www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 19 Okt, 2021 20:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 33 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Hiina arengud
PostitusPostitatud: 19 Veebr, 2021 14:52 
Foorumil
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Juul, 2009 13:29
Postitusi: 10064
Hiina mereväe arengust viimastel aastatel. 8 aastaga on välja tulnud 72 korveti klassi uhiuut sõjalaeva. Lisaks hulgi muid aluseid.
Tsiteeri:
Last two 056 corvettes for #PLAN have been commissioned. This means, the service has inducted a total of 72 corvettes (light frigates in service parlance, displacement 1,400 tons) over the course of just eight years. The very first hull had entered service 12 March 2013.

https://twitter.com/AlexLuck9/status/13 ... 8598781952

_________________
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, võib kogu poliitika(demokraatia ja seadused) ära unustada.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Hiina laevastik
PostitusPostitatud: 20 Apr, 2021 10:50 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 14 Aug, 2008 15:19
Postitusi: 2366
Uus lennukikandja tuleb üsna ameeriklaste G. Ford klassi mõõtu:
https://www.navalnews.com/naval-news/20 ... ord-class/

Pilt

Tsiteeri:
"The above satellite image allows us to estimate its waterline length at about 300 meters (985 feet). This is slightly less than the Ford Class’ 317 meters (1,040 feet) but longer than the previous carriers. China’s Type-001 Liaoning and Type-002 Shandong carriers are about 270 meters (885 feet) long at the waterline."

"One significant difference compared to the Ford Class is that the Type-003 is not expected to use nuclear propulsion. But it should still have a more modern propulsion system than the Soviet era steam turbines on the Liaoning and Shandong. Whether it uses advanced electric drive, known as integrated electric propulsion, remains to be seen however. While the lack of nuclear propulsion may limit its operational range, at-sea replenishment ships will travel with it to keep it topped up."

"Another advanced technology often talked about with respect of the Type-003 is EMALS (electro-magnetic aircraft launch system). This takes the place of a traditional steam catapult. It is mechanically simpler and, in theory, will allow for more rapid take-offs."


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Hiina laevastik
PostitusPostitatud: 20 Apr, 2021 11:03 
Eemal
Liige

Liitunud: 25 Mär, 2016 22:16
Postitusi: 6534
Arvestades, et Hiinlaste esmane eesmärk on jõu projitseerimine Lõuna-Hiina meres, siis lennukikandja kehvem ulatus ei tohiks liiga suur probleem olla. EMAL-si rakendamise osas jään hetkel skeptiliseks, sest isegi ameeriklastel on sellega probleeme. Loomulikult on hiinlaste tegu n-ö õppeprojektiga. Kui õnnestub, siis tehakse jälle sammuke edasi ja hakatakse paremaid aluseid valmistama. Laevade ehitamine käib neil ju suht kiiresti, mis on kahtlemata suureks peavaluks ameeriklastele.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 33 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt