frantzus kirjutas:ühe rulli peal mõõdetakse kohe kolme asja korraga? taignarulliga saab ainult kahte asja korraga teha; tainast rullida ja tainapeale vastu pead anda! krt, olen ise ja ka teised akf-d Sulle maininud et võta sõna teemas mida sa valdad! olgu allah sulle armuline! kui tahad targemaks saada siis esita küsimusi mitte ära pauguta mingeid kuratsedateabkustkohast võetud dogmasid; vastan meeleldi kui oskad küsida.
lugupidamisega "troll" frantzus
Mis sul viga on?
Toodad totaalset jama ja siis julged veel mind halvustada ka?
Sa ei tea, mis asi on dünastend ja kuidas sellega mootoreid mõõdetakse?
Ideaalne mõõtmine käib mootori väntvõllilt, kuid seda tehakse pigem tehases.
Hiljem järelturul tehakse seda jah veorataste pealt.
Nende veorataste pealt saab just nimelt selle kõik kolm teada, miks ei peaks saama?
Tõsiselt, ma ei saa aru, mis sul viga on, et sa sellist jama toodad.
Loomulikult on sellel mõõtmisel vead, kuna ülekande kadusid ei saa 100% täpselt arvestada, nagu ka rehvid ei haaku neil rullidel 100%.
Samuti libiseb sidur mingi osa.
Lisaks on selle mootorivõimsusega see teema, et see kõigub saja asja koosmõjul, näiteks ilm, bensiin, mootori täpne seisukord.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.