks ei anta.
Kasutaja avatar
Würger 190G
Liige
Postitusi: 2063
Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Würger 190G »

Hale ikka see sakslaste haakristi kartus. Võiks lennukit esitada täistunnustega. Soomlastel ei tekitanud see isegi Kekkose ja NSVL aegadel.
Kasutaja avatar
Soobel
Liige
Postitusi: 2294
Liitunud: 30 Dets, 2004 12:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Soobel »

Kas Aradot üldse alles on? Mina olen kohanud vaid piltidelt juppi keret ja poolikut mootorit. Go229 on jälle kindlasti alles ja restaureerimise ootel.

Ja milleks neid tühjasid üldse lammutada? Kas tehasejooniste järgi ei saa nagu FW190Neubau tehti? Või pole joonised säilinud? (Minu teada vennad hortenid peitsid Go229 joonised kuhugi kaevandusse, ent pärast tõid ikka lagedale - äkki on säilinud?)
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
ennww
Liige
Postitusi: 308
Liitunud: 11 Mai, 2006 9:12
Asukoht: Hiiumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ennww »

Soobel kirjutas:Kas Aradot üldse alles on? Mina olen kohanud vaid piltidelt juppi keret ja poolikut mootorit. Go229 on jälle kindlasti alles ja restaureerimise ootel.
Ainuke säilinud eksemplar väidetavalt USA lennunduse ja kosmonautika muuseumis (vaba tõlge) http://www.davidpride.com/Aviation/NASM_124.htm

Seal on pilte veel ....
Soobel kirjutas:Ja milleks neid tühjasid üldse lammutada? Kas tehasejooniste järgi ei saa nagu FW190Neubau tehti? Või pole joonised säilinud? (Minu teada vennad hortenid peitsid Go229 joonised kuhugi kaevandusse, ent pärast tõid ikka lagedale - äkki on säilinud?)
Juhulkui on joonised säilinud.Ma lähtusin ameeriklaste jutust, kes Me-262 ehitasid...

"What made the Me 262 project possible was the availability of an original, un-restored example for teardown and duplication. This was truly the key to the entire effort. Surviving Me 262s are rare indeed, but the Arado 234 is far rarer …

It is exceedingly difficult to construct an airplane from technical drawings alone and, in the case of the German jets, these are incomplete at best. "

Mina ei ole lennukiehitaja, seega kaldun praktikuid uskuma
Kasutaja avatar
Soobel
Liige
Postitusi: 2294
Liitunud: 30 Dets, 2004 12:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Soobel »

262 aktsioonis.

(Video lõpupoole)

http://www.youtube.com/watch?v=E_1UIr1yE04
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 1 külaline