Küsimus: vanad autod EKV ja EKL autopargis.
Pole olulist vahet, kas on ameerika Willys või siis Prantsusmaal toodetu. Varuosade kataloogi järgi peaks jänkistanist tellida saama küll.
Tundub olevat väga lihtsa ehitusega auto ja kui kasutada inimlikult, siis peaks veel kaua kestma.
"Nimed marmortahvlil" filmivõtete ajal 2004a oli see vist, Sangaste lossi juures sai nähtud ka ühte vana Dodge veoauto koos haagisega. KJ numbrimärgiga. Oskab keegi täpsustada selle auto täpsemat margitunnus ja mis on neist saanud?
Tundub olevat väga lihtsa ehitusega auto ja kui kasutada inimlikult, siis peaks veel kaua kestma.
"Nimed marmortahvlil" filmivõtete ajal 2004a oli see vist, Sangaste lossi juures sai nähtud ka ühte vana Dodge veoauto koos haagisega. KJ numbrimärgiga. Oskab keegi täpsustada selle auto täpsemat margitunnus ja mis on neist saanud?
Kui on probleem, tõmba lõuga
http://walkarounds.airforce.ru/auto/usa ... /index.htm
siin on üks detailne fotosession EKL Willysest
siin on üks detailne fotosession EKL Willysest
Ostan kokku kõik võimalikud E.Savisaare kuju, nime, autogrammiga esemed (trükimaterjalid, aktifotod, raamatud, pastapliiatsid, toiduainepakendid) jne.
Kaitseväe ja Kaitseliidu autopargis on olnud 1990. aastail igasuguseid huvitavaid sõidukeid ja mingi kaduvväike osa neist isegi on veel garaažides säilinud.
Dodge Power Wagon W300M -id saadi Taanist abina 1990. a esimesel poolel või keskpaigas ja olid minuteada mõeldud kõik meditsiiniautodena, millistena neid enamalt jaolt ka tarvitati. Taanist saadi see aeg üldse mitmesuguseid masinaid, aga silmapaistvamad olid ilmselt selleaegsest komplektist Magirus-Deutz 178 D15A (ja D15AL) ja Magirus-Deutz Jupiter, IVECO Magirus 90M6FL ja Willys-Overland M38A1...
http://www.armyvehicles.dk/dodgew300m.htm
http://www.armyvehicles.dk/magirus90.htm
http://www.armyvehicles.dk/willysm38a1.htm
Dodges oli ette nähtud 4 kanderaamikohta ja vist meediku tool nende keskel. 6-pütiline mootor oli päris kõva asi, kuid neelas hirmsasti bensiini. Norm oli minu mäletamist mööda ikka üle 50 ltr/100 km. Kuut vedrutas mõnusasti raami peal, ehk siis iga kord august läbi uhades tegi see kahekordse hüppe. Kütusepaagi tankimistoru aga jooksis kuidagi läbi kuudi ja nii kippus kuut ka "kaifimajaks".
Olen rääkinud inimestele, kes Kv transpordiasju ajavad, et võiks Kv vanad haruldased autod kokku koguda ja pisikeseks muuseumiks korraldada. Sellele olla ka mõeldud, kuid pole lihtsalt inimest, kes leiaks aega asjaga tegeleda ning majandada. Kõigil käed-jalad niigi tööd täis.
Tundub, et praegu võetakse Kv vana tehnikat, mida väeosad-õppekeskused enam pidada ei taha, lihtsalt laoplatside tehnikaväljadele rivi lõppu seisma ja oma lõppu ootama. Vanarauda viimine ei pidavat aga (õnneks) ka ära tasuma.
Dodge Power Wagon W300M -id saadi Taanist abina 1990. a esimesel poolel või keskpaigas ja olid minuteada mõeldud kõik meditsiiniautodena, millistena neid enamalt jaolt ka tarvitati. Taanist saadi see aeg üldse mitmesuguseid masinaid, aga silmapaistvamad olid ilmselt selleaegsest komplektist Magirus-Deutz 178 D15A (ja D15AL) ja Magirus-Deutz Jupiter, IVECO Magirus 90M6FL ja Willys-Overland M38A1...
http://www.armyvehicles.dk/dodgew300m.htm
http://www.armyvehicles.dk/magirus90.htm
http://www.armyvehicles.dk/willysm38a1.htm
Dodges oli ette nähtud 4 kanderaamikohta ja vist meediku tool nende keskel. 6-pütiline mootor oli päris kõva asi, kuid neelas hirmsasti bensiini. Norm oli minu mäletamist mööda ikka üle 50 ltr/100 km. Kuut vedrutas mõnusasti raami peal, ehk siis iga kord august läbi uhades tegi see kahekordse hüppe. Kütusepaagi tankimistoru aga jooksis kuidagi läbi kuudi ja nii kippus kuut ka "kaifimajaks".
Olen rääkinud inimestele, kes Kv transpordiasju ajavad, et võiks Kv vanad haruldased autod kokku koguda ja pisikeseks muuseumiks korraldada. Sellele olla ka mõeldud, kuid pole lihtsalt inimest, kes leiaks aega asjaga tegeleda ning majandada. Kõigil käed-jalad niigi tööd täis.

Tundub, et praegu võetakse Kv vana tehnikat, mida väeosad-õppekeskused enam pidada ei taha, lihtsalt laoplatside tehnikaväljadele rivi lõppu seisma ja oma lõppu ootama. Vanarauda viimine ei pidavat aga (õnneks) ka ära tasuma.

Ahhaaa...suur tänu. Mind just kummitas see, kas oli tegemist T214 või Power Wagoniga. Nüüd saan vähemalt rahulikult magada.
Tegelikult, sõjavägi võiks need autod oksjonilt maha müüa. Sest et kõikidele neile on ka korralik turg olemas, iseenesest muidugi kui palju sellest eestis on. Vähemalt, Villised on küll sellised autod mida ihaldakse. Pakkumise muidugi on ka vägev, aga ka huvilisi palju. Mädanema need autosid ei ole mõtet loomulikult panna.
Tegelikult, sõjavägi võiks need autod oksjonilt maha müüa. Sest et kõikidele neile on ka korralik turg olemas, iseenesest muidugi kui palju sellest eestis on. Vähemalt, Villised on küll sellised autod mida ihaldakse. Pakkumise muidugi on ka vägev, aga ka huvilisi palju. Mädanema need autosid ei ole mõtet loomulikult panna.
Ostan kokku kõik võimalikud E.Savisaare kuju, nime, autogrammiga esemed (trükimaterjalid, aktifotod, raamatud, pastapliiatsid, toiduainepakendid) jne.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline