FW Anton, spetsiaalselt sinu jaoks)))))
FW Anton, spetsiaalselt sinu jaoks)))))
http://www.airliners.net/open.file?id=7 ... _id=768989
http://www.airliners.net/open.file?id=7 ... _id=768484
http://www.airliners.net/open.file?id=7 ... _id=768376
http://www.airliners.net/open.file?id=7 ... _id=763863
http://www.airliners.net/open.file?id=7 ... _id=763722
http://www.airliners.net/open.file?id=7 ... _id=755418
http://www.airliners.net/open.file?id=6 ... _id=620806
http://www.airliners.net/open.file?id=4 ... _id=433698
http://www.airliners.net/open.file?id=7 ... _id=768484
http://www.airliners.net/open.file?id=7 ... _id=768376
http://www.airliners.net/open.file?id=7 ... _id=763863
http://www.airliners.net/open.file?id=7 ... _id=763722
http://www.airliners.net/open.file?id=7 ... _id=755418
http://www.airliners.net/open.file?id=6 ... _id=620806
http://www.airliners.net/open.file?id=4 ... _id=433698
-
- Moderaator
- Postitusi: 1133
- Liitunud: 14 Dets, 2004 13:44
- Kontakt:
Sul on enam-vähem õigus Denis23. Elektroonika ja raadiovarustus erines, 54-01-l oli üks lisa kõrgsagedusantenn kiilu otsas, mida 45-02-l enam polnud. Näidikute paneelides nii pilootidel, kui operaatoril oli erinevusi paigutuses ja 45-01 olid kasutusel vanemat tüüpi kompassid ning kunstlikud horisondid. Ja nagu ma ütlesin ennem oli 45-01 teist tüüpi mootorid kui 45-02. Relvastuses erinevusi ei olnud. 

Anton - horridoo!
Üldiselt, mulle tundub et 22M0 kuni 22M2 tuleb käsitleda ühe tüübina, kuna reaalselt nende erinevused mahtusid ühe tüübi eri seeriate vahemikku.
Nii nagu vene keeles räägitakse "v nashej strane dvuh odinakovyh samoletov ne byvaet"
Lõppkokkuvõttes olid need siiski käsitöö, mida ehitati suhteliselt madala tempoga, sellega ei ole vist mõtet otsida erinevate lennukite erinevused.
M0 oli üldse nagu ma sain aru enam vähem "ustanovochnaja serija"
Nii nagu vene keeles räägitakse "v nashej strane dvuh odinakovyh samoletov ne byvaet"
Lõppkokkuvõttes olid need siiski käsitöö, mida ehitati suhteliselt madala tempoga, sellega ei ole vist mõtet otsida erinevate lennukite erinevused.
M0 oli üldse nagu ma sain aru enam vähem "ustanovochnaja serija"


Anton - horridoo!
1975 olid IL-28 Riia-Skultes, millal nad sealt kadusid, ei tea. Mustamere laevastikus seisid need Gvardeiskis veel 1977, kuid ei kasutatud. Kolm masinat tulid sealt omal käel meile tagavara osadeks. Pisi pudi-padi sobis ka Tu-16-le. 1978 olid kõk IL-28 Mustamere laevastikust maha kantud.
Anton - horridoo!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Baidu [Spider] ja 1 külaline