

Pole nõus. Veidi andmeid:Soobel kirjutas:Meenutan siin vaidlust Me262 ja P80 teemadel. Sai vahepeal asja katsetatud CombatFlightSimulator3 -s. Jah, P80 kogus küll kiirust-kõrgust paremini ja kippus kergesti piirkiirust ületama... Aga 262 keeras lihtsalt ta eest ära. Ehk et siis P80 on hea lennuk otse lendamiseks.
Kapten Trumm kirjutas:P-80 arodünaamiline kontseptsioon on selgelt parem kui messeril, siin pole midagi vaieldagi. Messeri konstruktor oleks nagu teatud aerodünaamikatunnid koolis vahele jätnud, Salamander on teine selline aerodünaamikat eirav tehnikaime.
Topi need mootorid keresse, tee nina alla õhuvõtt, säästad vähemalt pool tonni massi, kaotad aerodünaamilise varjestuse pööretel ja võidad kõvasti õhutakistuses.
Konstruktori geeniust on selgelt jänkide masina peal rohkem näha.
Siin andmetes oleks vaja veel selline graafik, mis näitab energy managementi efektiivsust. Me-262 tüüpi konstruktsioon kaotab manöövridel kiiremini energiat ja selle taastamine toimub aeglasemalt, kuna õhutakistus on suurem ja veojõu/kaalu suhe ebasoodsam.
Internetis surfates leidsin, et Ta 183 esimene prototüüp oleks pidanud esmalennu tegema alles 1945. aasta mais. Seega poleks masin 1945. aasta kevadel saanud masstootmisesse minna, pigem oleks see juhtunud vähemalt pool aastat hiljem.Soobel kirjutas:Näe, FockeWulfi imejunn Ta183 oleks ka peaaegu liitlaslennukeid kottima hakanud, pidi märtsis 1945 tootmisse minema. Ent liitlased vallutasid enne tehased.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline