www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 21 Okt, 2021 3:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1418 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 91, 92, 93, 94, 95
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: K:Tankid, lennukid ja muu .... energiakandjate tulevik!
PostitusPostitatud: 31 Mär, 2021 13:56 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 14 Aug, 2008 16:40
Postitusi: 6021
Kapten Trumm kirjutas:
Praktika on natuke erinev, "täielik läbipuhe" ühtlasi tähendab, et selle mootori heitgaase ei saagi puhtaks, sest täieliku läbipuhumisega lendab ka küttesegu väljalaskesse. See oli ka minu märkuse mõte.

...


EI näe sellist võimalust vastaskolbidega mootori korral. Äkki selgitad, kuidas see peaks toimuma.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: militaar.net foorumist
PostitusPostitatud: 31 Mär, 2021 14:06 
Eemal
Liige

Liitunud: 15 Sept, 2011 21:40
Postitusi: 223
Tsiteeri:
Korterites on nähtud igasuguseid variante. Vanalinnas ja Kadriorus oli vene ajal 3x220V süsteem, kus tarbijad käisidki kahe faasi vahele. Pingeindikaatoriga (maa suhtes) mõõtes olid pistikupesa mõlemad juhtmed pinge all.


Tsiteeri:
Mitte ainult okupatsiooniajal vaid ka umbes 5 aastat tagasi oli see süsteem Kesklinnas täiesti esindatud. Seda ei oska öelda, kas tänasel päeval ka veel kuhugi alles jäänud või on jõutud ringi teha.


Tondi kandis oli igatahes veel möödunud aastal täitsa olemas,sain veel tasuta 380v peale üle minna.Mingil ajal lubati tariifi tõsta seoses hooldamis kuludega.Usun,et nii mõnigi maja on veel 3*220 peal.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 31 Mär, 2021 16:20 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 33417
Mina nägin maal ämma majapidamises veel sellist 220V "süsteemi", mille olid loonud küla isehakanud elektrikud.
Nimelt oli seal keegi arvanud, et lülitiga tuleb (valgusti) korral katkestada nulli, mitte faasi.
Hea, et ma kontrollima hakkasin, enne kui juhtmete kallale läksin. :shock:

Selliste "installi" probleem on selles, et näiteks pirnipesa vahetades võid sirakat saada, kuna faas jääb ka väljalülitatud lülitiga ju peale.
Indikaatoriga katsudes hakkas lamp põlema, kuigi lüliti oli väljas.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 31 Mär, 2021 17:31 
Eemal
Liige

Liitunud: 08 Juul, 2011 15:02
Postitusi: 644
https://www.elektrilevi.ee/tallinna-vanapinge


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Tankid, lennukid ja muu .... energiakandjate tulevik!
PostitusPostitatud: 31 Mär, 2021 17:44 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 33417
Kilo Tango kirjutas:
Kapten Trumm kirjutas:
Praktika on natuke erinev, "täielik läbipuhe" ühtlasi tähendab, et selle mootori heitgaase ei saagi puhtaks, sest täieliku läbipuhumisega lendab ka küttesegu väljalaskesse. See oli ka minu märkuse mõte.
...

EI näe sellist võimalust vastaskolbidega mootori korral. Äkki selgitad, kuidas see peaks toimuma.


Oposiitkolbidega 2-taktiline mootor jagab täpselt samu probleeme mis tavaline 2-taktiline mootor.
Nimelt puudub täpseks gaasivahetuseks ette nähtud täiendav väntvõllipööre (mis on ka üks 4-taktilise mootori ebaefektiivsuse põhjuseid) ja gaasivahetus toimub lihtsalt sedasi, et ühelt poolt silindrisse tulev gaas tõrjub välja seal olnu. Tekib sama olukord, mis hiigelsuure ülekattega neljataktilisel mootoril, osa põlemiseks määratud gaase lendab väljalaskesse, tekitades sellega korraliku tahma- ja vinguprobleemi.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Tankid, lennukid ja muu .... energiakandjate tulevik!
PostitusPostitatud: 31 Mär, 2021 19:55 
Eemal
Liige

Liitunud: 07 Veebr, 2009 13:28
Postitusi: 720
Kapten Trumm kirjutas:
Nimelt puudub täpseks gaasivahetuseks ette nähtud täiendav väntvõllipööre (mis on ka üks 4-taktilise mootori ebaefektiivsuse põhjuseid) ja gaasivahetus toimub lihtsalt sedasi, et ühelt poolt silindrisse tulev gaas tõrjub välja seal olnu. Tekib sama olukord, mis hiigelsuure ülekattega neljataktilisel mootoril, osa põlemiseks määratud gaase lendab väljalaskesse, tekitades sellega korraliku tahma- ja vinguprobleemi.

Tänasel päeval saaks isegi bensukal otsepritset kasutada, niiet otse sisselaskest satuks väljalaskesse ainult õhk. Ise pakun et kahetaktilistele sai saatuslikuks EGRi kasutamise keerukus või võimatus.

_________________
“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.”


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Tankid, lennukid ja muu .... energiakandjate tulevik!
PostitusPostitatud: 31 Mär, 2021 20:28 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 29 Jaan, 2009 2:04
Postitusi: 512
Tegelane5 kirjutas:
Tänasel päeval saaks isegi bensukal otsepritset kasutada, niiet otse sisselaskest satuks väljalaskesse ainult õhk. Ise pakun et kahetaktilistele sai saatuslikuks EGRi kasutamise keerukus või võimatus.

2T sissepritsega mootorid tänapäeval täiesti olemas ja vastavad EuroIV nõuetele. Näiteks https://newatlas.com/ktm-two-stroke-dir ... uro/48457/

_________________
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Tankid, lennukid ja muu .... energiakandjate tulevik!
PostitusPostitatud: 01 Apr, 2021 21:30 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 14 Aug, 2008 16:40
Postitusi: 6021
Kapten Trumm kirjutas:
.... Tekib sama olukord, mis hiigelsuure ülekattega neljataktilisel mootoril, osa põlemiseks määratud gaase lendab väljalaskesse, tekitades sellega korraliku tahma- ja vinguprobleemi.

Ei tea kust need põlemiseks määratud gaasid sinna diiselmootori sisselasjetrakti satuvad?


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1418 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 91, 92, 93, 94, 95

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt