Mul tekkis küsimus, et mis lennukogemus/milline lennukogemus on härra Noorsalul, et oskab nii kindlameelselt väita, et 139 on suur ja kallis. Kas tal on SAR kogemust jne jne.
Ma julgeks ise siis sõna võtta kui oleks endal kogemust erinevate platvormide ja töödega....aga noh neid põlveotsas spetsialiste on ennegi leidunud.
Mis vahet on kas MTÜ saab raha riigilt, et osta kopter ja hakkab teenust pakkuma või saab raha juurde lennusalk ja jätkab olemasoleva töötava üksuse ja teenuse paremaks tegemist. Et meie teeme paremini kui teie, andke ainult raha. No comments.
Lennunduses on mitme tüübiga opereerimine alati kallim, koolitused, hooldused, varuosad jne jne. Selles suhtes on 139 äkki kuldne kesktee ja antud tüüp on hetkel maailmas väga levinud ja ennast õigustanud.
Eesti jaksab osta aga üleval ei jaksa hoida, see pole ainult lennusalgas. See on terves riigis nii. Betooni valatakse aga....Kui oleks algusest peale normaalsed hoolduslepingud, poleks ka niipalju maas olekuid. Võtame nyxairi ATRi, seisab siin vahepeal ka millegipärast, kuigi on erafirma.
Eesti meditsiinisüsteem on kriisi lävel, kui juba pole seda. Et veame kopteriga ette, aga ravijärjekorrad pikad, haigekassa miinuses, viimastest uudistest - kuidas puuetega inimesed jäävad toetusteta, vähigaiged saavad siis ravile kui otsapidi kirstus jne. Selliseid näiteid võIb tuua siis palju. Kui riik saab kasutada ühte platvormi paljudeks asjadeks tuleb vbl odavam kui ostame igasuguseid ilusaid asju kokku, sest mina tahan kaa.
Aga see on ainult minu arvamus.
